@zwanger, ik weet zo je naam niet meer. Leuk zeg en nog wel van een tweeling ! Gefeliciteerd ! Nog meer zwangere dames, of.mensen die weer hun best doen om.zwanger te worden? @tandjes, we zijn nu een weekendje weg en ze heeft last van der tandjes.ze lag kei hard te gillen ineens dus ligt nu hier.bij mij haha. @gewicht, ja het gewicht van j is in verhouding haha ze is licht en klein. Maar ja dat ben ik zelf ook en haar papa heeft ook een gewone bouw en is klein dus ik denk niet dat m heel groot zal worden haha. Ik ga zo maar weer proberen te slapen. Haha slaap lekker allemaal, kuss
CN: Dankje! zielig he die tandjes! Hier ook veel last, bijt op alles wat in handbereik is. Morgen dentanox halen, was t gister vergeten. Veel plezier met t weekendje weg
Hier nog een foto van mij. Schatje. Ze is nu om precies te zijn 68,5 cm lang en weegt 7245 haha Groetjes
Zo, we zijn weer thuis. Ook wel lekker eigenlijk ahhah we waren in valkenburg en was echt super leuk we zijn weeste zwemmen, uit eten geweest, beetje gewandeld, heerlijk... Trouwens iemand had laatst gestemd voor mij, dank je wel !!! En voor diegene die nog niet gestemd hebben willen jullie dat nog doen Please ahhahah. Ik zit hieronder weer de link van het stemtopic dus wie wil stemmen erg graag. Dan zie je ook hoe mijn dochter er nu uit ziet trouwens. En mocht je meerdere email adressen hebben zou je dan met die meerdere email adressen willen stemmen? hahahha dank je wel ladies !!! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/229759-grote-stemtopic-66.html Kuss
@Roozjuh: jeetje wat lijken D en en C op elkaar zeg! Leuke foto! @CN: heerlijk zo'n weekend. Succes weer met het harde leven Weer een leuke foto! I love spam zal ik ook weer eens.... Ff zoeken naar een leuke foto
@Kylie: leuk dat haar recht omhoog. Hier is het, zo lijkt het tenminste, evenlang maar valt plat naar beneden. F had ook zulk haar en die heeft nu zulke mooie krullen (jaloers, heeft nl een generatie overgeslagen) hoop dat M die ook krijgt! Hij lijkt op jou zeg! Dat stars en stripes pak is echt gaaf! @Lionne: thx!
Leuk Seph! Stars en stripes, stom toeval, is een pyjama van de Hema en gestreepte sokken, haha. J.ens z'n haar heb ik alweer een keer geknipt. Maar het achterste deel staat recht overeind en de rest valt in een flauwe kuif naar de zijkant, maar daar heeft ie een kruin