Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Fijn dat alles goed is Roozjuh!

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Vitamines.
    Ik gebruik ook gravitamon. Sorry ik weet niet meer wie t vroeg. Maar heb het gevraagd bij de apotheek. Gravitamon kan je als je zwanger wilt worden, bent en als je borstvoeding geeft blijven gebruiken. De foliumzuur zit er wel in maar heb je na 10 weken inderdaad niet meer nodig maar er zitten ook andere aanvullende vitaminen in. Dus als je al gewent was om vitaminen te gebruiken kan je dit ipv de normale vitaminen nemen want er zit precies genoeg vit D en nog wat van die dingen in die je nu wel goed kan gebruiken en ook straks met eventuele borst voeding en herstel van de bevalling

@Hier. Vandaag weer gewerkt, ging wel aardig vanmorgen wel weer met de wc geknuffeld. Zit ook weer aan de pillen, hopelijk kan dat binnen kort echt eraf!
    Ik krijg in juli een neefje/nichtje (mn stiefbroer word weer vader).
    Dus mn moeder is door het dolle heen!
    Verder zijn er nu nog 7 collega's zwanger!
    Waarvan er 6 tussen de 15-10 weken zitten en 1 die is al met verlof! Dus mn baas is niet blij van de zomer!!!!

Groetjes!

3. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey dames. wat hebben jullie ongelovelijk veel gekletst zeg,
    heb alles netjes gelezen.... dus nu ga ik heel erg hard mijn best doen om te reageren

@roozjuh fijn he het hartje horen! ik mag maandag weer!
    @tandarts, succes meiden.
    @eceem, mmm ik heb het in me gezicht, en de verlos zei dat het juist door de zwangerschap komt. misschien is het wel een ander soort eceem dat weet ik natuurlijk niet.!
    @lin kan me voorstellen dat je baas daar niet blij van word! hoop dat je snel van de pillen af bent

ik heb vandaag weer heerlijk gezwommen met me zoonje.
    en ook ik lig nu lekker met me beentjes omhoog naast de openhaard (lekkerwarm hahahaha)

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik ga zo afsluiten. Ff kijken of ik ook weer terug moet naar school om te leren nederlands schrijven :p

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Lin, dank je. Ik vroeg dat van die vitamines.

De tandarts viel gelukkig mee. Het is gevoelig tandvlees, zegt ie. Ik moet met andere tandpasta poetsen (sensodyne) en twee maal daags spoelen met corsydiel of zo.

Ik ga lekker een warme douche nemen en dan mijn bedje in. Morgenavond wordt het laat :( bedrijfsuitje :)

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedermorgen dames!

Nou ik vind dat ik geslaagd ben voor het dictee, had 19 fout (gemiddelde was 13 ;)).

Nog plannen voor vandaag?

Meiden welke moeten werken: werkse!

7. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    jeps hier alweer op kantoor! thanx einneh. was liever thuis gebleven, ben de afgelopen dagen zo moe...! weet niet waar dat ineens vandaan komt. nou ja vandaag en morgen nog en dan weer lekker weekend,,,,!

zijn er nog echo's/hartjes luisterende mama's vandaag?
    werkse voor de werkende mams onder ons.

en voor iedereen.... een hele fijne dag toegewenst!

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

9. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hoi meiden,

Hier gaat alles goed... Ik wil even zeggen dat ik het lastig vind om er tussen te komen. Weet niet waar het aan ligt! Kan ook niet altijd de tijd vinden om te reageren en te lezen.

10. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    danielle dat geeft toch niet,! als je je af en toe maar ff meld ;) dat alles goed gaat etc..... hahahahahah
    ik kan ook niet elke dag alles bijhouden hoor!

11. Kylie1986

Zo, net ingeschreven voor kraamzorg..Beetje laat, maar wilde even een slag om de arm houden..

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Te laat valt wel mee hoor kylie :) als het maar voor de 20weken is. Bij welke zit je? In Kraamvogel, zat vorige keer bij JoNa

13. Kylie1986

Jah, de Kraamvogel, via Icare.
    Wil alleen nog even een cursus zoeken, ga jij wat doen?

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nee heb die cursus 3jaar geleden gehad en vorig jaar training voor mn bekken en rug gehad in rotterdam, en dat zijn dezelfde soort oefeningen. Dus vind t deze keer niet zo nodig :) maar was wel erg leuk om mee te doen. Is in waterwijk een leuke cursus, mogen de mannen ook 1x komen en dan ga je een bevallings filmpje kijken :p geweldig om die manne te zien kijken whahaha 1 ging bijna van zn stokkie. Op site van icare staat de cursus vermeld als t goed is. En rondleiding ziekenhuis moeje ook doen, erg leerzaam. Dat ga ik wel weer toen denk ik

15. Kylie1986

Zat inderdaad al te kijken bij ICare (moeder werkt daar bij de PG).
    En in het ziekenhuis werkt mijn stiefvader (hoofd inkoop, hoge pief haha)..
    Zal eens even kijken.
    Heb je niet de neiging om je Angelsound te gebruiken?

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja kriebelt heel erg haha maar mn zus heeft expres de gel nog niet gegeven op mijn verzoek. Die heeft tube van haar werk meegenomen. Wil jij m al proberen? Geef maar gil hoor, ik ga m pas met kerst uitproberen

17. Kylie1986

Ik heb ook geen gel :) Het is JOUW kado dus JIJ moet hem als eerste uitproberen..
    Ga over een week naar de vlk, hopen dat ze dan gaat zoeken. Zit trouwens bij 't Woud

18. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Ik heb me kraamzorg ook nog niet aangevraagt hoor! ga ik denk ik volgende week ofzo doen.! als het idd maar voor de 20 weken is! ppffff kak nu al in op me werk. en moet de hele dag nog,!
    dit word drama!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Les, vind t knap dat je kan werken hoor. Ik ben zelfs te moe (of lui :p) om de hond zo uit te laten hihi

Ik zit ook bij T Woud. Is hier paar straten vandaan :) lekker om de hoek! Volgende week ga je het hartje horen :D spannend! Ik gister voor t eerst gehoord

20. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roozjuh, tja ik zal wel moeten.... valt me ook tegen hoor! maarja heb geen keus. heb nou niet bepaald een baan waar ik me zomaar kan ziek melden. dan heb ik me zelf alleen maar mee. en mag ik de week tussen kerst en oud en nieuw werken omdat de jaarafsluiting af moet! dus ja, de keus is nu gewoon! of nu werken en dan kerstvakantie, of niet werken en ook geen kerstvakantie!

Deel Deze Pagina