juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dames ik wil graag jullie guppys zien :D kom is op met leuke foto's!

2. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Hey allemaal,
    Kennen jullie me nog? Even een beetje teruggelezen en ik zag dat er meerdere moeders opnieuw hier gingen schrijven dus ik dacht, dan probeer ik t ook weer! Tenminste, als jullie dat ok vinden .:). Drukke hectische tijden hier gehad met overlijden van m'n tante en alles erom heen.
    Met Iza gaat t heel erg goed; 2 tandjes (3e komt eraan), eet supergoed en is altijd erg vrolijk! Met mij iets minder, heb t behoorlijk saai, down-ig, solliciteren is tot nu toe nog geen succes geweest, woon nu tijdelijk samen met vriend en Iza bij m'n moeder ivm verbouwing thuis maar mis echt m'n eigen plekje..

Liefs

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Welkom terug Anne!
    Aant verbouw, succes. zal vast ook wat stress met zich mee brengen. Lief dat je bij je ma kan logeren.

Vandaag mn neefje gezien. wat een ukkie :)

4. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Pfff.. even van me afschrijven. Gister beroerde avond gehad.
    Werden gister na het eten gebeld door mijn zus, of ik in deze dagen even bij onze pa langs wou( zij woont randstad en broer limburg) prima ik ga morgen wel met de kids. Waarom? Mijn pa zou geskimd zijn voor meer dan 30.000€ ..WAT? oké man gaat zo wel even langs.(wonen in zelfde dorp) man is daar van 19.30 tot 22.30 geweest, komt ie thuis met het verhaal.. mijn vader is ergens in november al keer aan de deur opgelicht voor 4.000euro. Maar die lui waren schijnbaar nog paar keer langsgereden ( vertelde buurvrouw) en belde dan meestal aan of mijn pa er was. Hij werkt gewoon elke dag. Maar nu was zijn huissleutel een maand terug ineens verdwenen toen die net terug was gekomen uit Amerika. Ik heb als laatste te sleutel gehad maar weet zeker dat die in de deur zat toen ik wegging. Hun hebben dus die sleutel en hebben bij mijn pa een pasje gejat( hij bewaard pincode erbij dus die wisten ze ook) maar dit wisten wij niet want ja er waren geen inbraaksporen enzo en mijn pa gebruikt dat pasje bijna nooit. Tot die werd gebeld door de bank of die misschien een auto had gekocht via marktplaats ofzo omdat er zoveel geld was afgeschreven. Uhm nee.. oftewel alle pasjes geblokkeerd. Maar buurvrouw had toevallig kenteken van de auto opgeschreven omdat ze t niet vertrouwde en nu blijkt gister ook nog eens die auto te zijn overgeschreven(oftewel verkocht).kunnen mensen niet zelf werken voor de centen, mijn pa heeft altijd hard gewerkt voor zijn 4 kids en dan gebeurd hem dit..man is nu met mijn pa naar de politie, want hij kon pas 14februari terugkomen..en sloten laten vervangen, Hopelijk krijgen ze die lui nog te pakken maar ben er bang voor.. sorry voor t verhaal maar moest t fff kwijt..

Foto's vanavond zal ik wat plaatsen, staan op de laptopen zit nu op de tablet.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mamavanr: jeetje heftig! maar waarom bewaard hij de pincode bij zn pasje? das wel t (sry dat ik het zeg) domste wat je kan doen. En dat ze sleutels hebben is wel heel vaag. over my dead body dat ik mn sleutels ergens achter laat. maar hoop dat ze die eikels snel pakken en hij t geld terug krijg!!

6. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Jeetje mamavanr dat is best wel heftig. Dat oplichten enzo is ook niet normaal schandalig, onbeschoft en brutaal! Gebeurd steeds vaker bij de oudere mensen heb ik t idee. Sterkte ermee ..

@verbouwing: ja is best heftig maar er komt een einde in zicht gelukkig! Heb wel weer behoefte aan m'n eigen stekkie!

7. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Roozjuh: snap je reactie hoor zo zou ik ook denken. Kaar mijn vader heeft wel 6pasjes en die bewaard die in een mapje en die ligt altijd ergens opgeborgen. Is ook dom van de pincode maar is denk ik gemakzucht van hem. Over de sleutel, mijn vader woont nu alleen in een 2onder1kap woning, waar we vroeger met gemak met zijn 6en hebben gewoond. Hij gebruikt de zijdeur bijna nooit en denk dus dat die waarschijnlijk de deur een keer niet op slot heeft gedaan, maar de sleutel zit wel altijd aan de binnenkant dus ja makkelijk te jatten..t is gewoon allemaal klote en misschien had me pa er ook meer aan kunnen doen dat die geen prooi werd, maar t is nou eenmaal gebeurd. Maar vind t nog t enge dat ze binnen zijn geweest zonder dat mijn pa iets door heeft gehad.. bah..

MaArjan weer over tot de orde van de dag, nog wat leuks te doen/ gedaan vandaag?

8. sepherine

sepherine Niet meer actief

eefje hoe gaat het nu ?
    anne ook aan het verbouwen , brengt veel gedoe met zich mee he
    lionne schiet het bij jullie goed op ? heerlijk dat gillen he haha
    roozjuh hoe gaat het bij jou ? En hoe gaat het me je nieuwe neefje ?

mamavanr jeetje zeg dat is heftig !

liefs xxx

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    MamavanR: ja hier staat ook vaak wel een deur open of ik vergeet schuur op slit te doen(via schuur kan je ook naar binnen) snap t wel beetje maar enge gedachte dat ze gewoon binnen zijn geweest brr.

Seph: hier gaat t goed, neefje gezien en wat een poepie. Slaapt en eet goed volgens mij.

Orde van de dag, planning: D gaat zo naar opa en oma en dan gaan wij ff t centrum in voor wat kleine boodschapjes en verder niks dit weekend. Maandag intake gesprek bij logopedist met D. Benieuwd hoe dat gaat.

Dames hoest met de kleine spruitjes? Tandjes schiet al op? Al lekker aant kruipen en zitten enzo? Gaan jullie binnekort al lekker fietsen met de kleine of nog niet? Ik ga maandag voor t eerst met haar fietsen. Hopen dat t droog is!

10. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Roozjuh heb je een nieuw neefje? Gefeliciteerd! Klein is dat dan weer he?

Hier wel tandjes maar kruipen ho maar! Ze heeft nu net ontdekt dat door de kamer kan rollen. Tijgeren of Zitten doet ze ook nog niet helemaal dus ik zou nog niet met haat kunnen fietsen. Alles op z'n tijd!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Anne: ja heb sinds eergister een neefje. mn broer is papa geworden :D

Inderdaad alles op zn tijd! Hier gaat het al echt veel te snel. mn pa was hier vanmiddag om D op te halen voor logeerweekend en C kroop naar mn been en trok zich op naar staan. mn pa stond stom verbaasd te kijken met mond open:$ haha die kop van hem was goud waard. hij wist dat ze wel snel was maar niet zó snel. vandaag of morgen staat ze overal aan pfff moet er nog ff niet aan denken. ben nu al alles aan het afzetten met stoelen en weet ik t wat want ze zit echt OVERAL aan :p Morgen ff pc weg zetten want ze vind het lampje zo leuk... ;)

12. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Jezus al staan!!! Wow! Iza heeft pas net ontdekt dat ze überhaupt benen heeft :p haha.. Maar goed zij is motorisch ook wel later in dingen.

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden!
    Ik ben er weer! Had afgelopen dagen geen internetverbinding.

@anne, leuk dat je er weer bent!! En nog gecondolleerd met je tante en wat vervelend dat je een beetje een dip hebt! Werk zoeken is ook een drama op dit moment. Genoeg mensen om mij heen met het zelfde probleem, niet fijn! En tijdelijk bij je schoonouders is ook geen lolletje.. Weg privé leven! Hoop dat je snel weer lekker naar huis kan!

@sep, bedankt voor het vragen! Nog steeds niet helemaal beter. duurt lang zeg! Nu een antibioticakuur gekregen en hopen dat het snel werkt. Ontstoken bronchiën. Geen lolletje.

@roozjuh, je bent inmiddels geweest naar je neefje?! Was hij leuk?

@mamavanR Wat een naar verhaal! Is er wat te regelen met de bank? Ik heb wel vaker gehoord dat de bank je schade vrij kan stellen als je geskimmed bent. Weet niet of dat voor dit verhaal ook zo is. Dat is ook niet weing geld zeg :$... Wat ontzettend sneu voor je vader en wat bestaan er nare mensen! Bah!

