juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hoeziet tandjespoep eruit?
    Fieke heeft al een paar dagen erg veel dunne ontlasting (zo erg dat ze onderhand twee keer per dag schone kleding aan moet), ze kwijlt ontzettend en kauwt op alles. Zelfs mij probeert ze te kauwen. Ik gaf haar een kusje en toen hapte ze naar mijn neus, hihi

Vanmiddag koopakte tekenen. We weten nog niet wanneer de overdracht is.

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Bij Jens is het waterdun en geel, ruikt heel zuur.. Naar azijn.
    Maar kan hier ook buikgriepje zijn want het heeft mij ook te pakken

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Net ff gevoeld, volgens mij komt er onder voor een tand door.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier heerlijke klei luiers :p en madam 'eet' ook alles hier. net een visje hap hap hap hap

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ja, en dan boos worden als ze niet aan mijn knoop mag kauwen. Hihi

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    even mn meissie spammen hier :D ze vind haar loopstoeltje echt geweldig!

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het is me al vaker opgevallen maar wat een enorm knap meisje hebben jullie!!

écht een hele mooie baby!!

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hihi dankje!!

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Wat kijkt C blij roozjuh! Heel leuk!

Spannend vandaag lionne! Succes!

Beterschap kylie!

Hier liggen de twee op bed. Hopen dat B de slaap kan vatten, heeft hij overdag steeds meer moeite mee maar hij is moe zat!
    Evy ligt flink te hoesten laatste dagen, toch weer een beetje verkouden dus! Verder alles prima. Sinterklaas was super leuk! Binnenkort een boom halen. :)

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lionne succes met tekenen!!

eef: oee lekker beide kids op bed, wil ik ook wel :D D vind slapen voor baby's en de baby vind het maar niks. C doet alleen powernaps :p

11. Kylie1986

Charlie is ook een mooie baby :)

Hier vanmorgen naar de huisarts geweest, 1 uur moeten wachten want er kwam een spoedgeval door. Maar krijg medicijnen voor m'n bloeddruk en hartritmestoornissen. Dat geloof je toch niet, ben 26! Ondertussen wordt er ook overlegd met mijn moeder haar cardioloog, want het is (buiten de bloeddruk) precies hetzelfde als wat zij heeft..
    319654_494637177235883_1005450661_n.jpg
    Zal even een foto spammen .. Let niet op z'n jas en broek, zitten niet helemaal goed meer zag ik haha..

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat een lekker proppie is J.ens toch :D Nu al medicijnen voor je bloeddruk enzo pff ja schiet niet op he. mn schoonbroertje heeft op zn 17e een pacemaker gekregen. vreselijk. ik hou hier dan ook goed het hartje van de kids in de gaten. ben als de dood dat zij ook iets hebben/krijgen.

nu kids inpakken als eskimo's want we gaan zo glibber glijen over de weg om boodschappen te doen :p
    Morgen D naar opa oma, even dagje rust weer haha

jullie nog plannen dit weekend??

13. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Hallo allemaal,
    T lukt me gewoon niet meer jullie bij te houden...
    Wil wel graag, maar t gaat gewoon te snel en hier is t al ruime tijd druk druk druk! Iza krijgt d'r tweede tandje, nou nou .. Ze heeft er ongelofelijk veel pijn aan. Geef haar af en toe een zetpil en dat helpt wel. Maar verder vaak huilen, hangerig, niet in de box willen liggen alleen maar gedragen worden en rond lopen. Dus het lukt me ff niet om jullie bij te houden... Sorry!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Anne: dentanox!! Werkt heeeel goed. Succes met t leed dat tandjes heet

15. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Zo eindelijk tijd om te reageren.

Roozjuh; wat een leuke foto van c. Zit ze vaak in de loopstoel?

Lionne: leuk nieuw huis! Hopelijk kan je er snel in. Lekker nieuwe dingen shoppen

Kylie: wat is j een beertje zeg(of moet ik beer zeggen ;) ) wat vervelend zeg nu al aan de medicijnen hopelijk is t tijdelijk.

Eef: oeh lekker rust. Hier heeft r ook steeds meet moeite met slapen maar als die slaapt dan meestal wl 2uur. Sinterklaas geslaagd?

Verder weet ik t niet meer sorry(a) iedereen met kindjes met tandjespijn en griep succes!

