juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen

2. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Even nieuwsgierig: welke flesvoedinggeven jullie? En waarom? En als extra dingen? Wij geven borstvoeding (nou ja, ik dan he) kruidvat voeding voor kindjes die spugen. Extra: kv babykoekje. Thee. Broodkorst. Vers fruit. Verse groente met rijst/aardappel/pasta. En nestle yogolino. En op zondagmorgen nestle opvolgmelk met peer/aardbei smaak. Man verklaard me voor gek. Maar ik vind het leuk om zo'n traditie te doen. Op zondag een lekker ontbijt voor ons dus ook voor haar wat anders.
    Oh ja, pap wil ze niet. Niet drinken en niet lepelen. Heb verschillende merken geprobeerd. De textuur vind ze niks denk ik. Hebben het nu negen keergeprobeerd. Laten het nu maar even over paar weekjes weer proberen.

Nu is mn tijd toch echt om hihi
    doei allemaal! X

3. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Iza krijgt Friso HA opvolgmelk 3-4 keer 200ml en in de laatste fles 3 schepjes RB. Fruithapje130 gr., groente/aardappel(pasta/rijst) soms vlees hapje 200gr en bruine boterham zonder korst en één broodkorst om op te sabbelen.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Mentalist: ben nu stiekem volgende aflevering aant kijken :p ben zo benieuwd wie red john nou is. kan er niet tegen! Denk niet dat t zn baas is(die vrouw met donker haar) maar denk wel iemand van de wat hogere takken in politie wereldje. Red John blijft ze altijd voor en moet dus weten wat er aan de hand is met de onderzoeken om ze zo voor te blijven altijd. Zat eerst aan die dikke kale kerel te denken met die rare ogen. Ex van die rooie zou ook nog wel kunnen maar heb zo mn twijfels aangezien je daar niks meer over hoort.

Mooie foto!!! wat een prachtige ogen joh.

eten: C.harlie krijgt Kruidvat huismerk. is precies t zelfde als nutrilon, maar dan stukke goedkoper. Verder fruit en diksap. Brood wil ze niet, pap wilt ze niet, warm eten(groente) wilt ze niet.

ego: net 'playdate' gehad (whaha kon t niet laten dat woord te gebruiken sry) Eef en kylie waren hier met de kleintjes. Gezellig!
    ff showen :D

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Mentalist: kan ook nog een vrouw zijn, misschien Special Agent Darcy (oudere vrouw, blond golvend haar, schouder lengte)

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Who! Wat een prachtige ogen!!

7. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden! Even korte reactie!

Playdate :D was gezellig!
    Verder nu helemaal gesloopt. Kan bijna niet lopen van de pijn maar heb het over voor af en toe een dagje uit!

Voeding hier: Neocate, nutriton, peer, diksap

Trusten en tot snel!

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@voeding: jens is op 'dieet' (hij lijdt geen honger hoor). Maar hij krijgt 4 flessen forte (6schepjes en 180 water), om 11 half potje fruit (meer wil hij niet) en om 16 uur een half potje groente (eet ie met mazzel op, maar soms is ie het na een paar happen al zat).. Hij is al bijna een maand van de rb af en slaapt nog steeds door..
    Toch gek dat ie zwaarder en groter is dan die fijne popjes die naast m lagen :) toen ik Charlie optilde voelde ze als een veertje haha

9. Kylie1986

Oh en heel af en toe, beetje thee of roosvicee als ie dorst heeft

10. Kylie1986

Hey Mama-in-love: heb ik je hier eerder gezien? Weer zwanger, gefeliciteerd! leuk zo kort op elkaar!

11. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    he dames,
    roozjuh; ziet er gezellig uit. die kindjes bij mekaar. hadden ze al oog voor mekaar?mentalist kijk ik niet dus geen idee;)
    eef: ah gesloopt, gelukkig was het het waard geweest. lekker naar bedje toe!
    anne26: wow wat een ogen zeg! was dus geslaagd in zwisterland? jullie waren met de auto toch? hoe is dat gegaan? ow even lekker uitgeweest.. dat mis je dan heel af en toe..
    moielle: hier friso voeding met nutriton en fruit. ze kreeg vandaag broodkorst maar vond der vuist in der mond toch lekkerder;)

hier: man hele dag op bed en zoontje snapte er niks van. papa is toch thuis dan kan die toch wel spelen ipv slapen;) net alle kadotjes gesorteerd voor sint, wat een gedoe.. voor de mamas met oudere kindjes op de site van tumble n dry zijn er wat dingen afgeprijsd. spijkerbroeken rond de €13,- en gratis verzenden.owja en op de lief site stapelkorting, heb 5kledjngstukken besteld voor €57,-( geld alleen niet op de basiscollectie.)
    fijne avond nog en voor diegene die morgen sint viere veel plezier!

12. Kylie1986

Ze vonden elkaar wel leuk volgens mij. Evy lacht overal naar :) Lief meisje..
    Charlie en Jens hebben elke keer meer intresse in elkaar, leuk om te zien..In het begin was het gezellig, maar toen was Jens moe, Charlie kreeg honger..

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hoi meiden, ik ben weer thuis :D

Heb wel alles gelezen, maar niet alles onthouden sorry..

Voeding: Hier nu opvolgmelk van de c1000, bevalt prima! 4*180cc en dan gaan ze net niet op meestal.. Ondertussen ook begonnen met een korstje brood, hij vind het erg leuk om zelf te doen :D

Foto: Lief 3 van die ukkies bij elkaar :D

Hier een heerlijke vakantie gehad :D Veel gedaan hihi.. Gaiapark, grotten in valkenburg, gewinkeld, sinterklaas is nog in het huisje geweest :D
    Djayson een paar nachten onrustig geweest door de "drukte", dat heeft hij altijd, hij verwerkt het dan s nachts.. Verder heerlijk genoten!

Jaymee ging lekker mee met alles :D In het gaiapark de wagen zelfs nog omgedraaid, van me af zeg maar zodat hij ook kon kijken :D Hij kletste wat af en was alleen maar aan het lache :D
    Sinds 2 - 3 dagen onrustiger, komen ook al boven tanden door :( Eentje is al bijna door, andere volgen ook..

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dacht ff kort te reageren maar tis opeens druk hier, sry weinig onthouden dus!
    Was leuk de 3 ukjes bij elkaar te zien. C.harlie ligt veertje? Haha en dat te bedenken dat zij eerst de budah was :D de kids begonnen moe te worden op een gegeven moment dus mooi teken om een einde te breien aan een gezellige middag. Was gezellie meiden! E. is lekker vrolijke dame, J. vond t wel fijn tussen 2 meiden in en C. was eigenwijs en wilde liever staan ipv als een normale baby te liggen :p o god dat zegt nog wat over haar karakter voor later haha. Ze staat/zit liever dan dat ze ligt. En als ze ligt dan altijd op dr buik, klein eigenwijsje

Nanni: lekker genoten van je vakantie!

Net geprobeert een raamtekening te maken. Nog best lastig! Morgen nieuwe verf halen. Nu lekker bedje in en morgen uitslapen en stiekem hopen op ontbijtje op bed hihi

15. Kylie1986

Vergeleken met J.ens is elke baby licht voor mij hahaha..
    E.vy is echt een lachebekkie..
    En J.ens heeft (denk door C.harlie) het draaien herondekt.. Goed voorbeeld :) Hij had het een tijdje terug 1 keer gedaan, heen en terug, maar toen had ie er geen zin meer in. En vanavond na de laatste fles lag ie 5 keer op zn buik hihi.. En schuiven met zn billen. Moet echt een groter kleed hebben

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha leuk! Heeft mn kleine draaikont nog iets goed gedaan :p:D

17. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Hihi thanks allemaal voor de complimentjes voor de ogen van m'n dochter! Ze worden ook steeds mooier, de wimpers groeien en krullen en zijn nu echt mooi donker. Ja ach, ik ben sowieso helemaal verliefd op m'n meisie:)!
    Ja Zwitserland was leuk, maar ook weer fijn om thuis te zijn. Iza heeft zowel de heen als de terugrit in de auto echt super gedaan! Heenreis is ze 3 x 3kwartier wakker geweest en heeft ze een beetje gespeeld enzo. De rest van de reis geslapen (totaal 8 uur gereden, met stops). De terugreis heeft ze zowat de hele reis geslapen, toen waren we in totaal 11 uur onderweg! Wel meer stops gemaakt voor flesje, hapje enz.

