juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

Wat ontzettend fijn roozjuh!! Wat gun ik je dat! Hopelijk blijfthet zo, dat zou super zijn!
    Ik ga dadelijk weer sporten. Vorige week niet omdat ik weer tegen een slijmbeursontsteking aan zit.

2. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden
    Ff snel want ik moet zo sporten :)

Wat een heerlijk weer he van het wknd?! Zomer!!

Annemama, wat een goede training! Misschien heb je nog tips voor mij tegen die tijd! ;)

Anne, heb jij het geduld om zo lang te wachten?? Daar benik echt te nieuwsgierig voor hoor!

Roozjuh, wAt maakt je schoonmoeder zoal? ben een beetje kieskeurig namelijk. Eigenlijk alleen biologisch en liefst vegetarisch :D

Tot straks

3. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Ja we wachten nog wel ff met testen :D. Ik heb t geduld omdat t vaak toch niet zo is. Doe wel vaker testjes vandaar. :)

Roozjuh wat fijn dat je niet meer zo'n pijn hebt. En Eef hoop dat t bij jou nu ook gaat ophouden!!

@uitnodigen verjaardag: ga vandaag de uitnodigingen de deur uit doen (digitaal;)) en we vieren t waarsch bij m'n moeder thuis. Zij heeft de ruimte en een grote tuin en dat hebben wij hier gewoon niet.

@huisje verkopen: as woensdag wéér een bezichtiging:) zo gaat t de goede kant uit!

Verder ff alles vergeten sorry! Fijne dag iedereen.

4. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Eef heb toch een test gedaan haha.. Hij was negatief dus ga er vanuit dat ik niet zwanger ben.

5. eef80

eef80 Niet meer actief

Jeetje,,jammer! (?) Maar het zou jullie wel lekker wat meer tijd geven om je lekker ergens anders te settelen! Toch te nieuwsgierig joh? Ik zou dat ongetwijfeld ook hebben!
    Ik was met 1x wel weer zwanger en daar was E, hahahahaha! En als je nou denkt dat we nogal actief waren, welnee! Allebei veeeels te moe in die tijd, het was echt 1x :D en ook helemaal niet de tijd van mijn eisprong, met B hebben wij 2 jaar moeten wachten en ik was heel even gestopt met de pil :D
    Dus hetkan écht met 1x, hihi!

Ben benieuwd of je wat hoort van de kijkers!

Trwns, daar ben ik benieuwd naar... Zie jij op tegen een volgende zwangerschap gezien I toch wel vroeg kwam kijken? Dat zou ik mij zo voor kunnen stellen. Ik zag na B heeeeel erg op tegen nog een keer zwanger zijn, ik wilde graag maar durfde niet. Het was dus echt een uitkomst dat ze een verrassings ei was :D. Geen keuze, was ideaal! Ik weet niet of ik anders gedurfd had! (na zware B.I, zwangerschapsvergiftiging en PND en allergische baby) Dus mocht je er ook tegenop zien, gewoon nog een keertje doen ;) :p

6. eef80

eef80 Niet meer actief

Nou meiden, niet mijn dag vandaag!

Ik werd weer eens gebeld door het KDV.... Of ik B wilde komen ophalen :(
    Zo ontzettend zielig. Hij heeft last van een verstopping en heeft zoveel pijn dat hij er zo nu en dan van gaat gillen.. Gelijk langs de apotheek gegaan en een klisma gekocht en roosvisee laxo. Wat is dat zielig zeg!! Heeft hij nog nooit gehad. Sinds een week eten ze beide hier uitsluitend volkoren brood. Zal dat het nou kunnen zijn?
    Maar ook een beetje hopeloos dat er iedere keer wat is.. Pfff.. Het is mij een beetje veel om lichamelijk te herstellen, opbouwen met werk, man die nu 12 avonddiensten heeft van 15.00 tot 24.00 en steeds zieke kleintjes die alle aandacht moeten, naar de huisarts moeten etc.. En er lijkt weer een slijmbeursontsteking op te komen. Bleh!
    Morgen ook weer eens kijken bij de bedrijfsarts,hoera.

