juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie: 9kilo? Weet niet eens hoe zwaar C is eigenlijk. Kga dinsdag ff checken bij inloop uurtje, ben nu wel benieuwd!

Eef: bleh inderdaad, heb van 2.30 tot uur of 6.30 wakker gelegen :( Ik ben altijd een nacht-doucher :p snachts douche ik altijd vanwege de pijn. Hubby vond dat altijd vreemd. Logisch voor de pijn maar hij kon niet aan idee wennen welke debiel nou snachts gaat douchen. Maar vannacht was hij ook wakker en is ook maar gaan douchen, kwam ie net naar me toe dat ie t wel handig vond wantt dan hoeft ie niet nu C bij mij neer te leggen(en ik dus nog ff kon slapen) want hij had al gedouched haha.
    Veel plezier bij je Reiki cursus!

Ego: na 4uur toch nog ff in slaap gevallen gelukkig, hubby was er om 8uur uitgegaan met C en is stiekem naar appie gegaan voor croissantjes en lekker sappie. En kreeg net heel lief ontbijt op bed!! Maar hubby is hubby niet als er niks fout gaat natuurlijk (eef, zoals zijn aanzoek wat ik je gister vertelde :p) Hij had Dannerol gehaald maar bij thuiskomst geen grote croissantjes maar 24 mini dingen haha. Echt wat voor hem dat niet alles volgens planning gaat :D heerlijk!

Planning: ff nog liggen en straks de stad in. Kijken voor nieuwe koelkast-vriezer en wasmachine. Beide liggen op sterven. Als kinderbijslag binnen is dan is t ook meteen weer op helaas. Nu kiezen wat we eerst vervangen. Koelkast of wasmachine... De andere doen we pas in april

Sry mega lap tekst :p

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Misschien zie ik je wel dinsdag, wij gaan ook.. Met hun afgesproken dat als hij weer zoveel aangekomen is (volgens mij heeft hij in lengte nu ook een groeispurt gemaakt), dat ik dan een verwijzing voor de KA krijg.
    Maar zou hij niet meer klachten moeten hebben met een overgevoeligheid voor koemelk?
    Wil iemand mij een pm sturen met die Mama-in-love is, want kom er niet op en ben wel nieuwsgierig!

3. eef80

eef80 Niet meer actief

#2083 eef80, 1 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2012
    Zet tussen mijn al gegeven letters 'oek' en je bent er!

Vanavond heeft p van marktplaats een zadelkruk opgehaald voor mij voor aan tafel voor mijn bekken maar dat ding is vreemd joh! Nieuw in verpakking. Maarer is wel vergeten te zeggen dat het niet een gewoon zadel model was maar van een steigerend paard! Ik glij er gewoon vanaf!! P is nu beneden aan t knutselen om dat ding in fatsoen te krijgen.. Echt balen!

*gewijzigd. Naam weg gehaald!*

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Eef tip: fitnessbal. Die ga je bij s&j ook gebruiken. Daar kan je op zitten en is echt goed voor je bekken. Benieuwd wat voor krukje je heb, foto? Oja dat speenkoortje is idd van J ;)

5. eef80

eef80 Niet meer actief

Niets bijzonders hoor roozjuh. Gewoon een tabouret. Een goedkope variant. Niks bijzonders dus

6. Kylie1986

Ja, spenenkoord is van J.ens :) Wel grappig dat je denk dat ie van Lief! is..Echt HEMA!

Vier morgen m'n verjaardag, wel heel klein, maar toch 20 man over de vloer. M'n moeder heeft de boodschappen betaald. Ze hadden een foutje met Danny's laatste salaris gemaakt..Sukkels.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja je bent bijna jarig, zag t op fb staan. Veel plezier morgen

8. Kylie1986

Ja... 26 alweer..

9. Kylie1986

Je mag me dinsdag op cb feliciteren ;)

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Sgoed ;)

Hmzz denk dat ik van de week maar stukkie taart ga halen jummm multi vlaai rocks!

11. Kylie1986

Hihi kom daar niet meer. Mn oma bakt 2 apprltaarten en heb een snit van matre paul gehaald

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Goedemorgen!

Eef: Ik heb ook zo een bal liggen! Maat 80 is de beste zeiden ze tegen mij.. Ik heb hem bij de aldi gekocht hihi.. Ideaal zijn ze!

Roozjuh/Kylie: Suc6 op het CB dinsdag! Ben benieuwd wat ze wegen!

Jaymee weegt thuis 7,2 kilo en is ongeveer 68 cm.. Donderdag moet hij weer naar het CB toe..
    Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen over zijn tanden.. Vorige keer zeiden ze al dat het bijna niet kon omdat hij zo jong was, nou mooi wel dus! En nu komen nummer 3,4,5 en 6 ook door hihi..

Vanmiddag hier sinterklaas met schoonfamilie... Kadootjes staan al bij de buren hihi

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bal; gaat op maat van je lengte. Bij s&j kunnen ze de perfecte maat voor je uitzoeken straks. Ik heb een kleinere maat want ben maar 1.63 :p

Taart: jummmmm

Ego: beide tot zeker 9uur kunnen blijven liggen in bed. Madam is nu aant wakker worden. Wel al voor fles geweest maar ze ging weer lief slapen

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh; ja klopt bal gaat op lengte nu je het zegt..
    Lekker dat je kon uitslapen!

15. Kylie1986

Gm, hier al ondergekotst.. Maarkte J.ens om 8.15 wakker voor de eerste fles, en hij heeft hem er weer uitgegooid.. Maar hij is er wel vrolijk onder hihi

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lekker wakker worden Kylie :p

Planning: mn raamtekening afmaken en beginnen met een andere. Eind middag komt zoonlief weer thuis en dan eet mn ma mee

5dec: mn pa komt hierheen en dan lekker chinees halen. Kado's gaan dinsdag naar mn buren en leggen die woensdag voor de deur met luid gebonk :p heb er zin in!

17. Kylie1986

Planning vandaag: Danny Huisman ;) is aan het stofzuigen haha.. En rond tweeen komt de visite.
    5 dec vieren we nog niet dit jaar.. Maar Danny en ik gaan op de bank Sint de film kijken :)

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Goedemorgen dames! Fijn weekend allemaal.
    Vraagje! Wat heeft peekaboo eigelijk gedaan dat ze nu geblokkeerd is?

Wilde nakijken of ze zwanger was want daar was een tijdje terug toen sprake van maar dat kan dus nu niet meer...

(en als je hier onder een andere naam meeleest mag je me een pb sturen haha! ;)

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie haahahha dat klinkt echt fout hoor zijn naam zo :p

Mama in love: ja ook zij zit onder andere naam ;)

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Kun je pb en? ;)

Deel Deze Pagina