Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ kylie ja ik snap het zou ik wellicht ook wel gedaan hebben haha. Had ze raar staan kijken denk ik! Word je ineens gezoend door een zwangere vrouw haha.

Ik probeer te slapen, maar heb onrustige benen pffff

Slaap lekker tot morgen!

2. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ les ja helaas komt het tegelijk...en ook niet fijn voor mij. Hij wa! nieuw en heb hem helemaal ingewerkt en dat moet ik straks weer bij een ander doen..
    Wellicht krijgen ze dan een periode een fulltime juf. Heb binnenkort sowieso gesprek op mijn werk, omdat ik niet goed weet of ik dit wel wil blijven doen...maar komt goed! Vind mezelf nu even het belangrijkste!

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Alles ok!!!!!:) mijn hartje was heel goed te zien, ik was ook heel beweeglijk, hartje heb ik laten horen, en mijn grote broer vond het ook heel leuk om te zien, hij reageerde heel enthousiast.
    Mijn papa is ook heel blij.
    Ik ben 3,5 cm groot en ik ben 3 dagen ouder, dan dat m'n mama dacht.
    Mijn mama is uitgerekend op 14 juni 2012.
    Kusje van Toeristbeebje.
    Zie hier mijn foto;

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wow,toppie Toeristmamma

5. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    @Toerist: mooie echo hoor, gefeliciteerd!!
    @kylie: wat fijn dat alles goed is, ben benieuwd wat de gyn over t bloeden zegt!

Hier net half uurtje thuis van werk, van 10 tot 22 gewerkt! Lekker dagje dus
    Gister een dramadag zonder energie, vandaag redelijk fit! Nog niet moe eigenlijk!
    Toch maar zo slapen. Morgen 7.15 gaat de wekker weer, bleh!!!

6. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    wow toerist mooie echo.....!

mensen die vandaag weer moeten werken, werkse. ik moet ook!

hier een slechte nacht gehad. toch weer zorgen of alles wel goed is. pffff. en moet nu nog 3 weken wachten op de volgende echo./..
    hopelijk kan ik het snel van me afzetten

fijne dag meiden

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Woehoe!! Iedereen pas om 8.30 wakker hier! Wat heerlijk :D Vanavond gaat manlief uiteten met zn werk en ik krijg de oppaskids hier en gaan zelf pizza's maken. Hou niet van pizza maar de kids vinden t helemaal geweldig. Vrijdag mogen we weer naar vk. Gaan we naar hartje luisteren. Heb gister trouwens echt 50x naar het babypakje zitten turen :p begint nu pas echt tot me door te dringen dat er echt een baby bij gaat komen hihi

8. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,

Ik weet niet meer goed wat ik allemaal heb gelezen maar 1 ding nog wel !!! Kylie wat fijn dat alles er goed uit ziet !!! :D probeer nu toch maar te genieten meid.... :p

@ hier ik was gisteren een filmpje aan het kijken bij vriendinnnen en ze hadden toastjes en salades op tafel gezet, nadat ik er 2 op had werd ik eigenlijk kots misselijk. Dat was echt klote want me vriend had me een sms gestuurd dat als ik niet te moe was ik gisteravond een massage zou krijgen. ik dus helemaal happy want zo een smsje krijg ik niet elke week. Nou kwam ik thuis, hing ik kotsend boven de wc want ik was zo ziek :x Massage had ik geen behoefte meer aan want ik wilde alleen maar snel slapen om me niet zo ziek te voelen.

Hhaha wel balen maar ik hield het te goed zei vriendlief ;)

Zo meteen met mijn schatje boodschappen doen. We zijn bijna de hele dag samen vrij. heerlijk want ik moet vandaag werken van 18:00 tot 22:00 dus dat is altijd zo voorbij hahaha

Kuss

9. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hihihihi roozjuh... ja leuk he;...!

hier trouwens al om half 7 wakker hoor! moet werken dus.
    maar het is rustig op het forum.....!
    wie heeft er allemaal een echo vandaag? of niemand? kan de site niet meer vinden....!

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb net meteen een aantal gratis dozen aangevraagd:D

Vanavond komt mams; echt zij weet gewoon van niks, heb er nu al zin in ha ha.

Zo weer verder met de surprise.

En ik ga nog even de banner aanpassen, kreeg het gisteravond niet voor elkaar...

Bedankt voor de felicitaties;););)

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  12. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedesmorgens dames! Alweer lekker van de babbel:p
    Zag een mooie echo voorbij komen!

Vandaag een late dienst van 1600 t/m 2130. Lekker! Heb er zin in!

Effe een vraagje, mag je eigenlijk rooibosthee en groene thee?
    Heb daar namelijk zin in.

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi

@Toeristmama. Wauw mooie echo die van jou ligt precies de andere kant op met zn hoofdje dan de mijne met de 10 weken. Leuk hoor! en wat verder dan gedacht altijd mooi! Gefeliciteerd.

@hier. Ik moest ook werken maar heb me ziek gemeld. Te moe, niet lekker en weer misselijk. Dacht dat het beter ging maar ineens was het weer terug. Dus aangezien ik al heel rot geroosterd was in 11 dagen 9 diensten en de 2 vrije diensten los van elkaar. Moet er met vandaag erbij nog 4. Trek t even niet. Dus blijf thuis even helemaal niks doen!
    Ja naar de apotheek een nieuwe lading antikotspillen halen;)

Groetjes en werkse voor wie mag werken vandaag!

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedemorgen dames,
    Gisteren gewerkt en ik ben net pas wakker. Ik was echt kapot. Verder heb ik qua klachten nergens meer last van. Dat baart me wel zorgen.

15. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ik ga vanavond denk ik ook maar zelf pizza maken... heb nog een doos staan, en nog verse paprika's prei en ui dus dat kan er lekker op :) is toch nog aardig gezond dan :) maak ik 3/4 met mager rundergehakt en 1/4 met blikje tonijn. Blik tonijn mag je wel eten (met mate) omdat dat jonge tonijn is en zo minder van dat spul wat je niet mag bevat :p weet niet meer hoe het heet hahaha , en in verse tonijn (wat dus volwassen tonijn is vaak) en die heeft al veel andere visjes gegeten (roofvis) bevat daar wle veel van.

Dit hele verhaal slaat werkelijk nergens meer op nu.... naja :')

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahah dippertje, jij dus ook aan de pizza vanavond ;)

helma: ja die thee mag je gewoon, als je maar niet 5bekers op een dag drinkt ervan, maar dat geldt voor bijna elke thee.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Afspraken voor vandaag:

Niemand :p

Morgen 23-11-2011:
    - Winnie Pooh -3e echo om 9.50uur
    - Kylie - 3e echo

Overige info:
    Morgen is Winnie Pooh jarig!

18. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey thanx voor de site.

zie dat de foto's nu werken! moet ikde buifoto's en echo''s ff opnieuw sturen?? want zie die van mij er niet tussen staan!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    je kan ze als t goed is zelf toevoegen op de juni site dacht ik ;)

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wat moet ik nou doen?

Ik heb geen bloedverlies ofzo, maar sinds een paar dagen heb ik eigenlijk nergens last meer van, behalve dan soms een steek in mijn zij.
    Ik maak me echt zorgen of het wel goed gaat, maar de VK bellen vind ik ook zo stom staan.

Deel Deze Pagina