Wel gesport vandaag. Daar had ik ook iets genants. Ik had een hele natte broek, bij laag bij de billen/kruis zeg maar, na het fietsen. :cool: Ik hoop echt heeeeeel erg dat het gewoon zweet was. :)

Nou meiden, ik ga even ruimen en flesjes schoonmaken hier en B naar bed brengen en dan vind ik het weer goed geweest voor vandaag!
    Fijne avond nog!

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Roozjuh: Wat fijn dat de pijn minder is! Hopen dat het zo blijft! Wat een super leuke pop..

Eef; Jeetje wat pittig, zelf herstellen, zieke kindjes, drukke man, knuffel!!

Anne26; jammer dat de test negatief was :(

Verjaardag: Hier vieren we het gewoon de 9e, is op een zondag dus ideeal. hoop op lekker weer, dan gaat de bbq aan met sate stokjes, stokbroodje erbij en smullen maar.
    Als kadoo gaan we toetoet autogarage geven. Hij pakt nu elke keer Djayson zijn auto's, dus het leek ons leuk om zijn eigen auto's te geven. Aan de visite vragen we de uitbreidings dingen.
    Eigenlijk wilde we aan schoonouders eerste loopschoenen vragen, maar dat is niet meer nodig.

Fietsen: Hier fietsen we al een tijdje, Jaymee vind het erg leuk! (zie foto)

Fles/speen: Jaymee krijgt alleen om 19.00 uur nog een fles (100cc) verder een difrax tuitbeker en uit een gewone beker gaat ook goed.
    Hij krijgt s morgens pap, bij de boterham gewone melk ( beetje) uit een beker. Speen alleen in bed, en als hij moe is in de auto of wagen oid.

Tanden: Hier al 8 tanden, en kiezen komen eraan.

Zonnetje: Jaymee heeft een petje op tegen de zon :D Hij houdt hem goed op.

Hier alles prima. Zaterdag stad en land afgezocht, maar we hebben schoenen gevonden :D Maatje 18. En had nog geluk was een outlet, dus maar 10 euro kwijt :D Djayson was ook blij want er stonden ook geox schoenen met lichtjes in zijn maat voor 20 euro!!

Gisteren eerst naar Naturalis geweest en daarna op de fiets naar "kom in de kas". Het was echt onwijs druk maar erg leuk :D

Foto's van de schoenen:

Bekijk bijlage 317356

Bekijk bijlage 317357

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
  9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef, hè bah, weer ziek ventje :( tis wat he met die pszalen en kdverblijven! D was ook continu ziek. Beterschap!!
    Catering: ze maken zo'n beetje alles wel, haar man is kok dus die maakt alles zelf en idd als je wil biologisch en vega als je dat wil.

anne: jeej weer een bezichtiging! jammer van de test, maar misschien ook niet? alles op zn tijd!

mijn dag: was rennen en vliegen vandaag maar we zijn dan eindelijk beland bij de avond en dat betekend RUST!!!! :D
    Vanmorge 7uur de wekker (o god wat voelt dat onnatuurlijk zo vroeg je wekker) om 8u bij dokter voor D.amian. Ik wilde een verwijsbrief voor KNO-arts maar moest persee langs HA eerst. Met walle op mn knieen (vannacht 1u geslapen) zaten we bij de HA en waren binnen 5min weer buiten met verwijsbrief. D was helemaal verdrietig dat de dokter niks deed, hij wilde dat ze naar zn oren ging kijken, hij had er zo'n zin in haha.
    Daarna door naar logopedie. toen bed in gedoken want heb een rot nacht gehad. kon gewoon niet slapen. Daarna C.harlie naar Kylie gebracht en D.amian naar oma. en wij zijn met mijn vader naar hypotheekadviseur geweest en gekeken wat voor ons mogelijk is. Zeer positief. Hijs dat we op t oog hebben is mogelijk mits we wat van de prijs kunnen afkrijgen. Morgen bezichtiging aanvragen dus ben beetje nerveus haha