@hier Nog steeds kwakkelend dus maar hopelijk snel beter. Vandaag zat ik gevangen op de verjaardag van mijn schoonmoeder die 75 werd. Ik heb een lieve schoonmoeder maar baalde als een stekker dat iedereen daar ziek was. En iedereen wat anders. Die aan de schijt, die koorts, die griep etc. Ik ben zelf net herstellende en heb nog 2 weken revalidatie te gaan. ALSJEBLIEFT!! laat mij even vrij uit gaan van deze bacterien!

Verder begint E eindelijk een beetje bewegingte vertonen op de grond. Draaien, rollen en pogingen tot kruipen. (dat is wel wat anders dan het staan van C roozjuh ;)) en ze begint behoorlijk haar stem te laten horen. Al heel lang maakt ze van die schattige geluidjes.. maar nu is het gewoongillen op vol volume, hahaha! Beetje de kat die op zijn staart wordt getrapt geluid :D
    Ik ga lekker mijn bed in. Ik kom binnenkort weer kletsen!
    Trusten!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha ja staan, helaas verzin ik t niet, was dat maar zo. Vind het maar niks dat t zo snel gaat. Tis gewoon al meteen geen baby baby meer als ze kunnen staan :( Ruilen dames? Kwil mn baby terug :D

Eef jeetje lekker veel zieke waar je niet op zit te wachten! Kon je niet thuis blijven en dan uitleggen dat je t nu gewoon echt ff niet kan hebben om t risico te lopen dat je ziek word. sj is niet zomaar een therapie. Mijn begeleider die ik had toen, vertelde me dat een training daar 8000,- kost. Pff was blij dat t vergoedt word.

Ja heb mn neefje gezien. Wat klein whaha Hij heeft heel donker haar. Bij hem zieje beetje het indonesische terug komen. Mijn kids zijn zo hollands als maar kan maar bij hem gaan die genen weer verder. (mijn oma kwam uit indonesie)

15. sepherine

Eef , beterschap , kan me voorstellen dat het geen lolletje is !!

Roozjuh , hier , kruipen , op hande en voeten staat , zit zelf recht , staan kan hij maar durft niet . Ooooh leuk zo een donkerkopje !! Ik heb platte kaas kindjes haha zoals mama , kheb zonne allergie dus zal nooit een mooi kleurtje krijgen

Anne , iza ontwikkeld zich toch goed als ik het zo lees ,

16. sepherine

Ooh ja nog iets heb gisteere men tongpiercing ingeslikt :D weer typisch

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik hoop dat je zo'n klein bolletje bedoeld en niet het staafje?!
    En zo wel hopen dat hij er verticaal uit komt :D

en jij ook al zo'n snelle baby! B leip bij mij met 9 maanden om de tafel maar E heeft echt geen haast!

18. sepherine

Eef nou ik bedoelde echt het staafje met 1 bolketje

Ego !!!! Na 7 positieve testen . Kan ik melden dat ik zwanger ben !!!!! :-D

19. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hey!
    Ff snel bijgelezen maar uitgebreid reageren wordt lastig op telefoon.
    Beterschap voor de zieken!
    @sepherina: jeej, eindelijk!! (Ik wist het al ;) )
    @roozjuh: wat gaat ze snel!!
    Jens wil heel graag staan, maar hij kan het niet alleen, heel graag zitten maar valt om. Rollen en op z'n buik om z'n as draaiem gaat daarintegen heel goed, dus hij komt wel waar gij wil.
    Sinds een paar dagen kan hij 'nee' schudden en hij behint echt te brabbelen.
    Vandaag naar cb geweest, 73cm en 9915gr! Gelukkig stijgt het lijntje wel minder hard.
    Ik zelf ga eindelijk de mmm in, huisarts hoorde een ruis, cardioloog ook. Dus begin maart echo, fietstest en weer 2 dagen een holter, zonder medicijnen!
    Morgen gaan we lekker een nachtje naar CP, voor het eerst zwemmen met Jens! Ben benieuwd, water vindt ie heel leuk (zo leuk dat ik hem niet meer hou in de tummy), maar hij is al een weekje wat verkouden.

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Edit bedoelde 74cm

Deel Deze Pagina