Overduidelijk! gefeliciteerd met jullie kleine KNUL!!!!!! (Cerrect me if im wrong, zit op mn foon te kijken haha)
MvA, gefeliciteerd met jullie goede echo! En het mooie nieuws van een zoon! Helemaal leuk!! Ik kan ook niet wachten, tot wij mogen kijken. Nog 2 weekjes...
Donderdag al een afspraak wel heel vroeg om 07:00 uur! Kost ook wat. 95,- en krijg maar 25 vergoed maar als het maar helpt!
Jah erg he! en dat op mn vrije dag! Ah ja ik denk dat er ook wat balans problemen bij mn knie vandaan komen is nooit meer helemaal goed gekomen, mis een stuk meniscus hebben ze 3,5 jr terug geopereerd. alles word nu week en ja dat denk ik zelf als nuchtere lin dat mn houding en mn bekken enzo dat nu te verduren hebben. Ben benieuwd. Wel een heel duur grapje. Maar de vk zei al dat je soms met 1 a 2 keer daar je hele zwangerschap lol van kan hebben. Hopelijk voorkomt het ook erger. Groetjes
Helma, gefelciteerd!! Mva, leuk een jongetje! Idd duidelijk hihi Lin, so dat is vroeggggg! Waarom osteo en geen fysio? Ik heb erg veel aan de oefeningen die ze mij geeft, ook voor doordeweeks. Valt gelukkig bij mij ook onder verzekeringn dus hoef niks te betalen. Mijn mannetje trouwens weinig veranderd hoor ten op zichte van voor zwangerschap. Niks geen extra massage of zo hoor, gewoon doorgaan haha
Dank je wel Leonie MvA: dat is een hele duidelijk geslachtsbepaling!!!! En dank je wel voor de uitleg.
@Leonie. Omdat de fysio alleen naar het bekken zelf kijkt. Nu word alles nagekeken. Fysio kan hierna ook hoor. Maar misschien heb ik al voldoende aan 1 a 2 consulten bij de osteopaat. Kan ik gelijk mn knie problemen mee pakken Door die balans verstoring schijn je last van je bekken te kunnen krijgen. Omdat alles nu weker word dus ook mn knie. Nou vandaar dus. Helpt t niet ga ik alsnog naar de fysio maar eigenlijk op aanraden van de vk deze keuzen. Fysio word inderdaad wel beter vergoed.
mamavanA wow gefeliciteerd!! heel duidelijk!! lin idd wel duur maar hopelijk heb je er baat bij voor de rest van je zwangerschap! ik ben zelf gemaakte loempia's aan het eten hmm slecht maar wel lekker xx
Loempia's lekker! Hier ligt stokbroodje in de oven, eitje aan de kook en zo een heerlijk broodje gezond eten!! Heb daar zo'n trek in jummm
Ik wilde vanmiddag eigenlijk boodschappen doen, maar m'n bekken doen zo'n zeer dat ik echt geen zin heb om te gaan. (Net bedden opgemaakt en had al pijn) Ik bestel wel iets. En de boodschappen bestel ik ook meteen online bij de AH. Kan me ff geen reet schelen wat het kost, mijn man is nooit thuis en laat mij hier voor het volledige huishouden opdraaien. Even een keer gemakkelijk hoor. Hij ziet toch niet wat zoonlief en ik eten want hij eet niet thuis. Zo! Beetje last van hormonen denk ik.