juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Leuke foto's! Meer meer meer! :D

2. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

#2582 HVN2013, 11 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2013
    leuk zeg al die foto's. We mogen inderdaad allemaal knap zijn op onze mooie kids !!!

@ haren, m. heeft ook lang haar. eigenlijk al vanaf de geboorte draagd ze haarspeldjes hahah. Maar ik doe het altijd iets opzij hahah

Kuss

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden

Wat een mooie foto's zag ik voorbij komen! Leuk hoor!

CN Laat zij haar haarbandje zitten?? Hier echt een eigenwijze die daar niet van houdt en als hij zo strak zit dat hij wel blijft ziten trekt ze er een kwaad hoofd bij...hahaha! Lief hoor! Echt een meisjemeisje!
    Ik heb gestemd, graag gedaan.

Wat een schattige foto roozjuh! Echt een kleine dondersteen! En een tand las ik?! Goed hoor! Ze had eerst even haast met bewegen en nu komt de tanden en het haar!

Annemama, wat een mooie meiden! En wat een super mooie foto van je oudste ook!

Kylie, ook een dropje heb jij! En wat lijkt hij op je! Ik vind m zo'n geinig koppie hebben! Schrijf m in bij een castingbureau. Hij zou echt geknipt zijn voor een calve pindakaas reclame! Hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat beter met de kuur?

Sep, ook leuke foto's! Nog ff en dan zit die bank vol, hahaha! Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?

Hier,, druk druk druk.. Gedoe met erfenis en een ernstig gevoel zwaar belazerd te worden. Kort: was ooit 1,5 milj bij mijn oma en nu nog 600 op de rekening. Geen spullen meer in huis. En tante en oom beweren dat er nooit wat was en/of is. Zo oneerlijk naar mijn vader (leeft helaas niet meer) Bij leven heeft hij ons hier al voor gewaarschuwd.
    Kortom gedoe. Vanavond de confrontatie. Zware hoofdpijn, hoop dat ie verdwijnt.

Hier even geen foto's. Ik heb de laatste maand niet gemaakt omdat we allemaal (om de beurt) ziek waren dus binnenkort!

4. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@eef, ja M. laat een haarband goed inzitten ahahh. En het is nu al een echt meisjes meisje ja. Ik hoop dat dat zo blijft ;)
    Bedankt voor het stemmen !!!

Pfff... wat een gedoe zeg van de erfenis. Ik snap wel dat je daar hoofdpijn van krijgt want als er iets oneerlijk is is het wel als iemand gewoon (als ik het zo mag zeggen) steelt van een overledene. Ik snap dat niet maar zo zijn er veel mensen bij denkik. Bah...

Ik ben erg benieuwd naar foto's dus als je ze weer hebt zie ik ze graag hahah Kuss

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Pfft, wat een gedoe dat verhuizen :(

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    grrr moet ff mijn frustratie kwijt hoor dames. sry dit word mega ego berichtje. zal vanmiddag/morge wel ff op jullie reageren.

ben woedend. mn bloed kookt gewoon. op wie? mn man! hij is smorgens echt lui. kids zijn hele week al rond 6uur wakker maar hij stuurt D net zo vaak terug zn bed in tot zijn eigen wekker gaat en híj het tijd vind om eruit te gaan. D zit dus 1.5 uur te wachten in zn kamer tot papa eruit gaat. dan de vraag waarom ga ik er zelf niet uit(wat ik overigens vaak toch doe). nou zoals jullie weten zit ik met mn rug. en ben al blij als ik 3uur slaap krijg snachts. hubby gaat 23.00 zn bed in en om 7.30 word ie weer wakker van zn wekker. daartussen slapen slapen en nog eens slapen. ik lig nachten lang wakker met pijn. ben zwaar oververmoeid en dat weet hij ook. maar vanmorge was echt de druppel. D moest dikke uur 1.5uur wachten tot papa uit bed kwam. dus na zoveelste keer dat ie D terug in bed doet, ben ik er zelf maar uit gegaan. ik sprong beetje uit mn slof(tja dat heb je als je nooit slaapt) ik sliep overigens nét een uurtje. en kleine meid werd ervan wakker. dus ik boos dat hubby lui blijft liggen en ik weer eens eruit mag. mijn opmerking 'waarom blijf je net zo lang liggen tot je wekker gaat, D mag pas zn bed uit als JIJ vind dat het tijd is' (en D dus belachelijk lang zit te wachten in zn kamertje) zijn reactie 'ja ik slaap smorgens gewoon, zou jij ook eens moeten proberen!' nou kolere dat was een mes in mn hart. die eikel wéét dat ik nachten lang wakker lig met pijn, tot janken aan toe. en dat ik soms niet eens 2uur slaap. en dan zo'n opmerking.... ik heb hem verzocht op te rotten naar zn werk, heb D zelf naar psz gebracht(normaal gaat hubby áltijd mee) heb m genegeerd en toen ie eindelijk opgerot was naar zn werk ben ik ingestort en heb uur lang zitten janken. nu is hij boos dat ik hem negeer. echt negeren niet maar praat niet tegen hem zoals normaal. ben kortaf en hij zoekt t maar uit. maar die opmerking deed mij zo'n pijn

