juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lionne: vind m prijzig voor een appartement(al is dat in elke stad natuurlijk weer anders. hier betaal je gemiddeld 150.000 voor zo'n appartement) ik persoonlijk zou graag een 1gezinswoning willen met tuin voor de kids. waarom een appartement? maargoed ehh niks mis met de woning. denk waarom de prijs wat hoger ligt is door de ligging. winkels en station. zie geen foto van badkamer, die is helemaal in orde? kan niet echt adviseren welk bod je moet doen maar zeker niet de vraagprijs. goed dat je nog ff gesprek heb maandag, kijken wat die zegt. succes! spannend hoor een huissie kopen :D wij willen ook heel graag maar krijgen geen goeie hypotheek vanwege 1(lage) inkomen bij ons.

ego: meiden, wat een heerlijk dag! nu al! Kids zijn opgehaald door mn pa, komen morgen weer thuis. Net onwijs lekker stokbroodje gezond gegeten. wauw heerlijk. phoe daar kan je me echt voor wakker maken *kwijl* Pan soep voor vanavond is gemaakt, balletje gehakt voor vanmiddag is klaar. huisje weer netjes, wasjes gedraaid. en tis nog niet eens 14.00! :D Straks nog ff centrum in, weet megod niet meer waarom haha. Maar even eruit zonder kids is al een traktatie :p

oja en D.amian is vannacht niet naar wc geweest en hoorde vanmorge 'mama... mama... mama!!' dus ik zag de bui al hangen.... 'mama bed droog! mama blij?!' JEEEEJ! :D mama mega blij

fijn weekend lady's!

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hier in de omgeving (bilthoven) is alles verschrikkelijk duur. We willen kopen omdat financieel gunstiger dan huren. (Als we het in 2012 nog voor elkaar krijgen).
    Badkamer is simpel, maar prima.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ah bilthoven, das idd prijzig. dan valt die prijs nog wel mee :)

4. sepherine

sepherine Niet meer actief

Roozjuh WOw flink van d !! Geniet van jullie dag dames

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    bedoelde niet waarom kopen ipv huren, maar waarom een appartement ipv een 1gezins woning. maar die zijn stukke duurder idd

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!
    Ben ik weer na even een paar dagen geen ipad!

Lionne, het is een mooi appartement! Vraag wel even advies. Wij hebben vorige week een huis bezichtigd en daar gaf de makelaar ons het advies om te wachten. Na 1jan krijg je wel minder hypotheek en moet je een groot deel aflossen maaaaaarrrrr.. door de veranderingen in de wet én de daardoor de veel grotere instorting van de huizenmarkt komen de prijzen nog veeel lager te liggen. Dus zeker als je nu geen huis te verkopen hebt zou ik wachten. De verwachting is dat de huizen na 1 jan helemaal overkoopbaar zullen zijn, dus keuze!
    Wij zijn gelukkig het huis ook gegarandeerd binnen drie maanden kwijt dus wij wachten tot na 1jan. Bovendien kunnen wij onze huidige hypotheek meenemen.
    hoe is het nu met F?

roozjuh, lekker....nu heb ik zin in een broodje gezond... Goed van D! En wat lief dat hij je daarvoor riep :)

Seph Leeft sinterklaas nou ook in belgië? Of houdt het echt op bij de grens?

Nanni, lekker op vak! Geniet er van!

mamavanR, op zich maakt het mij ook niet uit hoeveel zij drinkt als het maar niet echt te weinig is. En inmiddels zijn wij 4 van de 5 maanden met haar bezig geweest met eetproblemen. Echt 10 cc per les etc. Vandaar dat wij niet blij worden van minder drinken

Hier,, weinig bijzonders, met kids prima en met mij op bekken na ook. Lekker een lummeldagje. Wel weeeeeerrr op dieet. Getveredemme. Maar zag ineens de weegschaal naar 100 kg gaan. :$:$:$ Wat niet bewegen kan doen.. :( Dus nu weer ww. Moet verdomme hartstikke veel eten. Daar kan je toch niet vanaf vallen?

Fijne dag allemaal!

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wij gaan van huur naar koop.
    F heeft geen koorts meer en hoest al stukken minder. Ze ziet alleen nog wat witjes.

