Ja ik ook. Volgens mij ben je zwanger hoor! Zie toch best duidelijk een lichtroze streepje.. Wat vind je er van? Blij of..?
ik weet het niet goed haha , geloof het nog niet !! maar het is zeker en vast dubbel en dik welkom !! hier nog een foto
@anne Als het bij 3 kan blijven valt het wel mee en misschien heb je binnenkort er wel weer ineens genoeg van. Had mijn zus. Ineens zei ze 'gatver,,wat smerig!' en na 10 jaar en vele stoppogingen was het ineens klaar, haha! @sappie Ik heb ook nagedacht over shakes maar ik ga liever voor de gezonde variant van lijnen. Ooit met weight watchers 15 kg afgevallen. Dus dat dan maar weer. Jeg...niets aan! @peek En?? Wat is de emotie hieronder?
Ja ik vind 3 sigaretjes best ok, als t daar maar bij blijft. Ik rook alleen buiten en wij wonen in een apartement zonder balkon, dus dat scheelt... T geeft me een vreemd gevoel van vrijheid, ff tijd voor mezelf of zoiets.. Echt absurd ik weet t, maar ik wil me er ook niet langer schuldig over voelen. Als ik voor de tweede keer zwanger ben stop ik uiteraard weer helemaal en dan hoop ik ook voor goed. Ik weet dat ik nu problemen vooruit schuif etc.. zucht.. maar op dit moment is het wel even prettig. @ Peek, superrrrr spannend! Morgen weer testen?? Ik zie ook echt een licht streepje, ook in die negatieve foto.
Diclofenac is een olifantenmiddel dus ik denk dat je daar wel profijt van zult hebben. Toch moet je ook dan je rust nemen .. @afvallen: Ach hier ook altijd een terugkerend ritueel ... Als je maar gelukkig bent hoor! Ik probeer zo af en toe ff een week te balansen zeg maar, dat helpt best.. Voor de rest, geniet!
Jeetje peek ik zag m gelijk op m'n telefoon hoor!! Spannend!! Morgen of overmorgen idd weer even testen, voor de zekerheid dan hè @eef: ja de gezonde variant is ook veel beter.. Ik moet nog zo'n 5 kilo maar t wil niet echt lukken.. Dan eet ik een paar dagen gezond en daarna gaat er toch weer chips in
Afvallen; hie moeten er ook nog een paar kilo's af.. Ik wil er nog 7 af hebben, dat zijn er 4 meer dan voor mijn zwangerschap van Jaymee.. Maar ik ben gek op een chippie hihi.. Zal als ik straks weer ga werken wel wat beter gaan, loop dan vrij veel en weinig tijd om te snoepen Jaymee ligt alweer lekker te slapen.. De worteltjes gingen goed vanavond, hij wilde meer en meer en meer Waren verse, dus hoeveel gram hij op heeft??? In iedergeval geen half potje als ik het in een potje zou doen, dus het valt wel mee hihi.. Moet ook zeggen dat hij niet echt knoeit, verbaasd me eigenlijk best!
Huh was een verhaal aan het lezen is het foetsie.... Ben zo benieuwd hoe het afloopt @ Eef: hoop dat de diclo snel werkt! Vind het zo knap dat je zo rustig en vol humor blijft. Keep up that spirit! @ Roken: Ik heb heel wat jaren flink veel gerookt en ben inmiddels al weer 4 jaar gestopt. Ik weet hoe moeilijk het is maar het zoveel beter voor jezelf en je omgeving om het niet te doen. De rook blijft echt aan je hangen en dat ademt je kindje in als je het oppakt. Zo is het het net zo schadelijk als meeroken om alleen 's avonds te roken als je kind op bed is. De giftige stoffen blijven in de kamer hangen en die ademt je kindje dan de volgende dag in. Daarnaast vind ik het ook echt een slecht voorbeeld. En bent al zo lang gestopt! Volhouden! @ afvallen: ik wil over 2 weken als ik ga werken weer aan Cambridge gaan beginnen. Inderdaad alleen shakes. Voor mij werkt het en het is niet ongezond mits je jezelf goed in de gaten houd. Ik ben voor mijn zwangerschap hiermee 10 kg afgevallen en gestopt toen ik zwanger bleek. Afvallen is goed voor je vruchtbaarheid nu wil ik er minimaal 20 kg kwijt. @zwanger: iemand al bewust bezig? Ik vond 2 kids in 2 jaar al snel merk wel dat ik van M nu minder kan genieten dan van F. Vooral moeders van eerste kindjes zou ik daarom adviseren geniet van je momentjes met je baby! En een 2e is ontzettend leuk maar ben wel blij dat F al een klein beetje zelf dingen kan. Zoals zelf eten, lopen e.d. Dat scheelt echt! En zorg dat manlief soms even met F op pad gaat zodat ik even ongestoord met M kan spelen en knuffelen. En andersom zijn we vanmorgen met F naar het zwembad geweest terwijl oma op M aan het passen was. @ KDV: zijn er al kindjes geweest? M gaat morgen voor het eerst 2 uurtjes wennen.