Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Goedenavond ladies!

Weer een dagje gewerkt hier, morgen nog en dan lekker 2 dagen vrij!

@Juffie: balen, doe je rustig aan..Doet me denken, ik moet ook even bellen voor de uitslag van mijn kweekje.

Ik denk dat ik echt beginnende BI heb, het is nu nog wel te doen met werk, maar wil nu even niet weten wat me te wachten staat als m'n banden nog slapper worden en m'n buik zwaarder wordt..Maar even kijken wat de fysio zegt donderdag

2. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @ juffie, ik heb vaak blaasontsteking gehad, en de zelfde klachten als jou, maar ook nooit pijn bij het plassen! dus maak je geen zorgen meid..... komt goed.

@channelle. ik hoop voor je dat je het snel en goed kan verkopen! is altijd balen zoiets!

ga me zoontje in bad stoppen

xxx

3. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ les en kylie dankjulliewel...poeh he die hormonen ook ben gewoon ook erg moe en voel me naar zit ik weer te janken..muts ben ik ook haha.

Maar ben nu wel weer wat relaxder heb op internet veel gelezen net en daar zeggen ze ook dat je veel harde buiken ervan kunt krijgen en idd dat je dan vaak geen pijn hebt bij plassen..dus komt goed!
    Ga op tijd bedje in en hopelijk vanacht beter slapen en zo niet dan meld ik me morgen gewoon ziek ook al doe ik dat vaak met moeite...
    Fijne avond allemaal!

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ kylie balen van je waarschijnlijke b.i lijkt me pijnlijk..hopelijk gaat het niet veel erger worden...probeer ook rustig aan te doen he!

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Goedenavond dames.

Werkende dame: succes nog even.

Chanelle: succes met de badkamer

Ik heb kiespijn, sinds gisteren, vooral bij koud drinken. Morgen kan ik pas terecht. Ik ben doodsbang voor de tandarts. :( maar deze pijn is niet te houden. Niks drinken kan ook niet echt :s

Net een uurtje op de bank geslapen.

6. Kylie1986

@juffie: Dank je, dat is het ook.. Trekt naar het puntje van mijn stuit en voor naar mijn schaambot..
    Wil graag rustig aan doen, maar ik zit in de zorg..
    Nu is er 1 collega 4/5 weken volledig van de afdeling af door een peesontsteking, en een andere collega wordt verdacht van een hernia en is nu 50% ziek..

7. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Moest vandaag onverwachts werken. Werd pas om half 10 gebeld. Was dus pas om half 11 op school (ach niet mijn probleem denk ik dan) moeten ze maar eerder bellen.

Juffie succes met je blaasonsteking, hoop dat je snel medicijnen krijgt.

B.I: misschien bekkenband dragen op het werk. Die van Anita schijnen erg goed te zijn. Misschien eens zoeken hier of op mp.

8. boefjesmama

Hoe zat het ook al weer met die folium pillen, tot welke termijn moet je die slikken?
    Heb er nog 120 liggen maar zolang hoefde toch niet dat zit ik in maand 6 ofzo....???

9. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ kylie jeetje balen zeg...ja rustig aan doen in de zorg lijkt me niet makkelijk en ook vervelend dat er al mensen ziek zijn... maar dat betekentf niet dat jij dan niet klachten kunt hebben. Snap het hoor dat je je dan extra verantwoordelijk voelt lastig... hopelijk gaat het niet veel erger worden en idd wellicht een bekkenband..zeg ik wel zo makkelijk trouwens van dat werken maar ik voel me zelf altijd superschuldig als ik me ziek meld helemaal als ik weet dat er al mensen ziek zijn en dat de kids dan dus verdeeld worden..

@ boefjesmama thanks! Heb antibiotica gekregen..net de eerste genomen hopen dat snel helpt! Werk jij ook in het onderwijs??

Ben nu krabbe staat op straat..hele kerststraat gaan ze maken haha

10. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    wat een pech hebben we toch allemaal he
    juffie auw.
    kylie auw.
    ikke uitslag.
    badkamer verkeerde kleur het gaat lekker allemaal. nou ja als onze beebs maar goed groeien he!
    @boefjesmama, ik slik altijd net zo lang tot het potje leeg is! het kan geen kwaad dus... weet niet tot welke termijn je het MOET slikken!

ga nu de echo fotos uploaden!

11. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    nou hier is ie dan!

12. boefjesmama

Juffie: ben invalkracht bij 2 stichtingen. En ben aangenomen bij de kinderopvang maar door het steeds niet doorgaan van de vooraf gaande gesprekken heb ik daar nog steeds niet gewerkt.
    En jij wel een vaste baan?

13. boefjesmama

Les: mooie echo ligt lekker laag zo te zien of niet?

14. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    jeps heel goed gezien!was ook moeilijk om hem goed in beeld te krijgen, ze hebben het zelfs nog inwendig geprobeert maar daar was de beeb het helemaal niet mee eens draaide zich meteen om! dus toen toch maar weer uitwendig! hahahha

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Mooie echo Ies!

16. boefjesmama

Dames hou het voor gezien voor vandaag.
    Morgen vroeg werken dus tot morgen middag.

17. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Mooie echo's Les! Schattig! Geniet er maar lekker van!
    Ja we hebben allemaal een beetje pech nu...maar inderaad als de beebs maar goed groeien!

@ boefjesmama ow ok dan snap ik het..dat ze dan pas half tien bellen is wel laat dan.. heb heel even in invalpool gewerkt. Ik vond het echt niet leuk steeds niet weten wanneer ik gebeld werd en steeds andere locatie..
    Toen ook poosje op een bso gewerkt en daarna via via gaan invallen in een klas waar de juf van overspannen was geraakt... niet zo'n fijn klasje haha. Maar is uiteindelijk goed gekomen en uiteindelijk daarna op mijn huidige school gaan werken en heb nu vast contract voor drie dgn. Door de bezuinigingen neemt onze stichting geen nieuwe mensen aan.. maar fijn dat je bent aangenomen in de kinderopvang leuk!

@ hier buikpijn lijkt iets minder gelukkig..ga zo bedje in trustuh!

18. Kylie1986

@Foliumzuur: tot de 10e week dacht ik..Heb op internet gekeken en er staat inderdaad de eerste 2 maanden van de zwangerschap..
    Ik slik het vanaf het weekend niet meer (vergeten). Maak het potje wel op denk ik, zitten ook vitamines in..

@Bekkenband: ga even kijken op internet. Lijkt mij dat als het daadwerkelijk vastgesteld is, ik hem ook wel vergoed ga krijgen,..proberen om hem nog voor het einde van het jaar te krijgen, maar dat gaat moeilijk worden.

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Echo; gefeliciteerd meiden!!

@ Ikke: gefeliciteerd en welkom!!

@ Roozjuh: wij willen het geslacht ook niet weten hoor! we vinden de verrassing veel te leuk :D

@ Chanelle': bale dat het meubel niet staat!!

@ Juffie: blaasontsteking voel je vaak niet hoor! heb er bij de zwschap van Mark vaak tegenaan gezeten en nu ook al weer een paar keer last gehad. Wat wel wil helpen is extra drinken en af en toe een glas Rivella of cranberrysap drinken.

@ Lionne: succes bij de tandarts!

@ Boefjesmama: volgens mij moet je die pillen tot een week of 12 slikken toch? :)

Volgens mij ben ik weer bijgelezen stelletje kleskousen :p

@ hier: gaat hier zijn gangetje, ben redelijk bij gekomen van vorige week, nog wel moe maar wordt wel iets minder heb ik het idee!
    Afgelopen maandag nog bij de HA geweest, blijk een soort exceem op mijn handen te hebben (zeg maar tussen mijn vingers....) jeukt erg :(. Anders nooit last van maar nu ineens wel. Dus ik vraag of het door de zwchap kan komen: nee dat zou het juist af moeten nemen :$:( Tja heb ik weer hoor ;). Nou ja zalfje gekregen (moet ik nog ff ophalen....)
    Verder gaat het goed! Ik zal Mark zo uit bed halen die ligt te zingen :D

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Foliumzuur t/m 10weken van je zwangerschap. Waarom? Daarna is de baby al compleet en is het nu alleen een kwestie van groeien. Foliumzuur moet er voor zorgen dat de baby goed ontwikkelt in de eerste 10weken, ter voorkoming van open ruggetje bijvoorbeeld.

Heerlijk zo'n vk als zus hihi

Deel Deze Pagina