Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vind dat altijd zo knap dat mensen dat nu al zien op die echo

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ja hé,..ze zegt 90% zeker te zijn :)

3. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo allemaal,

@ nieuwe mama's, welkom en klets maar gezellig mee hoor !!! :D

@ Ik voel me echt gewoon weer heerlijk, fijn zeg ahhah nu word het pas echt helemaal genieten van ons kleintje ;)

@ Ik stond toen straks in de douche en na het douchen zag ik dat aan de buitekant van mijn borsten grote blauwe aders lopen :$ hahah heb begint allemaal al goed op gang te komen in mijn boobs hahahah. Ook zijn mijn bortsen wat groter wat ik erg leuk vind ahhahah (en manlief ook ;))

@kerst, k moet werke en daarnaast ook overal kerst gaan vieren. Nou is ook wel erg gezellig :)

@ oud en nieuw, de hele vriendengroep komt naar ons toe en we vieren het hier dit jaar. Wel fijn maar ja dan zitten wij ook met alle zooi. Maar we hebben er zelf voor gekozen omdat we kittens hebben en dt hun eerste oud en nieuw zal worden dus ik wil ze wel een beetje in de gaten kunnen houden :)

Kuss

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo ik heb even een dag gewerkt! Moest veel lezen!!
    Ik heb onze meiden naam voorbij zien komen;)
    Meer zeg ik niet hoor wil niet alles verklappen.

Die nub is volgens mij tussen de 11-14 weken te zien want daarna vormt zich het echte geslachtsdeel (clitoris/eikel) uit de nub.

Ik ken ook geen strakke buik, lijkt me wel vervelend.

Heb erg last van mn onderrug rand. Die botjes naast mn ruggegraad thv mn stuitje. Vooral als ik op mn werkstoel zit.
    Knuffelen met de plee doe ik weer elke ochtend, wat nou over met 3 maanden! NOT.

Nieuwe mama;s welkom!

Verder ben ik t vergeten

Groetjes!

5. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Woow, een hele site over jullie. haha gezellig!

Ik zal ook even wat over mezelf vertellen,
    Ben ondertussen 22 jaar, ruim 4 jaar samen met mijn vriend (27) en we verwachten ons eerste kindje. Kinderen stonden zeker in de planning, alleen momenteel niet.. Maar ondertussen is het kindje al niet weg te denken uit ons leven. Kindje zit vol verrassingen want toen we 8wk waren hadden we een echo waarop bleek dat we al 12wk waren!
    Enorm aan het wennen aan het zwanger zijn dus. Nog steeds beetje onwerkelijk en begin nu ook voorzichtig aan blij te worden.

Heb ondertussen 2 echo's gehad, eerste was een stageloper die graag op ons wilde oefenen, nou dat mag altijd natuurlijk!
    En allebei zeiden ze dat ze dat ze gokte op een jongetje.. ook via die NUB theorie. Echte geslachtsbepaling heb ik pas met 20wk echo. Dat duurt dus nog 6 weken! Kan eigenlijk niet wachten.

Liefs

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    als je ook op de site erbij wil, wil ik paar dingen van je weten :)
    Voorspellings lijst: Denk je een jongen of meisje te dragen en welke dag denk je te gaan bevallen?
    Bevallings lijst: wat is je uitgerekende datum en weet je al of je thuis of ziekenhuis gaat bevallen?
    Agenda: Wanneer is je volgende afspraak bij vk/echo? Dan zet ik deze op de site en zo leeft iedereen met je mee op die dag :)

Heb je komende tijd nieuwe info dat op de site moet (echo foto's, afspraken enz enz) dan kan je deze aan mij kwijt, dan zet ik het voor je op de site. (pb is slimste, want vergeet nog wel eens wat :p;))

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    meiden ik sta even met een 'bek vol tanden' hier!! Mijn zoon is een echte vlees eter. kom niet aan zijn vlees, dan kom je aan hem :p Beschermd t met zn leven haha. Maar nu...?? Hij laat zn vlees staan en zit aardappels te eten :$ Hij walgt van aardappels... ik snap er ff helemaal niks meer van. En dan klap op de vuurpijl: Mijn man whatsappt net dat ie geen honger heeft :$ Die vent is net een bodemloze put, áltijd honger! Waar gaat t heen met deze wereld ;)

Ik heb ondertussen een hele krop sla op :p lekker met een klein uitje en tomaatje erin, dressing en eitje doorheen. jummmm. Kan nog wel een hele krop op hihi Heerlijk gezond ook!

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wij eten pannenkoeken :) net gewerkt, bewoners waren onrustig. Ik ben nu best moe.

9. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Hallo!

Zijn jullie allemaal in juni uitgerekend? Dan zit ik hier goed denk ik. Kan me even niet meer herinneren of ik eerder iets heb geschreven hier, vergeetachtig hè.. Maar iig hoor ik wel bij de juni-mama's:D! Ik heb 3 dagen geleden voor het eerst mijn kleintje gevoeld, denk ik! Wie hier nog meer?

