Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik doe mee, alleen voor mezelf dan de 13 weken wave :D

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Zo lastig om het hier allemaal bij te houden hoor, jullie gaan zo snel. Wel gezellig hoor.

Wij hebben niets bijzonders op de planning staan voor vandaag, alleen even mijn strijk wegwerken anders stapelt het alleen maar op.

Wil ff jullie advies, donderdag dus bloedidng gehad, sindsdien telkens nog bruinverlies en vooral bij elk toilet Walem, ondanks de goede echo blijf je dan toch wat onzeker. Morgen even de vk bellen wat zei me adviseerd qua werken. Het is namelijk de laatste week maar wel zeer drukke week, zoals ik er nu in sta zie ik het gewoon niet zitten om te gaan, telkens dat bruinverlies maakt me gwn onzeker. Ene x meer als de andere x maar zo vervelend. Zelf denk ik dat t beter is ff rust te nemen wat denken jullie??

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hela, ik meldde t 40 pagina's terug dat we een meisje krijgen hoor ;)
    Maar leuk dat t nu langzaamaan bekend wordt ;)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik zou zoiezo rust nemen. dat is gewoon belangrijk. en als je je echt zorgen maakt moet je morgen inderdaad de vk bellen. Verder weet ik niet wat ik zelf zou doen, ik stress niet zo snel en anders kan ik mn zus bellen (dies vk)

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Advies van de VK afwachten mvNathelie ;)
    Beterschap

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lol we konden vannacht niet slapen dus hebben zitten kletsen. Onderandere over 'die forum miepen' zoals mn man jullie noemt;) haha. Ik vroeg hem of ik ook zo kan stressen af en toe over de zwangerschap. Zijn antwoord: jij en stressen? jij maakt je nooit ergens druk om. Daar ben je véél te nuchter voor. Jij vind t wel best wat er gebeurd allemaal.

lol ;)

7. helma85

helma85 Niet meer actief

Goedemorgen, ( oeps zie dat het alweer bijna middag is).
    Heb ik coma gelegen. Heb schijnbaar de hele nacht scheten/winden gelaten en gesnurkt wat ik nooit doe! Heb mn man wakker gehouden tot 3uur:p. Heb er helemaal niks van gemerkt. Voelde me een beetje schuldig.

Vandaag lekker rustig dagje, beetje voorbereidingen doen voor morgen ( ben k jarig) en kerstkaarten in de buurt rondbrengen.

8. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ chanelle en Einneh wave voor jullie! Yihaaa!

@ Les haha ja om de week ruilen...mijn vrouw jouw vrouw haha. Hoe gaat het nu is hij vrolijker? Oh nee hij is voetballen he? Nou ja wellicht heeft hij kunnen ontspannen en gaat het nu beter!

@ mirri haha ja dat klopt wist ik nog...leul dat dat nu steeds meer bekend gaat worden hihi. Word ik wel ongeduldig van moet gewoon tot 20 wkn echo wachten...

@ mevrnathalie balen van dat bruinverlies...snap dat je je toch ongerust maakt ook al was echo goed. Goed dat je even de vk belt morgen. Als je zelf denk dat het beter is om even rust te nemen dan is dat waarschijnlijk ook zo. Goed naar je lijf luisteren. Maar als je je thuis dan hele dag zorgen gaat zitten maken helpt dat denk ik ook niet....lastig je moet het echt zelf beoordelen wat goed voelt voor jou.

@ hier we gaan zo naar verjaardag geen zin in...en weer last van rug en veel plassen. Volgens mij slaat antibiotica niet aan...en vandaag is laatste dag..pfff

9. helma85

helma85 Niet meer actief

oja en 15 weken wafe vandaag!!!

10. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Goedemorgen(middag ;)) allemaal,
    Ik heb lekker geslapen! Gisteren naar een feestje geweest, krijg dan zulke rare opmerkingen.. zucht.. Mijn buik is al best behoorlijk en ik ben er trots op, maar dan krijg ik van die (serieuze) vragen of dat ik echt zeker weet dat het er geen 2 zijn. Word ik toch zoooo moe van!!! Maar goed..

Vandaag lekker naar mijn moeder! Mijn broer en schoonzus zijn daar ook met de kleine, dus dat is leuk!

