hallo mama's Zo het oppassen is weer voorbij hahah ze waren druk maar ook wel lief Kom ik thuis, heeft vriendlief al gekookt. Dat was wel heel fijn zeg En nu zitten we aan de ijstaart ahahah Ow kylie dat was wel eve schrikken dan zeg, maar gelukkig heb je het hartje gehoord en weet je dat alles goed is. Misschien een troost, mijn zus is nu bijna 25 weken zwanger en ze heeft nog geregeld bloedverlies zonder een oorzaak. Het aankomende kindje is gewoon kerngezond gelukkig. Nou wij gaan samen lekker bankhangen vanavond !!! heelijk zeg. Fijne avond dames en tot morgen, Kuss
@Juffie. Ja omdat ze bij de echo dat zeiden aan de hand van de nub en dacht dat t een jongen was omdat mn vriend er helemaal van overtuigd was. Maar dat was voor de 13 weken echo, maar het kan nog veranderen, nu mn figuur veranderd zit mn buik ook echt in mn zij zeg maar niet naar voren etc. dus ik denk een meisje. Ja, vind dat ook een leuke naam omdat je die niet vaak hoort. Bart, Luca, Niek, Dominique/Dominiek/Nick/Finn/Sen/ vind ik hele leuke jongens namen maar mn vriend (nog)niet. Die komt aan met Mathias, Arnoud etc. meiden naam hebben we al, heb er nog wel wat op het lijstje die het niet worden want we hebben een leukere maar dat waren Veerle/Vera /Nieke/Lizz/Liv/Nova vind ik ook nog erg leuk. @Kylie. O beter dat de kleine okay is maar BI is ook niet niks denk! Rustig aan!
net het vlees voor kerst besteld. heb er nu al trek in!! Wat is jullie planning met de kerstdagen? kerstavond: lekker met alleen gezinnetje eten (weten nog niet wat, tips zijn welkom!) 1ste kerstdag: brunch bij mn pa en savonds gourmetten met schoonma + vriend en schoonzusje. 2de kerstdag: naar mn ma en savonds gourmetten(again ) oud&nieuw: iets simpels eten en 1jan gourmetten(again!) expres dagje later want manlief moet op oudjaarsdag werken en geen zin om pas 19.00 te gaan eten, dan ligt Damian al op 1 oor.
hmmzzz mn beste vriendin belde net dat ze in het ziekenhuis ligt. Is 2e kerstdag uitgerekend van de 2e. Heeft nu hoge bloeddruk en eiwitten in de urine moet in ieder geval 24 uur blijven.... bah.... Sorry, nu op naar de kerstdagen: Kerstavond: met zn 3tjes (ik moet om 0.00 uur op straat spelen met korps) 1e Kerstdag: naar mijn ouders, verrassing wat we eten (hoop niet gourmetten.... ) 2e Kerstdag: naar mijn man zijn ouders, iedereen maakt een gang, ik moet de garituur voor het hoofdgerecht verzorgen (dus groente en patat ). Oud en nieuw: lekker thuis dan kan ik lekker bankhangen
Vanmiddag mijn contract getekend. Toen ik thuis was kreeg ik ngo een mailtje dat ik voor 4maand ben aangenomen van 1 jan tot eind april en dan via UWV verlof kan aanvragen. Over erna hebben ze het niet gehad. Moet mezelf dus goed laten zien en bewijzen dan mag ik hopenlijk terug komen. Kerst: 1e kerst schoonouders eten geen idee 2e kerst mijn ouders steengrillen. oud en nieuw: bij vrienden uitzitten vanaf 22uur ofzo en slapen bij schoonouders. 1jan: mijn opas en oma's bij langs en naar mijn ouders.
Éinneh sterkte met je vriendin. Hopen dat het geen PE word. Maar ze heeft een mooie termijn voor een evt. bevalling 38 weken toch nu? Laatste dagen last van strakke buik herkennen jullie dat? Zijn geen harde buiken maar gewoon strak van binnen. Wel een termijn natuurlijk dat de kleine goed groeit maar kan me dit niet herinneren van de eerste keer.
