Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    en wat kylie doet kan ook:)

2. ikke1979

ikke1979 Lid

12 okt 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej hoi allemaal..heb net even gekeken op jullie voorstel site leuk hoor...
    En fijn dat ik mag mee komen kletsen..heb nog niet alles terug gelezen en om eerlijk te zijn is me dat ook wel erug veel...
    Maar ik ga vanaf nu gewoon mee proberen te komen en kletsen...ga nu maar is even eten koken doei doei

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @ikke. Moet je ook niet doen is veel te veel om te lezen! Eetze.

@Chanelle. Ja leuke ideetjes. Ga nog even bedenken wat het gaat worden.

@Hier. Moest alleen eten. Over frietjes, kipsnietsel en wortels. Als ik vannacht goed slaap meld ik me morgen weer beter. Ben dan bijna een week gevloerd geweest.

Groetjes!

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Hey dames!

Was ik weer...lekker gewerkt vandaag met de kids. Maar ben lekker op tijd naar huis gegaan. Ik had een paar fitte weken, maar laatste week ben ik toch wel echt moe...
    Gister hebben vriend en ik eerst elkaar met rust gelaten in de avond allebei even bijkomen na die ruzie's... later toch goed gepraat met de tv en laptop eens een keer uit haha. Heb echt alles eruit kunnen gooien en heerlijk kunnen uithuilen pffff wat een hormonsters kwamen eruit haha. Maar nu lijkt de lucht even geklaard gelukkig! Hij is gewoon erg moe en ik ook....

@ les yeah! Goede echo gefeliciteerd! En natuurlijk moet je hier blijven, anders heb ik geen buddy haha. Leuk he dat je het nu tegen iedereen kunt vertellen! Geniet ervan!

@ ikke welkom hier en gefeliciteerd!

@ chanelle balen dat je je nog niet zo goed voelt...ja zei ik toch meer eten...ik ben zo wijs hahaaha leuk cadeau ook zeg voor jullie samen!

@ lin wij gaan ook weleens naar een musical, maar das vaak best prijzig..vind ik wel heel leuk maar je moet ervan houden... lion king en tarzan en zorro geweest...heb ik ook weleens als cadeau gekregen. Of sauna of massagebehandeling samen..

Zo rest ben ik even vergeten sorry!

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Chanelle Noah: Onze geslachtsbepaling is met 15 weken,.. Ze hebben me net gebeld en heb een afspraak staan voor 2 januari. De assistente zei dat het zelden voorkomt dat ze het niet zien, ze hebben daar doorgaans betere apparatuur dan bij de gyn of vlk (commercieel hé)..Als de beeb er niet goed voor ligt, moet ik even springen en lopen en zo..En anders mag ik terugkomen.. Kost €50,-
    Er zit er ook 1 in Almere, die is €60,- maar heeft heel beperkte dagen waarop ze echo's maken

6. ikke1979

ikke1979 Lid

12 okt 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej hoi
    Ja hij weet al van de baby is dolgelukkig hij word dan 6 jaar...Dus hij begrijpt het allemaal ook erg goed..
    Tja er zit wat leeftijdsverschil maar dit is doordat we 3 x een wondertje verloren zijn na hem.. waarvan erg toevallig 2 x ook de datum de 7e juni was..
    geloof dat we wat met die datum hebben...
    Ik zal me even kort voorstellen;
    Ben 32 jaar jong...woon in Noord Nederland. Ben werkzaam als lerares...
    Ben de trots moeder van 2 zonen...onze zoon van 5 en zijn jammer genoeg overleden tweeling broertje...en moeder van 3 *tjes..
    Deze zwangerschap ervaar ik als een groot wonder met veel liefde en zeer gewenst..
    Nou hoop nog veel gezellige momenten hier te hebben...liefs

7. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Ow haha zie dat chanelle ook al goede tips heeft gegeven haha..veel van die dingen doen wij ook!

Maar over die sauna als je vaker naar de sauna gaat en je lijf is het gewend dan kan het na de 14 wkn volgens mij geen kwaad, maar niet te lang in inderdaad geen extreme opgietingen... veel vrouwen in die scandanavische landen doen het de hele zwangerschap.. maar goed je moet doen wat goed voelt denk ik.. ik ben in de sauna geweest vlak voordat ik wist dat ik zw was, niks gemerkt toen...vond het alleen beetje warm haha

8. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

ow dat is wel gaaf !!! dan weet jij al op tijd wat het worden zal ahhahah.

Ik ben ook zo benieuwd :$ Ik weet het gewoon echt niet meer wat het word want ik droom elke keer iets anders ahahah. Ik zal nog 7 weken moeten afwachten :( Ik probeer er niet te veel over na te denken hahaha En ja € 50 zou ik er ook best voorover hebben ahhahah, echt gaaf zeg.

Kuss

9. Kylie1986

Ja, €50,- vond ik wel meevallen, moeten dan wel naar Amsterdam maar dat is niet zover.. Manlief zei volgende week dat ik misschien beter op de 20 wekenecho kan wachten, want die was gratis. Dus toen zei ik: Ik leg zelf geld apart, en dan ga je toch lekker niet mee!
    Nu ook, datum hadden we al overlegd, hij is op de maandagen vrij en ik alleen die maandag. Dus een afspraak gemaakt voor 2-1, met precies 15 weken,..zegt ie ineens: Ja maar 31 dec moet ik ook al vrij nemen om oliebollen te bakken,.. Ja, hallo, wat is er nou belangrijker?

