Hoi! Happy new year! Mag toch nog? Onze jongste is eindelijk weer beter! Zo fijn. Ze had het echt flink te pakken. Ze heeft ook echt een jasje uit gedaan. De bolle wangen zijn verdwenen. Was wel blij dat ik toch al vrij was. Vond vooral de nachten weer even pittig. Omdat ze zo weinig binnenhield moest we 's nachts ook weer flessen. Jahaaa ik ben verwend @ O&N: we hebben om 19 uur wat afgestoken voor de schuifpui voor F haar nichtje en ons buurmeisje. Dat vonden ze heel erg leuk! Om 0.00 uur hebben ze heerlijk door het vuurwerk hen geslapen. Dat vind ik wel relaxed, hoop we dat nog een paar jaar volhouden. @Roozjuh: hoe is het met C? Oorontsteking doorgezet? Hoop het niet! En D is hij het nieuwe jaar dramavrij begonnen @MamavanR: wij zijn ook vrijdag bij Bumba geweest. In de lampegiet, show van 16.00 uur. Was erg leuk hè! Wij hadden F-dag gepland. Even een dag volledige aandacht voor haar. 's morgens wezen zwemmen en dus 's middags Bumba en daarna voor de eerste keer naar de Mac voor haar eerste Happy Meal (jeeee patatjes met een kadootje!) Geslaagde dag!
Annemama: wij waren ook naar de 16.00 show geweest, mac veenendaal aan dr snelweg? Wij namelijk wel, hahaha wat grappig zeg! Welke rij zaten jullie? Wij rij 8 en in t midden. Ja r vond t echt geweldig, duurde precies lang genoeg voor die kleintjes. Wat fijn dat de jongste weer beter is, aan de ene kant balen dat t in je vakantie is, maar anders moest je nog werken ook. Verder wel een fijne vakantie gehad? Roozjuh: gelukkig had d nog even vuurwerk gekeken en toen snel naar bed. Ach als c het goed doet is er geen probleem toch? Gelukkig slaapt ze nu bijna altijd door, dat is ook lekker na al die tijd.
Ha mama van R. Grappig! Zaten we eerst in dezelfde zaal daarna tegelijk bij dezelfde Mac! Wat was het druk hè! Niet normaal! Wij waren met 8 volwassenen en 5 kinderen dus we hadden niet veel keus met de kaartjes. Bijna bovenin maar de pret was er niet minder om. Nog lid geworden en een badjas, pop, jurk of speelgoedtentje gescoord? M was weer beter maar vandaag weer koorts. Wordt er wel een beetje moedeloos van dat heenliep echt over lijkt te gaan. Het arme kind maar weer een paracetamol gegeven. Gelukkig heeft ze wel goed gegeten en gedronken. Morgen maar weer bekijken. @eten en drinken: hier nog 4 flessen van 180 waarvan de laatste met RB. ' s morgen een fruithap en 's avonds groente. Ze krijgt allebei de hapjes de hoeveelheid van een 4 maanden potje. Gaat nu schoon op. Binnenkort maar eens wat meer aanbieden. Zijn jullie al begonnen met aardappels, rijst, pasta, vis en vlees? En brood?
Eten: geef hier wel eens paar hapjes van t avondeten maar t boeid haar niet en vind t maar niks. Brood komt wat meer in trek, dat gaat ze nu wat leuker/lekkerder vinden. Fruit eet ze met gemak een hele banaan op en daarna fles van 120cc. Verder flessen van 210cc en slaapt snachts eindelijk door Ego: weinig te melden. Madam kan sinds vandaag op handen en knieen zitten en gaat dan als een gek heen en weer wippen. Morgen gaat ze dagje naar mn pa om wat meer te wennen aan ze en wij hebben dan een dagje dat helemaal draait om D.amian. Denk dat we gaan bowlen en dan naar de mac
Leuk Roozjuh even D.amian tijd! Hier: J.ens is vandaag precies 6 maanden! Wat gaat het hard!! Hij krijgt sinds een klein weekje dit op een dag: Pap (op verpakking staat 130ml water en 7 scheppen pap maar dat vinden we wat teveel, dus hij krijgt de helft daarvan), en dan nog een fles van 90cc Fruit (100gr) Fles van 180cc Groente (met vlees of vis) (200gr) en wat yoghurt Fles van 210cc Af en toe een soepstengel om te proberen maar daar krijgt ie vrij weinig van binnen haha. Verder nog steeds een supervrolijk kereltje! Lekker draaien, billen in de lucht, soort van tijgeren. Vandaag bij CB geweest om te wegen,... 9340gr en 71,5 cm. Er waren kindjes van 12 en 14 maanden die lichter waren (nu waren dat wel hele lichte kindjes hoor, slechte eters en veel ziek geweest)..
