geen advies kwa speen. madam wil m niet. sabbelt er 2sec op en zit me dan vreemd aan te kijken wat ik nou weer aan dr geef en dan spuugt ze m uit. grote broer had overigens wel altijd een speen gehad. tja ene kind wil m wel, andere niet. wie weet is je kleine nog opzoek naar wat lekker is. wie weet speen, misschien komt de duim nog. of helemaal niks en gaat zitten sabbelen op doekjes en speelgoed(net als C dus ) C heeft een knuffeldoekje. ze moet áltijd wat vast houden. heel irritant want als je t ff vergeet(tijdens de fles) dan gaat ze als een debiel aan dr slab trekken want ze moet en zal wat vast hebben. snachts moet ze ook een (spuug)doekje hebben om vast te houden, dan slaapt ze gewoon beter
Bij cb geweest. F is 68,5 cm en 6700 gram. Te lang en te dun dus. Dus we moeten pap geven, fruithap en s avonds met de pot mee eten. Pfft, voor mijn gevoel blijven we met eten slepen. Arm kind. Ze heeft net in de kinderstoel (!) aardappel, wortel en kip op zelfgekookt en ze vond het best te pruimen, geloof ik.
Lionne lekker laten lulle hoor! Je meissie doet t op haarr eigen tempo. C is 7270gr en 68 a 69cm. Valt dus reuze mee hoor die cijfertjes van jou.
@Speen: J.ens heeft Difrax dus kan je niet helpen. Heb voor hem wel al een 6+speen F.ieke niet vergelijken met J.ens hé.. Schijnt trouwens dat baby's rond 5 maanden een dipje hebben
)8 meiden! Tijdje terug, sorry! Geloof hetof niet maar heb het druk gehad, en dan werk ik nog niet eens! Ik ga nu echt elk uur een kwartier tot 20 minuten liggen. Dat neemt heel wat tijd van je dag! En nog steeds bij ons geen tv! Soms mis ik hem... Het huis is een ontzettende bende en ik moet wat actiever mee spelen maar oké, het is wel gezelliger! Vandaag nog een actie van B! Moesten hem eerder ophalen van het KDV en naar de dokter. Hij had een rozijntje in zijn neus gestopt en die zat hoog en vast.. Na wat peuteren was hij er uit. B was duidelijk opgelucht en zei het nooit mee te doen. 'B nu weer blij!' vertelde hij. Lief! Mamainlove, wat verdrietig voor je! Sterkte! Ik stuurje wat digitale geluk. annemama, hoe was het gisten bij het cb? En hoe is het inmiddels met F haar oortje? Is dat helemaal weg? En hoe is hetmet jou? En bij mij mag B ook in de avond sesamstraat kijken, niet in de laatste plaats omdatik het zelf zo leuk vind, hihi! Vanavond weer the voice aan! Ik had een favoriet, barbera. maar helaas is die er uit. Eigenlijk vind ik het nu al niet leuk meer. Voorrondes waren super maar alle goede zijn er nu uit. Barbera, maame, sandra en nog een enkele allemaal door 14 jarige stemmers er uit gezet. En die johannes...pfff... snap er niets van! Roozjuh, bevalt de koelkast? Mooi ding hoor! En wij maken B niets wijs over kerstmannen etc. Sinterklaas gaat zelfs al tegen mijn gevoel in. Ik weet dat ik hierin een uitzondering ben maar ik leer hem naar zijn intuitie te luisteren en af te gaan op zijn gevoel. Met name of mensen te vertrouwen zijn etc. Ga ik zelf hem wat op de mouw zitten spelden... Traditie.. ik moet wel. Weet alleen zelf nog dat ik als kind heel boos werd toenik hoorde dat het allemaal verzonnen was. Ik voelde mij belazerd en verdrietig. Is de schimmel inmiddels al weg? Vervelend hè? En eenmaal gevoelig komt het snel terug! MamavanR, ik heb voor E een spenendoekje aan de speen. Die leg ik uitgespreid over haar buik als ze gaat slapen en dan spuugt ze de speen wel uit maar kan ze er nog naar happen. Tenminste... zo ging het maanden terug met haar. De eigenwijze drol was 12 weken toen ze aan zelfbediening deed met de speen. Pakken en happen. Paar keer in oog prikken maar uiteindelijk had ze hem. Kylie, hoe bevalt je werk? Nog steeds naar je zin? Lionne, al enig idee wanneer de overdracht is? En het gewicht en lengte van F is helemaal niet zo uitzonderlijk hoor! E zit er niet ver vandaan. Misschien snelle stofwisseling of net even de lengte in gegaan. Ik zou mij niet druk maken! Trwns, E is echt heel eigenwijs met vanalles. Ze pask al maanden zelf haar speen maar ook pakt zij sind een 1,5 week zelf haar fles! Als hij vol zit is hij nogte zwaar maar zo halverwege wil ze hem zelf. Beide handen, af en toe een slok en tussendoor even lachen en kletsen. Vandaag met haar peer ook. Mijn hand werd vastgegrepen en ze bracht zelf de lepel naar haar mond. Ze is echt snel met dingen. B heeft daar veel langer over gedaan allemaal! Als ze nog maar wel even klein blijft! Over een week S&J!! Super!! Wat is de tijd toch nog hard gegaan! Fijne avond meiden!
