oei das niet fijn Lionne!! beterschap. al naar dokter geweest? hier nog steeds buikgriep bij de kids en mezelf. Hubby was er na 1dag vanaf, wij lopen er al meer dan een week mee. Madam heeft zeker 5x per dag een vloeibare luier inhoud tot aan haar nek. rompers vliegen er doorheen en was 2x per dag al een week lang. Pijn op de borstkas is er helaas nog steeds. Rennie werkt helaas niet dus tis geen maagzuur. Gekke is dat t alleen veel pijn doet zodra ik ga staan. zittend weinig last. heb t ook niet elke dag gelukkig. denk zo'n 1 a 2x per week. weekend planning: kids gaan dagje en nacht naar mn pa. verder geen planning. uitslapen!!! hele dag in bed liggen denk ik avondeten: spinazie met eitje erdoor, gekookte aardappels en vissticks.
hè, wat naar! Kan het ook speudokroep zijn? Dat heeft E.vy net gehad. Blaffen als een zeehond en verschrikkelijk hoesten en 24 uur benauwd. Bij pseudokroep duurt het benauwde een tot drie dagen. In ieder geval beterschap en hoop dat het snel over is!
Ja al bij de ha geweest. Die stelde het vast. Ze hebben geen bloedonderzoek gedaan, want de uitslag duurt een week.
Roozjuh, wat vervelend dat én ziek bent enweer zo'n pijn aan je borstkas hebt!! Ik heb inmiddels al 7 jaar pijn aan mijn ribben aan de linker kant en die kant is ook dikker. Ooit eens naar de dokter geweest en die vond het niet interessant. Hij dacht aan een herniatje aan het borstbeen na de bevalling. Gebeurt wel vaker zei hij. Ik kon naar de chirurg er mee. Vond het vreemd, had liever gewoon een echo gehad om te kijken of er iets te zien was. Maar heb het erbij laten zitten. Zou het bij jou zo iets kunnen zijn? Of dat tietse? Ik twijfel voor mijzelf namelijk ook. Hoop dat je/ jullie snel opknappen! Nanni, fijn dat het indikken wel helpt!
Jakkes lionne! Bij kinkhoest bij baby's schijnt dat je af en toe echt bang bent dat ze stikken, zo blijven ze hoesten. Rechtop houden en in stoom zetten schijnt te helpen.Ben blij dat het hier niet zó erg was. Beterschap!!!
Hier valt het ook nog mee. Ze klinkt heel schor en hoest vooral tijdens het drinken. Ze heeft net wel heel rustig geslapen. Maar het is zo zielig.
eef: waarom ga je niet bij andere ha vragen voor echo of iets? ik moet van hubby naar de ha maar heb daar echt geen zin in. totaal geen vertrouwen meer in die gasten. stelletje klunzen
Lionne; ah wat vervelend.. Ik bedenk me nu dat jaymee dat misschien ook wel kan hebben.. Die hoest nog steeds! Roozjuh; jeetje jullie hebben het ook flink te pakken.. Hier opnieuw naar de ha geweest met jaymee ivm hoesten.. Longen schoon, holtes helemaal vol.. Wij halen onze neus op waardoor alles door spoelt.. Dat kan jaymee natuurlijk niet waardoor alles ophoopt.. Nu weer een andere zoutoplossing, druppels.. Puf ook nog gebruiken pfff.. Hoop dat het een keer ophoudt.. Morgen op vakantie jeej.. Zo goed als alles al gepakt! Moest ff hard denken wat ik voor jaymee mee moet nemen.. Volgens mij heb ik alles!