pff sry moest er ff uit hoor. ben echt kwaad. t lijkt hem niet veel te doen. op whatsapp heeft hij nonchalant sorry gezegt dat ie t niet zo bedoelde en praat verder over zn werk en hoe D t op school heeft gehad net. blèh wat een rot dag!

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Dikke knuffel Roozjuh!

8. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    even snel
    Roozjuh knuffel! soms lijken mannen echt harteloos.. hopelijk heb je alles al beetje uitgepraat. maar het blijft vervelend!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dankje dames! Nee nog niet uitgepraat. t lijkt hem niks te doen en wacht tot mn woede overwaait ofzo. Hij vraagt of ik al minder boos ben, nee dus, en verder negeert hij t

10. sepherine

sepherine Niet meer actief

roozjuh , jeetje dat is echt niet leuk !! snap goed dat je boos bent !
    dikke knuffel !!

weet niet wie het vroeg , hier gaat het , immens druk momenteel , zaterdag gaan de spullen over en dan eindelijk rust , ben moe en ontzettend misselijk maar dat gaat wel over hihi :D

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Sepherine, als je over bent, is alles dan klaar?
    Wij gaan een week later over.

12. sepherine

Ja juist nog de deuren schilderen maar we moeten echt nu over hebben al een week vertraging opgelopen

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat een stilte weer...

14. sepherine

Hoi
    Hoe gaat het met jullie ?
    En met de kindjes ?

15. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Heej dames, hier alles goed alleen m. Gedraag van haar 2de doorkomende tandje haha. Echt heel sneu ! Hebben jullie kuss al veel tandjes? M. Heeft er nog maar 1 en 2de is nu aan het doorkomen.
    Haha kuss

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier alles redelijk. nog steeds soort van ruzie met hubby. kids gaan goed. hier 2 tandjes en zitten 2 aan te komen, veel last van maar ze zijn nog lang niet door.

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Hier twee ondertanden en twee halve boventandjes die doorkomen.

18. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    He dames,

Roozjuh: Hopelijk gaat je man nog zich verontschuldigen. Echt vervelend.

Verhuizers: sterkte, als alles af is en staat ben je blij dat je voorlopig niet meer hoeft te verhuizen.
    Wij hebben besloten om alle muren in de woonkamer te gaan stucken, dus word ook flinke klus en kijk er nu al tegenop. Verder gaat t hier goed met de kids, alleen heeft a besloten om vanaf 2uur snachts beetje te spoken. Hopelijk is t snel weer over. Hebben het de laatste dagen druk, want opa van mijn man ligt op sterven, dus man gaat er savonds altijd even langs, maar gelukkig is zijn opa al 92 dus geen slechte leeftijd.
    Bij a komen nu de tandjes door, wat een drama.. ze wil de hele dag staan, maar valt nog regelmatig. Zondag gaan we lekker met zijn alle zwemmen, heb er zin in.
    Fijn weekend allemaal!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mamavanR: gok dat ik kan wachten tot ik een ons weeg. hij verwacht dat het allemaal vanzelf wel weg gaat. Hij vind t vreemd dat ik geen zin heb in mn verjaardag en ik niks wil doen. geen zin om t hem uit te leggen, leek me nogal duidelijk.
    Kleine wil dus staan, leuk! Succes met de tandjes, heb je dentanox al geprobeert? madam vind dat spul iets te lekker, die zit op het wattenstaafje te sabbelen. Succes met opa, mooie leeftijd(mijn opa overleed op 98jarige leeftijd) dan heb je er iets sneller vrede mee al blijft het natuurlijk klote. Hier ligt mn oma redelijk op sterven, gaat ook niet lang meer duren. Veel plezier met zwemmen! vind dat altijd wel leuk met het hele gezin

Ego: kom slaap tekort door de pijn, en omdat ik weinig slaap heb ik steeds meer pijn. Blijf dus in een cirkel hangen zo. Sta nu stijf van de pijnstillers, voel me net dronken. Maar de pijn gaat gewoon niet weg, vrees weer voor een hellse nacht. D werd net wakker, hij gaat morge naar opa en oma maar dat was vorige keer niet goed gegaan. Hij had driftbui en opa bracht hem naar huis omdat ie om mama zat te schreeuwen. Sinds dien zijn opa en oma niet meer lief. Hij wilde me net vertellen dat hij morge bij mama wilt blijven en niet naar opa en oma. Benieuwd wat ie morge wil.

