Danielle bedankt! Das fijn om te horen. Kylie ik duim voor je meis, fijn dat de vlos naar je toe komt!
ik ga naar huis. lees vanaaf weer verder..... heb het gehad voor vandaag! oh ja danielle mooie buik meis......! lekker trots op zijn
@ kylie fijn dat je verloskundige zo komt...succes. Zal voor je duimen.. Laat je het weten als je meer weet?
juffie: jij noemde net 1 van de namen die wij op ons lijstje hebben/hadden staan Kylie succes meid! wie heeft er dienst vandaag? wel lief dat ze even langs komt! Les hint: 1 van de TVOH deelnemers heeft die naam. en dan zeg ik niet of het van TVOH vorig jaar of dit jaar is
Haha roozjuh je maakt het spannend! Ik noemde veel namen maar de niet zo nederlandse namen waren tycho, tess en youri dus dan is het vast daar 1 van! Vind ik trouwens allemaal leuk! En ook bij damian passen haha. Maar of ze bij Thijs passen weet ik dan weer niet..en mijn vriend was niet zo enthousiast over deze namen...ik wel. Maar heb er nog meer...dus komt goed haha
NnHaha roozjuh! Ik zit vast goed.... Eerst ons nieuwsgierig maken en dan niks zeggen...wacht maar ik ga gelijk even op the voice kijken of ik mijn namen voorbij zie komen! Haha
juffie, die jij noemde was 1 van de namen op de lijst. en waar les op zit te aasen is een andere naam kylie: haha belangrijkste was het hartje horen
@ roozjuh oh haha heb ook even teruggelezen ik snap het! Nou ben benieuwd wat het straks allemaal gaat worden dan haha. Na de 20 wkn kan ik er iets gerichter over nadenken, hoeven we er maar 1 uit te kiezen. Jullie willen niet weten toch?
mijn man wel, liever gister dan morge maar ik wil het inderdaad niet weten dus dat gaat nog leuk worden bij 20weken echo. Ik weet nu hoe het gevoel is om het wel te weten en wil nu weten hoe de verrassing aan komt bij mij, als ik t pas bij geboorte zie
@roozjuh haha nou dat wordt dan nog wat haha. Knap hoor als je je nieuwsgierigheid kunt bedwingen! Lijkt me inderdaad mooi als je de verrassing dan krijgt bij de geboorte..denk niet dat ik dat kan..lijkt me wel mooi. @ lin oh ja denk je nu een meisje? Waarom denk je dat? Hihi ben gewoon nieuwsgierig! Dankje voor de tip! Alex is ook mooi, maar past niet zo bij ons.. stom he is gewoon een gevoel.. maar had nog niet aan die naam gedacht wel lekker kort..