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef: succes met ww. hopen dat het werkt. kwil ook afvallen maar t lukt me gewoon niet. het eten is té lekker:)

Lionne: beterschap met F, hopen dat ze er snel weer helemaal bovenop is en kleurtje krijgt.

ego: vannacht 9uur achter elkaar kunnen slapen HEERLIJK! is echt al eeuwen geleden. straks komt madam weer thuis en D gaat nog ff met opa en oma uitwaaien op t strand

menu vanavond: soep met hamburgertje

9. sepherine

Eef ja sinterklaas leeft ook in België . Balen van je bekken

Lionne fijn dat kleine meid al beter is

Roozjuh . Heerlijk kunnen slapen ! Top nu ben je even bijgetankt geniet van jullie dag

10. eef80

eef80 Niet meer actief

Roozjuh, wat lekker dat je even het bij kunnen slapen! Dat het maar een gewoonte mag worden!

seph, wist ik niet! Wel leuk! Dus jij gaat ook op pad met de kids naar piet en sint?!

Lionne, fijn dat F zich wat beter voelt!

Hier vanmorgen weer iets moois in de schoen bij B en E! Helemaal blij was hij! De chocolade werd gelijk opgegeten en zit nu aan mijn witte kleed...
    Maar goed, ik vind deze periode echt feest! Ik geniet van de bije koppies en de spanning die er omheen hangt!
    Net een oude letterbak op marktplaats gekocht. Een origineel uit de drukkerij. Leuk! Heb er zin in om hem op te halen (bij ons in de wijk dus paul gaat straks). Ik ga er een tekst in maken van lettertjes en andere troep, haha! Onderop zijn héle kleine letterbakjes en daar doe ik de tekst 'lees altijd de kleine lettertjes' Wordt nog een klus om lettertjes van 2 cm te maken!

11. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hoi ladies,

Even een momentje achter de iPad en jullie even gedag zeggen. Heb jullie verwaarloosd! Het is op het moment echt druk met vanalles. Werk, de meisjes en sociale leven. Maar vandaag helemaal niets, een joggingbroek dag. Moet eigenlijk was ophangen maar even kletsen hier is veel leuker!

@Eef: goed dat je weer begonnen bent! Jij merkt het nu dubbel omdat je geen lichaamsbeweging kan doen. Dat is moeilijk! Ik merk het omdat ik geen lichaamsbeweging (sport) wil doen. Ik heb het echt opgegeven dat ik ooit nog ga sporten. Maar ik kan tenminste gaan wandelen en dat doe ik ook veel en vaak. Jij kan dat niet, zo moeilijk lijkt mij dat! E dan als klap op de vuurpijl ook nog die kilo's. Ik was heel hard op weg richting de 100. Heb vorig jaar zelf 102 gewogen. Toen begonnen aan Cambridge en met mijzelf afgesproken dat NOOIT meer. Maar was erg hard op weg. Inmiddels bijna op de helft richting streefgewicht. Wil 20 kilo afvallen en zit nu op ruim 9 kilo. Het is soms best heavy maar wordt er zo blij van dat ik weer lekkerder in mijn vel ga zitten!
    @Roozjuh: klinkt als een heerlijke dag. Nog de stad in geweest? Vandaag ook relaxed?
    @Sepherine: doen jullie dan ook zelf wat aan Sinterklaas?
    @Lionne: goed tips van Eef. Ik hoor hier in de omgeving steeds vaker en meer dat appartementen onverkoopbaar worden. Je haalt je kosten er niet uit. Heel frustrerend als je 'verder' wilt. Advies wat ik pas hoorde: als je ooit naar een eengezinswoning wilt is het verstandiger nu te blijven huren.

@hier: vannacht een nachtje in, om en naar een peuterbed. F moest steeds huilen en klaagde over oorpijn. Tot 6 uur en toen viel ze (met mijn naast haar) eindelijk in slaap. Vanmorgen zag ik korstjes van vocht in haar oorschelp. Waarschijnlijk dus een oorontsteking die gebarsten is. Lees op internet dat je er verder niets mee kan. Geen wattenstaafjes gebruiken, geen watje in het oor en moet vanzelf overgaan. Nu de druk er vanaf is is het minder pijnlijk. Iemand ervaring mee?

Zo dat is een hoop tekst... ;-P

12. sepherine

Wij doen aan sint ja ga in het winkelcentrum naar de sint krijgen ze een leuk cadeautje en thuis komt ie 6december zoals het hier hoort .

Anneamama balen van de oorontsteking kan heel pijnlijke zijn weet er helaas zelf alles van ben uiteindelijk op mijn 16 geopereerd na een oorontsteking van 1.5 jaar

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!

