@ roozjuh, ik zal eens gaan kijken bij die linek. Dank je wel !!! @mamavanr. Ik werk in de gahandicaptenzorg op een woonvoorziening dus ja lastige tijden qua werken Fijn dat er weer een beetje rust in komt bij jullie !!! kuss
Leuk dat je er weer bent mamavanR! Cn misschien een zilveren rammelaar? Ik ga snel slapen, morgen er vroeg weer uit Groetjes!
Hoe is t hier dames? Iedereen aant genieten van zn paasweekend? Vandaag mn verjaardag gevierd. Mega vet kado gehad, een fietskar. Heel blij mee. Kylie was er ook met hubby en J.ens. morgen paaseieren zoeken met D.amian bij opa en oma.
Vrolijk Pasen iedereen! Wie allemaal paaseieren zoeken? Is wel leuk om te gaan doen met je kindje lijkt mij! Iza nog te jong. Wij zometeen naar sfamilie om te gaan paasbruchen. Ik voel me helaas nog steeds helemaal niet lekker en Iza heeft ook koorts en hoesten enzo.. jammer maar ja. Paracetamol erin en gaan!!
Roosjuh gaaf zo'n fietskar! Paaeieren zoeken ben ik niet mee opgevoed. Geen idee ook of ik dat later ga invoeren.... Denk het niet eerlijk gezegd. Nu natuurlijk zowiezo te klein voor
Hier was eieren zoeken weer een feest. Nu binnen gedaan want tis mij te koud buiten. Meneertje was helemaak hyper haha. Volgend jaar die ik t ook met andere paas dingetjes verstoppen denk ik. Niet alleen maar chocola ook heerlijk paasontbijt gehad. Straks naar opa en oma met de nieuwe fietskar
leuk roozjuh, een fietskar! Was het gezellig en viel de taart in de smaak? En heb je nog reactie gekregen van de taartdame? Hier vanmorgen een kleine speurtocht gedaan door het huis. Overal briefjes en kleine cadeautjes en op het eind paaseitjes zoeken op het balkon. was dolle pret! B helemaal hyper en E lag te pitten dus ie heeft er niets van meegekregen. Toch nog te klein! Net souders weg van het paaslunchen en verder helemaal niets.
Hi! @Roozjuh: gefeliciteerd! Wat fijn een fietskar. Wist je van niets? Leuk zeg! Pics!!! Hoe is het met de taart afgelopen? @CN: heb je al een kado? Ik heb voor mijn nichtje die grote zus wordt op MP een oud rieten poppenwiegje gekocht. Ga ik schilderen en aankleden en dat wordt dan ons kado. Dus eigenlijk niet voor de baby zelf. Die heeft al genoeg spullen van grote zus en van haar nichtjes. Ik heb net weer 3 vuilniszakken babykleertjes afgegeven. @MamavanR: fijn dat je er weer bent. Vast een enorm hectische tijd voor jullie. En dan ook nog tijdelijk verhuizen. Maar het wordt vast enorm mooi. @Eetschema's: wauw! Kan ik echt niet aan tippen Maar het gaat best goed met de bietjes! Joehoe! Dinsdag weer een date met de diëtist. Hier werken we trouwens erg met de klok. Tuurlijk niet op de seconde af. Maar merk wel dat het mij ook rust geeft net als CN ook aangaf. Ook F en nu M ook vinden het erg prettig het voorspelbare ritme! @Pasen: vandaag joggingbroek/pyamadag. Behalve F want die wilde haar prinsessenjurk aan. Ook goed! Lekker ontbeten. Manlief naar het werk en wij lekker gehangen en gespeeld. F heeft eieren geschilderd en zichzelf. Heerlijke luie dag! @morgen: maar wat actiever Heb een boerderij gevonden waar het lammetjesdag is. Met springkussen, knuffeldieren en heel veel lammetjes. Misschien daar maar eens gaan kijken. Vrolijk Pasen!
