Ik heb vitamines+foliumzuur, is het slim die wel door te slikken, in elk geval tot het potje op is? Ze zijn van de apotheek en heten gravitamon. Ik hoop dat de tandarts in een keer kan doen wat ie moet doen, de assistente zei dat het misschien in twee keer moet. Maar pijn en pijnstillers gaat niet
Ja kan je gewoon innemen. Kan geen kwaad als je langer de foliumzuur slikt. Heeft alleen geen werking meer op de baby. Moet je vandaag naar tandarts? Succes! Ik lag toen met eerste zwangerschap met 40weken op de stoel van de tandarts wortelkanaalbehandeling. Hij was als de dood dat ik op zn stoel zou bevallen haha
Ja, ik mag om twee uur. Het was ooit een gaatje, maar de ta twijfelde of het geen wortelkanaalbehandeling moest worden. Als het zeer zou doen... Nou, dat doet het. Veel plezier met je echo btw
Vandaag helaas geen echo alleen hartje luisteren. Eerste echo die ik weer krijg is 6feb, de 20weken echo
Echo: volgende week woensdag bij VK en op 19 januari de 20 weken echo!!!! Hier gaat alles goed. Alleen gisteren iets te veel gedaan, waardoor k nu beetje last heb van mn buik. Maar ja, luisteren naar je lichaam, blijft moeilijk
Om te kijken of alles nog goed is en wie weet kunnen ze het geslacht zien. Ik heb met 6 weken 7 weken 10 weken en 12 weken een echo gekregen. 10 weken was termijn echo en 12 weken was nekplooimeting. Dus volgende week is het 15+5 weken en dan eind januari weer voor 20 weken echo. En ik hoopd at ik het vrij vlot daarna ga voelen. Dan neemt dat misschien wat spanning weg. Mijn baarmoeder ligt heel diep/ver naar achter dus het duurd waarschijnlijk vrij lang voor ik het ga voelen. Tijdens mn eerste zwangerschap heb ik het nooit gevoeld en ook nooit zelf hartje kunnen vinden.
Dipperje: lekker veel echo's! Hier ligt de baby ook heel ver naar binnen. Was bij vorige zwangerschap ook. Voelde de baby pas met 19weken dacht ik. Meiden wij hebben hier een ongelofelijke luie ochtend!!! Zoonlief wilt lekker bij mij op t bed blijven liggen. Hij kijkt tv en ik val zo nu en dan paar sec in slaap. O wat erg en lui! Nu er toch maar is uit gaan. Genoeg tv voor nu ook
Heb nu al twee keer terug gekeken maar weer naar vergeten, volgens mij was het Juffie27? Over de blaasontsteking? Mijn moeder heeft ook zonder zwanger te zijn NOOIT pijn bij het plassen.. Ik zelf pies binnen 1 dag bloed, en glasscherven (naja zo voelt het ) of ik nu zwanger ben of niet het is een hell. Dus bij iedereen kan het anders zijn. Ik hoop dat die kweek opschiet. heb je wel antibiotica gekregen?
Hoi dames, hoe gaat het met jullie? Hier alles prima, volgende week weer naar de verloskundige. Ik heb vorige week maandag het hartje gehoord van de beeb met de angelsound. Echt leuk om te horen! Morgen de 14 weken wave!!!
hoi dames, Hier een een kort berichtje want moet zo naar het werk toe Pff... Ikzie hierboven allemaal dingen over de tandarts, brr... ik ben daar cht doodsbang voor en ik moet volgende week Maar ja dan ben ik er wel weer voor een half jaartje vanaf he Fijne dag allemaal !!! Er is trouwens vandaag gependeld voor me dat ik 10 juni (verjaardag van mijn zus) beval van een jongen ahhaha ik ben erg benieuwd
Dan mogen we dus al lekker stoppen met de folium pillen. Hmm zal de rest hier maar op het forum gooien weet ook niet wat ik er mee moet. Doorslikken heeft ook niet echt meer zin, 120 stuks is wel erg veel. Moest gister al onverwachts werken, vandaag wist ik en net gebled voor do/vr. Zo heb je weken niks en nu de hele week aan het werk. Morgen weer een poging doen voor gesprek bij de kinderopvang. Ben benieuwd of het nu wel door gaat en wanneer ik kan beginnen. Straks de kerstkaarten even posten als het droogblijft. Kan M. mooi mee op de driewieler, hij vind dat erg leuk maar hoeven bijna nooit naar de brievenbus en met die regen van de laatste tijd zijn we weinig buiten geweest.
Net ook gebeld voor de echo. Wij mogen op 31 jan. om 9 uur al! Waren de eersten voor die datum. Ga afsluiten want mn mannetje is wakker geworden. Roept: papa papa. Helaas word het mama want papa is werken.
Hoi dames, hier weer een dagje gewerkt, nu lekker 2 dagen vrij. Wat eten we vandaag: Maccie!! Plannen voor morgen: kado ruilen en naar de kringloop. Tandarts: au succes, hoe is het gegaan? 20weken echo: Hoop volgende week een afspraak te maken als ik voor het eerst naar de vlk ga.
Her Dippertje!! Ja dat klopt dat ben ik! Ok dus zo verschillend kan het zijn..ik had toen ik niet zwanger was ook dat glasscherven piesen gevoel haha... en nu dus niet maar voelde vooral die harde buikpijn constant en rugpijn vandaar dat ik twijfelde.. Maar weet nu inderdaad dat het verschillend is voor een ieder. Ik heb gelukkig wel anti-biotica gekregen..en buikpijn is vandaag stuk minder. Kweek zou een week duren..dat heeft hij voor de zekerheid gedaan, omdat de urine niet overduidelijk was..
Zo de macaroni achter de kiezen. Mark is in bad beweest en ligt al op bed en ik lekker met mijn voetjes languit op de bank heerlijk ff!
terug van vk. was heel snel haha. heb er denk ik 10min gezeten. was bloeddruk meten, 120/60. Bloeduitslagen waren prima. En toen hartje luisteren. Wat een mooi galoperend paard geluid was t weer Moet er nog iets veranderd worden op de site? heb nu de tijd ervoor
o en avondeten: patat frituur staat nu aan. Zoonlief ligt al op 1 oor, die heeft boerenkool van gister opgegeten