@annemama Gezellig dat je ook weer komt kletsen! :) En ik gun het je niet maar vind het een soort van fijn om herkenning te hebben dat je het kent dat het heel ellendig is om de 100 kg aan te tikken... Wat kan je je ellendig voelen! En in gedachten ben ik ook hartstikke slank! In gedachten maat 36 en ik werkelijkheid puil ik uit een 46. Misschien ga ik ook een paar weken aan de shakes, gewoon om een kickstart te maken. Hoe werkt het om shakes te nemen? En wat knap dat je al 9 kg kwijt bent!! Ik ga ietsheel ergs zeggen... Gezien ik nog maar drie maanden terug 8 kg lichter was vind ik het bijna niet de moeite waard om te beginnen.. Ik kan niet blij worden van 5 kg voor mijzelf,, Als ik bij de -8 ben dan ben ik pas terug bij af... En terug bij af wilde ik al 20 kg kwijt.. Word er niet blij van.. Ik wil graag in eerste instantie weer naar de 80 kg. Dat is voor mij prima.
    Wat zielig voor F dat ze oorpijn heeft/had!! Ach,, wat kan dat pijn doen!! Het is inderdaad beter als het eenmaal doorgebroken is maar wat nog extra kan helpen is een neusspray. Staat allemaal in vebinding. B heeft het ook een jaar lang gehad. Hij kreeg het van het zwembad dus evt oordopjes?! En hij moest steeds neussprayen. Hoop dat het heel snel over gaat! De arme schat! Ik was er vroeger zelf ook erg vatbaar voor en weet nog heel goed hoe dat voelde!

@hier Ik heb mijn letterbak! Ben er zo blij mee! Lekker knutselen. Als het iets word plaats ik een foto!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Vind t knap dat jullie op dieet gaan. Ik heb die discipline dus niet om me aan zoiets te houden. 100gr dit, 2schepjes dat, yoghurt hier, musli daar. Nee niks voor mij

15. eef80

eef80 Niet meer actief

16. eef80

eef80 Niet meer actief

Hihi, ook NIETS voor mij roozjuh! Daarom weeg ik inmiddels lood!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Wat kan je doen met een letterbak? Heb echt geen flauw idee wat je met al die inieminie vakjes moet doen :p

Kwil nog met keer soort van quilt maken. Maar ben alles behalve creatief dus dat is een mission impossible :D zat te denken aan dekbed en daar soort van hoes omheen. hoeslaken dus maar dan zelf maken met details van geboorte van de kids enzo. Maybe ook onze trouwdatum. Gewoon belangrijke dingen voor ons. Maar hoe maak je zoiets :p echt geen flauw idee!!

18. eef80

eef80 Niet meer actief

roozjuh, ik heb geen verstand van quilten! Maar op internet is het wel te vinden!
    Met een letterbak kan je verschillende dingen doen.Of een foto zo groot als de letterbak en dan de vierkantjes er uit snijden zodat je een raster krijgt. Ik heb verschillende stukjes behang gezien. Ik heb allemaal foto's er in gezien maar ik houd van klerezooi :D Ik ga hier en daar een foto stoppen, een paar houten klosjes met lint, letters met tekst en meer van dat soort onafstofbare zooi! :)

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Prulletjes, haha das niks voor mij :p kleine letterbak misschien wel leuk met iets grotere vakken. Heb nog oude concert kaartjes, hielprikjes van de kids, een oude speen van D, eerste flesje van D uit t ziekenhuis toen ie geboren was, en meer van dat soort dingen. Maar weenie of zulke letterbakken bestaan, kzal morge is ff gaan zoeken :)

Iemand hier verstand van quilt maken?? Heb al keer op google gekeken maar daar word niet in details vertelt hoe t moet, moet je boeken kopen of cursus volgen. Maybe keer 2e hands boekje zoeken. Weet niet eens hoe een naaimachine werkt whaha

20. eef80

eef80 Niet meer actief

Roozjuh, ik weet wel dat een quilt altijd een effen stoffen achterkant heeft. Dus die geeft denk ik model aan en daarna vierkantjes knippen en naaien met patroonpapier? Zoiets denk ik. En ik houd ook niet van prullaria hoor! Alleen bepaalde dingen. Mocht hij daadwerkelijk leuk zijn geworden ga ik hem showen!

Deel Deze Pagina