Zo, dat was mijn lange en zeer vermoeide, ren-vlieg-dag. Morgen weer rennen en vliegen naar psz en terug. én morge komt hoop ik kado van C binnen!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nanni leuke foto's!! kan je kleine knul al lopen?? (loopschoenen)

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Nee, maar hij is extreem flexibel (hypermobiel) in zijn enkels, en ging zijn voeten extreem scheef neer zetten. De fysio adviseerde schoenen zodat hij zijn voeten in een "gedwongen" rechte houding moet zetten. En ik moet zeggen het werkt wel! (hij kan wel stappen tussen onze handen in)
    Maar idd normaal koop je pas schoenen als ze 6-8 weken goed los kunnen lopen.

12. eef80

eef80 Niet meer actief

Goed nieuws roozjuh! Zou super zijn als je een huisje zou kunnen kopen!
    En ik hou je schoonmoeder zker in gedachten!

Nanni, leuke schoentjes! En leuke foto's! Het is al een hele kerel in het fietsstoeltje!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ah ja dat nas ik idd nanni (sry mn hoofd is een zeef op t moment) Hier ook madam die mee loopt aan de hand. ook aan 1 hand wil ze het nu proberen.

hoop dat we idd huisje kunnen kopen! eerst maar eens kijken hoe dat huis er van binnen uitziet en daarna zien we wel. kga wel mn grote woonkamer missen dan!!! maar krijg er wel een grote keuken voor terug en extra slaapkamer

14. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hoi Bibi, kom je mee kletsen?

15. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hoi!

Ehhh ff denken, pfff heb zo'n drukke dag gehad. Mijn hoofd is een vergiet. Ff kijken hoe ver ik kom...

@Eef: arme B! Geen idee of het aan het brood ligt. Lijkt mij juist niet, extra vezels is beter voor de stoelgang. Drinkt hij voldoende?
    Lekker gesport?

@Anne: jammer! maar negatief kan toch nog positief worden? Het is toch maar kort dag? Spannend van de kijkers! Hoe voel je je vandaag?

@Nanni: want een schatjes! En wat wordt J al groot! 8 tanden, lopen, op de fiets, nog maar een fles. Snelle J(elle) :D goed deal die schoenen!

@Roozjuh: spannend!! Heb je een fundalink? Of wil je dat liever niet? Schattige foto van jullie kleine meisje. Ze staat echt goed zeg!

@hier: drukke dag gehad dus. Morgen hele dag training :cool: Maar het goede nieuws is: zondag 20 graden!!!!

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Annemama: zal link plaatsen als het serieus word.

20graden??? Oeeeee ik verlang naar warmte!!

17. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    To much information :D haha maar ga t proberen!

@ Eef; wat zielig voor je mannetje, t zal ook eens niet gewoon allemaal lekker gaan he! Veel sterkte en succes. Hopelijk is de verstopping snel voorbij. Iza heeft daar ooit eens een drankje voor gehad. Wel smerig zoet maar hielp wel.
    Ik ben niet bang om weer zwanger te zijn, vond dat echt heerlijk! Kan er zelfs naar uitkijken. Waar ik inderdaad wel bang voor ben is een vroegtijdige bevalling. Ik zou met 30 weken al verlof willen ( mocht ik dan al werk hebben) en ook niet meer veel Willen doen. Mochten m'n vliezen vroegtijdig breken dan wil ik weeenremmers en longrijpers. Wil t niet nog een keer mee gaan maken.

@nanni: leuke schoenen en kleine maat? Of normaal? Volgens mij heeft Iza al maat 20 maar zij heeft ook echt grote voeten!

