Nee eigenlijk nog niet. Ik ben gestopt met de pil omdat ik de Diane 35 slikte en ik ga een koperspiraal nemen. We hebben een keer onveilig gedaan. We willen wel een 2e maar dan zouden we graag een ander huis willen. Ons huis staat nu te koop.. Maar als t zo is zou t zou wel welkom zijn.
F had net rare ontlasting. Grijs/groen/zwartactige stevige poep. Ze heeft geen koorts. Er is pas een tand door. Ze eet nog geen spinazie, dat kan het niet zijn.
@Eef: wat vervelend! Het is inderdaad maar werk maar je bent er wel x uur per week. Er is niets zo demotiverend als een vervelende sfeer. Vind het eerlijk gezegd de taak van je leidinggevende om te zorgen voor een goede reïntegratie. Daarbij hoort ook een open gesprek met collega's. Hoe was het afgelopen jaar voor jou en hoe was het voor hen. Klinkt namelijk of er onderhuids iets speelt. Bijv extra werkdruk door jou afwezigheid. Je moet er niet mee blijven lopen hoor! Als je een luisterend oor of advies wilt weet je mij te vinden! Knuffel! @Anne: sowieso symptomen waar je wat mee moet! Dus een afspraak bij de huisarts maken en snel! Doen hoor! *kijkt streng* @Roozjuh: jammer van die kleine huiskamers. Zo lekker om beneden wat ruimte te hebben, helemaal met 2 kids. 27 wachtende voor je klinkt als heel lang. Hier ben je dan echt nog wel een paar jaar bezig. Geen optie om van één kamer twee kamers te maken? @hier: niet veel bijzonders. Morgenvroeg CB met M, dan werken en daarna naar Omi (mijn oma) die is jarig en wordt 87 jaar. Vrijdag zijn manlief en ik samen vrij en de meisjes op het KDV dus gaan we ff thuis aan de slag. Meisjes slapen bij opa en oma want wij gaan 's avonds lekker samen uit eten. Eeuwig geleden! Manlief heeft van mijn ouders voor zijn verjaardag een bon gekregen van een tapasrestaurant. Mmmmm! Zaterdag high tea met 3 oud collega's (2005 weggegaan en we proberen 2/3 keer per jaar af te spreken). Daarna de meisjes weer halen. Iemand nog wat leuks?
HI meiden! @anne, dank je wel voor de lieve woorden! Ik ga er wat mee doen. En laat bij de dokter ook even prikken op je ijzergehalte, vitamineB en magnesium. Hoop voor je dat het stress is! Beterschap! @annemama, wat gezellig vrijdag! Hherlijk om weer even met z'n 2en er uit tegaan hè? En een nachtje alleen HEERLIJK! UITSLAPEN! En dank je wel voor je reactie!,,, de werkdrukis niet omhoog gegaan omdat ik gelijk een vervanger heb gekregen. Ik kreeg het gevoel dat ze haar liever houden. Naar mijn gevoel vinden ze mij best wel aardig maar ik ben wel altijd direct en ik werk altijd hard en ik was altijd de kartrekker. Vermoed dat ze eerder een soort gevaar in mij zien gezien er een soort reorganisatie aan komt. En mijn vervangster is een mak schaap. Maar het blijft gissen... Mijn leidinggevende staat op zo'n grote afstand dat wij hem alleen 1x per maand in een vergadering zien. Ik ga ff denken wat ik hiermee ga doen.. Wat leuk dat jij nog afspreek met oud collega's! Ik heb twee oud collega's die dierbare vriendinnen zijn geworden en nog een oud collega die is echt een heel hechte vriendin geworden en wij spreken elkaar meerdere malen per week etc. Dat terwijl wij niet favoriete collega's van elkaar waren, hahaha! Waar dat werk nog niet goed voor is! @roozjuh,, klinkt het alleen dramatisch om nr 27 te zijn of is dat het ook? En hoe kan je verder omhoog komen op de lijst? In nood kan je ook jouw uitbouw in de woonkamer waar de box stond afschermen met een muurtje en daar achter een klein kamertje creëren.. Dan heb je alleen wel gelijk veel minder licht in je woonkamer en das ook wel balen! Moeilijk hoor! Hoop datje snel iets naar je zin krijgt! @lionne, ik heb het natuurlijk niet gezien maar op basis van wat je schrijft zou ik echt de huisartsenpost bellen!!! Al is het alleen voor advies! En bewaar die luier om te laten zien! Niet twijfelen maar doen!! @hier, net terug van de sportschool. Sportief he?! Ik heb morgen we een cursus dus nu douchen en naar bed! Weltrusten voor straks!
