juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hieperdepiep HOERA!!! Ik ben tante geworden!! Mn broer belde net dat ze een prachtige zoon hebben gekregen gister. Hij heet Enzo en vant weekend maar is even langs hobbelen :D

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Gefeliciteerd roozjuh!! Wat een aparte naam! Nog nooit gehoord!
    En ik ken niemand met logo. Alleen voor een kleuter die de R niet uit kon spreken maar verder niet. Gelukkig gaat het weer goed met C! En ze laat er geen gras op groeien zeg! Snelle C!

Sep, ik doe de druppels vit d ook wel eens in de melkfles bij de melk. Er bestaat ook een smaakloze variant, wist je dat?

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!

Hier is het volgens mij iets beter. Ik pruttel en kraak minder maar heb het hele nacht benauwd gehad, bah! E en B waren af en aan de gehele nacht aan het huilen dus wij waren vannacht ook continu in de weer, vernoeiend! B eet nu sinds dagen gelukkig weer wat en E moppert veel maar ligt nu even te slapen. Mijn man is vanmorgen met E nog naar de kinderarts geweest voor controle en wij gaan voorlopig toch verder met de neocate. Pas na het 1 e jaar gaan wij weer koemelk introduceren. Dus even rust in de tent!
    Verder nog steeds bezig met de wweight watchers. Totaal is nu -4 :) (van de 25 :() maar goed, het is een stapje dichter bij het doel!
    Ik heb voor mijzelf 24 mei vastgeprikt. Dan wil ik 16 kg kwijt zijn (moet haalbaardoel zijn) en dan ga ik nieuwe kleding kopen en naar de kapper. Tot die tijd loop ik er gewoon bij als ma flodder :D
    Hoewel... terwijl ik ziek was van de week mijzelf verwend met een paar nieuwe schoenen en een trui. Lang leve internet shoppen ;)

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ik ga uitzieken. (zat van na een week in bed!)
    Fijne dag!

4. eef80

eef80 Niet meer actief

Roozjuh, kan je wel wachten tot het wknd? Ben je niet te nieuwsgierig?

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik moet wel haha, heb geen rijbewijs. Heb niet een super band met mn broer dus de drang om de kleine te zien is niet groot. Misschien veranderd dat ooit nog nu ze zelf een kind hebben en zelf ervaren hoe belangrijk familie is. Tot nu toe boeide t ze nooit.

Fijn dat t weer wat beter gaat, idd ff rust in de tent en gewoon door gaan zonder koemelk. Komt later wel weer.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    net gemaakt, vond m wel mooi om te delen met jullie. Foto kan ik alleen niet draaien op mn foon. Dus sry voor de nekpijn :D

7. eef80

eef80 Niet meer actief

mooie foto roozjuh!!

8. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Roozjuh:gefeliciteerd, enzo ook nog nooit van gehoord. Hopelijk word de band nu wat beter, maar is iig wel leuk voorde kids als ze ouder zijn. Wat is C snel zeg! Hierna nog een keer gedaan of eenmalig? Wat een leuke foto( jurkje heeft a in t blauw) gelukkig had ze niks, maar snap dat je geschrokken bent. Pff, hier r ook als die perongeluk iets doet dat a moet huilen, zegt die hele dag solly.
    Logopedie ken alleen mijn vriend die kon vroeger de r niet uitspreken. En mijn zusje maar die is autistisch dus die praten pas heel laat.

Eef: Ow brakke nacht gehad, Hopelijk gaat t alleen maar beter. Had b ook koemelkvrije voeding gehad? Moet je nog vaak naar kinderarts daarvoor? Doe je nog steeds afvallen door op je voeding te letten? Ben je al veel kwijt? Lekker shoppen altijd een leuk vooruitzicht.