@roozjuh, Eef en Kylie; wat leuk jullie kindjes bij elkaar! @ Kylie: hoe zwaar is J dan, als ik vragen mag?

@sint: hier nog geen oudere kindjes, dus heb de stress niet zo. Wel surprise, gedicht en cadeautje halen/maken voor 15 dec. (Dan vieren wij t)

@kerst: heb een kerstvogeltje gekocht voor in de kerstboom. Koop elk jaar één kerstbal achtig iets voor in de boom. Dus iets wat past bij t afgelopen jaar.

@crea bezig (letterbak): m'n handen beginnen dan te jeuken, wil ook Crea bezig zijn! Fotocollage maken enzo...

@hier: morgen komen de dames +baby's van de zwangerschapsgym bij mij thuis. Wel leuk! Ik ga nu slapen, welterusten!

18. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Oeps wat een lap tekst!

De volgende keer ga ik iets inhoudelijker in op wat jullie hebben geschreven... Nu slapen! Liefs

19. Kylie1986

@anne: begin november met 4 mnd 8225 gr.. Nu moeten we dinsdag.. Ik gok 9kg

20. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedemorgen!!

Dit zijn toch geen tijden op de zaterdagochtend hè?! E heeft fles een uur terug op en ik ben al 3 uur wakker van de pijn. Kan gebeuren! Een extra lange zaterdag!

Roozjuh, arme jij! Ik zie hier staan dat je vandaag wilde uitslapen (zo met D lekker uit logeren!) en dan lees ik op fb dat je al uren wakker ligt van de pijn :( Niet leuk!! Hopelijk hebben jullie wel een hele leuke dag vandaag! Happy 5th anniversary!

MamavanR wat een goede tip van de tumble n dry! Ik ga zo dadelijk gelijk kijken! Thanx! Ik koop voor B ongeveer 80% van zijn kleding in de uitverkoop. Gewoon altijd voor het seizoen er na. Ik ben er achter gekomen dat dat vaak nog goedkoper is dan dat ik alles bij de H&M koop. Nu vul ik wel altijd B zijn garderobe aan met spullen van de h&m en de zeeman en wibra met basisspulletjes. Maar voor de echte mooie dingen is internet echt super! Fijne dag vandaag! Je gaat lekker sinterklaas vieren toch?

Kylie, thanx! :)E is idd een vrolijke dame! En ik zou mij als ik jou was geen zorgen maken om J zijn gewicht of omvang of dergelijke. Ik vind hem echt een prachtig gezonde knul! Stevig maar echt niet dik! Ik bedacht mij later nog wel wat. Mijn natuurarts zegt altijd dat een overgevoeligheid ook dik kan maken. Bijvoorbeeld: J heeft geen allergie voor koemelk maar is er wel gevoelig voor. Dan kan hij vocht vasthouden omdat het lichaam het toch niet helemaal accepteert. Heel misschien een idee om een babyvoeding op geitenmelk basis te proberen? Verkopen ze bij de natuurwinkels en er staat een geit op de verpakking! ;)
    ps mamainlove is eenoude bekende met andere naam. J...ie

Nanni, wat fijn dat je het leuk hebt gehad! En gezellig dat je er weer bent!

Jij ook anne! Gezellig dat je weer mee kletst!

Ik vond het gisteren echt leuk om nou eens te zien wie er achter het forum zit! Leuk! En de baby waren wel heel lief samen! C stak haar armen uit naar E, wat een zeer vriendelijk gebaar was en C is ook heel solidair! Als er iemand huilt dan doet ze mee, haha! En J. vond het volgens mij best aangenaam zo tussen de twee dames in! E vond het allemaal zeer interessant en houdt wel van gezelligheid!

Ik heb vandaag een cursus. Mijn reiki master. Gelukkig hebben ze er massagetafels want dan kan ik per uur even liggen. Want na gisteren ben ik bang datik dat wel moet doen! Ben zo stijf als een plank en strompel. Misschien kunnen die dames van de cursus gelijk even oefenen op mij! :)

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina