@Roozjuh Tand door de tong, ah gossie. Het doet ook zo'n zeer. Spannend, zijn bed verbouwd. Ik hoop dat ie morgen nog weet hoe het moet. @anne, spannend of er dus nog een guppie komt. Hier (voorlopig) niet. @ego: wat een ramp dat inpakken. Ik ben een echte denker en zie dus overal problemen qua inpakken. (Dat moet niet mee, wat wel, waarom eigenlijk) ik schiet dus niet echt op. De slaapkamer moet nog helemaal leeg, het rommelhok/kattenkamer ook. En in alle kasten ligt nog wel iets. Vreselijk.
@ tandjes door de tang, ah wat zielig zeg !!!! @ anne, oeps... ahhaha nu even afwachten dan of het meteen raak is ahhah. Succes met afwachten Zo ik ga zo maar eens slapen. Weltrusten dames !!!
Lionne, leuk he verhuizen Ik ben heel makkelijk daarin. Als ik t al lang niet gezien heb en t nooit gemist heb, gaat t niet ingepakt worden ook Ik gooi redelijk makkelijk dingen weg, heb alleen een zwak voor alles wat waarde heeft(jeugd herinneringen, spullen van de kids enz) hier onze trotse pauw in zn 'nieuwe' bed komt donderdag nog een matras onder met kussentjes enzo zodat t wat gezelliger is
Leuk dat bed roozjuh! @ verhuizen: ik gooi soms makkelijk dingen weg en soms helemaal niet. T ligt aan m'n bui. Hier ook behoorlijke stress aangezien ik t hele huis mooi moet maken, schoon enz voor de bezichtiging en iza werkt niet echt mee.. Waaah! Gelukkig komt m'n moeder zo ff helpen. Ik ben sinds vandaag echt continu duizelig. Had er eerder ook wel last van af en toe, maar nu dus continu. Kan dit een hele vroege zwangerschapssymtoom zijn? Of zou t stress zijn?
Nee nog niks gegeten maar dat doe ik in de ochtend wel vaker niet en dan nergens last van. Maar goed ben wel behoorlijk gestrest. Thanks voor je snelle reactie.
Hi meiden! Wat een leuke foto roozjuh! De trotse kleine/grote man! Leuk hoor! Lijkt mij nog steeds leuk zo'n hoogslaper... Ben je nooit te oud voor! Kreeg trwns een goede (ongevraagde ) tip van mijn schoonmoeder laatst over bloed in de mond. Misschien al verteld? Als je bloed in je mond hebt lijkt dat heel veel door speeksel vermenging en dan kan je ze het beste wat suiker in de mond geven. Vinden ze én wel lekker én het neemt bloed op waardoor het te zien is waar het vandaan komt en het gaat snel stoppen met bloeden. Krijg normaal genoeg ongevraagde tips van schoonmoeder maar deze vond ik erg nuttig! Haha! Anne, had ooit ook een heel onrustige huid. Bij mij hielp het om biergist tabletten te nemen en teunisbloemolie (pmp van efamol). Geloofde er nooit in maar hielp echt. Gelukkig ben er er vanaf... Vond t drama. Heb nu steeds weer rood doorlopen ogen... Ook geen lolletje. Schaam je je ook voor als je iemand aankijkt,,,O ja,, en ook nog te zwaar Hoop voor je dat het 'ongestraft' blijft! Kleintje erbij is leuk maar kan mij voorstellen dat de combi weer zwanger en verhuizen stressvol is! Duizelig voelen kan heel goed door stress komen, en zeker als je niet eet! Vind je t gek dat je afvalt, hihihi! Morgen de dag sep! Spannend hoor! Succes! Lionne, ik vond verhuizen heerlijk! Lekker opruimen! Wat roozjuh ook zei deed ik ook. Een jaar niet vastgepakt? Wegwezen! Wel met de kanttekening dat ik vanalles er na miste Hier vandaag voor het eerst weer gewerkt. Het voelt of ik aangereden ben.. Stijf, pijn, moe dusssssss..... Lekker grote kop thee en mijn bed in! Heerlijk! Nog lekkerder zou zijn als ik er een lekker knabbeltje bij zou hebben maar pech! Op een gedrogde dadel na een lege kast en man avonddienst. Vette pech dus! Fijne avond!
Ik lees ff mijn berichtje terug waarin ik 'klaag' over de ongevraagde adviezen van mijn schoonmoeder maar zie dat ik het dus ook doe, hahaha! Verdorie lijk ik nog op dr ook?!
Thanks voor de tip Eef! Waar kun je die biergisttabletten kopen? En vervelend dat je met zoveel pijn uit je werk bent gekomen. Kop thee en bed zijn dan wel goed idee! Moet je dan morgen weer? Hier is de kijker geweest. Vond t onwijs spannend. Ti's een koper die eigenlijk een ander appartement voor ogen had, maar toen stond deze nog niet te koop. Nu gaat ie kiezen tussen die van ons en de andere. Spannend!!!
Welk appartement zouden jullie voor gaan, nummer 213 of 231? funda mobiel | Huizen te koop in 6543 PP en Nijmegen
231, want ook rustige keuken toilet en badkamer, maar goedkoper. Biergist kun je bij de drogist kopen.
@anne, nr213 heeft echt super mooi en vrij uitzicht!, terwijl 231 toch op een stuk muur aan de zijkant uitkijkt. Beide keukens zijn mooi. Van 231 is de badkamer naar mijn idee net iets mooier en de basis van 231 is naar mijn idee ook mooier. Mooie vloer, muren keurig (maar eigenlijk meer smaak want beide is prima) En wat leuk, dat park voor de deur!! Oooooo,,,,, wat zou ik graag zo'n park voor de deur hebben en zulk uitzicht! Kies je tussen beide om te gaan kopen of ga je juist verkopen en heb ik net misschien je huis zitten afkraken? En nu al jullie huis misschien verkocht?! Dat zou super snel zijn in deze tijd! Wat fijn! En o ja, biergist idd bij drogist. Erg oud bekend middeltje.
231 heeft een ligbad(geef ik persoonlijk veel waarde aan want dat is gewoon handig met kids) tis beide een app dus of er gezinnen in gaan is dan ook weer de vraag. beide keukens zijn erg mooi, kwa keuken zelf vind ik 231 mooier(greeploos ben ik verliefd op), maar bij 213 vind ik het eetgedeelte wat fijner. woonkamer beide lekker ruim. bij 213 zit dat muurtje tussen woonkamer en eethoek en dat vind ik er wel mooi bij, zo kan je idd nog zo'n kast neerzetten. 213 is op beganegrond, wel fijn als je kinderwagen heb, deze heeft ook mooier uitzicht wat eef al zei. tja beide goeie huissies, beide veel plus punten, zien er alle 2 super uit. tis meer voor de volgende koper wat zijn/haar/hun smaak en wensen zijn. willen ze ligbad, wat vinden ze van het uitzicht, welke keuken spreekt hun meer aan, puur persoonlijke mening dus want met beide is niks mis welke is van jullie??
hier alles rustig in huis. kids beide op bed. o wat een stilte heerst er nu in huis HEERLIJK! net boodschappen gedaan, D wilde visje halen bij de visboer die er op woensdag staat. na veel gezeur hebben we visje gehaald, komen we thuis, wilt meneer opeens geen kibbeling meer pfff Heb dus dubbel vis zitten eten hier oe oe oe maandag naar ikea!!!!! heb er zin in, eindelijk hubby zover kunnen krijgen
Wat ga je kopenin de ikea roozjuh? Heb je iets nodig of alleen voor de lol? Ik ben net nog even door de JYSK gesnuffeld en terug gekomen met mooie kussens en platsic bakjes voor in de vriezer. Ik baal zo ontzettend van mijn woonkamer, zou zo graag iets willen veranderen maar weet niet goed wat en kreeg ook geen inpiratie bij de JYSK (alleen low budget past op dit moment in de planning ) Jouw man werkt toch bij JYSK roozjuh? Lijkt me handig met personeelskorting! (en gevaarlijk )
Hihi.. Leuk die reacties. Heb express niet gezegd welke van ons is. Wij wonen op 231. Beide appartementen zijn zo goed als even groot wij 76m2 en t andere 80. Verder zijn ze qua indeling exact t zelfde. Ons grootste nadeel: minder ramen. Maar aan de andere kant wel vrij uitzicht, kan in m'n nakie lopen als ik wil. We hebben een lift dus das ook makkelijk met kinderwagen. T andere appartement kijkt uit op fietsenstalling en parkeerplaats en moet continu lamellen dicht ivm privacy. Maar goed we moeten t maar zien... Word als t goed is deze week gebeld! O en Eef, we hebben niet direct park voor de deur. Moeten eerst nog stuk lopen voordat we er zijn ...
