juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat een lieve foto's allemaal!! Wat worden ze groot hé!!

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuke foto's!! en wat een haar Lionne :p dat mis ik hier toch echt bij mn kale meisje haha

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heb ff geen betere foto die jullie nog niet gezien hebben. madam wil niet graag op de foto :D (goh van wie zou ze dat toch hebben ;))

Gezellig meekijken op de Wii

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Roozjuh, C heeft inderdaad een kaal bolletje :)

5. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hoi!

Wat een leuke foto's allemaal! En wat lijken jullie kindjes allemaal groot! Komt denk ik door het kruipen en staan.

@Roozjuh: beterschap!

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    anne: lijken idd groot he. kreeg vandaag een reactie waar ik helemaal niks van snapte. had al tijdje niet echt meer bakkie gedaan bij mn buuf. dus vandaag maar weer is gedaan en C gaat doodleuk aan haar tafel rechtop staan. zegt mn buuf: o kijk, ze is goed op schema. ehh schema? hoe bedoel je schema? ze gaat met 7maanden staan aan meubels, gok dat ze juist ver op schema ligt ?! nee zij vond van niet, ze lag netjes op schema. alle kids van 7a8maanden lopen aan tafel randen??

nou ben ik t ff helemaal kwijt hoor(zij werkt met kleuters dus zou zoiets toch wel redelijk moeten weten, ook met zelf 2 kids) maar is C nou goed op 'schema' of wat?

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Haha J.ens kruipt nog niet eens maar met wat ie wel doet loopt ie voor hiji. Zal zo ff foto plaatsen van onxe bink

8. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Wat vervelend dat ze wordt opgenomen.. Ik bedoel, ti's fijn dat ze gaan onderzoeken wat er aan de hand is, maar ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Bij ons in t ziekenhuis was t zo dat er 1 iemand mocht blijven slapen in dezelfde kamer, dus dat is fijn. En je moet maar zo denken 24 uur zijn zo voorbij..

Jij vroeg ook waarom wij ons huis willen verkopen? We wonen in een appartement met 2 slaapkamers en zonder tuin. We willen heel graag een "grote mensenhuis" met extra slaapkamer (voor in de toekomst de 2e) en een tuin waar Iza lekker kan spelen. We verwachten dat ons appartement minimaal 1 jaar te koop staat.

@roozjuh: C loopt voor op haar ontwikkeling hoor! Iza is bijna 10 maanden en kan nog niet kruipen, laat staan staan;). Ze loopt iets achter op haar motorische ontwikkeling, zeg dat ze aan de ondergronds zit dus nog niks zorgwekkends. Maar C is 7 maanden? Dan loopt ze voor!

@haar: gisteren voor t eerst een staartje gemaakt bovenop d'r hoofd, zooooo schattig!! Haha ..

Wij willen graag op zomervakantie (buiten seizoen om) maar we weten nog niet waarheen; Spanje, Griekenland of toch Frankrijk? Iemand ervaringen? Vliegtuig of auto? En gaan jullie op vakantie?

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    anne26: C is nu 8maanden maar kan al paar weekjes staan, dus dat was met 7maanden. maar had idd al t idee dat mn buuf niet alles op een rijtje heeft :p

Vakantie: nee hier niet. Alleen wat dagjes weg, efteling, eemhof, dolfinarium. maar geen vakantie. Wil wel ontzettend graag weer naar Mallorca. Mn pa heeft daar een appartement en tis heerlijk daar. net buiten vakantie periode maar wel nog goed warm. kijkt uit op zee, dak terras met bbq, ja heerlijk! maar hubby wil niet (grrr)

tips? phoe geen idee. ligt beetje aan je kind denk ik. kan die tijdje in de auto zonder te jengelen. tis al gauw 10uur rijden als je iets leuks in frankrijk zoekt. vliegtuig naar griekenland, mallorca whatever is maar 2a3uurtjes. stuk sneller, maar wel duurder

10. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Ja je buurvrouw heeft t bij t verkeerde eind! Merk vaak dat mensen vanalles vinden en denken te weten maar meestal klopt er geen hout van. Gewoon een eind heen laten lullen ;) jij weet wel beter haha!