Ik ben er nog steeds niet achter waarom ik de ene keer nou wel betrapt word op het weghalen van taalfouten (laatst gewijzigd door...) en de andere keer niet! Ik laat overigens zoals jullie weten veel tik en taalfouten staan maar sommige kunnen écht niet blijven staan!
De overdracht is 1 feb. Maar de financiering moet 11 jan. rond zijn. Dat wordt nog spannend. Vandaag heeft F. Lekker gegeten. (4 flessen, banaantje en vanavond wat sperzieboontjes,aardappeltje en beetje kip) Ik ben alleen voor mijn gevoel de hele tijd met haar eten bezig. Ik moet het inderdaad misschien gewoon maar los laten.
Eef: gaat goed met het geen-tv-beleid he denk dat ik dat hier ook maar eens moet gaan invoeren. heb vandaag hele dag gehoord 'mama mickey kijken??' en dat een stuk of 500x..... *Koelkast ehhh ja ben niet helemaal tevreden. We wilden de deur de andere kant op laten draaien, komt beter uit voor in de keuken. maar na gekloot met de deur eruit halen en schroeven verwisselen enz enz, kwamen we erachter dat er een fabrieksfoutje in de koelkast zit... Het scharnier zit iets te ver dus zit er een mega kier tussen koelkast en deur. andere kant op laten draaien heeft ie dat dus niet gek genoeg. maarja tis 'my way or the highway' maar ben bang dat ik me er bij neer moet leggen en de koelkast ergens anders moet zetten... *kerstman: weet dus nog niet hoe we dat moeten doen. ene kant vind ik t fijn om gewoon met traditie mee te gaan, maar de traditie kwa geloven in de kerstman is er niet echt in nederland. sinterklaas is net even een ander verhaal en daar gaan we gewoon helemaal op in. Twijfel dus nog. Ik vond t trouwens niet zo vreselijk toen ik hoorde dat beide mannen niet bestaan. Mijn (oudere) broers wisten t natuurlijk al en ik heb ze keer betrapt toen ze in kamer van onze ouders alle kado's zaten open te maken voorzichtig, om te kijken wat we kregen ik ben daar doodleuk bij gaan zitten en meegeholpen whaha *schimmel/plekken/whatever: nog lang niet weg. is erger geworden toen we over ging op Daktarin, zijn we dus meteen mee gestopt en lijkt nu weer rustig te zijn. Maar nog lang neit weg. Maandag naar HA. *Wat heerlijk dat E zo lekker actief is. Leuk om te zien hoe ze veranderen en dingen gaan ondernemen he! *S&J!!! ja nog een klein weekje, ben heel benieuwd wat je ervan gaat vinden Lionne: 1feb, dus nog eventjes wachten, maar tijd gaat snel genoeg denk ik zo. Al bezig met inpakken? ego: keuken gister iets veranderd. eef en kylie weten dat mn keuken erg klein is dus niet veel kán veranderen maar hebben de kast en koelkast omgewisseld en is meteen iets ruimer nu. Koelkast sluiten we morgen aan, en hebben dan dus heel luxe even 2 koelkasten tot donderdag Woensdag komt de vriezer en dan gaat de oude bende eindelijk weg. even opknappen en wie weet is er nog iemand op mp die m wil hebben voor paar tientjes. oja D is helemaal trots, hij heeft zn eigen kerstboom slinger gemaakt super leuk om te doen met hem. Hij kliederd wat op een wit stukkie papier met verf. Ik knip er stroken uit en maak er een slinger van (rondjes aan elkaar, weenie hoe ik t moet uitleggen) iedereen die nu binnen komt móet eerst even naar zijn eigen gemaakte slinger kijken haha, en de volgende tekening/soon-to-be-slinger, ligt al te drogen
Lionne: gelukkig al snel erin. Hogelijk kan je de financiering snel regelen scheelt weer stress. Niet al te druk maken over eten, meestal regelen die kleintjes het prima zelf. Roozjuh: das balen van de deur van de koelkast, alles naar tevredenheid veranderd in de keuken? Hogelijk krijg je nog wat voor je oude spullen, is altijd weer handig meegenomen toch? Wat leuk een slinger, die kleintjes zijn dan altijd zo trots echt lief om te zien. Wat balen van de schimmel bij c, hogelijk snel voorbij. Heeft ze er last van? Eef: die kleintjes kunnen altijd een rommel maken he heb je nu wat minder last van je bekken, nu je standaard elk uur even gaat liggen? Weet t verder niet meer sorry. Hier: vanochtend gevingerverfd met r, oftewel alle verf op een plek en dan met beide handen uitsmeren. Maar hij vond t leuk en opa en oma vonden het een leuk kadotje ff naar kerstmarkt geweest, maar stelde niet veel voor. Nu rustig op de bank en lekker vroeg slapen. Fijn avond!
