Geef maar gil wanneer, dan hop ik een keertje langs. Of moet je 'toevallig' morge middag nog de stad in en 'toevallig' bakkie halen bij La Place ofzo waar ik dan ook 'heel toevallig' ben?
Geef maar gil wanneer, dan hop ik een keertje langs. Of moet je 'toevallig' morge middag nog de stad in en 'toevallig' bakkie halen bij La Place ofzo waar ik dan ook 'heel toevallig' ben?
@Kylie ik heb tot mijn 13e week ongeveer ook vaak bloedinkjes gehad. Was er ook ongerust over, maar het bleek mijn baarmoedermond te zijn. Tijdens het onderzoeken hiervan zat zelfs die hele onderzoektafel onder het bloed. Er is een uitstrijkje gemaakt, maar niks aan de hand. Het schijnt bij mij te horen. Wil je dus alleen maar zeggen dat het niks hoeft te betekenen. Alles is nu beter doorbloed, door de hormonen. En je bent ook al ruim 12 weken.. Bovendien heb je net nog je baby gezien en het hartje klopte. Probeer je niet teveel zorgen te maken, ook al is dat moeilijk. @Roozjuh, wat voor n gegevens wil je van me hebben? En hoe moet ik dat dan aan je geven? Ben nog steeds behoorlijke leek wbt dit forum, haha.. Met goede concentratie en tot nu toe altijd s avonds in bed heb ik geloof ik een aantal keer mijn baby gevoeld. Soort van plopjes/tikjes en dan heel veel achter elkaar! Kan het ook wel vergelijken met van die hele kleine elektrische schokjes! echt appart.. Kan iemand mij bevestigen of dit mijn baby is die ik voel of dat ik dit verzin/bedenk? Fijne avond iedereen !! liefs
Anne: klik op mijn naam en dan kan je kiezen om mij Prive Bericht (pb) te sturen. Kijk even op de Juni site wat voor info we er hebben staan en wat jij prijs wil geven over jezelf (link staat 1 of 2e pagina's terug, heb m nu niet bij de hand) Kylie: scheelt dat je niet in lelystad werkt maar inderdaad, zou niet heel netjes zijn als ze bellen en je staat in de stad
@kylie , schrifjt even precies de dagen op waarop je bloedingen hebt en hoe hevig. Ik zelf heb namelijk om de 4 weken een ei-spring gevoel met bijbehorende krampjes, dit had ik de eerste keer ook. Je hebt genoeg vrouwen die elke 4 weken een bloeding hebben alsof hun lichaam het niet helemaal begrijpt..
Roozjuh ga zo even een pb sturen met mijn gegevens hoor. Leuk! Kylie wat vervelend dat bloedverlies, hoe is het nu? Snap je onzekerheid ik heb ook een bloeding gehad maar gelukkig zag alles er goed uit met de baby maar toch blijf ik nu onzeker...ben blij als t donderdag is zodat ik weer naar de vk kan om het hartje te horen. Ga even mijn kleine wassen en aankleden, straks verjaardag en kerstmarkt...
@Dippertje: Ga ik doen, vorige keer was iets van 8w4d en nu 12w3 dagen dacht ik. Bedankt voor de verhalen, ben iets gerustgesteld Het is nu wat minder, hopen dat het ook zo blijft. Beetje buikpijn, maar had ook een hele volle blaas..
goedemorgen dames. hebben jullie allemaal goed geslapen? ik wel heerlijk, en zoonlief werd pas om kwart voor 9 wakker. nu nog in de pyama, strakkies ff de stad in kerst cadeautjes kopen. verder weinig op de planning! fijne dag allemaal! xxxx
Goedemorgen dames! Ik mag vandaag en morgen werken van 11.30 tot 20.00. Heb er niet heel veel zin in, maar het komt wel goed.
Net geplast,bloedverlies is bijna weg..zal ik toch maar gaan werken morgen? Ook niets om zo thuis te zitten..
Morguh dames!! Zo ik he weer even bijgelezen.. Allemaal nieuwe mama's ineens erbij, leuk hoor!! Gefeliciteerd allemaal!! @ Anne26 zo dat is dan denk ik wel even wennen geweest als je er nog niet helemaal op voorbereid bent. Dat was bij onze eerste eigenlijk toen ook het geval. Maar we zijn superblij met hem!! @ Roozjuh wat lief dat Kylie je Angelsound wel mag lenen! Jammer dat ik niet in de buurt woon @ Kylie fijn meid dat het bloedverlies er nu niet is..wat betreft werken moet je doen wat voor jou goed voelt. Ik kan me voorstellen dat de hele dag thuiszitten en je zorgen maken ook niks is..maar goed dat moet je toch zelf aanvoelen. Succes! @ Lin balen dat je nog steeds de wc moet knuffelen..je hebt wel pech wat dat betreft zeg! @ Les shop ze vandaag! @ hier gisteren toch mee gedaan met bowlen en was supergezellig! Nog niet echt last van rugpijn...zat gisteravond op terugweg in auto en toen dacht ik wat doet mijn buik toch raar? Zit die gordel in de weg? En toen opeens besefte ik nee er is iets aan het bewegen in mijn buik! haha Vanochtend ook toen ik wilde uitslapen kleine golfbewegingen een soort draaien denk ik en later kleine plopjes!! Ben er wel blij mee aangezien ik zoveel harde buiken heb gehad en ik niks meer voelde... Ik kon uitslapen, want de mannen zijn cadeautjes halen..zo even in bad maar eerst wachten op allemaal jurkjes van de wehkamp! Fijne dag allemaal!
goede morgen allemaal !! Kylie, echt balen van die bloedingen zeg want je maakt je automatisch toch elke keer zorgen. Gelukkig is het nu zo goed als weg. Ik heb echt weer overheerlijk geslapen maar ik ben er om 9:00 al uit gegaan omdat vriendlief begon met hakken en boren in de badkamer Wel heel goed van hem dus ik ben er maar mee uit gegaan om de was te doen, te strijken en natuurlijk om even te bankhangen met laptop op schoot Iemand leuke plannen voor vandaag, ik eigenlijk helemaal niks. Misschien dat ik vandaag bij oma kerstkaarten ga schrijven i.p.v. morgen want dan is dat ook weer gebeurd Kuss
Lekker actief forum hier, moest toch aardig wat pagina's lezen na gister Ik heb mijn baby nog niet gevoeld, soms wel wat zeurderig gevoel in mijn baarmoeder, maar volgens mijn zus is dat gewoon bandenpijn. Volgende week naar de verloskundige, maar eens na vragen hoe en wat. Ik dacht trouwens dat je je kindje echt pas ging voelen met 16/17 week.. maar soms dus ook al eerder? Ben nog best wel nieuw in het hele moeder worden, maar probeer zoveel mogelijk te lezen. Heb van MvM een heel mooi boek gekregen. Daar heb ik wel veel aan. @kylie, hoop voor je dat het nu bijna over is. En dat het gewoon onschuldig bloed was. Fijn dat je zo snel bij de vk mocht komen. Ik heb ook een erg fijne vk gelukkig =) Liefs!