eef: haha ja hubby werkt daar. uit veiligheid voor mezelf(lees: onze bankrekening) kom ik ook nooit op zijn werk. vaak kunnen we dingen wel heel goedkoop of soms gratis krijgen. Nu hadden ze een matras waar een stikje ofzo niet goed zat. hop, dies van ons en vorige week een schoenen-zitzak meegekregen, zit grote scheur in. even wat naald en draad en D heeft een mooie zitzak. ook ik wil de woonkamer flink aanpakken, je heb gezien hoe saai die is maar heb ook echt geen flauw idee!! ikea: van die plankjes met opstaande rand. hersluitbare zakjes, foto lijstjes, grote kussens voor onder D zn hoogslaper(waar ook de gratis matras komt straks) jeetje ehh wat nog meer. denk nog wat voorraadbakjes, vast nog wel een glas(irritante tik van mij ) en denk nog wat leuke dingetjes voor de kinderkamer straks. anne: 231 dacht ik al, zag de kinderkamer en bij de andere is het een saaie kamer dan heb je wel een prachtige keuken!!! *jaloers* Is dat trouwens een raam in de kinderkamer? boven de commode. waar 'kijkt' dat op uit? zie dat je de box al weg heb gedaan? of is dat alleen voor de foto's?
Je hebt een leuk huis anne. Inrichting is echt mijn smaak! Gaan jullie nu voor een grotere woning kijken? En gezellig roozjuh! Lekker shoppen dus! En dat is super dat je zo u en dan wat mee krijgt gratis of met korting! Ze hebben er leuke dingetjes. En jullie woonkamer lijkt mij ook lastig om in te richten! Het model van de kamer maakt het lastig. Je hebt wel een goede grote woonkamer. Hier ook niet makkelijk door 1 kant een schuifpui en de andere kant een doorkijk naar de keuken en de trap. Dus maar 2 muren waarvan 1 ook nog en joekel van een verwarming.. Bah! Zal ns kijken of ik niet een foto kan uploaden. Misschien hebben jullie inspiratie voor mij!
ja onze woonkamer is echt bagger kwa vorm. die lange muur kan je ook helemaal niks mee. de muur is echt van staal(bijna letterlijk) zitten zo belachelijk veel staaldraden hier in de muren, je komt er gewoon niet doorheen. wilden 2jaar geleden een gordijn op D zn kamer hangen. maar er zijn iets van 6 schroeven gesneuveld die speciaal voor het grove werk is. met als gevolg een dik gat in de muur en geen gordijn. zijn bang dat die lange muur beneden ook ondoordringbaar is en we dus niks kunnen ophangen. vandaar dat die nog steeds zo kaal is. ben benieuwd naar jullie kamer! ik heb wonderbaarlijk voor anderen altijd leuke ideeen, voor mezelf alleen niet haha
Thanks Eef en roozjuh! De keuken is ook onze trots! We hebben t appartement kaal gekocht, dus alles zelf erin. Er zit inderdaad een raam boven de commode, die kijkt dan uit op de woonkamer. T staat speels en t geeft extra licht. En de box hebben we er ff uit gedaan voor de foto. (Zoals nog veeeel meer spullen, die zitten allemaal in dozen in de kelder haha..) we willen heel graag een gezinswoning met in ieder geval een tuin en extra slaapkamer. Fingers crossed dat t snel verkocht wordt! Oeh Ikea!! Daar wil ik ook naar toe. Goed om een lijstje te maken anders koop je die hele toko leeg. Alles zo goedkoop.. Tot je bij de kassa komt natuurlijk. Ik wil heel graag ie plastic slabbers/hestjes van de Ikea, die zijn fijn. En als we een nieuw huis hebben wil ik nog wel 10000 spullen meer haha!