Meiden, nog niet bijgelezen. Ben echt druk! of moe geweest de afgelopen tijd. Maar wilde ff mijn buikfoto van vandaag komen showen. Ik ben van voren al net zo rond als van achteren!
@ Boefjesmama: Hoop dat je na die termijn ook nog mag blijven! ja hoor 38 weken is mooi! ze is tenminste eerder ingestuurd dan bij de 1e toen had ze al een week of 3 hoge bloeddruk voordat ze naar het ziekenhuis werd gestuurd en die bevalling was nou niet echt leuk.... Ach we zien het wel! @ Bloempje: mooi buikje al!
@ chanelle lekker bankhangen! Zijn wij ook aan het doen... @ lin oh haha dan snap ik het...ik denk zelf ook meisje en waarom? Tja gewoon gevoel emotioneler en minder stralend..vaker misselijk..meer uitslag..meer aangekomen rondom.. is gewoon gevoel..sta gek te kijken als het toch jongen is haha. Vorige keer dacht ik jongen en had ik gelijk! Het maakt me niet zoveel uit zelf als maar gezond is.. ben benieuwd of je vriend of jij gelijk krijgt! Leuke namen ook! Vind Lizz en Liv ook leuk en Sen..vind zelf ook Noa leuk maar vind mijn vriend niks haha. Sara vind ik ook leuk en Femke...vroeger Lieke ook maar die hoor je wel vaak... @ Roozjuh leuk jullie plannen...denk dat je dan daarna wel klaar bent met al dat gourmetten haha. Wel gezellig! Kerstavond zijn we alleen met ons viertjes hihi..all you need kijken en denk samen lekkere hapjes eten en wiien.. Eerste kerstdag komen mijn ouders hier en hebben we lootjes gedaan en maken mijn moeder en ik kerstdiner..nog geen idee wat maar dat komt goed! Tweede kerstdag eerst lekker samen ontbijten en in middag naar schoonzus met schoonouders..ook lootjes gedaan en gourmetten haha. Oud en nieuw bij vrienden van voetbal van vriend...grote groep.. de kleine blijft denk ik bij opa en oma die slaapt er meestal doorheen...zitten nog te twijfelen of we hem meenemen..denk niet dat hij kan slapen boven al het rumoer...
Einneh dat is wel lang 3wkn door laten lopen. goed dat ze er nu optijd bij zijn. Hoop ook dat ik na mijn verlof weer terug mag komen. Moet nu trouwens 3x een zwangerschapsverklaring vragen aan de VK. Erg zeg gewoon 3 werkgevers.
@roozjuh pff ik weet het echt niet, heb zitten denken maar geen idee! spannend hoor! @kylie pfff gelukkig maar meid. @bloempje mooie buik hoor! ik heb me net ff opgemeten. zit op 86 cm. heel grappig met mijn zoontje dat ik met 11 weken op 86.4! dus scheeld niet veel. de beeb is nu 4.43 cm, en mijn zoontje met 11 weken 5 cm! dus lijkt veel opelkaar, toch blijf ik een meisje denken., idd gevoel, en veel meer symptomen zoals juffie ook al zei. kerst: 1e cadeautjes met ouders en zus en kids, founduen (schrijf je dat zo?) en lekkere hapjes, 2e eten bij oma dus overgrootoma van me zoontje (wat weet ik niet) oud en nieuw: lekker thuis met me ouders, lekkere hapjes en risken!
Kunnen jullie eens proberen of jullie dit mp3tje kunnen openen? Heb het geluidsfragment van de hartslag online gezet. AUD-20111215-WA0000.mp3 - 4shared.com - online file sharing and storage - download
strakke buik bedoel je? nee geen ervaring mee ik let niet zo op dat soort dingen. Ik weet dat ik dingen voel tijdens zwangerschap maar ik maka mezelf helemaal gek als ik overal op ga letten