juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ow ja dat is idd handig met een baby een auto inpakken :S
    Hier is het juist andersom, ze zullen eerder Jaymee meenemen, want ja die is makkelijk hoef je alleen maar eten te geven, schone luier ff spelen en hup slapen.. En ja Djayson is druk, maar ze wonen bijv om de hoek bij de kinderboedeerij en ze zijn er welgeteld 0x geweest met hem! Oke mijn schoonvader heeft een beenprotese, maar hij heeft een brommer met zitje dus hij kan er met de brommer heen, en nichtje gaat ongeveer elke week ofzo met hun erheen.. En dan zeggen ze: ja maar T. loopt niet weg.. Djayson dus ook absoluut niet! Maar dat geloven ze niet, maar ja Djayson kan het ook niet bewijzen want ze gaan nooit!

Djayson heeft ook al 100x gevraagd of ze mee gaan naar Blijdorp (scootmobiel kan mee) maar nog steeds niet gebeurd.. T vraagt 1x of ze een dagje langs komen op hun vakantie en dan naar de dierentuin gaan en hup ze gaan :S Andere nichtje is trouwens 2 jaar ouder dan T. en is 7!

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedemiddag!

Dat voortrekken is vervelend en pijnlijk zeg! Op een bepaalde manier ken ik het wel. Ik vind het met name pijnlijk voor de kinderen! Als opa en oma de ander nét even liver vinden dan de ander...kan echt niet! Zeker niet als het gaat om uitjes naar de diertjes etc!

Ik merk wel dat mijn moeder helemaal verliefd is op mijn kleine jongen maar in eerste instantie de kleine meid winig aandacht gaf. Zelfs ieder een kus en dan de baby vergeten. Het veranderd nu wel maar datis toch niet leuk?!

Ik ben net even naar buiten geweest met lig nu al weer met pijn op de bank, bah! Maar de kleintjes zijn zo lief! De kleine jongen lekker in het badje aan het spelen en de baby ligt even te slapen.
    Nu ik nog een koffie verkeerd, boekje erbij, en dan is het echt officieel een heerlijke zondag!
    Fijne dag!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    whaaa voel me net een gekookt eitje!!! Heb de auto van top tot teen staan schoonmaken. ramen lappen wat overigens niet te doen is met die zon. Spray je Glassex erop, je pakt je sponsje om te boenen.. weg vocht, hoi extra strepen! Dus stond als een debiel de ramen schoon te maken om die zon voor te zijn :p Leek wel een duizendpoot op speed.

4. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Grappig die verhalen over hoe souders het ene kind leuker vinden (of makkelijker) dan de ander. Hier zegt mijn smoeder continu over F en haar nichtje van 5 maanden jonger: het begint nu leuk te worden hè. Ik heb er wel eens wat van gezegd, zo van: nou ik vond ze altijd al leuk. Maar het komt niet aan. Vooral voor mijn szus is het best kwetsend want haar dochter heeft heel veel gehuild het eerste jaar. In plaats van dat ze het zielig vond voor het kind vond ze het vooral niet leuk voor zichzelf. Ik snap best dat de één want minder met baby's heeft dan de ander maar omdat nu zo te zeggen...

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Planning vandaag: Straks bbq bij mijn opa en oma. Omdat oma 80 is geworden in juli.
    Weet nu al hoe dat gaat:
    De babys Y en die van mijn neef (als die komt) kunnen in de slaapkamer staan, heeft ze het steeds over. M. moet vooral niet teveel rond rennen want daar word de hond gek van. (K..t beest overactieve jackrussel die alles mag)
    Ze verwacht dus echt dat we bij aankomst Y. in de slaapkamer zetten en daar laten staan en dat M. de hele middag op een stoel blijft zitten.
    Nou heel veel succes voor mijn oma dan maar dat gaan wij echt niet doen.

Morgen weer na cb met Y.
    En om 15:40 bij de annesistist zijn voor de operatie van di.
    Dinsdag 7:15 melden op de kinderafdeling voor de keel- en neus amandelen van M.
    dan de rest van de week binnen blijven juist met dit mooie weer arme jongen.

6. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Nou Susan je opa en oma zijn vast heel oud en vergeetachtig dat ze niet meer weten hoe het werkt met kleine kinderen ;) Alhoewel de oma van een vriendin van mij vertelde mij eens dat ze het zo gek vond die baby's tegenwoordig maar zoveel beneden zijn. Haar oudste dochter was de eerste 3 maanden boven gebleven. Want bady's horen in hun bed. Dussssss

Ach wat sneu je kleine man onder het mes. Schrale troost misschien dat het vanaf dinsdag over is met de zon. Kan hij vandaag en morgen nog even genieten als hij tenminste niet aan een stoel wordt vastgebonden tenminste... Snap hij dat er iets staat te gebeuren?

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    :$ ehhh... dussssss

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    bah heel verhaal getypt verkeerde knopje alles weg.

Maar goed het is idd een oude oma die ook vind kraamkramen de eerste 10 dagen niet van bed mogen.

M. bereiden we maar niet teveel voor morgen krijgen we meer uitleg over narcose ed.
    Hij kan nog niet overzien wat morgen en overmorgen is nl.

Hij slaapt nog steeds zullen wel moppers krijgen dat we er om 3uur moesten zijn.... Jammer dan hebben zelf ook niet zo'n zin haha

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Vervelend dat voortrekken van kinderen...

Hier geen last van gelukkig. Het enige wat vervelend is id dat de tweeling van mijn broer bijna 2 mnd ouder is maar tegelijk lopen met J in de ontwikkeling. Er wordt dus steeds vergeleken en daar hou ik niet zo van...Maar ik weet dat ze er niets mee bedoelen hoor!

