@Evelienj: Een weekje? Heb me al betergemeld voor maandag.. Maar als het ineens weer meer wordt hang ik aan de telefoon... Ga nu even een wasje ophangen en dan weer meer de beentjes omhoog.
als je je goed voelt, moet je gewoon gaan werken. Maar denk nu eerst aan je baby, en jezelf, het werk blijft wel hoor!!! Hoop dat je je zo goed blijft voelen! Fijn ook dat de echo goed was, Liefs
door het gejengel heen en gillen om aandacht van mn zoontje, heb ik toch nog de site even 'snel' kunnen aanpassen (lees: ben er al vanaf 11uur mee bezig) De nieuwe mama's staan erop! Vraag me af hoe t met Uksie is gegaan?? Die heeft vandaag geslachtsbepaling gehad spannend!! Meiden die Voorspellingslijst nog niet hebben ingevuld: Geef je gevoel voor Jongen of Meisje even door dan zet ik het op de site. Altijd leuk om te kijken of je gevoel goed was wanneer je het geslacht teweten komt Ik ga de kleine weer even aanpakken want die zit zn kamer te slopen volgens mij.
@Kylie, fijn dat beebje er weer goed uitzag bij de gyn en dat ze je echt serieus namen dat je even mocht komen. Goed van je dat je morgen ook nog even rustig aan blijft doen. Misschien op je werk ook uitleggen waarom je je ziek meldt? Dan ben je toch nog wat flexibeler in eventueel even weg gaan zeg maar. @Roozjuh, dank je voor er op zetten! @ Bijntje, ik vind internet reuze handig om dingen op te zoeken net zoals iemand anders ook al schreef. En dit topic ook, vaak als je een vraag hebt en je post hem hier dan is er altijd wel iemand die herkenning heeft. o en toen was ik het alweer kwijt. Moet de namen ook echt nog leren kennen maar komt vast Ik werk trouwens ook al minder in verband met zwangerschapsklachten. Mijn vorige zwangerschap was echt een drama (vanaf 18 weken steeds meer uren per dag plat) en nu ging mijn bloeddruk ook weer langzaam omhoog. Dus minder gaan werken. Daarnaast heb ik nog klachten als constant misselijk, heel veel overgeven op een dag, veel hoofdpijn en BI. Stapje terug was dus wel gewenst volgens vk, en dat heb ik maar trouw opgevolgd. Daardoor al wel weer UWV aan de telefoon gehad en dinsdag naar bedrijfsarts
Op m'n werk zijn ze overal van op de hoogte, van de eerdere mk's, nu het bloedverlies en nu de placenta
@Misjuf. Ja, mn ma had t vorige week verklapt. Vond t al niet leuk van dr aangezien ze dus nooit dr mond kan houden en dan gebeurd dit. Bij mijn 1e zwangerschap liep t ook zo namelijk en ben toen heel boos geweest, ze leert er dus niks van. Dus moet nu doen alsof ik niks van de zwangerschap/mk weet. Beetje vervelend. Wij leren dr van hoor, vertellen niet teveel! Ook pas als iedereen t mag weten t geslacht etc. @Kylie. Goed zo dat alles ok is en nu stoppen met stressen hoor! Fijn weekend!
dames alles terug gelezen weinig onthouden! Kylie fijn dat alles goed is met de beeb! hier alle kerstcadeautjes binnen! gelukkig...... hoef ik morgen met dat slechte weer niet nog eens de stad in! fijne avond allemaaal
Misschien een tip, helpt bij mij heel goed om blaasontsteking te voorkomen. Dagelijks een bruistablet vit C 1000mg. Heeft een arts mij ooit geadviseerd en werkt super.
Uksie heeft 28 nov voor het laatst hier bij ons een berichtje geplaatst dus weet niet of ze nog actief meeschrijft. Maar ben ook wel benieuwd!
hoi dames meld me ook even ! spullen zijn verhuisd , ben kapot en bont en blauw dinsdag vertrekken we ook zelf 165km verder meid staat vol waterpokken en ben vandaag trotse meter geworden !
haha, maakt niet uit! Wij vinden het ook echt een wonder dat we in verwachting zijn, zonder al die medische toestanden! Hier echt helemaal in de kerstmood, we hebben net de kerstboom opgetuigd, zo leuk! De laatste kerst met zn tweetjes ...
@ Kylie, fijn dat je nu de oorzaak weet van het bloedverlies en dat je je baby goed hebt zien bewegen!
Zo De kerstboom ziet er weer wat gezelliger uit. De 2 mannen zijn vanmorge vroeg de stad in geweest om kadotjes te kopen. Voor damian 2 kadotjes erbij (nu totaal 4 waarvan 1 grote) en er ligt ook iets voor mij onder En donderdag nog iets schijnbaar... Eindelijk heb ik ook wat gevonden voor mn man. Hij heeft 2jaar geleden voor zn verjaardag Bungeejump in scheveningen van mij gehad, en nu mag hij keer gaan skydiven in Roozendaal. Ik heb dat ooit in Las Vegas gedaan en dat was echt heel vet. Nu mag hij keertje Krijg de kaartjes maandag binnen. Mooi optijd dus nog. Wat stond er bij jullie op t menu? Hier witlof met kaas ham en aardappelpuree. Jummmmy
Wij eten zometeen visticks, wokgroenten en ovenfrietjes! Lekker!! Vriendlief is aan het koken . Heb even mijn banner goed gezet, liep 2 dagen voor..
Misjuf dat ben ik denk ik haha..ook leuke naam Wat vervelend dat je moeder haar mond zo snel voorbij praat..lijkt me erg vervelend om nu te moeten doen alsof je van niks weet... Ook jammer dat ze dan niet iets heeft geleerd van vorige keer. Maar is inderdaad dan wel slim om niet te veel te vertellen dan. @ Kylie fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt over de oorzaak en goed dat je morgen nog even rustig aan doet. Lijkt me ook fijn en goed dat ze op je werk van alles op de hoogte zijn..dan kunnen ze het begrijpen. Fijn dat je de uk weer lekker hebt zien bewegen! @ Anne26 ja bijzonder he dat je weet dat het de laatste kerst is met jullie tweetjes! Geniet er maar lekker van samen! @ hier ik heb rustig aan gedaan en zijn daarna nog wezen shoppen voor in huis..nu hoofdpijn en pijn aan onderrug.. Heb van de week al massage eruit gesleept, maar mijn vriend zei dat hij vanavond nog wel een keer wil masseren!! Yeeeeeejjjjj!!
@ Roozjuh, ik heb net even op de site gekeken en het ziet erg goed uit zeg! Als ik nog meer erop wil zetten bijv. mezelf voorstellen, moet ik dat dan aan jou doorgeven? liefs, Anne
net pm van Uksie terug gehad. Gaat goed met haar, ze is alleen heel erg druk zegt ze. Ze heeft vandaag echo gehad met geslachtsbepaling en het is een meisje!