@roozjuh: mooie fietskar! Fietste het een beetje fijn? Het is voor je rug denk ik ook stabieler dan twee kids op de fiets. @pasen: vandaag naar sfamilie geweest. F is helemaal overprikkeld van alle aandacht. Ze ligt nu onrustig in haar bed, ben benieuwd wat de nacht brengt. Ik hoop wel wat slaap want morgen weer werken. Waarschijnlijk sta ik de hele dienst alleen want collega is ziek en teamleiders zijn vrij met pasen.
eef & annemama: taart was opzich wel lekker. maar heb maanden zitten uitkijken naar mn choco taart dus was wel een flinke domper Ze mailde me terug dat ze t zelf zo stom vond aangezien ik al jaren chocotaart bij haar bestel maarja, foutje kan gebeuren. ze zat meer op de automatische piloot aangezien ik haar enige klant ben die chococake wil. eef:B ook lekker naar paaseitjes zoeken, leuk! is hier elke keer weer een succes Annemama: hoe was de boerderij?? Nee wist echt niks van t kado. Mn pa vroeg vorige week nog dat ze ooit iets in gedachte hadden maar het niet meer wisten(bull shit dus) en dat ze nu nog ff wat anders moesten verzinnen. Maar ze hadden m dus al m-i-l: als je kleine vent groter is moet je echt paaseitjes gaan zoeken hoor! dat koppie als ie er 1 heeft gevonden is onbetaalbaar. en die adrenaline als ze naar meer gaan zoeken is geweldig. Lionne: ja fietst wel goed. Iets harder trappen wel Maar is alleen maar goed voor mn conditie. Van de week nog maar een keer fietsen. Hoe is de nacht gegaan? Hier een heerlijk weekend gehad. Ondanks dat ik zaterdag ochtend lichtelijk ben ingestort. alles was me teveel, ik zag t niet meer zitten en wilde liefst hele dag in mn bed blijven. Had visite al afgezegt maar ik werd overgehaald dat ik toch mn verjaardag moest vieren. Was goed idee want heb leuke dag gehad! Zondag met de fietskar naar opa en oma, paaseitjes in de tuin zoeken. Vandaag heerlijk niks doen. In de tuin gespeelt met de kids. Madam voor t eerst op de schommel en menneertje op het pleintje achter onze tuin gespeelt met buurtkindjes. Was 1e keer dat hij wilde dat mama er niet bij was, hij was groot genoeg om zelf te spelen zei hij *snif* mn mannetje word echt groot! Heb m gister nieuw kapsel gegeven, mega stoer staat t. Morgen jarig!!
en hier nog even t nieuwe kapsel van D.amian Dit was het, en dit is het nu(let aub niet op t kapsel van hubby, die moet ik ook nog knippen)
oja en ff C.harlie met haar toekomste man J.ens Was gezellig Kylie! binnekort nog maar een keer ff afspreken.
Heej dames, Hier lekker paasweeknd gehad. Veel chocolade gekregen en aangezien m. Nog niet krijg is alles.voor papa en mama haha @ cadeau. uiteindelijk heb ik een heel leuk setje van lief en een lid rompertje gekocht. Uiteindelijk toch nog duurder geworden als de planning was haha @fietskar, gaaf,zeg !!! Ehm... verder ben ik het vergeten haha Fijne dag, ik moet straks weer werken van 14.30 tot 22.30 Kuss chanelle
Roozjuh, VAN HARTE GEFELICITEERD! (=polonaise) Wat balen dat je je zo slecht voelde van de week. Een digi knuffel voor jou! En wat een leuke foto's! Je hebt leuke kids!
haha dankje eef!!! t was heerlijk weertje! beste weer sinds lange tijd en dat op mijn verjaardag! wat wil een mens nog meer. Vandaag geen visite of kado's. Ja van D.amian een mooie tekening gehad en een ballon. Van hubby (weer) niks gehad. Hij wilt een fotoboek gaan maken(foto's uitzoeken, afdrukken, inplakken enz enz) en wilt dat met Moederdag af hebben. En dat is mijn verjaardags-moederdagskado. Maar of dat echt gaat lukken... Heb er ene hard hoofd in. Zoiezo zet hij nooit wat door en ten 2e heb ik aan 10gig fotomateriaal die hij moet uitzoeken
Écht niet leuk roozjuh maar als het een beetje troost is, vorig jaar was ik hoogzwanger, heel veel pijn en jarig (2 weken voor bevalling) en toen kreeg ik ook niets. geen kaart, geen bloemetje, geen ontbijtje, niets! ja,,,ik kreeg een belofte voor een sauna uitje, een makkelijk cadeau een losse belofte, dat terwijl ik toen al wist dat dat in het komende jaar er nietin zou zitten door mijn lichaam. Kan er ng steeds boos van worden als ik er aan denk... Maar waar ik met mijn verhaal naar toe wilde is dat ik het ken hoe je je voelt. Écht niet leuk!