Zal even kort mijzelf voorstellen, ik ben Anne en ik ben 26 jaar. Afgelopen april ben ik gediagnostiseerd met PCO-S en daarom zou ik 5 oktober gaan starten met clomid (hormonen om eisprong op te wekken). Maar wonder boven wonder testte ik op 4 oktober positief!! Zoals mijn vriend toen zei, het is echt een gelukje!! Wij Zijn dolblij en ons kindje is meer dan gewenst. :)

10. Welkom Anne!

Wij hebben vanavond eten gehaald bij de Rotishop. Heerlijk!!!!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Anne welkom!!! Wat leuk zoveel nieuwe mama's erbij :D

Nou meiden... t werd toch nog gekker. Damian liet niet alleen zn vlees staan, maar net langs mac gereden (mama had zin in een flurry kitkat :D) en meneer gilde hard om 'kaka' (patat dus...) maar thuis aangekomen liet hij ook zn patat staan en ligt nu in coma op bed.

Baby voelen: Ja hier al een weekje ongeveer :D heerlijk gevoel weer al moet ik me wel goed concentreren wil ik het voelen

12. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hey leuk een forum voor juni 2012. Geloof dat ik al eens eerder hier gereageerd had...maar weet het niet meer zeker.
    Nou stel me dus even voor. Ik ben Nathalie en ben zwanger van ons 2e kindje. Heb al een zoontje van 1,5 jaar. Mijn uitgerekende datum is 18 juni 2012.

Helaas gisterochtend een bloeding gehad, ben me rot geschrokken. Direct vk gebeld en kon om 10 uur terecht gister. Gelukkig alles goed, hartje gehoord en de baby gezien. Op de echo was er geen oorzaak voor de bloeding te zien. Wel wat stress thuis, waarsch man volgend jaar zonder werk en bij mij op het werk erg druk. Vandaag dus besloten thuis te blijven even rust.

Hopelijk mag ik hier ook merk etsen, lijkt me gezellig.

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hoihoi,

ook ik wil me toch graag nog aanmelden. Lees al tijdje mee.
    Danielle is lieve bekende van me.
    Hoop dat jullie het leuk vinden als ik ook voortaan mee ga schrijven.

Ben Leonie, heb 1 meisje van 2 1/2 en nu dus ruim 15 weken zwanger.

14. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey nieuwe mama;s wat leuk. dat er ineens weer zoveel mama's zich hier aanmelden, tuurlijk zijn jullie hier allemaal welkom! super gezellig, en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

ik kijg nu allemaal kaartjes binnen van de buurt vrienden etc. GEFELICITEERD MET DE ZWANGERSCHAP echt super leuk...! word er met de dag blijer van.

fijne avond allemaal.
    nog plannen dit weekend???

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Leuk nieuwe mamma's, gezellig, van harte;)

Wij hebben een vjaardag morgen en zondag uit eten met ma &pa:D
    O'ja morgen de kerstboom eindelijk opzetten, ik voel me gelukkig weer fitter, had veel uitgesteld,

Vandaag wel alvast een mooie easy walker met ass via mp gescoord:cool: ff spammen:p

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    O jeetje wat veel nieuwe mama's opeens!!! Leuk :D kan t even niet meer bij houden maar zouden de nieuwe mama's even op onze site willen kijken en mij via pm je info willen geven zodat ik je op de site erbij kan zetten?

Kan iemand de nieuwe mama's even de site link geven? Ik zit op mn foon dus heb de link nu niet bij de hand

Ego: hubby heeft t romantisch gemaakt. Ik lig op de bank met dekentje, drinken, chippies en kaarslicht :D morgen mag ik uitslapen, de mannen gaan kerstkadotje voor me halen. Nu moet ik nog wat voor mn man halen HELP!! Kan iemand me helpen :p

17. Ik heb 2 claesens boxershorts voor hem gekocht, vind hij fijn zitten en clinique scub voor z'n stoppelbaardje vrij te houden van ingegroeide haartjes.

De link vd juni mama site: www.everyoneweb.com/juni2012mama

18. Leuk! Niet alleen de wagen, maar ook dat schattige kledingsetje :D

19. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Als de link erop staat zal ik de benodigde gegevens doorgeven hoor, leuk haha kun je dan alles bijhouden van iedereen of zo??

@roozjuh, wat een verwennerij, lief hoor. Uhmmm een kado voor je man...vind ik ook altijd moeilijk hoor.

@les, leuk hoor allemaal kaartjes! Wij gaan morgen naar de kerstmarkt en een verjaardag en daarna lekker uit eten. Verder beetje rustig aan doen ivm met het bloedverlies van gister. Ben echt zo blij dat ik direct voor een echo mocht komen, weer even onze baby gezien en gelukkig alles goed.

@mirri, mooie kinderwagen!

Zo ik ga lekker verder tv kijken op bed, ben versleten ook door de hectische dag van gister...truste en tot gauw weer..

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Bloedverlies is ineens erger geworden,te vergelijken met een goede menstruatie..
    Ik probeer me eraan vast te houden dat het beebje er vanmiddag prima uit zag,maar heb me wel ziekgemeld voor dit weekend..even op safe spelen..

Wel 5 rompers gekocht, show ze morgen wel.

Pff is wel moeilijk om vertrouwen te houden hoor, beetje deja vu van de miskramen af en toe..

Deel Deze Pagina