ff kort, zit op tablet en ga zo mn bed in. De grote slaapkamer, waar we nu zelf slapen met C, is heel groot en kun je idd 2kamers van maken. Maar tis ff wachten op belastinggeld, en we willen hier zsm weg dus zou zonde zijn om geld aan dit huis uit te geven. Beneden diie uitbouw, ja is optie maar wel erg klein voor een kamertje haha. En idd, daar komt al t ligt vandaag. Ach we redden t zo nog wel ff,. 27 kán vreselijk zijn, maar bij 2jaar geleden stonden we op 80 ofzo en week later kregen we dit huis, dus geen touw aan vast te knopen. Kunnen volgende week huis krijgen, maar kan ook nog een jaar duren. Je heb geen invloed op je positie, zijn gewoon 26 mensen voor ons die langer staan ingeschreven als woningzoekende. Kzal morge ff proberen te reageren op jullie, truste!
Goedemorgen allemaal, sorry ik heb al paar dagen net gereageerd want ik heb het weer druk, druk, druk met werken. nu alleen nog maar tot 11.15 en dan weekend. Ik ben er aan toe haha. @schoonmoeder, wat voor band hebben.jullie daar mee. Ik heb gisteren weer eens knellende ruzie gehad met haar. Ik zei dat er iets veranderd was in haar eetschema en toen maakte ze een.stomme opmerking dus ik ben flink uitgevallen tegen haar. Ik heb nog een paar keer geroepen dat ik de moeder ben en niet zei. Daar schrik ze wel van. @tussendoortjes. Ik probeer m. gezond op te voeden dus als tussendoortje krijgt ze alleen maar soepstengel of rijstwafel en na het warm eten yoghurt. Ook drinkt ze geen sap maar water of thee. Dit.vind ze gewoon lekker omdat ze het niet anders gewend is. Nu maakte schoonmoeder een opmerking van 'nee ze zal niet meer krijgen als nodig is' dus ik schoot uit mijn slof ! Ik was woest haha. We willen vanaf haar 1jaar wat extra dingen aanbieden. Nou ga ik naar snel uit bed halen want ik moet O al vertrekken haha. Kuss
Kzoou reageren maar tis er nog niet van gekomen(en stiekem ook helemaal vergeten) Schoonouders: goeie band met beide. Al denkt mn sm dat ze alles beter weet. Ik kán bijv niet werken vanwege mn rug maar dan krijg ik van haar weer een weerwoord dat 'vroeger moest ik ook gewoon werken en had 3kinderen erbij' 'nu kan je hard werken, slapen doeje als je dood bent' Dat soort dingetjes. En ik ging er altijd op in maar nu niet meer, schiet er niks mee op. Sv is super, die zit in zn 2e jeugd haha, spoort ook voor geen meter, altijd lekker gek doen en serieus wanneer t moet. Tussendoortjes: madam lust geen diksap, luste haar broer ook nooit. Dus na lang proberen maar mee gestopt met aanbieden, bleef t steeds maar weggooien. Nu krijgt ze vruchtensap van lidl. soepstengel, nijntje koekjes, hier en daar knabbelt ze op een Nibbit die haar broer stiekem geeft. Fruit, gister nog mega bak op met banaan en aardbeien. verder eet ze savonds gewoon mee met ons, aardappels vlees groente. Wij eten vanavond pittig dus krijgt zij weer avg.