Oh en verder ga ik lijnen! We willen zodra Danny werk heeft en het appartement verkocht is, toch gaan kijken of een 2e kindje ons gegeven is. En vind dat ik eerst moet afvallen.. Weeg nu 100kg!! En ik hoop er 25kg af te krijgen, dan heb ik een gezond bmi..
Inloopuurtje in de Botter.. Dinsdag kon natuurlijk niet vanwege nieuwjaarsdag.. Maar als ze eenmaal op de Atol zitten kunnen we ook wel samen gaan, als D. op PSZ zit of zo.
Annemama: was zeker zoeken bij de mac, man watbwas dat druk. Ja lid geworden en een badjas genomen(de oude was toevallig net te klein) jullie ook lid geworden? Wat vervelend dat ze toch weer koorts heeft, hopelijk is t nu van korte duur. Roozjuh: snapt d bowlen? Hier eentje die de baan op rent. Veel plezier morgen. Kylie: leuk voor een tweede, hopelijk kunnen jullie snel aan de slag. Willen jullie eengezinswoning kopen? Ga je op een bepaalde manier afvallen of gewoon op je eten letten? Eten endrinken: hier nog 4 flessen van 210, tussendoor fruit, sinds 2dagen ook halve snee brood, en af en toe hapje avondeten mee. Vraagje: vorige week hadden we a wat diksap gegeven, maar daarna leek t wel of ze krampjes had, kan dat? Ben beroerd en misselijk, zegt man meteen je bent toch niet zwanger.. uhhh nee ik slik de pil, ik kan toch wel keertje ziek zijn..
@mamavanr: beterschap! Nee we hebben een eensgezinswoning.. En een appartement in Rotterdam die we dus niet verkocht jrijgen. Ga 'gewoon' op m'n eten letten en meer bewegen. Weegschaal gaf vanmorgen al een paar kg minder aan haha
Kylie: ook ik moet flink afvallen, maar heb de discipline er niet voor grr. Spannend hoor een 2e, idd eerst maar is werk voor D.anny. Bowlen: was heel leuk, hebben genoten! D vond het super en wilde na een uur bowlen niet eens weg haha. Hij begreep het helemaal en deed netjes mee, was zo fanatiek en enthousiast. Leuk om te zien, was een super dag, heerlijk! Madam was bij opa en oma, ze deed t uitstekend en ze was alleen maar vrolijk en veel lachen en spelen. Voor iedereen dus hier een super zaterdag.