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Kylie! Hahaha jahoor oliebollenbakker! :D Sorry zit even te lachten. Hier is het 25 euro alleen geslachtsbepaling met printjes en als je een dvd wilt kost dat 15 euro extra. Dat doen we wel.
    Goed dat ze het al doen, wij hebben hem 29/12 ben dan precies 17weken:D

@juffie. Ja ik toen ik 4 weken zwanger was ben ik ook geweest. Heb toen ook heel erg opgelet en dingen niet gedaan kon dat toen echt niet meer afzeggen wist het net zelf 2 dagen ofzo. Nou ja ik denk dat we dat wel gaan doen even sauna pakken. Ben er zo aan toe!
    Ging altijd eens in de 2 maanden. En dat doe ik echt al 8 jaar ofzo.

@Ikke. Ja dan hebben jullie zeker wat met die datum:) Of ontzettend vruchtbaar in september;)
    Wat een narigheid hebben jullie meegemaakt. Gaat nu alles voorspoedig? Lekker gaan genieten:D

11. Kylie1986

@Lin: ik heb er ook genoeg gevonden die het vanaf week 17 doen, maar dat vond ik weer te dicht tegen de 20 weken echo aan.. Wilde perse zo vroeg mogelijk..
    Als de NUB bij de vorige echo goed te zien was geweest, had ik wel gewacht hoor.

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @kylie. gelijk heb je hoor. zou het nu ook al willen weten maar wacht maar tot de 29e. Weten we het met oud en nieuw en gaan het dan ook vertellen aan de schoonfamilie. 3/1 ben ik jarig en zal dan ook tegen de rest zeggen wat er in mn buik zit:) Al was de nub wel heel duidelijk bij mij dus denk wel een meisje, maar hou nog een slag om de arm:)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hey dames ben ik weer. nieuwe mama welkom!
    kylie, jeetje lekker optijd de geslachtsbepaling :D je datums staan op de site!

Wij gaan bij 9maandenbeurs een 3D echo laten maken denk ik. Hebben we 3jaar geleden ook gedaan en daar tehoren gekregen dat het een jongen was :D Maybe doen we t deze keer weer alleen wil ik nog steeds niet weten wat het geslacht is (maybe dat ik daar op de stoel breek als ik wacht en t dan toch wil weten hihi) alhoewel ik t al zag voordat ze er naar ging zoeken... dus ben bang dat ik t zelf al ga zien

Kado voor manlief met kerst: jeetje ehh ja das een hele goeie vraag!! Ik wil een midweekje weg maar hebben net eindjaarsafrekeningen binnen dus helaas daar even geen geld voor. Weet megod niet wat ik hem moet geven, ideeen zijn dus meer dan welkom! :D mn man is een moeilijke, het moet nuttig zijn anders vind ie er niks aan (kmoet dus niet aankomen met een luchtje ofzo)

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend Lin!!
    Bij ons werd de NUB helaas niet goed in beeld te zien dus we blijven in de nieuwsgierigheid..
    Met 16 weken heb ik nog een echo bij de vk maar weet niet of we het dan al horen...
    Zo niet moeten we wachten tot ik met 19.2 wk de 20 weken echo heb... Spannend hoor! Wil het zooooww graag weten haha

15. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ lin oh haha grappig dus jij bent ook vroeg in je zw bij de sauna geweest. Jouw lijf lijkt me er wel aan gewend..dus dan zou ik gewoon lekker gaan hoor!
    Ik wil in de kerstvakantie ook weer eens gaan lekker!

@ geslachtsbepaling wij gaan echt wachten tot de 20 wkn echo...pfff duurt wel lang.. had anders wel willen doen binnenkort maar het is al een dure maand en we gaan ook nog samen drie nachtjes in hotel met ons tweetjes dus even geen budget helaas.... ach ja we komen er vanzelf achter!

16. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hahah van die NUB theorie had ik nog niet gehoord. Laatst wel ergens geleze maar ik wist niet wat het betekende ;).
    Op de echo foto zie ik het niet zo goed dus ik ga de dvd van de echo even opzetten hahaha Misschien dat ik daar meer in zie :D

Ik moet nog 7 weekjes wachten en dan weten we het hopelijk meteen :cool:

Kuss

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
  18. Kylie1986

Je kan daar zelfs het filmpje neerzetten, RoGiLuJi is heel goed..

M'n heup zit niet lekker.. Precies pijn bij de kuiltjes van je kont zeg maar, naast je stuit..

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zo, de kleine man is ook weer thuis! Zo maar is ff de tv aan slingeren. Hele dag radio aan gehad (normaal staat tv hele dag aan *schaam*)
    Jullie nog plannen voor komende week dames? Kheb zin om naar ballorig te gaan maar vind t zo koud op de fiets. heenweg boeid me niet maar na het spelen zweet ie zich natuurlijk kapot en vind die koude wind daarna geen goeie combi. Missie voor deze week: kado voor mn man vinden

20. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hahahah ik kom er inderdaad geen wijs uit.

Een paar keer dacht ik een jongen, maar ook een paar keer dacht ik een meisje ahhahah. Met andere woorden ik kom er geen wijs uit hahaha. Ik ga dat NUB topic is zoeken en een foto van de echo plaatsen hahah.

Ziet hier misschien iemand ook al een boy/ girl in :D
    Ik heb geen duidelijkere foto als deze :)

Kuss

Deel Deze Pagina