juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hahahah Jaymee werd gewoon om half 6 wakker om "mee te eten" en viel daarna weer in slaap haha..
    Tijdens de zwangerschap werd hij ook altijd wakker trouwens als ik ging eten, dus wel grappig hoe duidelijk een ritme is..

2. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Even snel hoor, want moet zo weg...
    @ Anne ja vind ik echt leuk dat ik contact heb gehouden.
    Het klikte gewoon heel leuk en ze zei zelf dat ze nog een keer langskwam..ik wilde me ook niet opdringen en toen via Facebook das ook makkelijk en nu gewoon bellen enzo en afspreken dus erg leuk! Nou was ze ook wel geschrokken toen ze hoorde van mijn nabloeding..arme mens voelde zich onderhand schuldig dus dat speelde wellicht ook mee..

@ Joekie jeetje dat zou wat zijn..ik zie geen streepje, maar ben ook erg scheel.. Ik zou er zelf persoonlijk nu niet aan moeten denken, maar kan me voorstellen als je er eerst zo lang over gedaan hebt dat dit wel een klein wondertje dan zou zijn! Ben benieuwd!

Fijn weekend allemaal!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Denk dat C.harlie vandaag maar 2uurtjes geslapen heeft. Vanmorgen uurtje e vanmiddag een uurtje en verder hele dag wakker en happy. Ze wil dolgraag op dr buik draaien wat haar net niet lukt. Maar als ik een klein beetje help dan ligt ze heerlijk op dr buik te lachen maar ze kan t nog niet lang volhouden met dr hoofd omhoog en dan raakt ze weer gefrustreerd

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hahhaha alles wat Charlie geslapen heeft, is Jaymee wakker geweest denk ik. Verder doet hij nog geen pogingen tot draaien oid, merk daarin wel dat hij "te vroeg" geboren is..

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Geprobeerd, ze snapt niet wat ze met het lepeltje moet. Nog maar even wachten dus.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lionne das heel normaal. Hier duurde dat ook 3dagen voor ze t beetje begon te snappen en nu nog probeert ze eraan te sabbelen alsof t een fles is :p gewoon blijven oefenen. Ze zal waarschijnlijk t eten uit haar mond duwen met haar tong, kleine truuc is om de lepel nog klein beetje in haar mond te houden als ze het op 'sabbelt'
    Succes ;)

7. eef80

eef80 Niet meer actief

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Wat leuk!! En spannend! Voor hoeveel uur zou het zijn?

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Zo alles gelezen!
    Goedemorgen dames!

@juffie Hoe is het nu met je? Pittig zeker om er weer bij te gaan studeren? Ik weet soms al geen tijd te vinden voor een douche, laat staan voor een studie! Gaan de kleintjes dan naar het KDV zodat jij even kan gaan zitten ervoor?
    Ik heb trwns ook nog contact met mijn kraamverpleegkundige. Een heel vriendelijke 50 jarige antroposofische dame maar het is niet zo dat we bij elkaar op de thee komen.

@lionne Volgens mij zijn onze kleintjes even oud? Mijn kinderarts gaf aan bij 3,5 maand te kunnen beginnen met vaste hapjes. Ik heb hetal even laten proeven met peer maar ook ik ga toch nog even wachten.

@roozjuh. Die kleine stoutert ;) Lekker mama bezig houden hoor ik!

@hier Slecht geslapen, nachtmerries onrustig. Misschien vanmiddag nog even liggen!

Fijn wknd allemaal!

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Helaas ben ik giga ongesteld geworden.
    Jammer! Had het testje nog gedaan. Ik zie nog steeds een streepje maar dat is nu echt een tuurstreepje geworden.
    Er is dus volgens mij wel iets gaande geweest wat ik op zich al wel bijzonder vind!
    Nu hopen dat het regelmatig komt zodat we in nov/dec kunnen starten!

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    ja, f is maandag 12 weken.

Hier vannacht alleen geweest, man had nachtdienst. F en ik hebben prima geslapen vannacht. Zij slaapt weer, ik ga zo kolven.

12. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Goedemorgen dames!!

@joekie: balen!! Maar toch idd wel speciaal dat er "iets" was!!

@cecilia: spannend!! Ga voor je duimen hoor!!

@eef: wat #%*&@& dat je zo slecht hebt geslapen.. Hopelijk kan je vanmiddag nog even lekker liggen..

@hier: meneertje weer tot 08.30 geslapen :) wel om 05.30 even z'n speentje gegeven maar toen was t alweer goed.. Fles is op en hij ligt nu al weer in bedje, ligt wel nog wat te zeuren..

Kzag bij Kylie dat J z'n stem had gevonden.. Nou D ook hoor!! Hele verhalen tegen z'n boxmobile en z'n poppetjes op z'n wippertje!! Hahah leuk hoor!! D is vandaag precies 12 weken.. Volgens de "oei ik groei-app" zit ie ook weer tegen een sprongetje aan.. Ben benieuwd, vorige keer was tie echt een ouwe zeur!!

13. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Zozo ik hoef niks te lezen?!? Is iedereen van de aardbodem verdwenen??? ;)

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Genieten van t weertje :D spullen voor de vakantie bij elkaar zoeken en huis opruimen

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Jeetje wat een stilte...

Nou dames, ben nog steeds niet ongi. Zag wat licht roze op wc-papier vanmorge maar dat was bij volgend wc bezoek al weer verdwenen. Net weer licht roze gezien maar ook mega veel slijm. Verloor een soort van slijmpropje denk ik, heel apart, nog nooit gehad. Heb t niet gezien maar hoorde een plons in de wc. Snap er ff helemaal niks meer van

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Dat had ik ook van de week! Is mijn 2e ongi na bevalling (deze is na pil) echt heel gek, maar het blijkt normaal te zijn..

17. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Vind het ook superspannend! Het zou voor 2 dagen zijn, donderdag en vrijdag (zijn ook de dagen waar ik opvang voor heb) maar ze belden nu dat ze intern wat geschoven hadden, dus nu alleen voor de donderdag. Beetje jammer, maar het is al een wonder dat ik (in het onderwijs) uberhaupt kan solliciteren, dus ik ga er gewoon voor. Vaak moet je er eerst maar tussen komen, en anders kan ik op de vrijdag nog invalwerk doen op die school en mijn vorige school. Maar goed, nu eerst het gesprek maar eens ;)

18. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Mmm dat van die slijmprop had ik dus ook deze week, nog nooit eerder gehad! Dacht nog: straks komt er weer een kind achteraan haha! Had wel ongipijnen die dag, maar is niks gekomen. Vond het maar raar, maar ben blij te lezen dat het toch niet zo vreemd is.

19. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Volgens mij heeft L. het doorslapen door! Het gaat nu al een aantal nachten goed, heerlijk!!!
    Vanaf morgen gaat mijn man voor een week naar Frankrijk, dus hoop dat ze zo goed blijft slapen! Vind het best spannend, een weekje het helemaal zelf doen, maar komt vast goed.

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Cecilia & nanni: ben dus niet de enige, vind het zo gek. Ik hoorde die plons en 1e wat in me opkwam was: miskraam?!?. Ben sinds bevalling nog niet ongi geweest. Hooguit wat afveeg-roze-achtige kleur na 8weken. Zijn nu 14weken na bevalling. Ook ik had vandaag ongi krampen en dus roze/bruin achtig. Zei nog tegen hubby: 'yes! Nu ongi dus niet in de vakantie straks.' Maar dit kan toch geen miskraam zijn dat ik net mn 'kind' heb doorgespoeld??

Deel Deze Pagina