Gefeliciteerd seph! Mooie cijfertjes Kylie. Alleen wat minder van de mmm. Zit ook op foon dus hou t ff kort Fijne valenrijn trouwens wij doen daar niks aan. Gaan wel zaterdag naar musical Peter Pan en daarna lekker uiteten. Maar das niet voor valentijn, gewoon zomaar er ff uit samen. Nu ff koelkast-vriezer klaar zetten, heb m eindelijk verkocht. CB cijfertjes: 72,5cm en 8260gr.
Gefeliciteerd!!!!! 7 positieve testen, ja dan ben je echt zwanger! Onwijs leuk voor je!! @eef: hopelijk niet ziek geworden met al die zieken om je heen En vrijdagavond gaan we, als t goed is, eindelijk weer thuis slapen.. Heb t echt gehad nu! We logeren bij mijn moeder dus dat is minder erg dan bij m'n schoonmoeder. Daar houd ik t nog geen paar uur uit! En weet even niet meer wie t vroeg, sepherine volgens mij Maar Iza ontwikkeld zich inderdaad erg goed en normaal. Loopt misschien een beetje achter op motorisch gebied, maar niet teveel .. Ze rolt nu en draait om haar as. Lijkt wel een voorkeurskant te hebben waar ze naar toe rolt.. Hebben die van jullie dat ook?
Kylie en roozjuh dat zijn mooie cijfers van t cb. Kylie, succes in de mmm, had t net nog niet goed gelezen.
Anne26: hier geen voorkeur, madam is niet te houden. die gaat overal heen en wilt alles tegelijk. links rechts, onder boven, maakt haar niks uit oja en ik haat sneeuw!!!!!!!
Iedereen bedank !!! Hier ook geen voorkeur Haat ook sneeuw Cijfertjes weet ik niet . D draagt nu 86 sinds vandaag en weegt 11 kg door .
Hier geen cijfertjes, over 2 weken pas weer naar cb. Roozjuh : ik ga maatschappelijke zorg niv.4 doen.
Sepherins: gefeliciteerd! Hopelijk gauw een goeie echo! Kylie: fijn dat ze je gaan onderzoeken. Hopelijk niks ergs. Had je man trouwens alweer werk? Flinke knul. Roozjuh: leuk peter pan , mijn schoonouders gaan ook toevallig. Veel plezier. C is echt niet te stoppen he Anne: fijn weer naar je eigen huis. Lijkt me wel pittig als je thuis zit dan bij je moeder de hele dag. Gelukkig loopt iza met de normale lijn mee, lijkt me wel iets waar je je dab zorgen om maakt. Lionne: leuk studereb, vanuit je werk uit of extra erbij? Hier: maandag 1e keer psz. Dinsdag weer cb ben benieuwd. Ons dametje wil ook zoveel maar kruipeb gaat alleen nog maar achteruit. Vraagje aan de mamas met kids van t verschillende geslacht. Merken jullie veel verschil? Hier egt groot verschil, bijna t tegenovergestelde. R sliep veel en vond alles wel prima. En a is echt soms een piepert, ze wil alles zien/meemaken ten kosten van der slaap. En dan zit je met een vervelenee baby die niet wil liggen in de box
Goedemorgen meiden! Sep, Gefeliciteerd!! Wat leuk voor je!! De spanning weer van zo' eerste echo enzo, wat een feest een baby er bij! Is je het bolletje en staafje er al weer uit gekomen? Anne, wat fijn dat je snel weer naar huis kan. Ikkan mij zo voorstellen dat het vervelend is om bij de schoonmoeder of moeder te moeten verblijven! Je bent dan toch hele dagen op visite. Is het allemaal mooi geworden? En wat fijn dat I het zo goed doet allemaal. Zo zie je maar hoe sterk die kleintjes zijn hè? Moeilijke start maar dan toch zo blij en pienter. Enne, gelukkig niet ziek geworden na het ziekenboeg feestje. Wel is iedereen die toen op het feestje was nog in bed. Schoonouders beide goed ziek, schoonzus en aanhang ziek op bed. Maar gelukkkig ik niet (fingers crossed ) MamavanR, ik merk ook verschil tussen mijn twee. Maar ik weet niet of dat hem in het verschil jongen/ meisje zit. E is wel wat sneller met dingetjes dan B maar op dit moment lijkt dat juist wel weer een beetje anders te lopen. B liep langs de tafel en langs de bank met 9 maanden en E kruipt nog niet eens! Hoe is het afgelopen met je vader en de ellende? Kylie, goed dat ze in het zh even goed naar je hart gaan kijken. En dat zijn toch prachtige cijfers van het Cb! Lionne, bij jou zit er ook lekker vaart in hè! Nieuw huis, opleiding. Leuk! Roozjuh, veel plezier zaterdag bij PP. Wat gezellig! Hier ook geen valentijnsdag gevierd. Ik ga liever een andere dag (wat mij beter uitkomt) lekker een uitje maken. Nog geen concrete plannen maar wij willen volgende maand even een weekendje er tussen uit. Fijn dat de vriezer verkocht is! @hier, Kleine meid was vorige week 68 cm en 8000 gram. En verder gaat het eindelijk weer een beetje beter met mij. Waar ik mij wel druk om maak is dat ik nog maar 1 week naar het revalideren ga. Daarna is het een eigen traject met ondersteuning van hun en een terug kom dag na 3 maanden. Spannend om het straks alleen te moeten doen! Echt heel eng. Fijne dag!