Hi meiden! Hè! eindelijk weer leven hier! Voor jullie allen nog een heel fijn nieuw jaar!! Hier vreemd druk geweest. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mij, ondank dat ik steeds positief probeer te blijven, heel erg ellendig en een beetje down voel. Ik zat zo met mijn hoofd in de 'ik ga er voor!'. modus dat het mij niet aan de oppervlakte was opgevallen dat ik mij eigenlijk heel erg verdrietig en ellendig voel. Heb zoveel pijn, kan zo weinig en heb zoveel dingen die ik niet kan (weg met de kids, huishouden etc) en als ik een keer wel wat doe kan ik daarna 3 dagen niets meer. Hopenloos! Als klapper op de vuurpijl weeg ik ook og 102 kg ,,, nog nooit maar dan ook echt nog noooooiiit zoveel gewogen!!! Dus ww opgepakt sinds dinsdag en al 1kg kwijt. Is niet heel veel maar ik beweeg ook amper natuurlijk. Naast deze bezigheden nog lekker gebekvecht met mijn moeder en zus. Maar gelukkig,,eindelijk begrip van die kant. En eindelijk na een half jaar begrip, liefde en hulp van die twee. Ben daar heel blij en opgelucht mee!! Verder is mijn kleine jongen 3 geworden! Hoe gaat het met jullie? @ mamavanR, beterschap! Wat vervelend dat je ziek bent! hOpelijk snel beter! @kylie, ik geef je een hand met afvallen! En hoop dat je snel de situatie hebt voor een 2e! @roozjuh, wat knap van C! Zal niet kang duren voor zij gaat kruipen denk ik! hoe is het nu met je rug? @annemama, moest wel lachen van je foto's op fb! Ik zie steeds dingen en speektjes die ik ook heb! Sophie de giraffe, het roze knuffeldoekje, de lodgerzak en nog wel meer, grappig! Hoe gaat het met jouw afvalrace? Waren de feestdagen wel te doen voor je? En ben je al veel in totaal kwijt? Ik kom het vanaf nu weer wat beter bij houden! tot snel!
Hey dames! Wat is t toch weer stil hier. Hoe gaat t met iedereen, en de ukkies? Hier nog steeds geen tandjes te zien maar madam heeft haar prioriteiten meer op het willen kruipen gezet. Sinds vandaag teigert ze door de kamer! Nog eventjes en niks is meer veilig als het zo door gaat kan ze op haar verjaardag al lang en breed lopen. In tegenstelling tot haar broer, die was 17maanden voor hij goed los kon lopen. Maar madam heeft geen zin om zo lang te wachten ben ik bang
Hi! Hier inmiddels twee tanden! Maar nog geen tekenen van kruipen, hihi! Goed hoor roozjuh! van C! Echt heel knap! Daar is ze vlot mee! Ik hoop voor je dat het lopen nog even op zich laat wachten! Ik vond het onwijs lastig toen b met 9 maanden door de kamer liep (wel aan alles vasthoudend) Alles maar dan ook echt alles moest opzij, omhoog en weg,pffff... Vermoeiend! En dan zo enthousiast zijn dat hij aan mijn vaasje op tafel kwam dat hij hoera!!! deed. armen omhoog en boem recht achterover met bol op de grond. Echt verschrikkelijk!! Ik wilde hem het liefst een helmpje op doen! Hier alles goed. Druk met s&J maar prima. Verder veel last en pijn maar toch proberen te genieten van de kleine aapjes! Wat worden de baby's al weer groot hè? Gaat zo snel! Hoop dat er weer wat meer komen kletsen!
Hoi meiden! Kennen jullie me nog? Heb helaas geen tijd meer om mee te schrijven maar nu zit ik even met mijn handen in het haar.. Mag ik jullie hulp? Wat is jullie schema van de kleine dus echt eten drinken slapen etc .. Onze dochter had eert een fijn schema 9.30 fruit dan naar bed slapen tot 11uur Om 13 terug naar bed slapen tot 15.00 dan een fles en om 16.30 naar bed tot 18 uur .. Tot vorige week .. Ze slaapt amper ... En als ze slaapt is het hoogstens 45 min .. Ze is totaal niet lastig als ze wakker is ( gelukkig ) maar zo weinig slaap voor zon hummeltje ..
Porsche de ene baby slaapt op deze leeftijd maar 3x 30min en de ander meer. Schema van J.ens 8-9 uur wordt zelf wakker dan 65ml water en 25gr pap (half portie) en 90cc +3 schepjes melk 10.30-11uur naar bed tot 11.30-12uur Dan fruit 1/2 tot 2/3 potje 13uur fles 180cc+6 schepjes 13.30-14uur naar bed tot ong 15-16uur Rond 16.30 heel potje groente 17.30-18uur naar bed 19-20uur fles 210cc+7schepjes Dit zijn beetje richttijden, soms slaapt ie meer of doet ie 2x een dutje tussendoor.. Zodra hij gaat jengelen, ogen wrijven, oren grijpen gaat ie naar bed Je zegt zelf al dat ze niet vervelend is tussendoor, als ze moe is geeft ze het echt wel aan