Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Oeff, ja nu noem je ook nog eens ernstig lekkere dingen op!

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Oh, wat lekker..
    Ik ben hier na de bios ook nog even het centrum in geweest.. Sloeg ook nergens op die zogenaamde kerstmarkt..
    Er stond wel een kraampje met verse Spaanse Churros, zo lekker!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o wat ben ik blij dat ik niet gegaan ben dan haha. Maarja zoals gewoonlijk is er niks aan hier in de stad. Vooral op zondag niet, 3/4 is dicht en wat open is, tja.. das nutteloze sjit :p

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik heb al de hele dag trek in een broodje hamburger en een milkshake. Manlief heeft alleen helaas geen zin om het te halen.

Werken ging prima, ben nu wel moe.
    Morgen nog een dag en dan een dagje vrij.

Helma alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen.

5. helma85

helma85 Niet meer actief

Dank je wel Lionne

6. Kylie1986

@Roozjuh: Nee, was zonde van je tijd geweest :)
    Over koopzondagen gesproken.. Mijn opa belt meestal op zondag (althans, de laatste paar zondagen)
    Danny werkt in een winkel is in in deze periode zowat elke zondag open.
    Dus mijn opa belt:Hoe is het met Danny?
    Ik: Goed hoor, hij is werken.
    Opa: (kort samengevat) preek, bla bla, zondag, rustdag, luie kakkerlakken die zondag naar de winkel gaan, bla bla
    Ik: Maar ik moet ook om de zondag werken, opa.
    Opa: Ja maar dan mag het, want jij zit in de zorg. Maar dat ben je wel met me eens toch?
    Ik: Ja hoor opa, ieder zijn ding toch?

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kakkerlakken? Een rotterdammer toevallig? :p dat zegt mijn man en schoonvader ook altijd haha.

8. Kylie1986

Nee, mijn opa komt uit de omgeving van Hoogeveen en zo..

Dus jij hebt familie in Rotjeknor?

9. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

zo wat word er hier wat gekletst

wie heeft er allemaal controle of echo deze week ? ik mag morgen om 10u30 voor de echo !!

ik lees vanavond of morgen wel bij en reageer dan uitgebreid maar is redelijk moeilijk nu meisje is goed ziek van haar waterpokken , en kan niet veel doen buiten eosine aandoen en dat is geen zicht haha al dat roodsel maar vind het eigenlijk nog wel schattig hihi

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    HIA, Zwijndrecht. Die omgeving :p

11. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Ik heb woensdag een echo voor de leuk! Bij Jan koning. Krijg dan ook geslachtsbepaling, super leuk! En een dvd van de echo. Kan niet wachten.

12. peekaboo

ik kan ook niet wachten !! en hooop dat ze morgen het geslacht al kunnen zien twijfel der wel aan maar ach we zien wel anders binnen 4 weken

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Even flink echo: ik heb een hemelse man!!!! Verga van de pijn in mn rug, normaal heb ik daar hele zware pijnstillers voor maar die mogen niet tijdens zwangerschap. Mijn man heeft me net een onwijs goeie massage gegeven, heb warme kruik voor mn rug gekregen en een heerlijk beker melk voor mn maagzuur die straks komt opzetten(altijd zodra ik op bed ga liggen) ondanks die hellse pijn ben ik even in de zevende hemel met zo'n pracht vent!

14. peekaboo

roozjuh wat een lieve man !!!

15. Kylie1986

Wat lekker!! Kan hij niet eens deze kant op komen lopen?

16. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roozjuh ooh heerlijk, mijn vent was alleen de hele avond aan het klachen dat hij morgen weer moet werken (heeft 1,5 week vakantie gehad) tja so be it! ik heb nog geen vakantie gehad dus....

morgen weer naar de verlosk. hopelijk kunnen ze het hartje vinden, me mams gaat mee. die is ook erg benieuwd. oh er zijn al best wat meiden die al heel snel weten wat ze krijgen! spannend hoor! ik wil het ook graag weten , maar wacht tot de 20 weken echo!
    dus nog zo'n 8 weken wachten pfffff.... hahahahah
    ach ja lekker cliche als het maar gezond is.
    ik ga nu me bedje in. heb ff gepoets in huis, morgen vroeg verlosk. en daarna oppassen op me nichtje....

slaap lekker allemaal
    xx

17. Kylie1986

@Les: succes bij de vlk vandaag!

@Roozjuh: ik blijk ook een hele lieve man te hebben, die is er met me uit gegaan om te krabben!

@Hier: 13 weken/2e trimesterwave!!! Dat ik dit ooit nog zou zeggen!

18. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Kylie lief van je mannetje dat die je ruiten ging krabben.

Les succes vandaag bij de vk

Roozjuh wat een lieve man heb je toch hihihi...nog last van maagzuur gehad?

Hier...om 9 u ff vk bellen...nog steedse bruinverlies vooral met afvegen...blijf er gwn onzeker van joh bah. Zit nog steeds in dubio over t work. Vraag het ff aan de vk die zullen me vast en zeker goed advies geven.

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen allemaal,

Helma van harte gefeliciteerd !!!!! geniet van je verjaardag :D

Vanacht heb ik ook wat minder goed geslapen als de laatste tijd. Ik werd overal van wakker en dan kon ik niet meteen weer in slaap komen en grr... dan kan ik erg sjaggie worden hahah gelukkig voor vriendlief dat hij gewoon sliep.

Vanmorgen kreeg ik ook heel lief van hem een sms dat ik goed moet uitkijken omdat het glad is en dat er niks met 'mama' mag gebeuren :p Wat is hij toch een scheetje.

Ik las gisteren iets over winderigheid :$ Ik had er gisteren ook last van ahhah dus ik heb vanacht mijn kringspier goedbij elkaar geknepen ahahh misschie vandaag mijn belabberde nacht . Mijn buik was gewoon een luchtkanon ;)

Fijne dag allmaal !!!
    Kuss

20. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

Tijdje niet geweest, beetje een stressvolle week achter de rug:( Heel slecht gelapen en veel pijjntjes in mijn buik, zo zeurderig en hard is mn buik.. Zal hopelijk niet zijn.. Heb wel gewoon hartje kunnen vinden met mn babysound. woensdag controle gelukkig en volgende week echo!!erg veel zin in, vind het toch echt prettig om de baby te zien en te zien dat hij begweegt enzo.
    Heb een beetje terug gelezen en zag dat sommige van jullie hele LIEVE mannen hebben!
    Bij mij begin je het nu een beetje te zien:) en niet alleen s avonds haha mn vriendin zei laatst je ziet wel wat maar als ik het niet zou weten zou ik niet durven vragen of je zwanger was want je kon ook gewoon wat dikker zijn geworden haha

fijne dag allemaal..x

Deel Deze Pagina