@Eef: you sporty girl! Goed bezig! Als je het zo verteld klinkt het als angst voor wat jij gaat brengen Heel gek dat je leidinggevende zo op afstand is. Dat kan je geen leidinggevende meer noemen. Ben benieuwd hoe het verder gaat. @Anne: hoe voel je je nou! Al aktie ondernomen? @CN: bijna lekker weekend! @tussendoortjes: kan er met M nog niet over meepraten. Maar heb er nog een F kreeg als eerste tussendoortje een cracotte. Licht, gezond en 'smelt' in de mond. Toen ze wat groter werd bleven die favo maar ook rijstewafeltjes gingen er goed in. Weer wat later de eerste Nijntje koekjes als traktatie en vervolgens rozijntjes. Dit zijn nog steeds, samen met fruit, haar standaard tussendoortjes terwijl ze nu bijna 3 jaar. Heel soms iets speciaals zoals een chocolade paasei of een cakje of stukje appeltaart met een verjaardag. Geen snoep, drop of iets dergelijks wat ik bij vriendinnen wel zie. Een hele grote traktatie is een paar nibbbits of kroepoek in een bakje. Mmmmm chipies! @Drinken F krijgt 's morgens melk bij de boterham. Bij het fruit wat dunne roosvicee, bij de boterham weer melk, 's middag weer dunne roosvicee of een pakje appelsap. 's Avonds bij het eten water of melk. Als ze tussendoor nog dorst heeft drinkt ze water. M nog alleen de fles @schoonouders: hebben meer moeite met onze regels dan mijn eigen ouders. Mijn ouders zien hoe wij het doen en doen het gewoon ook zo. Mijn schoonouders hebben de neiging ze vol te proppen. In de categorie liefde gaat door de maag. Echt lief gevonden worden door snoep te geven. Gisteren nog neemt ze voor allebei een hel zak chocolade paaseieren mee... Ook voor M Ik zeg er niets meer van, ze weet hoe ik er over denk maar dat stopt en stoort haar niet. Oma's mogen hun kleinkinderen verwennen vind zij. Prima, dan geen discussie meer maar leg het gewoon weg. Met Pasen mag F er één en de rest blijft gewoon in de kast totdat ze weg gaan.
@annemama: sinds vandaag ben ik een beetje ziek , erg verkouden. Bah! Ben nog niet naar de huisarts geweest. Ben 2 weken terug geweest en toen zei hij dat ik me geen zorgen moest maken om die duizeligheid. En Eef misschien inderdaad laag hb of iets dergelijks. Obstipatie heb ik geen last meer van duizeligheid wel soms heel erg.. Maar t kan ook horen bij de verkoudheidsvirus. @drinken&eten: Iza krijgt ook "niet meer dan wat nodig is". Af en toe een Nijntje koekje maar voor de rest alles gezond en water tussendoor.
Tussendoortjes: Hier nog helemaal niks Heb wel eens een rijstewafel of soepstengel geprobeerd maar hij weet niet wat ermee te doen. Ook de antilekbeker vind ie erg leuk om mee te spelen maar drinken ho maar. Alleen de flessen melk, fruit en groente gaan erin. Toetje ook wel. Oh en elke morgen een boterham.