Rustig dagje vandaag, vanavond met man naar bruiloftsfeest van collega van hem, oma komt thuiszitten(kids liggen dan al in bed namelijk)
    Owja de 18e gaat r voor t eerst naar psz, hij is er echt aan toe merken we. En als we zeggen ga je naar school spelen, zegt ie kindjes pielen(kindjes spelen)
    Fijne dag nog!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mamavanr: Ze gaat regelmatig staan maar lukt haar nog niet om dat stabiel te houden en valt dan om. Met als gevolg een krijsbui :p Maar grote broer staat er steeds naast en probeert haar dan op te vangen, zó lief!
    Leuk hoor psz! Hier is dat echt een succes en D wilt t liefst elke dag de hele dag erheen. Hijs dus rijp voor school. Maar daar gaat ie in augustus pas heen.
    Veel plezier vanavond, even eruit zonder kids is wel lekker soms.

10. sepherine

sepherine Niet meer actief

Eef nee dat wist ik niet , bedankt voor de tip .
    Brakke nacht niet leuk

Roozjuh mooie foto en gefeliciteerd met je neefje

Mamavanr , psz is dat zoiets ald hrt kleuterklasje ? A moet in september naar school dan is ze 2, 5 jaar . Bruiloft have fun

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    psz is een soort van kleuterschool ja. ze leren er alvast hoe het gaat op een grotere school maar dan in een klein groepje. je heb dan dagdelen dat je kind naar peuterspeelzaal gaat. ene kind gaat 2dagdelen in de week, andere gaat 4dagdelen. tis maar net wat de ouders willen

12. sepherine

sepherine Niet meer actief

Oh ok
    Hier is het
    Ma . Din . Don . Vrij = 9 tot15
    Woe =9 tot 12

Standaard dit . Kunne ook halve dagen gaan als de ouders willen . Is hier echt school al kleuterklas . Leerjaar en middelbaar . 3.6. 6 jaar

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hint: baby van de maand genaamd C.... heeft stemmen nodig :D :p ;)

14. eef80

eef80 Niet meer actief

MamavanR, ik kom van de 102 kg en zit nu op 98. Nog noooooooiiiiit in mijn leven zo zwaar geweest :) :) maar er wordt aan gewerkt! Wat 7 maanden stil zitten en niet kunnen lopen met je gewicht kunnen doen..

Roozjuh, waar kan ik stemmen dan? Heb je een link of is het hier op ZP?

Hd vanmiddag een afspraak bij de ha en die afgezegd. Het ging weer wat beter dacht ik maar ik krijg het nu weer benauwd en mijn longen gaan weer kraken en pruttelen. Verdorrie.. Maar even onder de douche gaan zitten nu.
    En ik heb nog 14 puten over om te eten. Maar ben niet lekker dus heb geen trek. Komt ook nooit voor dat ik nog met 14 punten 'in mijn maag' zit aan het einde van de dag!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef, ja hier op zp. maar sommige hebben al 20 stemmen volgens mij dus kzal nooit winnen ben ik bang

lekker vroeg naar bed gaan, en idd een warme douche nemen. laat je hubby je maar lekker verzorgen :)

ik lag vanmiddag uitgeteld op de bank, koppijn, duizelig. voelde me niet zo goed. komt D naar me toe zegt ie 'mama drinken, jij ziek. ik dokter jou help' meneer praat nog lekker in steekwoorden maar hij ging heerlijk voor me zorgen haha. werd bedolven onder de knuffels en kusjes. kreeg drinken, hij ging over mn hoofd aaien haha, zo lief!

16. eef80

eef80 Niet meer actief

Ach wat lief!! B speelt ook vaker doktertje. Zo ook die keer dat ik een mega pijnlijke blauwe plek op mijn scheenbeen had en hij met zijn stethoscoop er even naar ging luisteren (zo'n ding dat als je heel hard duuwt op dat ding dat ie piept) *iep, iep, iep* # au! :)

ik ga stemmen

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha heerlijk he als ze die rollenspel doen. kan daar zo van genieten! thx voor je stem :D spread the word :p

18. eef80

eef80 Niet meer actief

Zoek me rot,,,waar kan ik stemmen dan?

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    home page, en dan Baby van de Maand

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Mooie foto Roozjuh.

Hier alles goed. Druk met de verbouwing. Vanavond gordijnen uitzoeken.

Fieke heeft haar hoge, schelle stem ontdekt en is lekker aan het gillen :)
    Verder doet ze een poging tot tijgeren.

Deel Deze Pagina