Kylie jeetje schrikjen wel goe dat ze der even naar kijken Lionne jeeej fijn seg opleiding . Gaat lekker ! Eef gijn dat het al iets beter gaat ! En geen idee of het staaffje met bolletje deruit gekomen is haha vermoed van wel
O god heb net alles gelezen en weet t al niet meer. Zag mooie cijfers voorbij komen. Leuke opleiding! Maandag 1e dag psz, spannend!! Kids verschillend geslacht wel of geen verschil in gedrag of karakter: ja veel verschil! Madam wil alles zien, hebben, weten, kunnen. Terwijl zoonlief alles wel prima vond. Lukte t hem niet om te kruipen of staan, dan was er niks aan de hand. bij madam daarin tegen moét en zál t lukken, hoe dan ook. In 6weken tijd heeft zij alles geleerd van zitten tot kruipen en staan en in 3dagen tijd ook paar tandjes er maar bij heeft laten groeien. Zij doet niet aan rustig aan doen. Moet allemaal nú en t liefst ook meteen goed en alles tegelijk. Ik mis mn kleine baby gaat echt véél te snel met haar. Familie zit hier al te grappen dat zij straks haar grote broer leert om te fietsen zonder zijwieltjes haha Musical viel tegen. Werd veel vals gezongen en vond t erg kitcherig eruit zien. Erna uiteten geweest, heerlijk. En nu slapen. Sry als ik iemand vergeten ben! Zit op mobiel
Wat jammer van de musical Roozjuh. Ja, C gaat snel! Qua ontwikkeling lopen J en C ongeveer gelijk maar ik zie hem niet over een maand zelf gaan zitten, staan en kruipen. Nu nog haar hé C! Heb Jens z'n hanekam van de week bijgeknipt, groeit zo hard. Zit hier in de nacht.
Ha meiden, Lange geleden weer Sepherine gefeliciteerd, dankzij jou check ik dit topic weer eens Leuk dat we weer gelijk oplopen wat zwangerschap betreft! Lionne veel succes met je opleiding! Veel respect voor meiden die dat naast het moederschap doen! Kylie ik lees dat je in het zh uitgebreide onderzoeken krijgt. Weet niet van de hoed en de rand maar veel sterkte in ieder geval! Roosjuh, wat een snel meiske heb je! Al staan! Hier rollen, zelf gaan zitten, kruipen, op handen en voeten staan maar nog niet zelfstandig staan. Hij mag van mij ook nog wel even rustig aan doen Anders zijn ze zo snel groot!!! Ego: Ik ben na een ICSI behandeling weer zwanger! Grappig om weer samen op te lopen met een andere juni mama Ik blijf nog wel even iets voorzichtig tot de eerste echo 28-1 geweest is en ik een kindje op de juiste plaats en een kloppend hartje heb gezien
Kylie neeeeee afgeknipt? Zonde joh! Moet ik er keer wat leuks van maken? Ze lopen idd wel redelijk gelijk, voor je t weet staat jens ook overal aan Mama.in.love: gefeliciteerd!!! Spannend hoor. Neem aan dat je 28-2 voor echo moet ipv 28-1
Balen van PP roozjuh! Wat aan aanfluiting als het vals was! Kan je toch niet maken? Heb je het uiteindelijk nog wel leuk gehad met z'n 2en? En hier heeft de meid ook al een flinke bos met haar. Heb nog niet de behoefte gehad er een schaar in te zetten maar als jongetje snap ik het wel. Je wil geen hanekam van 10 cm, haha! Hier vandaag lekker in de zon een half uurtje naar de speeltuin geweest. Super fijn dat dat weer kan. Ik moest daarna welliswaar gelijk een uur plat maar ik heb het maar mooi gedaan! Mijn kleine meid ligt trouwens nog steeds in haar wiegje en in de kinderwagenbak. Ik vind beide nog heerlijk voor haar. Ze slaapt super in de wieg en in de kinderwagenbak kan ze onderweg ook nog zalig warm onder een dekentje pitten. Dat zal beide over zijn als ze zelf gaat zitten (wat nog niet het geval is) maar ik vind het ook een beetje sneu om haar van haar veilige wiegje maar een groter, open bedje te leggen. Hebben jullie daar iets op verzonnen? Een klamboe houd ik niet van na een verhaal in de krant dat een kind zich daar helemaal in heeft verstrikt. Ben benieuwd óf en wat jullie daar op hebben verzonnen.
roozjuh: aha herkenning dat de meid alles wil en de jongen alles wel prima vond. hier precies hetzelfde. ze vind in de box liggen maar niks ze wil staan, kruipen maar kruipen gaat alleen maar achteruit en staan lukt gewoon echt nog lang niet. balen dat peter pan niet leuk was, maar hopelijk heb je toch nog van een leuke avond met je man genoten. mamainlove: gefeliciteerd! hopelijk gaat het deze keer wel goed! toch weer snel zwanger geraakt. eef: dat is ook leuk weer lekker met de kids naar de speeltuin na zon lange tijd! gaat het nu wel beter met je bekken, nu je s&j hebt gehad/gedaan? hier heeft ons meisje altijd al in ledikant geslapen. de eerst paar weekjes bij ons op de kamer ingebakerd, en daarna gewoon op der slaapkamer zonder inbakeren. ging prima, maar snap dat als ze een knus wiegje gewend is het een ander verhaal is. kan je anders niet het voedingskussen erin leggen, dan voelt t misschien wat knusser aan. al weet ik niet of dit echt veilig is.. ben momenteel aan t werk(kleding op de site zetten) maar pff wat een hoofdpijn..leuk dagje gehad vandaag, alleen was r strontvervelend. hopelijk vind ie t morgen op psz leuk ben benieuwd! zou de beloofde fotos nog even toevoegen.. wie volgt??