Is jullie vriend/man ook zo lief nu ze weten dat je zwanger bent? Mijn vriend doet echt alles voor me, hihi.. Gisteren stapte ik uit bad en was ik opeens heel duizelig. Mijn vriend lag nog in diepe coma, maar toen ik hem om hulp riep stond hij in 1 microseconde naast me. Zo lief:)

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha ja dat hoort er zeker bij!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    behulpzaam? ja als ik boven de wc hang en met een warme kruik op de bank lig met beker thee en deken. Dan is ie heel lief voor me :p Maar als ik vraag of ie wat melk voor me wilt pakken omdat ik last van maagzuur heb ofzo, dan zegt ie: je heb toch benen gekregen? je bent zwanger, niet gehandicapt :p

Meer mn eigen schuld want eerst deed ie werkelijk alles voor me tot ik t zat was en zei dat ik zwanger ben en niet gehandicapt dus ik prima in staat ben om zelf dingen te doen ;) Man is altijd oost-indisch doof en geheuge van een zeef. maar DAT onthoudt ie dan weer wel ;):)

13. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Goedemiddag!
    Hier ook in coma gelegen vannacht en werd dan ook erg laat wakker. Vriendlief kwam me wakker maken met ontbijtje op bed.Echt super lief, doet hij nu al bijna elke dag. Eerst ivm misselijkheid, maar nu gewoon omdat het een schat is ;)
    Begin er stiekem aan te wennen, haha!

Vandaag koopzondag en kerstmarkt hier in de stad,
    Dus ik ga lekker op stap zo, laatste kerstinkopen doen.
    En heb eigenlijk ook en nieuwe BH nodig. Deze worden een beetje klein xD Iemand tips voor een meegroei BH? of moet ik gewoon maat groter kopen? Ben bang dat ik dan straks weer een nieuwe nodig heb.. Zijn er ook meegroeiBHs die je straks ook kan gebruiken met voeden? Vind het wel belangrijk een goede te hebben, maar ze zijn altijd zo duur!

Fijne zondag allemaal!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    geef mij ook is zo'n man :p ik vraag al jaren om ontbijtje op bed hihi

15. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Roozjuh, dat moet je dan ook niet zeggen, haha:p

Ik heb een meegroeiBH gekocht bij de hunkemuller, werd ik heel goed geholpen. Je hebt idd ook meegroeiBH´s die je dan later ook kan gebruiken als voedingsBH. Ik ga straks geen borstvoeding geven, ivm medicatie mag ik dat niet, dus ik heb een gewone BH gekocht in een maat waarin ik nog kan groeien, maar die nu ook al lekker zit. Cup F:$

16. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    haha volgens mij komt het door Kluun hoor, eerst was hij nooit zo behulpzaam. Maar sinds ik hem het boek "help! ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" gaf, is hij een stuk liever =D

17. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Whaaaaah!! Mijn schoonzusje heeft eindelijk positief getest na ruim een jaar!!
    Zat gewoon te janken!

18. mamsvanf

mamsvanf Actief lid

21 okt 2011
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ik wil hier ook wel meekletsen.
    Had er niet eens aan gedacht om dit topic op te zoeken, maar ik dacht ik ga eens kijken.
    Inmiddels ben ik 13+1 weken zwanger van de 2e.

19. mamsvanf

mamsvanf Actief lid

21 okt 2011
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ondanks dat ik hier me net pas heb 'aangemeld' wil ik toch even reageren op jou.
    Dat is schrikken zeg. Het is goed dat je morgen de VK gaat bellen, ik zou haar advies even afwachten.
    Maar persoonlijk zou ik toch rustig aan doen hoor. Even wat minder werken als het kan. (ik weet het, is vaak makkelijker gezegd dan gedaan).
    Maar als je zo onzeker bent, en er stress door krijgt, is het juist niet goed natuurlijk.

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Anne, das mijn normale cup al ;)

mamsvanf: welkom! we hebben een juni site: Juni 2012 mama's Neus ff lekker rond en kijk ff welke info jij van jezelf op de site wil. Bevallingsdatum, Voorspellinglijst, Agenda punten enz enz.
    Gezellig weer een nieuwe mama erbij :D Is 4de al deze week

Kylie wat leuk dat je (schoon)zus zwanger is!!! Dat ze er maar lekker van mag genieten :D

ego: weinig te melden. De kleine word zo opgehaald door opa en oma en slaapt daar weer (zoals elke week :p ) Verder hebben wij geen planning voor vandaag maar wil wel wat gaan doen, verveel me dood!

Deel Deze Pagina