Ow ik ben dus niet de enige haha. M. Krijgt 8.00 180 water+ poeder 11.00 2 stuks fruit. 12.00 2.boterhammen. Daarna water of thee 15.00 soepstengel of rijstwafel. Daarna water of thee. 18.00 aardappel of pasta met groente en vlees of vis daarna.schaaltje.yoghurt. 19.30 180 water + poeder. Krijgen jullie kuss ook ongeveer dit op een dag? verder is m. Echt makkelijk ze lust echt alles. Zelf.witlof, spruiten,.zalm etc. ze eet eigenlijk alles haha En m. Mocht iets meer melk krijgen bij de 1ste of laatste fles maar dat kan ze niet op haha Kuss
Hier nog meer basis 6:00 fles 210/7 9:00 boterham 12:00 fles 180/6 15:00 fruit 17:00 groente + evt toetje 19:30 fles 180/6
hier ook schoonouders die vinden dat ze de kinderen ten aller tijde mogen verwennen met snaaiwerk. D was tijd terug erg ziek, veel spugen en koorts. was eindelijk weer aan het opknappen(3weken ziek geweest!!!) toen gingen we naar mn sv en die vond dat hij wel chocola mocht en snoep en chips. heb denk ik wel 20x NEE! moeten zeggen maar t boeide hem niet. hubby zegt er nooit wat van, die vind t allemaal maar best. Dus ben 1x flink uit mn slof geschoten na de 100ste keer dat ik nee moest zeggen dat hij niks mag hebben. Schrok sv van maar gaf achter mn rug om nog wel snaaiwerk steeds. gevolg: kotsend kind snachts in bed. heb die nacht wel 5x zn bed kunnen verschonen, uiteindelijk moest ie op handdoeken en badlakens slapen omdat ik geen schoon beddengoed meer had. lang leve schoonfamilie...
jeetje phoe, dat jullie de tijden allemaal zo precies hebben joh Als ze uit bed komt een broodje, soms 2. Meestal pas om 9uur de fles(180cc). Daarvoor wilt ze m gewoon echt niet en weigert m dan. Dutje om 10.30 a 11u. tot 13u a 13.30(hoor haar nu ook door babyfoon dus zo uit bed halen en grote broer erin) Dan krijgt ze straks broodje en fruit van me. vruchtensap erbij. diksap water en thee drinkt ze niet. Wilde haar broer ook nooit. uur of 17u fles. als wij gaan eten om 19u dan eet ze met ons mee. Bedje in en rond 23.00 komt ze nog keer voor fles van 210cc. En als ze een goeie bui heeft blijft ze tot 06.30 slapen maar helaas komt ze regelmatig tussen 3 en 5 nog voor de fles *gaap* tussendoor soepstengel, nijntje koekje ofzo. Ze wil overigens alles wel eten en hebben. Kan haar broer ook niks geven in haar bijzijn want dan komt mevrouw driftkikker dat ze ook wil en stalkt haar broer dan net zo lang tot ze wat krijgt
o tuitbeker vond madam helemaal geweldig, dronk er ook uit. welgeteld 1dag daarna is ze er alleen maar mee gaan spelen. dus die staat weer in de kast. hoe eten jullie kleintjes hun broodje?
Bij mij zijn de tijden die ik wel probeer aan te houden. Alleen als ze slaapt maak ik haar niet wakker of het mocht anders lopen. Maar als het kan houdt ik deze tijden wel aan. Ik merk dat ik dan zelf rust in mijn hoofd heb, anders niet Verder drinkt M. eigenlijk alleen nog maar uit de fles. brood eet ze zelf. Ik leg stukjes voor haar en dat eet ze dan op. het is wel een geklieder want ze vind het ook erg leuk om erin te knijpen ahahah. Toevallig had ik haar gisteren gewoon een boterham in haar hand gegeven en deze at ze ook op haha. Maar ik zal ook de tuitbeker is van zolder afhalen want daar staat nog een nieuwe. ik zal eens kijken hoe dat hier gaat hhaha. M. was altijd super lief en makkelijk en ze begint nu kattekop streken te krijgen ahahha. Ik moest er stiekem zo mee lachen want als het haar niet zint piept ze Kuss
zijn er trouwens nog mama's die willen stemmen op M. ?? Ik heb in het stemtopic een oproep staan op pagina 66. Ik moet echt nog zoveel mogelijk stemmen zien binnen te halen, pfff... ahhaha Ik zet hier de link van het stemtopic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/229759-grote-stemtopic-66.html En mocht je meerdere email adressen hebben zou je dan vaker willen stemmen want het gaat per email adres