Aah zieke kindjes, zo zielig! Beterschap! @pyjama hier van de zeeman en ook van de Hema gehad maar die zijn veel duurder. Maar kruidvat vind ik een goede tip, ga ik ook eens kijken! @bedtijd: Hier gaat ze rond half 8 naar bed. 10min daarvoor de laatste fles, pyjama aan(of die heeft ze soms al aan) tandjes poetsen en naar bed! Meestal slaapt ze gelijk, uitzonderingen daar gelaten ..
Goede middag lady's Hoe is het met jullie? Voor diegene die ziek zijn heel veel beterschap.. Is nix hè als je kids of jezelf ziek bent.. Twee weken terug mijn verstandskies eruit laten halen brrrrr wat ben je dan gehandicapt wat een pijn .. Hier is het rond 18.45 naar boven Peejees aan m de fles de boy's op Bed een verhaaltje en hun dag doornemen en dan naar bed dus rond 19.30 mama time ben er dan ook aan toe hoor ...
Wat gaat ons smurfje dan laat ze krijgt om 20.00 nog een fles en dan rond 20.30 weer richting bedje. Kruidvat, daar ga ik morgen heen voor een pyjama. Mijn rechtervoet doet al rume tijd zeer autch, dus maar met de pootjes omhoog. Porche, welkom terug
Lionne, Djayson ging ook altijs "zo laat". Dat is langzaam aan eerder geworden. Jaymee is gewoon gelijk in het ritme meegegaan, die werd eerst dan 19 uur alleen nog wakker voor een fles Vandaag weer naar de huisarts geweest. Jaymee heeft een bovensteluchtweg infectie. Zijn weerstand is door het vele ziek zijn zo laag, dat hij gewoon alles oppakt wat er rond vliegt. Heb nu iets homeopatisch gehaald voor zijn weerstand en mooi weer besteld
@Anne: ja, I love HEMA maar de pyjama's vind ik ook duur. Kruidvat heeft vaak in de aanbieding. 86/92 is wel de grootste maat helaas. Maat 74/80 zit hier nu nog goed. @Lionne: scheelt denk ik dat wij al één kind hebben waar je al een bedtijd voor hebt. Als je het wilt vervroegen dan om de dag 10 minuten verschuiven dan ben je er in 2 weken ook. Beterschap met je voet. @Roozjuh: handig zo'n Kruivat-dump winkel. Nooit eerder van gehoord. Balen van je nachtrust. Misschien toch magnesium proberen? @Ziekenboeg: hoe is het nu? @Porsche: leuk dat je er ook weer ff bent. Alles goed met kleine M? @hier: lekker (vrij) dagje. Veel buiten, wandelen, spelen. Weer begonnen met mijn dieet. Pfffff. M heeft veel geslapen en was een beetje pieperig. Hoop dat die ziekenboeg aan ons voorbij gaat. F heeft weer een plasje op de wc gedaan, yeah!
Ook herkenbaar helaas. Zielig, arme Jaymee. Wat moet je nu doen met die luchtweginfectie? Uitzieken? Ik bestel met je mee. Heb je een site voor mij?