@vakantie: Iza is goed in slapen in de auto en op zich kan ze dat wel denk ik. Maar ik zou graag gaan vliegen, alleen ziet m'n vriend dat niet zo zitten omdat je dan weinig mee kan nemen. Ik wil ook dat t voor haar leuk en ons leuk is en niet dat we continu achter haar aan moeten omdat er bijv een gevaarlijk open zwembad is of allemaal trappetjes enzo.. Hopelijk vinden we iets leuks!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    anne: je kan kijken bij organisaties die vakanties boeken speciaal voor gezinnen met kleine kinderen. kwil je wel helpen met zoeken? vind dat altijd wel leuk :p heb ik wat te doen ook haha

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hihi zie dat ons appartement ook op de foto staat :p naja bijna dan, zitten wat takken voor :p

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ziet er verleidelijk uit roosjuh!!

15. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    O wauw!! Ziet er erg mooi uit! Hulp bij zoeken? Altijd fijn:)! Moet alleen ff tot overeenstemming komen met m'n vriend; vliegtuig of auto :p. Weet jij van die "familie" websites?

Ik ben uitstelgedrag aan t vertonen, zucht.. Nu "16 en zwanger" aan t terugkijken, maar moet eigenlijk opruimen en vooral de berging helemaal opruimen.. Woensdag over een week komt de fotograaf om ons appartement te fotograferen. Dan moet t piekfijn in orde en netjes zijn.. Ohja ook nog de wasmachine kapot !!!!

16. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Ik hoop dat ie nog te maken is op een niet al te dure manier.. Hij is pas 3 jaar oud. Zometeen even bellen. Thanks voor de sites!!! Ga ik zeker snel naar kijken.

Hier net een boterham gegeten met dochterlief! Wat een ondeugend meisje is ze toch. Sinds kort eet ze zelf van n bord de stukjes brood en dan begint Iza ondeugend te lachen naar me, ze zorgt dat ik kijk en pakt dan haar bord vast en trekt deze omhoog. Ik ze dan "nee, dat mag niet" en dan heeft ze de grootste lol! (Nee zeggen helpt dus nog niet :p, al weet ze wel dat t ondeugend is wat ze doet) ze doet dit met meer dingen die niet mogen. Ik kan m'n lach dan meestal ook niet meer inhouden hoor..

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden

Wat een lieve beepies heb ik voorbij zien komen! Leuke foto's!

@roozjuh, ziet er goed uit dat appartement! Wat mankeert die man van jou dat hij niet wil??! Krijg gelijk zin in vakantie!
    Voel je je weer wat beter? Je was van de week ziek toch?

@anne, weer lekker thuis inmiddels?

@kylie, succes morgen in het zh. Was morgen toch?

@annemama, al een idee wanneer je naar het zh voor de opname moet?

Zit momenteel aan mijn 2 stuks fruit. Heb vandaag weer super goed gegeten, gisteren ook. De weight watchers dus weer volledig opgepakt. Ik deed zo half bakken aan de ww en dan schiet t ook niet op. Verder ingeschreven bij een sportschool om mijn revalidatie programma voort te zetten. Ik moet 2 á 3 x per week voor 3 maanden dat schema volgen. En elke dag loop ik 20 minuten en doe ik ruim een uur oefeningen. Aanpoten dus! Maar fit, sterk en slank zal ik zijn over 3 maanden!! ;)
    Morgen eerste dag sportschool! Ik heb aangemeten hardloopschoenen, ik heb een sport bh (mijn god drama om te vinden) en een abonnement. Nu ik nog :D

Fijne avond!

18. eef80

eef80 Niet meer actief

Trouwens, na het verhaaltje van iza met haar eten heb ik hier ook nog een verhaaltje!
    Mijn dame kruipt nog niet maar eet met een vork!! Vreemd hè, hihi!

Hoop dat de wasmachine gemaakt kan worden anne!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Eef, lekker sporten! Hoe was laatste dag bij sj? Heb je dat schema meegekregen? Leuk met een vork eten, nu al goeie tafel-manieren ;) yup was ziek, nog beetje verkouden maar gaat weer goed.

oja D is van school-gebouw gewisseld. Waar hij zat word nu verbouwd en pas eind zomervakantie klaar, na vakantie gaat ie naar de grote school dus hij komt er niet meer terug. Was klein gebouwtje waar ze zaten, nu zitten ze in een basisschool die leeg stond. Ff wennen, kan mijn mama-hartje alvast wennen aan t idee dat hij naar een grote school gaat straks :p

Deel Deze Pagina