Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey lione gewoon bellen. daar zijn ze voor! leg je onzekerheid uit. denk dat ze je wel gerust kunnen stellen. of ff proberen het hartje te zoeken.! dat doen ze teminste wel bij mijn praktijk...!

2. helma85

helma85 Niet meer actief

Lionne, k ken dat wat je beschrijf. Mijn verloskundige zei dat het kan liggen aan dat je lichaam aan de hormonen gewend geraakt is.
    Maar je kan altijd je verloskundige bellen.
    Bij mij was er helemaal niks aan de hand!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lionne, mijn zus(vk) zegt altijd: liever dat je 20x voor niks belt, dan 1x te laat. daar zijn we tenslotte voor!

dus bellen maar! ;)

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    VK gebeld: ze zei dat ze natuurlijk niet kan garanderen dat het goed gaat. Het kan heel goed dat ik aan de hormonen gewend ben.

Als ik me te veel zorgen blijf maken, mag ik een afspraak maken voor een eerdere, vervroegde echo.
    Maar 6 dec. Heb ik nu echo en dan ben ik (volgens hun berekening) 10w5d (volgens de mijne een week meer)

Ik vind het jammer om dat niet te zien. Snappen jullie?

5. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Heb me net aangemeld voor de Prenatal en Etos doos en de Kruidvat tas.
    Zijn er nog meer leuke dozen/ tassen??

Zoontje heeft vannacht bij ons geslapen vanaf half 4. Niet echt ideaal maar hij schreeuwde de hele buurt bij elkaar.
    Vanaf 21:00 uur al steeds wakker.
    Vanmorgen om half 6 werd hij wakker omdat mijn vriend eruit ging. Hij keek echt vreemd, flesje en weer verder geslapen tot 9:45 vanmorgen!!
    Hij ligt nu alweer lekker te slapen.
    Heb maar een nachtlampje aangedaan. Misschien was hij wel opeens bang in het donker. Geen idee.
    Hopen dat het vannacht beter gaat

6. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey boefjesmama.
    moet je ff googelen. gratis babydoos. of zwangerschapsdoos.! je hebt er best een hele hoop!
    en bij een aantal supermarkten moet je je geboorte kaartje opsturen en dan krijg je ook een doos. met vele handige dingen! dus das iets om te onthouden voor over +- 7 maanden ;)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja Plus heeft dat en C1000.

Aan dozen heb je: Prenatal, Etos, Kruidvat, Baby Dump enuhh dat was t denk ik wel. Weet niet of Trekpleister t ook heeft want die hebben wij hier niet

8. boefjesmama

c1000 doos kende ik idd hebben wij toen ook gehaald.
    Trekpleister volgens mij niet.
    Babydump kan nog wel als we weer eens die kant opgaan.
    Maar die doos vond ik niet zo.

9. boefjesmama

Heb de bevallingslijst weer even goed gezet door alle verschoven data's stond hij niet meer op volgorde.

Dames vergeten jullie niet om de voorspellingslijst aan te vullen mocht je dit willen.
    En de buddy lijst.

10. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

waar kan ik dat doen ?? en woont er iemand in belgie die men buddy wil zijn ?? ;)

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    had juist de lijst nog niet op volgorde gezet aangezien sommige hun datums nog niet weten :p Scheelde me werk als ik er ff mee wacht maar nu heb jij t al voor me gedaan haha.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik vond babydump babydoos wel erg leuk, daar zaten toen 2 tuitbekers in, blauwe en rode. die vind mn zoon dus helemaal het einde. helaas kan je ze niet los kopen. zoek ze nog steeds :p je kan alleen die zogenaamde antilek bekers kopen (zien er bijna t zelfde uit) maar dat systeem dat het niet lekt, dat vind mn zoon maar niks.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    buddy zijn is elkaars telefoonnummer geven zodat als de ene gaat bevallen, die maar 1 sms hoeft te sturen om het de meiden hier bekend te maken, dan geeft je buddy het dus door aan ons.

Ik stuur Boefjesmama dus een sms als ik ga bevallen, en dan horen jullie het dus van haar. Andersom idem :D

14. peekaboo

ja maar kun je zomaar van belgie naar nederland en omgekeerd smsen haha heb er dus geen verstand van lukt dat wel
    wie wil er dan mijn buddy zijn ?
    ben trouwens uitgerekend nu 15 juni maar ik weet niet waar ik dat kan aanpassen en heb 19 december de 3de echo en controle gyn

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja als je +31 ervoor zet kan je naar nederland smsen. bijvoorbeeld: +31612345678. +31 komt in de plaats van de 0 van 06

16. peekaboo

ha ok belgie is +32 en nederland dus+31 ooh weer iets bijgeleerd dus ;)

17. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo dames

@toerist, ik ben voor me eigen een lijstje aan het maken waar ik allemaal dozen aan kan vragen maar dat doe ik na de 2de echo ahahah gelukkig is da volgende week al :D

@Lin, heel veel beterschap en doe maar lekker rustig aan meid !!! Je moet inderdaad goed aan jezelf denken en als het niet gaat moet je je onderdaad gewoon ziek melden.

@ lionne, lekker uitgeslapen :p groot gelijk. Als ik me onzeker voel dan bel ik ook gewoon de vk want anders kan ik het niet los laten in mijn hoofd hoor. Ik dacht ook dat mijn lichaam gewend was aan de hormonen want ik was een paar dagen niet meer misselijk maar dat kan echt ineens omslaan. Vanaf gisteren ineens weer veel misselijk :(

@dippertje, o oke ik wist niet eens datje dat moct eten ahahah Weet je dan toenvallig ook of we tonijnsalade mogen eten? ahahha daar had ik gisteren zin in maar omdat ik twijfelde of ik het mocht eten heb ik het laten staan...

@ roozjuh, ookal pizza. Mmmm... heerlijk zeg hahaha. Had je toenvallig op de site mijn voorstelstukje erbij gezet want ik had het nog nieten staan. Zou je op de kalender ook mijn verjaardag willen plaatsen. 3 juni is dat. Dank ej wel !!!

@ boefjesmama, hahah dozen ga ik volgende week ook aavragen ik ben benieuwd wat voor leuks er allemaal in zit hahahah.

@ les, goeie tip, ik ga gelijk googlen om te kijken waar ik allemaal iets aan kan vragen.En van die supermarkten dat wist ik niet ahahah maar dat za ik ook even goed onthouden voor ongeveer 7 maandjes ahahah

@ hier, nou ik ging met mijn vriend boodschappen doen en ik vind dat altijd super gezellig alleen ik werd me ineens misslijk en ik dacht echt dat ik moest gaan spugen. Snel boodschappen ingeladen en naar huis toe. Darna even op de bank gelegen en daarna ging het wel weer.

Kuss

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    chanelle: ja je stukje staat erop. zal je verjaardag er ook op zetten!

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Dank je wel !!!!

Kuss:D

20. helma85

helma85 Niet meer actief

MamavanA: ik ben een soort "reserve belg"woon aan de grens.
    Misschien ken je Hulst?

Deel Deze Pagina