Mamavanr: lekker van je rustige avond genoten? Ook hier veel verven laatste tijd, maar noway dat er een vlekje op zn handen mag komen dat moet er meteen vanaf. keuken is bijna zoals ik t wil. Op die verdomde koelkast na, kga ze zo ff bellen. Plekken bij C zijn zo goed als weg. Ze had er gelukkig niet zo'n last van. Nu kwijlt ze als een malle en rode wangen dus denk dat er nu dan toch eindelijk een tandje zit aan te komen. Maar zien nog steeds niks.
Hoi! Alles goed hier? Even een snel berichtje. Heb weinig leuks te melden. Meisjes doen aan synchroonhoesten, vooral 's nachts. De gebroken nachten breken mij nu op Nog 2 dagen werken en dan 2 weken vrij, heerlijk! Groetjes!
annemama: ah bij jou ookal zieke kids. hier dus ook. Het is net Pieterburen hier, hoesten beide als zeehonden. Wonder boven wonder hebben ze beide vannacht doorgeslapen WOEHOE!! Gister was ff chaos hier, de nieuwe koelkast die terug moest omdat de deur niet sloot die werd opgehaald, maar was een foutje bij postnl dat notitie niet was doorgegeven aan de chauffeurs dat er geen verpakking meer omheen zat maar t wel mochten meenemen. Dus de kwamen nieuwe vriezer brengen maar wilden de koelkast niet meenemen. Ik snel winkel gebelt en zij snel postnl bellen, postnl snel chauffeurs bellen en die kwamen dus toch maar terug 10min later werd mn nieuwe koelkast gebracht dus was mooi optijd anders had ik 4 van die grote dingen in mn gang staan haha. Alles is nu aangesloten en kga het zo maar is ff indelen. Nog geen zin in gehad met die zieke kids hier. Heb nu al geen zin meer in de dag, en dies pas net begonnen
Hallo dames, Paar drukken dagen gehad, levering van nieuwe spullen, afspraken maken voor de wintercollectie(weet t is echt heel vroeg) en ben ook nog jarig geweest. Gelukkig heeft man nu vakantie dus word alles weer wat rustiger hopelijk. Met de kindjes gaat het goed, denk alleen dat we ritme van a gaan aanpassen, want ze is nu telkens te moe voor der laatste fles(rond 20.45) dus gaan beetje veranderen zodat ook der avondeten er tussen kan. Hoe ziet jullie ritme er nu uit? Roozjuh: slaapt c nu altijd door? Gelukkig was alles nog optijd geregeld met de koelkasten enzo. Eef: hoe was s&j?
Gefeliciteerd nog mamavanR! Leuke verjaardag gehad? C slaapt niet altijd door maar gaat wel de goeie kant op. Ene keer krijgt ze om 21uur de laatste fles, en dan komt ze om 1a2uur nog ff en slaapt dan tot volgende ochtend door. Andere keer om 23uur laatste fles, ene keer slaapt ze hele nacht door, andere keer komt ze om 5uur nog ff voor de fles en slaapt dan tot 9.30 verder. Nou gister was hier ff chaos in huis. Avond ervoor had D om 21uur voor t laats geplast. En gister ochtend om 8uur moest ie nog steeds niet, en kwilde wat opvangen voor testen voor blaasontsteking. Hij heeft tot bijna 11uur op wc/potje gezeten en toen kwam er eindelijk een mini plasje. Redelijk zorgwekkend dus als hij ruim een liter vocht per dag drinkt. Weggebracht, getest en kwam niks uit. Heb toen gebelt en ze vonden t ook wel erg raar dus nog maar keer opvangen en testen. Om 15uur eindelijk weer een plasje en meteen weggebracht, getest en weer niks te zien. Dokter maar erbij gehaald en toen kwamen we erachter wat de oorzaak was.... Dubbele oorontsteking! Schijnt dat kinderen hun pijn uiten in de buik en hij daarom niet plast en poept. Nu ab en moet met paar dagen over zijn. Oja koelkast/vriezer: helemaal in orde ben er heel blij mee!
Roozjuh: hoe is het in Pieterburen? Hier lijkt het net Harderwijk. Ook een blaffend kind (alweer) en een verkouden vent (nog steeds)
In PieterBuren is t nog druk kleine meid doet vrolijk mee met dr broer. En hoestdrankjes werken hier voor geen meter Succes int dolfinarium