Wij hebben B voor de eerste verjaardag een zilveren bestek set gegeven met 'B 1 jaar' er in gegraveerd en een mooie beer. Op de verjaardag zelf hebben we een uitstapje gemaakt. Ik heb verder voor zijn 1e verjaardag zelf een slinger gemaakt. Zelf lint gemaakt van een mooie stof, vogeltjes van stof, glimmende kersen met glitters van piepschuim bolletjes en fotolijsten van vilt. In de foto lijsten zaten de mooite foto's en herinneringen van het eerste jaar. Ben ik nog altijd heel blij mee, met die slinger. Hij hangt ieder jaar weer!
@eef: wat sneu.. Ja, J.ens is bijna altijd vrolijk, lacht naar alles en iedereen. Dindag echo gehad, maar ze zeggen niet of het wel of niet goed is. Vandaag de fietstest en ik krijg een holter mee voor het weekend
@mamavanR, wat grappig dat R de zelfde juf heeft als jouw man vroeger! echt een heel leuk idee! En jij dus ook een eigenwijze peuter met puberen.. Echt niet makkelijk hè? Vanmorgen weer drama, niet luisteren, niet eten, veel te vroeg wakker etc,,bah! Hij is nu naar het KDV. Dat hij daar maar lekker uitraast! En voor achteruit kruipen helaas geen tips. Die van mij kruipt gewoon nog helemaal niet dus aan mij heb je niks @roozjuh, toch kapot joh? Dacht datie het van de week weer deed! Balen! En hoe reageerde D vanochtend? Ik heb hier ook een tv fanaat thuis. Ik heb op een gegeven moment een time out van een paar weken helemaal geen tv ingesteld. Dat ging toen ook prima maarongemerkt gaat de tv toch weer aan. Binnenkort weer een time out bij ons. Dat gezeur om programma's,,,,pfff... @lionne, dat zijn goede cijfers van het CB! En een cadeautje... geen idee. Hier ook altijd een drama. Misschien een belofte voor een uitje bioscoop en eten ofzo? @10kg baby's, heerlijk hoor! Dan kunnen ze tenminste tegen een stootje! @hier, vanmorgen moest ik de kids naarhet kdv brengen. Voor het eerst weer. Drama om die maxicosi te tillen maar het is gelukt! Nu even uitpuffen en straks naar de sportschool. Ik voel lichte tegenzin. Fijne dag!
@kylie, wat jammer dat ze niet gelijk vertellen hoe het er voor staat! Doet de assistente de onderzoeken? Want een arts kan toch gelijk verslag geven? Ik kreeg ooit ook een echo van het hart en kreeg gelijk te horen hoe het zat. Ik was erg knap van binnen vertelde hij
anne26: kado idee? ehh nee echt geen flauw idee! Denk misschien een pop ofzo? ze hebben bij ikea een poppen bedje. misschien is dat leuk? hier weinig meisjes dingen, dus denk dat wij een pop halen ofzo, heb echt geen flauw idee! misschien een poppenhuis... jeetje, nog best moeilijk eigenlijk Lionne: misschien iets met adrenaline? skydive, bungeejump, vliegtuig besturen enz enz. Kylie: succes met de test! eef: dvr is nu gereset zie ik. D weet nog van niks, kga m zo ophalen van psz. Tv drama pff ja vreselijk. maar soms ook wel makkelijk als ik moet koken ofzo. Dan is ie ff bezig Succes bij sportschool! nu D ophalen van psz. zijn paar weken terug schoolfoto's gemaakt en heb net voorbeeldje gezien, leuke foto!!! hij was echt mega chagrijnig die dag, niks was goed, boos om alles en iedereen. Maar de foto is heel leuk geworden.
J.ens kijkt elke dag ook wel wat tv. Meestal als hij net gegeten heeft, anders gooit ie het er weer uit. En anders als 'laatste redmiddel' haha. Maar let wel op wat hij kijkt.
@tv, E heeft nog helemaal geen interesse. Ik had verwacht dat als B zou kijken dat ze wel mee zou kijken maar nee . Ze kijkt wel altijd naar B als hij tv kijken en lacht mee als hij lacht @roozjuh, een leuke schoolfoto? Leuk! Dat is uniek! Altijd vrezelijk die dingen!
Wat stil hier! Hoe is t bij iedereen? Hier nog steeds kleine meid licht verkouden. Heel schoor ook. Zo zielig. Met grote broer gaat t goef, morge weer logopedie. Oja mn pa kwam vandaag langs, doet ie nooit zomaar dus moest wat achter zitten en idd... Of we met hun weekendje weg wilde eind april. Dus toch nog op weekend vakantie dit jaar. Gaan naar cp in drenthe.
Wat leuk Roozjuh! Hier is heel onverwachts wat heel gaafs gebeurd, dan zie je maar eens hoe snel ze groeien!! Jens heeft z'n eerste woordje gezegd.. Hij zat op de bank, papapapapapa. Dus wij: Zeg maar papa. Kijkt ie op naar mij: Mama! Zal zo het filmpje even op FB zetten, want toevallig waren we aan het filmen
Wat leuk voor je roozjuh! Lekker er even tussen uit! Beetje ontspanning kan je wel gebruiken met je lijf! Kylie, wat leuk!!!! Dat was dus hetgeen ik nietkon zien op FB! Jammer! Lief hè?! Weet nog als de dag van gisteren de eerste 'mama' van B! Smelt smelt! Hier nog geen woordjes en ik vermoed dat het eerste woordje geen 'mama' maar 'eten' zal worden Was hier idd weer stil geworden! Vanochtend had ik hier wat. B was vervelend en moest naar zijn kamer en ik liet E onbewaakt achter met een boterham van B. Een kapje om precies te zijn want ik was vergeten brood te halen zaterdag. Toen ik weer terug kwam had madam het hele kapje weg gewerkt!! Met 2 tanden!! Doe dat maar eens na. En overal pindakaas, boter en appelstroop.. Maar ze keek blij! En dat met haar hypoallegene dieetvoeding.. Oeps! Maar ze had er tot nu toe weinig van!
Ja, las het al! Hihi! Oh wat heerlijk, de zon!! We gaan vanmiddag even het centrum in, Danny moet een nieuwe bril, en dan wel een stevige aangezien Jens hem vaak van z'n neus aftrekt..
Hebben jullie dat ook? De zwangerschapskriebels zijn weer volop aanwezig, nu zijn die nooit helemaal weg geweest, maar nu met dat mooie weer!