Ja weer uitzieken, en het moet met een week minder zijn! Nee ik geef geen site, want ik had de laatste zon bestel, en straks sturen ze jou wat anders als alternatief
Goedemorgen, Beterschap voor de kleine man nog nanni! Je kan ons wel vertellen wát je hebt besteld toch? Lionne, hoe bevalt het inmiddels in je nieuwe huisje? @pyjama, altijd kruidvat. Maar liever niet de aanbiedings bambino maar de standaard bambino collectie (vaak wit met heel kleine aplicatie) Daarvan is de kwaliteit echt super goed! Dik mooi katoen en pyjama's voor 7,95. Ze hebben de standaard collectie alleen steeds in minder filialen jammer genoeg! Ook de slaapzakjes, rompertjes en de sokjes daarvan zijn echt ideaal!! Succes met het dieet annemama! Zwaar hoor dat dieet van jou! Knap dat je het weer oppakt! Hoe was je training? En roozjuh, hoe ging het vannacht?? En wanneer ging je ook al weer kijken? A.s. maandag? Hoi porsche,, weet ff niet meer wie je ook al weer bent.. boef...mam.? Hier gelukkig weer beter! E echt een dag niet lekker en loopt nu al dik een week te pruttelen en hoesten maar ze lijkt er nu niet zoveel last van te hebben gelukkig. Mijn keelpijn is afgezkt maar hoestje blijft s nachts af en toe komen en b heeftgeen verstoppingen meer gehad, dussssss.... zal het nu een beetje klaar zijn? Ik hoop het! Dadelijk naar de sportschool. B wil heel graag een keer mee. Naar de opvang van de sportschool en dat is van 9.00 tot 10.30 en je moet er om 9.00 zijn, vandaar datik op dit belachelijke tijdstip al op ben
eef: belachelijke tijdstip? half 8?? haha daar zou ik een moord voor doen hier elke dag half 7 zo'n beetje A.s maandag gaan we inderdaad kijken moeten wel wat dingen gebeuren in het huis, muurtje op zolder want anders staat wasmachine in je slaapkamer en nog wat kleine dingen voor zover we nu kunnen zien op de foto's. maar scheelt dat we handige familie hebben aan beide kanten. Fijn dat iedereen weer aan de betere hand is! hopen dat het nu even weg blijft, zo blijf je bezig. Succes met sporten, leuk dat B ook mee wil! Nacht ging hier beter. gister 10min op de bank gezeten, geen geluid om me heen, even verstand op 0 en concentreren op mn ademhaling. schijnbaar werkte het heb stuk beter geslapen! Oja gister avond kwamen we erachter dat de melk op is van C.harlie... ze kreeg om 23.00 haar laatste fles en normaal komt ze om uur op 3 snachts weer, dus we zagen de bui al hangen dat we dan niks voor haar hadden. baalde als een stekker!! maar zorgen om niks want madam kwam pas om 7u melden en smorgens wil ze nooit de fles dus kwam goed uit. gingen 2 broodjes in en straks maar eens de stad in als t keer droog is
Hihi, ik ga voor de half 9 Hier zijn de boventandjes aan het doorkomen wat een beetje onrust geeft 's nachts... Ineens een extra fles midden in de nacht Pfff...
Roozjuh spannend met de melk. Hier is in ieder geval altijd een nachtapotheek in de buurt open. Lijkt me zelf erg stressvol! @hier: mag ik ff klagen ... mijn oren zitten nog meer dicht ik hoor echt nog maar heel weinig. Daardoor zit ik in m'n eigen coconnetje, letterlijk geïsoleerd en t kan nog wel 2 weken duren. Oren uitspuiten heeft geen zin want t zit van binnenuit. Verder ben ik lichtjes ongesteld geworden en ben ik onwijs chagrijnig en 1,5 kilo aangekomen . Zo.
Hi hi, ben weer terug van sporten! Roozjuh, wat een goede actie! Ben je misschien eindelijk van die nacht oedingen af! Dat zou wel heel goed voor jou zijn,, even bijkomen! Ben benieuwd of het huisje wat zal zijn voor jullie! Zou fijn zijn! Anne, beterschap! Hebje ook een neusspray? Daar gaan je oren ook iets van open. Verder kan je niets dan wachten tot het over gaat, balen! En die 1,5 kg kan komen omdat je ongesteld bent geworden. Dan ben je vaak ook een kilo zwaarder. Sportschool was gezellig joh! Drama was het even om twee kinderen en mijzelf aangekleed en gegeten te hebben enklaar voor vertrek om 8.30 maar het is gelukt. Maxicosi sjouwen, sporttas en hand van peuter de trappen op vond ik eigenlijk al sport genoeg maar het werd dubbel en dwars goed gemaakt door B die het heel erg naarzijn zin heeft gehad bij de kindjes. Hij wilde niet weg! Na sporten en spelen even een thee gaan drinken in de sportschool en b een tosti, het was zo ontzettend gezellig! Was wel even onhandigheid toen B in zijn ene hand een tosti hield en in de andere hand een rentokil bakje met heel groot 'NIET AANRAKEN' er op.... Een muizen/ratten/kakerlakken val/gif , bah bah bah!!! Als een haas zijn handen gaan wassen en E even achter gelaten (ik heb helaas geen 4 handen) Toen ik met een zeiknatte B terug kwam van handen wassen hoorde ik dat E de hele boel bij elkaar aan het gillen was en de dame van de bar was haar proberen stil te krijgen Hahaha, maar op dat na was het zo'n leuke ochtend!! Morgen gaat mijn man een aantal dagen weg. Een of ander hobby evenement. Dus dit sportuitje was een probeersel. Misschien kan ik in het wknd ook wel zelf met z'n 3en weg. Doe ik normaal nooitomdat ik dat niet trek met mijn lijf maar nu ging het ook aardig.. dus wie weet!
