Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Snap niet helemaal wat je bedoeld. Wij zouden eigen de mmm in gaan om zwanger te worden, maar testte 1 dag voordat we gingen beginnen met hormonen positief. We waren dus wel voorbereid op het krijgen van een kindje, in zoverre dat kan natuurlijk! En we hoopte alleen maar dat we snel zwanger zouden worden, nou dat is gelukt :D.

Liefs!

2. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hallo Allemaal,

Welkom nieuwe mama's.

Hier van de week bij de Fysio geweest en ja hoor...weer BI.
    Moet woensdag terugkomen en dan gaat ze kijken of een bekkenband verlichting kan geven.
    Heb er echt vreselijk veel last van.
    Maar een beetje rustig aan doen.
    Fijn weekend allemaal.

Groetjes Winnie.

3. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Anne26 oeps sorry ik heb je even verward met Bijntje...zwangerschapsdementie he :D

Was dus voor Bijntje bedoeld....

Wat bijzonder dat je 1 dag voordat je met de hormonen zou beginnen positief testte!! Heel fijn voor jullie! Geniet ervan!!

4. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @juffie
    Haha dankje. Ja het is gewoon even wennen. Ben er ook wel blij mee! maar weet er gewoon nog niet zo veel vanaf als ik zou willen. En dat maakt me wel onzeker. Dan lees je iets, "oeps! dat heb ik niet/wel gedaan!"

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    hey meiden, waarom zou je het hartje nog niet horen dan? Ik had em met 8.6 weken in huis en gelijk uitgeprobeerd. Hoorde binnen een minuut het hartje toen al. Nu hoor ik het helemaal luid en duidelijk binnen een paar seconden

6. Dat zeurderige of stekende gevoel is idd bandenpijn. Als je je kindje gaat voelen zijn het een soort van plopjes in je buik. Mijn zoontje voelde ik ook pas voor het eerst met 17/18 weken, maar nr 2 al met 13/14 weken. Ik las laatst dat het kan komen door de flexibele baarmoederwand omdat die al eerder opgerekt is.

En als je vragen hebt, stel ze gerust in dit forum daar zijn we toch voor hier? Om elkaar te helpen en te ondersteunen?

7. Hier ook bekkenpijn, nog net geen instabiliteit zei de fysio. Heb dus oefeningen meegekregen en moet het voorlopig even aankijken. Een band wil ze pas als laatste redmiddel gebruiken. Mijn rechterbil doet op het moment echt zeeer!!

8. Wij hebben trouwens aan niemand verteld dat we een geslachtsecho gaan doen. Ik kan het dus nog een maandje voor mezelf houden. Is een fijn idee vind ik. Rond de 20weken echo zullen ze er allemaal wel naar gaan vragen. Ik ben trouwens benieuwd of mijn man zijn mond kan houden.

Hij is er trouwens van overtuigd dat het een meisje is. Zo schattig van hem. Hij riep namelijk altijd dat hij alleen maar mannen maakt.

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo wat een kletskousen he!
    Hier nog wel misselijk nog niet gespuugd vandaag. Hoesten gaat iets beter. Lekker vrij nu.
    Plannen t wknd: Huis gedaan, boodschappen, verjaardag. En morgen zwemmen, uit eten en naar de film (nova zembla)
    Pas mn zwarte jurkje niet meer dus even die van mn schoonzus lenen voor een kerstetentje van t werk van mn vriend.
    Buik groeit hard gisteren foto's gemaakt.
    Ik voel soms ook 'wat' twijfel erg of het de beeb is. Hij/zij moet maar wat duidelijker zijn.

Kylie wat een leuke kleertjes vooral koekiemonster!
    Rustig aan he, hopelijk is dat bloed gauw over.

Welkom nieuwe mama's

Zag dat de link er nog niet op stond komt ie: Juni 2012 mama's

Gister een naar telefoontje. Mk id de familie. Schrok er wel van. Zat een maand na mij.

Verder gaat alles goed.

Groetjes!

10. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Ja dat snap ik dat het even wennen is.. Fijn dat jullie er wel blij mee zijn!!
    Heel veel dingen kun je vrij makkelijk opzoeken op internet..heb ik vaak als ik twijfel of ik iets wel of niet mag eten...dus lang leve internet!!
    En zoals Bloempje al zei..je kunt hier alles vragen. Fijn zo'n forum!!

@Lin ja dat snap ik even schrikken als je hoort van een mk...wist je al dat ze zwanger was?

@ hier heerlijk in bad geweest...nu lekker broodje afgebakken met zalmsalade en komkommer mmmmm de mannen zijn lekker cadeautjes halen..heerlijk even huis voor mezelf!!

11. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    En ach ja ik neem nog maar een broodje :D

12. Ik heb nog wat eten vd rotishop over van gisteren, denk dat ik dat warm ga maken hmm Had net een broodje op, maar nu ik daar aan denk krijg ik spontaan weer trek hihi

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Omdat je baby nog flink rond zwemt in je baarmoeder en je dus goed moet zoeken. Kan da je t dus een keer niet kan vinden zit erin. Ik wil zoiezo wachten want tja, ben niet de slankste dus als de baby wat verder weg ligt dan is t nog moeilijker te vinden. En ik draag de baby al ver naar binnen zeg maar. Was bij mn zoon ook.

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Nou, ik ben terug..
    Baby was lekker aan het wiebelen en zwaaien, dus die doet het oke..
    De gyn ging eerst voorzichtig naar een hartslag zoeken en toen zag ik hem al wiebelen, zegt genoeg.
    Mijn placenta ligt laag, vandaag het bloedverlies.
    Zolang ik bloedverlies heb, niet werken. Het wordt minder dus heb me beter gemeld voor maandag, morgen nog een dagje rust pakken..

15. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Lijkt mij ook wel eng hoor zo'n Angelsound.
    Denk dat ik helemaal zou stressen als ik het kindje niet kon vinden..
    Aan de andere kant kan ik niet wachten tot ik weer een echo krijg ;)

16. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @kylie, Gelukkig maar =) fijn dat het allemaal goed is!
    geniet lekker van je rustdagje morgen.

17. Kylie1986

@Angelsound: Ik kan kan niet wachten tot ik hem in huis heb.. Ik weet dat de kans ongeveer 80% is dat je het hartje vind met deze termijn..
    Vind ik hem is het mooi mee genomen en anders weet ik dat het niets hoeft te betekenen

18. Kylie1986

Hihi, zie net dat ik morgen in mijn tweede trimester zit!

19. Ik vind de angelsound ook super. Ik luister ong. 1x in de week even naar de beeb. Kan het de rest vd week ook heel makelijk laten. Ik heb de beeb tot nu toe ook altijd gevonden.

20. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Hallo dames!!!

Kom ook weer even kijken, knap van jullie om het elke dag bij te houden hoor!! Lukt mij echt niet.

Nieuwe mamas, van harte, geniet ervan.

Kylie, ik zou het een weekje ofzo rustig aan doen, mn moeder had dat ook vaak, na een weekje rust, ging het vanzelf weg.

Hier nog steeds blaasontsteking!! mn huisarts schrijft nu niks meer voor, moet eerst wachten tot het erger wordt ( heb namelijk gemiddels 12x per jaar blaasontsteking) Vind het zelf ook niet prettig om steeds aan de antibiota te zitten.

Druk weekend allemaal? Ik niet, vanavond verjaardag, morgen lekker niks!!
    Fijn weekend allemaal!!
    Liefs Evelien

Deel Deze Pagina