Lentekind wat een super nieuws!!! En wat leuk dat je het hier komt melden! Ben zo blij voor je. Heb je dozijn lijm ingeslagen voor je beeb? Blijft ie deze keer goed plakken!!!
Gefeliciteerd Lentekind!! Super!!! @Smikkelen: het is hier een raspatatje oorlog en een milkshake geworden, jammie.. Vanavond bloemkool, rosti en een slavink
O lekker raspatat!!! Bij lekkerbek gehaald of de boei? Hier vanavond spruitjes, gebakken aardappeltjes en schnitzel. Jummm
Hmmm, wij morgen Indische spruiten met satehsaus en rijst Roozjuh. Vanavond broccoli/brie taart met sperzibonen/feta salade. Kaas ipv vlees Heb vandaag rustig an gedaan, moe van 2 dagen werken...>_< kan nix meer hebben. Hijs mezelf maar van de bank om de taart te bakken o_0 Bonne appetit
Ja, moe moe moe.. herkenbaar. Al ben ik met vlagen ineens wel weer heel energiek.. Mis mijn zoontje. Na een dag werken wil ik hem echt zo graag weer zien! Nog kwartiertje.
Mirri dat klinkt lekker! Heb je buitenlandse afkomst toevallig? Jij eet volgens mij veel buitenlandse gerechten lekker hoor!!!
@Girly: 14 weken al, jeej!! Hier gezeik met de huurders,..Pff, kan ik niet tegen, het zit even niet mee. Gasfornuis is stuk, gelukkig hadden we hier al een vervangende staan en die komen ze ophalen om er zelf in te zetten Gaskachel kaduuk, mannetje laten komen, 150,- Aansluiten van gas en licht, toen we alles afsloten zouden daar geen kosten aan zitten, maar nu weer wel 125,- Wasmachine doet raar,..lossen ze gelukkig zelf op. Lekkage in het toilet, schade voor onderburen.. Gelukkig een opstalverzekering via de VvE en anders wordt het onze WA verzekering.. Toilet kan gemaakt worden, kost alleen even 250,-.. We hebben al 2 jaar 2 koophuizen, het appartement in Rotterdam wil niet verkopen..We hadden een collega van mijn man die zeer geintresseerd is, maar zij is nu overspannen en we willen haar niet te veel pushen. Gelukkig nu wel huurders, zodat we geen dubbele lasten meer hebben.. Wel fijn dat alles nu in 1 keer mis gaat,..Haha
Nee hoor Roozjuh, oerhollands ben ik. Maar flexitarier, we eten 2x p wk vlees ( dus AVG) En de rest niet dus dan is t fantaseren met alternatieven Yeah 14 wkn Girly, hmm spagetti= ook buitenlands Begin er weer trek in te krijgen maar de eerste 3 mndn kon ik geen tomatensaus of soep binnen krijgen. Hopelijk is t weer Ff goed Kylie, beter nu dan met kerst ofzo
kylie jeetje wat een kosten! lentekind gefeliciteerd!! o wat erg heb terug gelezen maar weet het gewoon niet meer sorry! Hier alles nog steeds helemaal goed, volgens mij Wij hebben vanavond lekker chinees gegeten mmmh xx
Bellamo: wat fijn dat alles goed gaat.. Ik ga zo even lekker douchen, misschien knap ik daar even van op.. Het is gelukkig allemaal op te lossen, maar ik kan altijd heel slecht tegen dit zulk dingen en kan er ook nogal eens lang in blijven hangen.. Vrijdag echo nr 4,..ben een beetje nerveus, toch bang dat het niet goed zit..Doe je niets aan