Hey Eef, Tja ik heb nu alle tijd hè vandaag nog een dagje in en om bed. Even rustig aan en hopen dat ik dan morgen weer wat fitter ben. Jij wint hoor met de drama! Helaas zou ik er aan toe willen voegen want deze wil je niet winnen Ok de zwangerschap was niet fijn maar uiteindelijk een gezond kind én ik was van al mijn klachten af na herstel van de ks. Dat jij nog steeds aan een derde denkt vind ik bewonderingswaardig. Wij wilden heel graag een broertje of zusje voor F en ben echt blij dat dat gelukt is. Helemaal nu ik zie hoe ze op elkaar reageren zo lief! Maar een derde zou puur voor mijzelf zijn en dat is rationeel niet verstandig. Maar emotioneel was het nog wel een dingetje om op te geven...
Ah Roozjuh, wat zielig! F heeft het ook nog nooit gehad en M gelukkig ook niet maar hoor goede verhalen over maïzena. Beter dan smeren schijnbaar. En erg goedkoop. Misschien proberen waard?
Dit is Maïzena. Het is een bindmiddel voor sauzen ed gemaakt van maïs in de vorm van een poeder. Puur natuur en gewoon te koop bij de super. Waarschijnlijk ook nog wel van een eigen merk. Werkt blijkbaar beter als talkpoeder en is ook nog goedkoper.
ah owke! weet ik dat ook weer haha. heb afgelope 3dagen bepanthen gebruikt maar nu begonnen met talkpoeder. ff 2dagen aankijken of t minder word en anders haal ik die maizena gedoe wel ff meiden ik ben best erg eigenlijk.... moet wat bekennen hoe vals ik ben hebben bij geboorte van C een muziekmobiel van woezel en pip gehad. en heb m tijdje in de kast gedaan zodat hij voor haar weer nieuw is en dus weer leuk(anders is ze er snel op uitgekeken) maar ik hang m dus nu net weer op en muziekje doet t niet meer.... nu heb ik stoute schoenen aangedaan en b.art smit opgebeld dat we afgelope zondag sint hebben geviert en dit kado gekregen hebben maar hij dus stuk is.... mag m zonder bon zaterdag komen ruilen whaha. ssst niet doorvertellen
Nou dat vind ik niet zo heel erg hoor Roozjuh. Zo'n ding hoort het sowieso langer dan 6 maanden te doen en jij had hem niet eens zo lang gebruikt. Denk dat als je de waarheid had verteld je hem ook wel om had mogen ruilen. Bart Smit stuurt hem gewoon ook terug naar de fabrikant.
vind t beetje aso maar idd hij zou t gewoon na 6maanden nog moeten doen. Denk dat ie van die 6maanden maar 1 maand heeft gehangen totaal. haal m regelmatig weg en hang er wat anders op. Lionne spannend! toch gekocht dus vraagprijs?
Gefeliciteerd! Is het het appartement geworden wat je hier al een gespamd had? Spannend hoor! Wanneer staat de verhuizing gepland?
ok kreeg me net toch ff een wazig telefoontje.... Ene jeroen belde mij dat hij een advertentie van mij op mp zag staan. Hij kreeg van iemand mijn telefoonnummer door(raar als je zelf advertentie ziet staan) en hij vroeg of ik interesse had om kleding te showen met fotograaf... kreeg acuut de rillingen over mn rug. kzei dat ik geen interesse had maar hij wilde me toch een mailtje sturen met info erover zodat ik er nog even over na kon denken. <<<brr>>> Ene kant benieuwd naar dat wazige mailtje, andere kant wil ik t niet zien. enige advertentie die van mij op mp staat is dat ik als oppas wil werken. Hij vroeg ook nog of ik ervaring had in fotografie... weenie wat ik hiervan moet denken hoor meiden, vind t beetje raar. eerste wat in me op kwam was 'undercover in nederland' met van die wazige typjes die smerige dingen van plan zijn als fotograaf zijnde