eef dat klinkt als een geslaagd project! moeilijk om in te schatten wat je aan kan en wat niet. vergeet niet om nu nog even flink je rust te pakken anders ga je t straks merken na het sjouwen met kinderen + sporten. anne: o bah. beterschap! heel irritant als je oren dicht zitten, heb t tijd terug ook gehad. veel stomen. klinkt gek want stomen is voor je neus enzo, maar staat schijnbaar allemala in verbinding met elkaar. hier hielp t!
Jeetje Eef wat een onderneming!! Zou ik niet durven en dat komt omdat ik een beetje een schijthaas ben . Ik kan over een simpel uitje met Iza de hele avond piekeren hoe ik t precies ga aanpakken. "En wat als dit, wat als dat..?" Dus vind het echt tof dat je dat zo doet! Inderdaad wat roozjuh zegt, nu ff je rust pakken! @stomen en neuspray: ik heb neuspray die mag ik 1x daags gebruiken en stomen heb ik nog niet gedaan. Ga ik morgen eens proberen. Voel me echt gehandicapt zonder goede oren. Hoop dat t in ieder geval met iza's verjaardag voorbij is!
anne: je kan beter kinder neusspray gebruiken. die is een heel stuk milder voor je neus en werkt net zo goed én kan je vaker(en langer) gebruiken omdat hij dus minder schadelijk is voor je neus Beterschap! hier een ongelofelijke domper... hebben tijd geleden gezwommen en toen waren we de zwemspullen kwijt... op de meest onlogische plek heb ik de tas gister weer gevonden en alles kunnen we nu weggooien stinkt!!! ja logisch, zit al 3weken in die tas. Ging bijna over mn nek. zo zonde!! alle zwemspullen, incl dure wetsuit van C.harlie. zwembandjes, speelbal, luiers, billendoekjes, badlakens. kan wel janken! Nu dus voor iedereen nieuwe zwemkleding moeten kopen dik 100,- kwijt!! *begint harder te huilen* Heb alles 3x gewassen, in Vanish laten weken uren lang, niks werkt grrr
Google zegt: Schimmelvlekken op kledij is natuurlijk niet iets van gisteren en ook in grootmoeders tijd bestond dit probleem reeds. Daarom bij deze ook nog een receptje uit grootmoeders tijd om schimmelvlekken op kledij te verwijderen. Men neme een liter karnemelk en mengt dit met een kopje zout en een scheut azijn. Dompel de kleding hier in onder en laat dit een nachtje weken, waarna u de kledij gewoon in de wasmachine kan wassen zoals u dat gewend bent. De schimmel is nu helemaal uit de kledij verdwenen!
Te proberen waard roozjuh, toch? Snap dat je er van baalt! Ik heb n neuspray op recept gekregen met ontstekingsremners erin. Maar kan natuurlijk geen kwaad on baby neusspray te gebruiken want dat is gewoon zoutoplossing. Heb net geleden dat de doofheid nog wel maanden kan duren
Anne; mag je die neusspray niet combineren met een zoutoplossing? Roozjuh; jeetje wat balen!!! Misschien helpt idd die grootmoeders tip nog?? Eef; knap hoor zo op pad met 2 kids! Nu idd even rustig aan doen! Ik heb lekker weekend. Straks met jaymee naar de fysio, Djayson naar school! Vanavond naar de kapper, incl de kids!
Thx lionne, ik ga het vandaag ff proberen!! Als t werkt kan ik de wehkamp spullen weer terug sturen. Scheelt me weer geld! Altijd lekker ff naar de kapper, fijn weekend! Jullie nog weekend plannen dames? Zondag 19gr hoorde ik. Eerst zien dan geloven Heb zondag een verjaardag, wil nu wel eindelijk weer in de tuin kunnen zitten zonder mn tenen weg te vriezen