hahahah Helma... reserve belg....! hahahahhaha @channelle. mmmm das idd vervelend onder het boodschappen doen! hier nog 1 uur en 15 min werken. en dan weer lekker een daggie vrij!
@chanelle noah, geen idee weet alleen dat bliktonijn jonge tonijn is en dus minder van dat verboden stofje bevat dan verse (grote) tonijn. En nu zal 1x n tonijnsalade niet zo veel uitmaken hoor denk meer als je dat wekelijksgaat doen.. Volgende keer anders ff aan je vk vragen, die kan het je vast uitleggen. Zo maar eens gaan beginnen aan het pizza deeg, en plassen jezus alweer plassen.... word er simpel van van dat gepies de hele dag door. Volgende week maandagavond de combinatietest, vind het toch wel erg eng, sowieso vind ik echo's dood en dood eng ben blij als ik straks wat voel bewegen
hey meiden ik zie dat hier de spannende 12 weken aan zijn gebroken!! Ik was toch even nieuwsgierig hoe het met jullie is. Ik ben even niet meer op de site geweest naar de miskraam. Ik had graag lekker mee gekletst Maar goed wilde even zeggen dat ik vandaag wee r het zh gebeld heb en volgende week weer terecht kan en gaan we weer voor de volgende IUI! Hopen dat de volgende keer kleine uk wel blijft zitten. Geniet allemaal lekker!! fijne avond
Nee, heb nog geen Buddy. Geen flauw idee eigenlijk wat dat is NU lekker aan het werk tot half 10, lekker rustig ( hopelijk blijft dat ook zo)
een buddy is iemand die de mensen hier op de hoogte houd van bevalling enzo dus bijvoorbeeld ik-buddy ik beval stuur een sms naar buddy en die geeft het aan jullie door
super kylie !! ik heb men 10 weken wave gemist die had gisteren moeten zijn maar ben 3 dagen vooruit gezet
ik moet zo naar vergadering dus heb ff snel bijgelezen, morgen en donderdag vrij dat zal ik weer beter mijn best doen! Wel onthouden dat er nog buddy's gezocht worden; ik zoek ook nog 1tje
Ik heb er al wel over gedacht. Ik wil borstvoeding geven, maar ik ga ook weer werken, 28 uur of misschien zelfs weer 32. Ik weet niet of dat kan met afkolven enzo.
De eerste keer dat ik zwanger raakte wilde ik absoluut geen bv geven, nu twijfel ik ik deek dat ik eerder zou kolven dan daadwerkelijk de borst geven, want ik zou dat niet zo maar midden in de bus doen ofzo . Ik voel me zelf ook niet prettig in de buurt van een ander die borstvoeding geeft
Ik wil nog best een 2de buddy hebben hoor Voeding: ik ga fv geven, bij zoonlief ook geen bv gegeven. Bekers: oe ja! Moet ff kijke hoe ik die verzendkoste ga doen want ben uber blut... Ego: leuke dag gehad, oppaskids hebben hier gegeten, zelf pizza gemaakt. Ze vonden t heerlijk! Ik niet zo want hou niet van pizza. Manlief is nu uiteten met zn collega's bij japanner. Hij stuurde foto via whatsapp met daarbij: hoe ga ik eten zonder bestek?!?! (Je krijgt er alleen 2 stokjes en dat kan hij niet) hij vroeg of ik ff langs kwam om t hem te leren whahahaha. Oja en hij rijdt maybe ff langs de mac vanavond voor me Quarter Pounder en Flurry Kitkat! Jummmm nu al zin in!!