@roozjuh. Wat een geren! Bah daar heb ik ook altijd een hekel aan. En schattig van D dat hij wil dat de dokter iets doet!! Spannend een huis bezichtigen!!!! ben benieuwd! deze tijd is de koper aan de macht, Je kunt dus Erg Onder de prijs gaan zitten. Ik vind t inderdaad wel prima om niet zwanger te zijn, t zat tenslotte ook nog niet in de planning. T kan nog positief worden natuurlijk. Maar daar reken ik niet op.

@ Annemama: 20 graden?!?!?!?!?!!!! Wow!! Dat lijkt me heerlijk! Met mij gaat t vandaag wel redelijk, geen pijn maar wel veel druk op m'n oren. Slik veel pijnstillers! Lief dat je er naar vraagt! Heet jij eigenlijk ook Anne?

@hier: vandaag weinig gedaan. Liefje heeft me laten liggen en kwam om 10 u medicijnen brengen de schat! We zijn Iza aan t leren stukjes te eten. Van stukken fruit gruwelt ze! Daar moet ze niks van hebben. Dat glibbert en plakt en soms maakt ze een schijnbeweging naar d'r mond, haha. Maar s' avonds daarentegen heeft ze geen moeite ermee. Vandaag is ze officieel fan van broccoli. En aardappel stukjes gingen ook goed in haar mond. We gaan t elke dag aanbieden en hopelijk kan ze binnenkort gewoon mee eten!
    Ohja, we hebben de uitnodigingen de deur uit!!!

18. eef80

eef80 Niet meer actief

#2838 eef80, 9 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2013
    20 graden????!!! JAHOE!

Hoe gaat het met je anne? Heeft de nacht je goed gedaan?

succes vandaag met de training annemama! Is dat de mindfullness training waar je het over had?

En jij roozjuh, betere nacht gehad vannacht dan gisteren?

Ik ga zo werken en daarna door naar bedrijfsarts. Gisteren b een klisma gegeven en roosvisee laxo en het heeft geholpen! Gelukkig maar! Wat zielig zeg als ze zo'n pijn hebben :( Lekker veel drinken de komende tijd! Volkoren houd ik nog even vol. Ik ben altijd voorzichtig met volkoren omdat ik er zelf niet tegen kan. Ik klap na 1 boterham dubbel van de pijn in mijn buik. Hopelijk kunnen de kleintjes er wel tegen, het is wel het gezondst :)
    Ik ga mij vast verheugen op zondag! Yes! en ik heb ook nog iets om aan te trekken met dat weer,,wat een luxe!

fijne dag!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef: nee weer een waardeloze nacht gehad. erg onrustig in mn hoofd (denk door t hele huizen-jacht gebeuren) en heb gister mn knie hard tegen de tafelpoot gestoten dus loop lekker mank nu :p werkse! en wat fijn dat B zich weer wat beter voelt. vreselijk als ze pijn hebben

zit op telefoontje van de makelaar te wachten... denk dat ik zelf maar ga bellen weer. had gister al gebelt. het gekke is dat op het huis een bord hangt met 'Makelaar A' en op funda staat 'Makelaar B' dus beetje vreemd dat er 2 zijn. gister 'A' gebelt en die verwees me naar 'B' en die zei dat ik vandaag door een makelaar gebelt zou worden... vreemd. heb drukke dag vandaag dus ben bang dat ik het telefoontje ga missen, dus bel zelf zo nog maar een keer. maarja.. welke makelaar van de 2 moet ik bellen :p

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    #2840 Roozjuh, 9 apr 2013
    Laatst bewerkt: 9 apr 2013
    begin het steeds vreemder te vinden... gister belde ik dus 'Makelaar A' die verwees mij door naar 'Makelaar B' en die zit gevestigd in Sliedrecht...?!? Heb nu op hun site het nummer gebelt(ander nummer dan die van gister avond) en er word niet opgenomen

Update: heb nu 5!! verschillende nummers van alle makelaren, word er beetje priegel van. 1 nam er op maar werd weer doorverwezen naar iemand anders... en die neemt dus ookal niet op

Deel Deze Pagina