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ow dat is er hier ook nog bij! Want ja T was altijd veel sneller met alles, kon sneller praten, was sneller zindelijk bla bla bla bla... Tot het moment kwam dat djayson van zijn speen af was met 1,5 jaar en T met bijna 4 had hem nog.. Toen gaf ik als reactie: maar ach T heeft nog een speen en die heeft Djayson niet meer.. Het was gelijk stil!
    T word onwij gepusht in de dingen die ze doet.. Ze moet leren lezen, rekenen bla bla bla.. Gevolg als het bij T nu niet lukt is ze gelijk over de toeren.. Nu zijn ze aan het kijken of de asperger heeft, maar volgens ons (en nog meer van de familie) komt het voornamelijk door papa/mama want ze moet

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Baby Nieuws!

weet niet of jullie missymaaike nog kennen? Zij zou eigenlijk ook een juni 2012 mama zijn maar helaas heeft haar wondertje ons te vroeg verlaten. Maar ze raakte gelukkig al snel weer zwanger en is gister bevallen van hun zoontje Nino!
    Nino is met 40+4 geboren en weegt 4068gr.
    De bevalling was erg zwaar. Ze moest maandag naar t ziekenhuis vanwege dat ze de kleine man minder voelde. dinsdag inleiden en dat heeft aantal dagen geduurd. Missymaaike kreeg koorts en daar reageerde Nino op met verhoogde hartslag en moest met spoed ks gehaald worden.

Na omstandigheden maken beide het goed maar kleine man moet komende dagen nog wel aan de AB op de kinderafdeling blijven.

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja, ze was altijd erg actief hier!
    Fijn dat ze zo snel weer zwanger was!

Gefeliciteerd Missymaaike!!

13. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Gefeliciteerd Missymaaike! Hoop dat jullie allebei snel herstellen en dan thuis heerlijk van elkaar kunnen genieten!

14. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    MissyMaaike gefeliciteerd!!!

Annemama: alvast bedankt voor de steun op afstand! Mijn man is vanavond vertrokken, vandaar dat ik nog op ben, heb nooit zin om alleen het bed in te duiken, haha ;)
    Heb mijn week wel goed volgepland, morgen vertrek ik eerst voor 2 dagen naar mijn ouders, woensdag sollicitatie en donderdag en vrijdag gaat L. al een paar uurtjes wennen op het kdv, spannend! (en niet zo leuk...)
    Vandaag wel een heerlijke dag gehad met z'n drietjes in de dierentuin.

Roozjuh: fijne vakantie!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dankje cecilia!

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh; fijne vakantie!

cecilia; suc6 deze week!!

Hier weer een lekkere nacht, om 5 uur wel ff speentje gegeven, uiteindelijk om 7.15 uur wakker.. Fles ging niet leeg, maar hij wilde nog wel eten, dus een papje gemaakt, paar hapjes op en meneer was tevreden hihi, gek kind heb ik..

Om 9.30 uur in het zhuis zijn voor de echo van zijn heupjes! Ik denk dat het wel goed zit, maar toch altijd ff spannend!

17. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Morguh allemaal!
    Wat een heerlijk weekend was het he! Hier gister BBQ en zaterdag uit eten geweest met mijn vriend, was erg leuk! Jullie ook genoten hoop ik.

Gefeliciteerd MissyMaaike!!! Best heftig allemaal als ik het zo lees..
    Hopelijk knappen jullie snel weer op en kunnen jullie snel thuis gaan genieten samen!!

@ cecillia succes deze week!! Leuk de dierentuin! Goed dat e je week hebt volgepland, dan gaat het sneller.

De kleine man hier drinkt sinds gister grote fles van 210+7 echt grote fles vergeleken bij die 30 in het begin :D
    Hij komt nou op 4 keer 210, maar vannacht kwam ie toch nog een keer helaas...dus dan heeft ie teveel eigenlijk..
    maar nachten ervoor sliep ie heerlijk door hopelijk vannacht ook weer! Ik ga straks weer naar school ben benieuwd!!
    Zo nog even verder teruglezen hier!

18. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ eef haha lees nu pas je reactie...
    het gaat goed..ja is wel zoeken naar tijd voor studie..maar ik doen veel in avond als ze beiden slapen en als Thijs op Peuterspeelzaal is en in weekend soms ook aantal uur en dan is papa er!
    Het is gewoon even zoeken, maar wel minder tijd dus voor vrienden enzo..maar goed je moet er wat voor over hebben haha.
    Het scheelt ook dat ik het allemaal erg interessant vind en daardoor zin heb om te leren! Hopelijk blijft dit zo :D
    Hoe gaat het met jou? Al meer duidelijkheid over je werk?

19. eef80

eef80 Niet meer actief

Pittig hoor! Heb bewondering dat je de uitdaging aan gaat!!!
    Hier niets meer duidelijk over het werk. Over twee weken moetik terug en hoor ik meer. Maak me er wel druk om. Helaas nu weer een slijmbeursontsteking aan mijn heup. Ik heb zoooooooo veel pech gehad het laatste jaar dat ik er helemaal zat van ben! En helaas mijn omgeving ook 'heb je nou weer wat????' hoor ik vaker :(
    Succes met leren!

20. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedemorgen!

Roozjuh, ben je al weg? Fijne vakantie!!

Ik heb officieel het kind met het meest irritante huiltje! Stond net de flesjes uit te koken en dan word ik er helemaal zenuwachtig van, haha!

Verder vandaag weer een afspraak bij de huisarts. Weer een slijmbeursontsteking (door overbelasting van de B.I) Moet daar toch eens over vaste klanten korting gaan praten..

Wat gaan jullie eten vanavond! Ik heb nog geen idee dus inspiratie is welkom! :)

Deel Deze Pagina