@zieke , beterschap is niet fijn ! aan de mensen die al opgeknapt zijn fijn zo ! @verhuizen snap het goed ! ben ook rustig op zoek @fotos van sint etc , mooi ! @dieet , doen we niet aan mee @stem ontdekken , herkenbaar D doet het ook ! @rollen , hier ook fijn he @de rest heb het niet meer onthouden iedereen een fijne dag en avond gewenst !! veel beterschap en rust vor die het nodig heeft liefs
Vraagje: we willen een huis gaan kopen. Mooi huis gezien. Vraagprijs 195.000. Hoeft niks aan te gebeuren. Wat zal ons eerste bod zijn?
ligt eraan lionne, ze taxeren t wel op dat bedrag maar je moet gewoon op je gevoel af gaan. je kan er 5000 onder gaan, maar je kan er ook 20.000 onder gaan. hoelang staat ie te koop, hoeveel biedingen zijn er gedaan, bezichtigingen, is het een gewilde buurt/wijk/huis. wat voor mensen wonen ernaast enz enz enz
hier gaat t weer stukken beter. het lijkt dat de buikgriep hier eindelijk keer over is. gister had ik nog 5 vloeibare luiers, vandaag niks. nu laatste 3 wassen wegwerken van afgelope dagen, boxkleden, hydrofieleluiers, rompers, kleding pfff word er knetter van. blij dat t nu over is. volgende ellende, meneertje wilt met lamp aan slapen en flipt m als hij niet aan staat. met als gevolg dat hij tot uur of 23.00 nog wakker is door t licht. hij heeft nachtlampje (druk lampje van mickey) maar die is met 1 nacht leeg. vreet batterijen. nu maar opzoek naar leuk nachtkastje en een lamp dat voor hem zelf is. en hopen dat met een klein schemerlampje de ellende over is. hijs me toch een potje chaggie al hele week. hij viel gister zelfs in slaap op de wc! even spammen meneertje was in slaap gevallen... en madam vond de regen druppels erg leuk
nanni: fijne vakantie, geniet ervan roozjuh: hopelijk ben je er nu helemaal vanaf en komt het de komende maanden bij jullie niet meer terug. ow wat fijn even nachtje geen kids, lekker uitslapen. wat vervelend van d, word hij ook wakker als je lamp snachts uitdoet? hopelijk is t een fase en ben je er snel vanaf.leuke fotos! lionne: eerst was het dat je beginbod ongeveer 20% onder vraagprijs is. maar t ligt inderdaad nu in deze tijd wel aan alle dingen die roozjuh zegt. wij hebben januari 2011 huis gekocht, stond te koop voor 174.500 en hebben het gekocht voor 162.500 . je moet proberen ook een beetje te vissen bij de makelaar, die weten wel wat ze ervoor willen hebbrn. maar hun mogen natuurlijk niet teveel aan jou loslaten. veel succes in ieder geval. altijd leuk een nieuw huis! sepherine: zag dat de belgische intocht in antwerpen was. ben je toevallig geweest? mijn man heeft 3,5 jaar in belgie gewerkt. eef: zolang ze genoeg aan de hoeveelheid melk heeft is er niks aan de hand toch? hier krijgt ze 4× 210 maar ze laat wellis 30staan maar doet het er prima op. hier: zoontje ging vandaag naar de pietenkelde(of hoe het ook heet) samen met schoonma, hij vond t geweldig. ze gingen eerst met de trein en dat was ook pret zij mijn schoonma. dus kon even rustig winkelen met de kleine. fijne avond nog!
We hebben maandag nog een gesprek met een financieel adviseur en dan gaan we bieden Om dit huis gaat het: Appartement te koop: Fornheselaan 116 3734 GE Den Dolder [funda] We kunnen de vraagprijs op zich betalen, maar voor minder is natuurlijk altijd fijn
:Mamar . Neen we zijn niet naar de intocht geweest . Fijn dat je zoontje het leuk vond gisteren met je schoonmama Lionne . Mooi hoor ! En je hebt gelijk minder is beter he
Hmm. Twijfel... Zwarte piet komt zo naar het winkelcentrum hier. Fieke heeft kinkhoest.... Lastig....