Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@lieve papa's:Danny zei vanmorgen ook, doen jullie voorzichtig?

2. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Goedemorgen,

Op naar de verloskundige, hopen dat ze het hartje kunnen vinden!

3. MarjanDS

MarjanDS Actief lid

28 nov 2011
    442
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om te horen dat die mannen allemaal zo meeleven :)
    Hier ook zo'n man die over het algemeen echt meeleeft, soms is 't ook gewoon echt typisch man haha

Zoals gewoonlijk weer veel te veel berichten om na te lezen, heb wel iets gezien over bloedverlies/bruinachtig spul.
    Ik heb dat ook gehad en volgens mijn vk hoefde ik me geen zorgen te maken als het een beetje rood was en daarna bruinig. Dat was wss een klein bloedvaatje wat geknapt was en met hogere doorbloeding wilde dat wel. Ik hoefde me pas zorgen te maken als ik verschrikkelijke krampen kreeg en veel helder rood bloedverlies, meer dan bij een ongesteldheid.

Verder hier alles in orde, woensdag naar de vk voor de screening, best spannend.

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    13 weken wave :)

5. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha meiden!

na onze vakantie beloof ik weer meer te komen kletsen hier, nu is het zo idioot druk op het werk en thuis met de voorbereidingen. Woensdagochtend om 6 uur vliegen we naar Gran Canaria voor een weekje zon / kerstvluchten.
    We hebben er zo een zin in!!

Roozjuh had al gemeld he, dat we een meisje krijgen! Bij 12 weken dachten ze dat ook al gezien te hebben, dus ons meisje krijgt een zusje. En dat verkondigt ze nu ook al aan iedereen :) zo schattig!

Nou, tot gauw en dan minder ego :-D

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Fijne vakantie Uksie met je meiden ;)
    Geniet van de rust ;)

7. helma85

helma85 Niet meer actief

Chanelle Noah: Dank je wel!!!

Gisteren spontane actie van mn man ( doet die niet vaak:p) stelde voor om te gaan koken. Lees: buiten de deur:p.
    Koken is niet echt zijn ding. Was heerlijk! Na het eten vroeg ik aan hem dat hij dat vaker mag doen.

Echo: ik heb woensdag om 1900 een echo, ( 3de). Dan ga k vragen of ze naar het geslacht kan kijken. Zijn we niesgierig naar.

Suc6 echo vandaag dames!

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Helma. Gefeliciteerd!

@Hier.
    Au mn rug:( Net de dokter gebeld.(die verwees me naar de vk) Heb zn pijn in mn rug de laatste tijd. Vooral met een dag werken. Zit heel de dag op een slechte bureaustoel en had gisteren op mn vrije dag met de restaurant stoelen precies t zelfde. van die houten met ronde rugleuning. 15 minuten staan wachten bij de film, ook weer die pijn. Maar nu bij staan. Bioscoop stoelen ging net. Za op een verjaardag was een bankstel met een hele lage rug, ook weer last. t Zit bij de kuiltjes onderin mn rug. Ik ben t ook niet gewent hoor heel de dag zittend werk te doen maar zit nu ivm zwangerschap op een binnen afdeling. Om 13.00 uur de vk maar om raad vragen, ik trek t niet om 9,5 uur te werken en in dezelfde houding te zitten.
    Herkent iemand dit? Eten was lekker maar mocht niet veel dus maar tomatensoep en kipsathee op. De film was niks aan nova zembla 3d. Erg saai!! Was wel een gezellige dag hoor.

O dr vroeg nog iemand of we de nub theorie hadden gedaan.
    JA met 13.2 weken. Zeiden ze een meisje bij het echo bureau en ook hier op zp maar ga daar nog niet van uit hoor.
    Volgende week donderdag geslachtsecho!

Groetjes!

9. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hellow,

het zit niet bij iedereen mee zeg, sterkte meiden !!!

Pijn in de rug herken ik wel als ik de lang op de bank heb gezeten. Ik had deze week een luxe manicure en dat duurde wel 2 uur omdat we zo zaten te klppen. normaal duurd het maar 1 tot 1,5 uur ahhahah. Maar toen kreeg ik ook pijn in mijn rug dus ging op een gegeven moment op een andere stoel zitten en dit helpt dan wel voor even.