roozjuh: wat een eng verhaal, klinkt idd niet helemaal goed. heb je wel je mail gegeven? heb t ook welleens van maizena gehoord, alleen gelukkig nog nooit nodig gehad. wat stom dat je woezel en pip t niet meer doet, gelukkig kan je hem ruilen. hoort ook wel want die dingen zij echt achterlijk duur. had kadotje gekocht voor nichtje van 4maanden(met kadobon) maar zag later bij trekpleister wat leukers. gingen we zaterdag naar de winkel. ik zei dst we het hadden gekregen voor sinterklaas, kreeg mooi mijn geld terug en wat anders gekocht annemama: alweer wat beter? eigenlijk kom je dan nooit echt tot 'rust' als de kids nog thuis zijn he. mort je morgen weer werken? lionne: leuk huis gkocht! wanneer kunnen jullie erin? wat hebben sommige "horror" dingen gehad bij de bevalling. en dan soms toch nog twijfelen over nog een kindje. echt powervrouwen wij hebbn nu uitgesproken dat we allebei voorlopig geen 3e willen, maar ik zei erbij misschien denk ik er over 2/3jaar weer anders over(als het fjnancieel enzo kan) maar moet dan zowiezo in zkh onder controle wegens teveel bloedverlies(meer dan liter) en dat vind ik dan weer supernadeel. man is morgen vrij, dus halen morgen boodschappen voor sinterklaas eten. schoonouders verzorgen de versnaperingen voor de avond. kijken jullie welleens sinterklaasjournaal? die valerio zeno speelt ook eeen piet en toen ik dat de 1e keer zag zei ik tegrn mijn man dat is homo-piet. maar nu zegt r telkens mo-piet dus dan maak ik er maar elmo piet van en gelukkig neemt ie dat nu beetje over. fijne avond
*jankt ff heel hard* nee helaas niet. komt elke nacht 1x nee heb hem gene email adres gegeven trouwens, had idee dat ie die al had op een of andere manier. noway dat ik m ook zou geven. hij belde overigens met een anoniem nummer
Hi ff snel, ipad batterij bijna op. Roozjuh, soms is het geen luieruitslag. Wanneer het fel rode plekken zijn en randen heeft dan is het vaak een schimmelinfectie. Daar kom je ook achter als het niet weg gaan met bepanthen of iets dergelijks. Zalfje voor schimmel gewoon te krijgen bij apotheek en drogist.
nee dis wel luieruitslag gelukkig. over overal wat rood. is gelukkig niet erger geworden, maar helaas ook niet minder
Soms kan het wel heel erg op elkaar lijken hoor! Beide komt vaak door een verminderde weerstand. Als het nou niet over gaat kan je het altijd nog proberen. B had het vaak! Maar zijn weerstand was ook laag op dat moment!
Hey dames! Ff kort, sint was hier geslaagd. Als verrassing kwam mijn vader hier eten en daarna ging de piet heel hard op t raam kloppen. Kids zijn weer flink verwend. D heeft een schoolbord gehad waar je ook whiteboard op heb, magneten en verven. Een tablet(waar ik nu op zit hihi) puzzel en serviesje . C heeft bijtringen gehad en knisperboekje. En papa en mama chocoladeletter(eef weet vast wel wat er met mijn letter gaat gebeuren) Nu hebben we dus een kleine tablet. Die wilde ik heel graag hebben dus komt goed uit. Hoor nu geruzie boven, D wilt niet slapen dus zoekt elke smoes om uit zn bed te komen
Hoi dames, even snel een update. Bedankt voor de felicitaties Dinsdag met Jens naar CB geweest (ben jij nog gegaan Roozjuh). met 4 maanden 66,5 cm en 8250gr en nu met 5 maanden 68,5 en 8605gram! Goed hé! Dus voorlopig geen kinderarts. Scheelt ook wel dat hij actiever is (draaien e.d.)..En hij is een paar dagen ziek geweest, zondag en maandag veel overgegeven.. En geen groente of fruit gegeten (ook niet aangeboden hoor). Gisteren en vandaag bleef alles er in maar hij laat van elke fles een kwart minimaal staan..
Nee ben niet geweest, baal wel want ze pas precies 6maanden dus wilde de cijfertjes wel weten. Maar t was hier chaos en drama in huis. Klote regen, iedereen doorweekt, D ging onderuit met paraplu en al(lekkere wind!) En C werd zeiknat omdat we nog geen regenhoes hebben. D drama, moe, chagrijnig. En toen C eindelijk net 5min sliep moest ik D voor 2e keer naar psz brengen, kortom, klote dag. Was blij dat ik ff kon zitten Mooie cijfertjes van J! Gaat goeie kant op. Ik ga dinsdag ff, dan hebben we ook een regenhoes eindelijk