Hoi! Hier hetzelfde. In ons bed (helemaal als ik erbij lig) slaapt ze zo'n twee uurtjes. In eigen bed niet. Misschien een fase? Hier slaapt ze sinds vrijdag op haar eigen kamertje! Wat heerlijk. Slaappatroon helaas niet veranderd. Komt nog steeds een of twee keer per nacht. Geef dan bv en dan slaapt ze wel direct weer. Verder loopt ze alweer een tijdje niet los hoor. Maar wel al verpakken. Alleen vanaf vandaag laat ze ineens alles plotseling los en valt ze... vangt zichzelf wel goed op. Echt een levensfase denk ik hihi Ze kletst hele dag onverslaanbaar. Geen mama of papa hihi Voor mama's met oudere kindjes wanneer zeiden zij voor het eerst ongeveer hun eerste woordje? M is een makkelijke eter. Eet alles. We geven ook veel om te proeven. Ze smikkelt zelfs augurk hihi ze eet dus alles behalve pap.... haha Ze wordt zo groot. Wordt ook vaak ouder geschat. Enorme bos haar. Ze heeft staartjes zo lief. Verder gaat ze nu twee daagjes naar opvang en twee daagjes naar naar schoonmoeder. En dat gaat eindelijk goed. Hoe is het met kyli? Weet iemand dat? Las tijdje terug dat ze aan tweede kindje dacht. Ook sepherine. Leuk hoor! Wij ook! Negen maanden op, negen maanden af... we zijn er weer klaar voor hihi Wil je ook naar mij webadres pm'en? Leuk zeg! Ga zeker ff kijkje nemen. Succes met je eigen zaakje! Geen tips voor badkamer. Lekker hoor. Alles weer nieuw (en schoon) Hoe is het met de ziekenboeg verder? Iedereen weer beetje opgeknapt, of nog steeds ziek? Zo sneu die kleintjes als ze ziek zijn Iedereen hele fijne dag vandaag! Geniet van het mooie weer. Lekker zonnetje (de wind negeren we maar). Geniet van elkaar. Knuffel voor alle kleintjes X
Oeh die autocorrectie ook! Haha gekke tablet... Kan je autocorrectie uitschakelen? Weet iemand dat toevallig? We hebben een samsung. X
Oh ja! Daarom reageerde ik eigenlijk.... @Eef middeltje verhoging weerstand. Wij geven drie keer per dag caltrivat van vsm. Dat zijn tafeltjes. Naast de vit D. En verder elke dag een stuk fruit, kiwi mandarijntje, halve banaan, geraspte appel. Oeh, nog even een site voor lekkere receptjes voor de kleintjes. Kokenvoormijndochter . nl X
moielle: eerste woordje? geen idee! haha. ik onthoudt dat echt niet. zal het ff moeten opzoeken. heb een dagboek bijgehouden maar staat op de hardeschijf. zal vanavond is ff een kijkje nemen.
Thanx! Ja, dat fruit doe ik ook en de vit d ook maar toch steeds ziek. Ik ga eens kijken voor dat caltrivat. Nog nooit van gehoord!
Het is ook niet overal verkrijgbaar. Ik haal het in lelystad bij de rozemarijn. Misschien ook bij de tuinen filialen? Of natuurvoedingswinkels? X
Rozemarijn, jeetje bestaat die nog? ben er al zo lang niet meer geweest. Is een natuurwinkel, die hebben veel dingen. Kan het wel keertje voor je halen Eef, dan neem ik t mee als we richting dordt gaan of jij weer keertje hier heen komt.
eerste woordje kan ik zo 123 ff niet vinden. Zal vanavond eens in t boek kijken. heb dit wel gevonden, even de 2 kids vergelijken met elkaar: D. los zitten: 6m+3w C. los zitten: 7m+1w D. zelf zitten: 7m+3w C. zelf zitten: 7m+3w D. Kruipen: 9m+3w C. Tijgeren: 7m+3w D. 1e tandje: 7m+3d C. 1e tandje: **nog niet** D. fiets: 8m+2w C. fiets: **nog niet** D. optrekken in box: 8m+3w C. optrekken in box: 7m+3w
Moielle, bedankt voor de tip! Kan ik zeker wat mee! En die instelling op je tablet is idd vervelend! Maar geen idee hoe je dat veranderd.. Ben altijd zo blij dat ik een man in huis heb En roozjuh, dank je wel voor je aanbod, heel lief! Is niet nodig denk ik want ik ga regelmatig naar de biologische supermarkt waar een drogist bij in zit. Die zal het wel hebben denk ik! Wat leuk dat jij precies hebt genoteerd wanneer d e kids wat deden! Ik heb wel dingetjes opgeschreven maar niet precies en ik geloof alleen de eerste woordjes en tandjes en niet wanneer los zitten. Kan ik wel zien aan de foto, dat dan weer wel Sepherine, ook een nieuw huis! Leuk zeg! Succes met uitzoeken van de nieuwe spulletjes. Altijd een feest zulke luxe! Hier nog steeds ziek. Echt balen hoor. Ik ben zooooooo vaak ziek, word er niet goed van. Heb altijd wat of ben onderweg naar wat. :x:x:x klaar mee!! En eet juist biologisch, neem extra vitamines, eet fruit en groente, etc.. Gewoon niet leuk!
Eeh, hopen dat je morge naar sj kan. Zou rot zijn als je nog een sessie mist. Hier drama. Kwas wat pakken in de keuken en hoor opeens hard gehuil en gekrijs. C helemaal in paniek en ontroostbaar. D begon mee te huilen 'nee solly c, niet pres daan' en voelde zich schuldig. Hij zei dat ie haar had geduwt en met hoofd op de grond kwam. Hem kennende kwam hij tegen haar aan waardoor ze om viel. Ze heeft uur liggen krijzen en toen in slaap gevallen omdat ze kapot was vant huilen. Nu is ze weer wakker en gaat weer verder met krijzen. Hubby is bang voor hersenschudding omdat ze niet te troosten is. Ze huilt nooit, is denk ik op 2 handen te tellen van afgelope 8maanden. Is dus echt wat aan de hand. Benieuwd hoe komende uren en nacht gaat. Nu ik dit typ is ze wat gekalmeerd bij hubby op de buik.
Jeetje roozjuh,,,wat ontzettend schrikken! Als je twijfelt moet je naar eenarts gaan hoor! En ieder uur de kleine even wakker maken. Bah,,enge dingen zijn dat!
ze heeft goed geslapen vannacht. werd 1x wakker voor fles en sliep toen door tot half 8. ze lijkt weer helemaal de oude. Gister besloten dat D naar logopedie gaat. Hij praat wel maar in steekwoorden, geen vloeiende zinnen. maandag eerste afspraak voor intake. en dan hoor ik hoelang en hoevaak hij sessies nodig heeft. ben benieuwd. Hier iemand ervaring met logopedie?
nou schiet mij maar lek! vond dat C al snel ging zitten enzo maar madam vond dat schijnbaar nog niet snel genoeg en is vandaag maar is gaan staan uit dr zelf!! kolere wat gaat dit snelllllll slechte foto maar moest m snel maken voordat ze weer ging zitten
Roozjuh mooie fotobwow gaat hard ! Was behoorlijk schrikken he dat c haar pijn gedaan had en ontroostbaar was . Las iets over vitamines en weerstand , vit d krijg ik der hier niet in ! Gelukkig niet vaak ziek en dagelijks verse groentjesven fruit , Logopedie mijn broertje heeft dit gehad , 6 weken , en ging van brabbelen naar degelijk vloeiende zinnen