Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vraagje: is iemand van jullie wel eens bij Preston Palace geweest?? Zie een leuke aanbieding met zwemmen en daarna eten. Maar hoor hele verschillende verhalen over Preston Palace. ene vind t geweldig, en andere vinden het een vreetschuur voor duitsers... restaurant is een Kiprestaurant, kan je ook andere dingen eten dan alleen kip? mn man eet niks aan bot :p

2. Hier kun je helaas geen nub op zien, te onduidelijk.

Kun je geen foto maken vd echo en dan het "bloempje" op je toestel aanzetten? Macro stand geloof ik.

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Roozjuh: ik ben met Danny wel eens naar Preston Palace geweest.. Voor ons alleen vond ik er niet veel aan..
    Maar voor kids weer wel..Je kan er goed zwemmen en er is genoeg te doen. Wij zijn toen ook nog Almelo ingeweest.
    @vakantie: wij gaan in Mei met de hele familie weg naar België en het eerste weekend van Juni met een groep vrienden een weekendje naar Drenthe.

4. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

ow dat ga ik eens proberen :D
    Is op de echo zowiezo geen nub te zien of is de foto gewoon onduidelijk genomen? hahah

Kuss

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

nou bloempje,

dat was een goede tip !!!
    Hier volgen een paar foto's

Ik ben hier alleen nog maar 11 weken en 4 dagen, kun je het dan eigenlijk al wel zien?

Kuss

6. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Preston palace: vind ik meer iets voor feestjes. Met zijn 2tjes is er weining aan vond ik.

Vanmiddag de controle afspraak bij de HA voor M. afgebeld. Heb hem lekker laten slapen. Moest hem vanmorgen ook al wakker maken toen we gingen zwemmen.
    Hij heeft nu nog 45 min geslapen vanaf het moment dat ik hem wakker zou maken.
    Daarna op de fiets naar de stad geweest was nog goed te doen met het zonnetje erbij.

Sauna: kan na 14 wkn best als je maar niet te lang overal in blijft zitten en goed afkoeld na de warme dingen.
    Ben met M. ook wel geweest met 15 wkn en 23 weken ofzo.

7. Kylie1986

Bij mij konden ze het niet zien op de foto's en in sommige gevallen is het net te vroeg..ik was ook 11w4d.

Pijn in m'n bekken houdt maar niet op :(

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    moet je heen en weer wiegen op je benen. dat werkt bij mij goed als ik veel last van mn bekken heb. dit doen vrouwen ook als ze weeen hebben

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ga binnenkort maar eens naar de sauna dan:)
    Denk dat ik eens voor kaartjes voor cabaret ga kijken al cadeautje. Maar zal wel een tegoedbon worden want ik weet niet waar die heen wilt! En andere optie was een nieuwe spijkerbroek maar dat is niet leuk om te geven vind ik!

@Chanelle. Volgens mij is er een nub op foto 2 zichtbaar. Ik ben geen expert dus neem me niet serieus maar hij ziet er recht uit wat een meisje zou kunnen zijn. Maar op t nubtopic is het veel betrouwbaarder hoor. Ik ben niet zn ster hierin.

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Grrr ik kreeg vandaag ineens weer kiespijn. De tandarts zei de vorige keer dat ze twijfelde tussen een gaatje en een wortelontsteking. Ze heeft het gaatje gevuld. Maar het wordt dus toch een wortelkanaalbehandeling. Morgenochtend maar eens bellen. En ik ben al zo lekker bang voor de tandarts. :(

11. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

ahahh ik weet het ook niet ahhaha maar een meisje zal erg leuk zijn :D jongen vind ik net zo leuk hahahah Ik heb deze foto's in het NUB topic ook geplaatst dus ik ben benieuwd op reacties ;)

12. boefjesmama

Kerstkado: Mijn mannetje gaat in aug. op het circuit van Assen rijden met de motor. Je kan daar ook kadobonnen voor kopen.
    Denk dat ik dat maar ga doen.
    Hij heeft al 2 keer eerder daar gereden en vind het super gaaf.
    Is een soort racen op het circuit onder begeleiding

13. boefjesmama

Roozjuh: Ook weer CSI aan het kijken? Vreemd he dat die aflevering van toen nooit is vervolgd, nu weten we nog niet of hij bekend heeft.
    Vind deze nieuwe baas maar vreemd.

14. Kylie1986

@Roozjuh:bedankt voor de tip,ga het zo even proberen..
    Ben nu trouwens bij seizoen 6 van Bones, wordt Bones nou zwanger?

15. boefjesmama

Kylie; dat heb ik ook nooit gesnapt.
    Heb een aflevering gezien waarin ze zei dat ze zwanger was maar heb haar verder nooit zwanger gezien.
    Volgens mij lopen ook die afleveringen door elkaar.

16. boefjesmama

Zit me net te bedenken dat ik vandaag al over 1/3 ben van de zwangerschap van mijn zoontje.

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Chanelle. ik zie dat er gereageerd is op je nub 60% een meisje. Ha had ik het toch gezien:) Vind het wel een sport om mee te kijken maar durf niks te posten daar hoor want ben er niet zeker genoeg van

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja ben weer csi 'kijken' Niet echt heel oplettend ofzo, vind inderdaad met die nieuwe baas maar beetje vaag en niet leuk meer.

Kylie en boef: dat bones zwanger is, was alleen in die ene aflevering te zien idd. toen is het weer opnieuw begonnen. Ik heb nu alle afleveringen gezien op die site van jou kylie :p heb Prison Break ook nog ff afgekeken, was ff potje janken hihi

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hahah ja ik had het ook gelezen :D
    Ik vind het erg spannend !!!

Ik heb over 2 weken een fspraak bij de vk om naar het hartje te luisteren en ze heeft in de agenda erbij gezet dat ik het niet erg vind om een extra echo te krijgen ahahah dus als het qua tijd mogelijk is en en diegene die de echo maakt heeft een goede bui dan heb ik misschien wel geluk ;) Ik hoop het hahah want dan kan ik een betrouwbaardere foto plaatsen want deze was van net its te vroeg eigenlijk ;)

Kuss

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ben ik enige die niet het geslacht wilt weten? :p

Deel Deze Pagina