Hier: kids zijn superverwend gister. Was een lange avond maar wel gezellig. Nichtje was er ook maar die is geen drukte gewend dus die was op een gegeven moment oververmoeid en die kan me gillen/huilen wow zoiets heb ik nog nooit gehoord;)
    Nog een 'discussie' gehad. Stiefschoonzus wou een plant in pot, dus ik kocht een mooie grote plant. Vond zij dus niet echt iets omdat ze nog met de trein naar adam moest. Ja dan moet je opschrijven kleine plant in pot toch?
    Vraagje a heeft al een tijdje van die droge schilfers op der hoofd net boven der kruin. Nou hebben we al een week der haar niet natgemaakt en gewassn dus maar het blijft hetzelfde iemand tips?
    Ga maar ff 3wassen ophangen anders ligt t er maar;)

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    MamavanR: zo nu en dan 5 a 10minuutjes. Ze vind t geweldig maar rechtop zitten vreet aardig wat energie.
    Tip haar: dat is Berg. Kan je heel rustig en zachtjes eraf halen met zo;n zacht borsteltje. Heeft (bijna) elke baby, een meer dan de ander. Was tips: geen shampoo of zeep op t hoofd, alleen water.

17. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Hebben we en helpt wel maar niet voldoende:( en ook hebben chamodent druppeltjes. Werkt ook maar soms ook niet voldoende. Vindt t soms triuwens echt een priegelwerkje om die dentanox erop te smeren. Die t op een wattenstaafje en dan op t plekje. Maar komt meer op haar tong dan daar!

@ berg: olie op smeren schijnt ook te werken...

Ga toch proberen t een beetje bij te houden hier.
    Liefs

18. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Wat naar zeg! Sterkte ermee! En wat een mooi knulletje heb je!!

19. Kylie1986

Bedankt voor de complimentjes over J.ens :)
    Kan niet wachten tot hij over een maandje ook in de loopstoel kan. Hij kan zichzelf niet zo goed bezighouden hihi

Merk al verschil met de medicijnen, super! Hoewel ik er nog steeds van baal hoor. Maar liever medicijnen dan dat gedoe van m'n moeder.
    @dentinox, hij vindt t heerlijk. Ik gebruik zo'n babywattestaafje, puntje past precies in het flesje dentinox. Dan ga ik over het bovenste en onderste gehemelte aan. En dan zit ie te smakken.
    Wel gepuzzel soms omdat ze 45min niet mogen eten/drinken

20. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!
    Sorry, ben momenteel niet heel actief! Komt omdat ikthuis momenteel nogal actief ben. B was de laatste tijd heel erg uit zijn doen en hij heeft/had een soort tic. Met zijn ogen knijpen. Dus besloten rust en regelmaat in te stellen. Had ik al wel maar nog strikter. Ik denk dat hij het nodig heeft. Ik heb geen tv ingesteld sinds een kleine week en het geeft echt meer rust in huis maar wel meer werk voor mij. Alles wordt uit de kasten getrokken, er wordt verwacht datik mee ga spelen (het is wel veel gezelliger) en ik lees flink wat voor. Het is veel beter, gezelliger maar wel drukker! Wat geen probleem is natuurlijk maar ik houud wat minder tijd over voor ZP!

Anne, leuk als je weer mee komt kletsen! Wat sneu datje kleintje zo veel last heeft van de tandjes! Hopelijk zijn ze snel allemaal door en ben je er vanaf!

Kylie, wat een schatje is J toch! En fijn dat het zo goed was op het CB! Voel je je al wat beter?

Roozjuh, lekkere middag gehad dus! Is D inmiddels al naar opa en oma? Wat lekker dat jullie weer een wkndje samen hebben! Fijn wknd!

MamavanR, wat fijn dat het zo leukis geweest met sinterklaas! En beetje flauw om te zeuren over de grote plant! Had je dat niet moeten zetten op je wenslijst! Jij weet toch ook niet hoe zij komt? Fiets, trein auto, vrachtauto :D Hoe groot was dieplant eigenlijk?
    E heeft overigens ook last van berg. Hier helpt niets er tegen. Ik was het alleen heel weinig. Een maal per week ofzo en voor de rest alleen met het badwater. Ik hoorde dat olie er op wel kan helpen.

Nou meiden, ik ga ff naar de voice kijken! Leuk! Fijn wknd!

Deel Deze Pagina