Hey meiden, Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten weten. Ik kan eigenlijk alleen s'avonds mailen en dan is de computer op zolder en ik uitgeteld op de bank. Maar.. gisteren dan eindelijk, na 6 weken, de 1e termijn echo gehad! Wat waren we zenuwachtig.. ik bedoel de laatste keer was het nog een vlekje en nu.. bam! Vol in het scherm onze trots!! Ow wat ben ik verliefd! Alles was goed, de kleine deed eerst zwaaien en het leek alsof hij in zijn neus ging peuteren (wat mijn man schandalig gezegd ook wel eens doet) dus toen moesten we lachen! Daarna was hij/zij heel rustig niet wakker te porren, lekker nog eens omdraaien.. heerlijk! Zie hier de foto:
@ Lionne: he bah meid, hoop dat je man snel een andere baan vindt! @ Mirri: ow das wel spannend! succes en plezier vanavond! @ Hommel: mooie echo!!
Zag een mooie echo vorobij komen. Beterschap voor de zieken. Hier best wel zenuwen voor vanmiddag gesprek over de invalpool. Kreeg net mailtje dat ik nog nog een gesprek krijg over arbeidsvoorwaarden omdat dit gesprek nu verzet is naar een andere locatie en deze vrouw dat niet kan doen. Pff gaat nog wel even duren voordat ik daar aan het werk kan zeker. Moet ook nog een geod gedrag verklaring aan vragen duurt ook nog weer een week ofzo. M. Gaat naar mijn ouders vanmiddag en blijft daar slapen zodat mama eens goed kan uitslapen en zijn nieuwe kamer vast kan uitmesten. Is nu echt een opslag plaats voor rommel.
@ boefjesmama: veel succes vanmiddag!! zit hier aan een lekker mosterdsoepje! (een beetje van Einneh en een beetje van Unox )
Zit hier de herhaling van Man bijt hond (van gisteren) te kijken; komt er in de kooktips voorbij dat als je geen tostiijzer of koekenpan hebt je ook tosti kunt maken met een strijkijzer Tja.... moet eerlijk zeggen dat ik even smakelijk heb gelachen
Hey dames!! Zo was ik weer drukke week op mijn werk gehad..ja alweer Maar goed de Sint is weer naar Spanje en de kerstspullen staan weer in de klas dus kunnen er weer tegenaan!! @ Lentekind gefeliciteerd!!! Hopen dat je een plakbeeb hebt!! Hebben toen nog via krabbels erover gehad..is wel snel weer gelukt dan..fijn! @ Les maandag dan ook eindelijk weer een echo voor jou! Spannend nog 4 nachtjes!! Hoe gaat het met mijn buddy? @ boefjesmama veel succes vanmiddag!! Zal vast goedkomen! @ Hommel mooie echo!! Echt een mini-mensje al leuk he!! Geniet ervan!! @ Mirri succes straks met de echo!! Zit vast helemaal goed!! Wilde lekker dagje bijkomen...maar nou heeft Thijs (zo heet mijn zoontje) besloten om lekker een NEE NEE NEE!!! dag te hebben...ben nu al kapot pfffff.. Maar goed morgen weer een dag!!
@ Bloepje en Lin hoera wave voor jullie!!!! WAVE!!!! Lin fijn dat het spugen wat minder aan het worden is...hopen dat dat zo doorzet @ Lionne bah dat is wel vervelend van het werk van je man...snap heel goed dat je je daar zorgen over maakt. Mijn vent verloor zijn baan tijdens de eerste zwangerschap...gelukkig is alles vrij snel weer goedgekomen.. Hopelijk voor jullie ook!! @ Roozjuh fijn dat je mannetje zo lief voor je is als je ziek bent..zo hoort het!! Massage altijd heerlijk mmmmm.. ik krijg ze ook weleens, maar helaas vaak maar zo kort.. maar goed beter iets dan niets!!
Zo al mijn broeken maar eens gepast moest me toch omkleden kom ik tot de conclusie dat ik nu nog maar 2 broeken van mezelf pas. waarvan deze toch wel erg strak zit. Moet ik toch echt bijna aan de zwbroeken gaan geloven Heb een beetje teveel wasmiddel gebruikt bij het shirt wat ik nu aan heb. Bah ruik helemaal wasmiddel
Thnx Dippertje Ik voel t kindje wel al dus ik heb vertrouwen, extra echo is wel fijn Hennie, gewoon plassen hoor, vlgns mij geeft n volle blaas zelfs een troebel beeld, dat zei de radiologe mij. Ik heb veel last van gas, dat geeft ook een onduidelijk echobeeld, heb voor vanavond indische spruiten op t menu....voor de mannen dan, ik kook voor mezelf wortelen erbij met rijst, alles om gas te voorkomen
Omdat mijn baarmoeder bij de vorige echo erg achterover gekanteld lag moest ik weer met een volle blaas komen van de VK. Zou het dan echt niet uitmaken?
@einneh, als de vk het zegt zou ik dat gewoon aanhouden. als het stoort kan je altijd even daar plassen toch @mirri, dat gas had ik ook elke keer dus gewoon maar inwendig gedaan krijg je sowieso mooier beeld haha
@einneh.... strakkies mag je weer plassen. nog ff volhouden meis. @buddy juffie: hier alles goed. idd nog 4 nachtjes slapen. groei wel als een idioot. en heb een erg onrustige huid. bijna iedereen denkt dat we een meisje krijgen...! ben erg benieuwd. maar daar zullen we nog even op moeten wachten!!!! nog 1.5 uur. en dan is me werkdaggie weer voorbij!
@ les haha nou wellicht hebben ze wel gelijk dan...ben benieuwd! Ik denk ook deze keer een meisje maar weet niet echt waarom haha. Nou ja we komen er vanzelf achter! Heb zelf niet echt een voorkeur als maar gezond is...cliche maar waar.. succes nog even met werken!
Oww, ik heb zo'n last van kwaaltjes en m'n bekken en vermoeidheid. M'n man zegt, t moet wel een meid zijn, nu al dwarsliggen Met de jongens had ik t wel makkelijker maar, dat was 14 jr terug Duh ;P Hennie, wist niet dat je VK dat advies had gegeven, heb je t nog op kunnen houden En.....mooie echo?