Vriendlief is zo lief dus ik ga wat terug doen voor hem waar hij héél blij mee zal zijn ahhaha ik heb de serprise cadeaus die hij voor zijn serprise heeft gekocht ingepakt en ik ga even kijken of ik voor zijn serprise een gedicht kan maken want ik ben zo trots op hem want hij werkt zich zo uit de naad voor mij en de baby ;) En ik heb nu toch een week vakantie dus ja ahhaha heb ik ook weer iets te doen ahahahh

Ik ga vanmiddag met mijn zwangere zus naar van asten van iersel babystore en heb er al zin in !!! :D

kuss

10. helma85

helma85 Niet meer actief

Lin: dank je wel!
    Hopelijk kan de VK verklaren waar de rugpijn vandaan komt. Lijk me heel irri en lastig.

11. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Hallo dames,
    Wel bijgelezen maar niks onthouden sorry.

Las iets over rugpijn en slechte stoelen.
    Je werkgever is verplicht om je een goede stoel te bieden nu je zwanger bent. Dus eens aankaarten bij je baas.

M. heeft vanmorgen zijn eerste zwemdiploma gehaald: Kleintje A.
    Hij snapt er niks van maar goed, was wel leuk allemaal trotste opa's en oma's langs de kant.
    Straks even de stad in met een vriendin en haar zoontje.
    Weet nog niet of ik lopend (20 min) zal gaan of toch met de auto.
    Lopen is altijd wel lekker maar je moet ook weer terug en dan is het vaak toch kouder aan het eind van de middag.
    M. Zit wel leker warmer in de Lodger Bunker maar zit toch stil

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Boef: fietsen geen optie? Damian krijgt in de winter een mailliot aan onder zn broek. Scheelt veel kou op de fiets. Lopen doe ik ook niet naar de stad (ook zo'n 20min)

13. Lin, ik vermoed dat je bekkenklachten hebt. Ik herken namelijk mijn eigen klachten in je verhaal. Pijn en zeurderig gevoel rond je stuitje. Kan ook doortrekken naar je bil. Soms ook pijnlijke steken?
    Het beste is om met een holle rug op een stoel te zitten en je benen een beetje uit elkaar dan is de stand van je bekken optimaal.

Hier dus ook ontzettend last van mijn bekken. Ik hang nu een beetje op mijn linker dijbeen op de stoel omdat ik gewoon niet meer op mijn billen kan zitten vd pijn. Zucht..

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bij zwangerschapscursus krijg je hele goeie oefeningen voor als je zoveel last van je bekken heb. Kijk rond waar en wanneer de cursus is, ik had er veel aan bij 1ste zwangerschap

15. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Loop wel vaker naar stad dus dat is het probleem niet. Maar weet niet of ik met dit weer wel zin heb om terug te lopen.
    Fietsen kan idd ook.
    Maar dan moeten we met de buggy en daar heb ik geen zak in zitten.

Aangezien meneer nu alweer wakker is na 30min. slaap denk ik dat we maar gaan lopen valt hij hopenlijk weer in slaap.....
    Ga dus maar afsluiten.

16. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    las iets van rugpijn ?? balen heb ik ook last van !

ego bericht !!! we hebben een fantastische echo gehad !! en we weten wat het gaat worden !! nog niet 100 procent maar vond hetwel duidelijk !hier kijkt ons ukkie naar ons zoo mooi

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @mamavana. Ja en wat word het dan?

Thanks voor de adviezen. Inderdaad bekkenklachten. Moet een afspraak maken met een Osteopaat. Ik heb ook een rare knie waar ik aan geopereerd ben dus dan kijken ze gelijk of het e.a misschien ook met mn knie te maken heeft.
    Ik ga bellen.

Groetjes

18. peekaboo

wa denken jullie :D

19. helma85

helma85 Niet meer actief

heb er geen verstand van, maar waar moet je precies op letten?

20. peekaboo

je ziet de beentjes die komen samen aan de voetjes en dan zie je de poep

Deel Deze Pagina