Met kleine meid gaat t goed. We hebben hier een (opstap)krukje staan en een bijzettafeltje van Ikea en daarmee loopt ze door de hele kamer. Heb t opgenomen maar mijn pc(en youtube) herkent het filmpje niet dus kan hem helaas niet delen met jullie. madam loopt dus al met hulp HELP!!!!! waarom gaat het zo snel :(

hier nog een foto van onze Mega C.harlie, zoals grote broer haar noemt

20. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hoi!

@Roozjuh: jee meis wat een verhaal. Met het gevaar dat je mij niet lief meer vind, hier mijn mening/advies. Doe er mee wat je wilt :p
    Persoonlijk ben ik er niet 'tegen' dat een kind zich anderhalf uur zelf vermaakt als het vroeg wakker is. Maar dat is ieder zijn eigen ding en er wordt mij vaak gezegd dat ik een strenge (lees hardvochtig of harteloze :D) moeder ben. Ik laat kinderen ook huilen en haal ze niet uit bed 's nachts. Heb ik ook al wat meningen over gekregen. Ik laat F dus ook op haar kamer in bed spelen totdat ik het een redelijk tijdstip vind om eruit komen. Ik kan mij dus nog wel in je man vinden. Helaas werkt het bij mij alleen niet zo dat ik mij dan weer om draai en verder kan slapen, daar ben ik dan wel weer jaloers op! Maar goed das een ander verhaal.
    Waar ik mij echt niet in kan vinden is die kwetsende opmerking die eruit voortkomt. Ook al ben je het niet met elkaar eens dat hoort gewoon niet. Soms zeggen mensen dingen in het heetst van de strijd die ze niet menen. Daar verdien je welgemeende excuses voor, niet via de what's app maar in je gezicht met een dikke knuffel. Zo te lezen komt dat niet vanzelf. Dikke kans dat hij de opmerking al is vergeten, zo werkt dat met mannen. En wat nu? Wie heeft er last van? Jij! Als je wilt dat er wat gebeurd moet je toch helaas zelf in de aktie. Vertel hem op een rustig moment zonder kids, tv, computer ed wat die opmerking met jou heeft gedaan, hoe het je heeft geraakt en gekwetst. Een goed gesprek waarbij je je gevoel toont zonder teveel verwijten te maken is het enige wat je nu kan helpen. Of je moet het vergeten en vergeven zonder dat het is uitgesproken. Alleen is het dan wachten op het volgende incident waarbij dit ook weer komt bovendrijven. Heel veel succes! Je verdient echt een oprecht excuus. Knuffel! Hoop dat je je lichamelijk ook weer snel wat beter gaat voelen!

Ps: wat een boef is MC! Wat gaat ze inderdaad snel! Ik zal weer even extra genieten van mijn nog niet kruipende, dus laat staan lopende baby baby.

Zo is kijken of ik nog wat tekst over heb voor de rest :D

@MamavanR: blijft moeilijk ook al is iemand oud. Het is toch iemands moeder. Mijn oma was 87 en ziek. Je weet dat het komt maar toch kan je haar eigenlijk niet missen. Voor mijn moeder was het haar moeder dus extra moeilijk. Ze had nu zo graag de kleintjes met haar gedeeld. Wat had ze er van genoten! Sterkte!!

@verhuizers/klussers: bikkels! Heel veel sterk(te of e mannen)!

@tandjes: 2 onder, 1 boven net door, 2e boven staat op doorkomen. Is ze toch nog ergens 'snel' mee :)

@hier: M was al weer een week beter dus het werd tijd voor: ontstoken ogen. Het arme kind pikt werkelijk waar alles op. Dus weer bij de huisarts (kan wel een vaste terugkomende afspraak laten inplannen) en een antibiotica zalf gekregen. Hele uitdaging om het in haar ogen te krijgen!
    Volgende week weer kinderarts. Ben benieuwd hoe nu verder....

Deel Deze Pagina