Tja het is niet anders.... beetje om je eten denken (al eet ik wel komkommer omdat ik dat zo lekker vind en soms krijg ik er geen last van ). Tis bij mij vooral 's avonds en 's nachts erger, dus slaap met het hoofdeinde iets omhoog en een extra kussen en anders neem ik een Rennie. Ik heb ook wel medicatie liggen (Nexium) maar die mag ik nu niet meer slikken......
Je zou eens naar je eetschema kunnen kijken. Teveel koffie/thee kan het verstreken. Te laat eten (dus een lege maag) ook en ook wat je eet. Die nam ik al zo weinig mogelijk, zijn erg grote dikke pillen en ben geen pillenslikter maar soms toch wel erg handig. Ik heb er ook wel maagpijn/slokdarmpijn bij dus vandaar
Ik eet op m'n vrije dag nog al eens te laat, als ik werk niet. Koffie kan ik 's ochtends niet meer drinken, dus neem dan 1 of 2 kopjes thee, meestal met een beetje melk. Bedankt voor je advies.
Hoi meiden, Vanavond weer een echo gehad. Alles gelukkig in orde en lekker aan het bewegen! Over drie weken mag ik weer terug komen om te spieken! Nu even honden uitlaten en daarna het bedje in!
Goedemrogen dames! Nou zit alweer beneden, Mark had zijn broek vol dus wilde niet meer slapen zit nu lekker in de box te spelen! Heb voor het eerst sinds een week weer eens een dag doorgeslapen heerlijk Nog plannen voor vandaag?
Whaaaaaa!!! Mijn man is de aller liefste die er bestaat!!!! ik slaap al sinds t weekend echt verrot, eerst zoonlief die elk half uur wakker werd en nu ben ik t zelf die elk half uur wakker word door mn verkoudheid. Moest net weer hoesten en dat vond mn maag niet zo leuk dus rennen naar de wc. Manlief hoorde dat en heeft geregeld dat een collega voor hem gaat werken zodat hij vrij is vandaag!!! Jeeeeej!! Dus.... Ikke lig nog heerlijk in mn bedje Echo's: las dat alles goed was, mooi! Iemand vandaag nog afspraak?
goede morgen dames, Ik ben de laatste dagen nie zo heel actief op zw want moet wat meer werken en heb veel met vriendinnen afgesproken Wel erg gezellig hahahah. Ik ga zo alweer poetsen bij oma en daarna plasflessen omwisselen en da rij ik ookal weer naar een vriendin toe. We gaan shoppen in eindhoven maar gezien het weer word het misschien gewoon een filmpje kijken Ik hoop winkelen ahhaha. Sorry dames ik heb niks gelezen want daar had ik geen tijd voor Fijne dag allemaal !!! Kuss
@ Danielle: mooie echo!! @ Roozjuh: wat lief! lekker laten verwennen vandaag meid! beterschap! @ Chanelle: Gezellige dag vandaag! wel druk!
Goedemorgen dames, Wat een verhalen allemaal weer @Kaneel?? Wat is daar mis mee dan? @maagzuur - erg vervelend, bij mij wordt het erger met pepermuntachtige dingen (ook kauwgom en tandpasta). 's avonds gewoon aardappels eten helpt bij mij een heel stuk. @echo - iedereen die weer geweest is, gefeliciteerd! Eentje had minder mooie foto's vanwege de beweeglijkheid (sorry, naam kwijt), jammer. Wanneer mag je weer? En iedereen die binnenkort moet: Veel plezier!! @20 weken echo - dames uit het noorden, waar laten jullie deze maken? Ik woon zelf in het grensgebied van Frl, Dr en Ov. @Roozjuh - beterschap @zelf hartje luisteren - vinden jullie dat niet eng? Stel je voor dat je t niet goed kan vinden ofzo Zo, volgens mij was dat 't wel ongeveer Groetjes Marjan
@ Marjan: met kaneel is niets mis zolang je maar niet een potje per dag gaat eten Ik laat de 20 weken echo in Garyp (Echoburo Garyp | Echografie van het ongeboren kind) maken. Daar is een gepensioneerde HA welke 20 weken echo's maakt en erg goed is. Je krijgt ook altijd heel veel foto's mee en ook nog een CD met de hele echo
Goedemorgen dames, ik ben lekker net wakker. Wat lief Roozjuh, dat je nu lekker kan blijven liggen.. Hier heb ik manlief laten liggen, kreeg hem niet wakker haha
@bloempje mooie echo meis. @roozjuh oh wat lief. ik heb van alles op de planning, verjaardag, boodschappen doen, nieuwe vis spullen kopen en dan de kom verschonen, etc etc.... fijne dag allen
Ik voel de beeb trouwens regelmatig.. Geen schopjes uiteraard, maar wel echt gekriebel. Herkenbaar? Voelt zo vreemd datik het nu al voel, omdat het zo vroeg is.. maar het is toch echt zo. Herken het gevoel uit duizenden...