juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Daar lig je dan in bed, klaar wakker om 2u snachts.
    reden 1: flinke kaakontsteking die pijn doet
    reden 2: madam staat letterlijk te springen in haar bed en hele verhalen aan het vertellen(lees: schreeuwen)

Oplossing voor reden 1: dentinox!! Haha, dat werkt echt joh. Haalt net ff dat scherpe van de pijn af.
    Oplossing voor reden 2: geen idee, kind spoort niet helemaal. Haar reet is zo rood als een stoplicht, maar wel de vrolijkste in huis. Helaas alleen op een zeer ongunstig tijdstip :p

o en hubby? Die slaapt gewoon overal doorheen.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Oja en mn huis STINKT!!!! Thx voor karnemelk/azijn idee lionne, hoop wel dat t werkt :p want dit is echt te walgelijk voor woorden phoe wat een lucht. Jmmr dat ik jullie niet een beetje mee kan laten ruiken via t forum :D genoeg stank voor iedereen!

Madam heeft t ondertussen opgegeven en is bij het 'gezang' maar gaan zitten. Wie weet valt ze zo is slaap. Nu mama nog...

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Slapende echtgenoot: check
    Huilende dochter: check
    Dochterlief werd hier net ook wakker, huilen!
    Temp opgenomen is nu 38.0, om 19.30 was ie 38.3. Even geknuffeld, slaapt bijna weer.

Pijn: check
    Ik word nu al gek van mijn olifantenpootje. Volgens HA kan het een week duren :(

Sterkte met de zure lucht, ik hoop ook echt dat het helpt.

4. eef80

eef80 Niet meer actief

aoei,,, beterschap lionne en roozjuh! Beide pijnlijke dingen! Snel opknappen maar!
    Wat heeft de kleine meid lionne? Krijgt ze tandjes?

Hoe kom je aan een kaakontsteking roozjuh? En wat fijn dat de dentinox helpt :D
    Ik geloof dat ik de kleine meid lekker in een campingbed beneden had gezet. wat erg he maar ikkan daar echt niet tegen. Ikheb echt mijn slaapnodig want ik word er echt geen leuker mens van niet te slapen :p
    En??? heeft het gore mengsel geholpen?? Is de schimmel ook zo geschokken van de lucht? Ik hoop het!

Fijn dat iedereen we goed gekapt is nanni!

Hier lag B vannacht naast mij in het grote bed gezien mijn man een wknd weg is. Hij lag ondersteboven achterstevoren en dat afgewisseld maar heeft zich heel lief gedragen! Op de tijden van roozjuh en lionne was ik gelukkig niet wakker!

Dadelijk even aankleden en boodschapje doen. Echt handig dat ik achter de supermarkt woon! Letterlijk steenworp afstand. Ik had er niet aan moeten denken voor elke boodschap met de auto te moeten. Ook ff kijken wat wij gaan eten van het wknd. Geen zin in moeilijke dingen maar moet wel gezond zijn.. Misschien lekker verse soep ofzo :)
    Ik blijf van het wknd toch maar thuis, heb helaas veel last. Maar met mooi weer is het ook al feest op mijn balkon!
    Fijne dag!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef: kaakontsteking, geen flauw idee. heb t wel vaker helaas. laatste 3x dat ik het had dacht ik(en tandarts) dat het aan mn kies lag. die is dus al aardig wat keren onder handen genomen, 2x wortelkanaalbehandeling enz enz. Maar nu die kies 'dood' is zeg maar, geen gevoel meer in zit. en ik nu toch weer verga van de pijn daar. weet ik zeker dat het mn kaak gewoon is. het trekt ook naar mn oor en zijkant van mn hoofd.

ook hier komen er weer tandjes aan want mevrouw heeft elke 30min een spuitluier. zo zielig! rode billen ook. En zit al hele week op alles te bijten wat ze maar tegen komt. dus kan niet heel veel anders dan een nieuw tandje, al zie ik nog niks eraan komen.

zwemkleding: kga nu wasje doen, ben benieuwd of dat smerige goedje gewerkt heeft *fingers scrossed*

lekker rustig weekendje eef, groot gelijk! morgen mooi weer, al ziet het er hier nog flink grijs en regenachtig uit dat ik zo mn twijfels heb over 'mooi weer' voor morgen :p

oja leuk leuk leuk! mn zus vroeg gister of ik in mei op mn neefje wilde passen (die nu 2maandjes oud is) leuk! heb er zin in. gaat om een hele dag(haar eerste werk dag na verlof) van 7.30 tot 17.30. zware dag dus met 3 kids. benieuwd hoe gesloopt ik ben erna :D

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Gisteren de haren van F. na het wassen achterover gekamd. ;)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha ziet er leuk uit lionne! :D is idd lekker lang. als een thuiskapster gevonden? tis dat je zover weg woont, anders had ik voor je gedaan

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Nou, alleen een turkse dame, maar verder niet echt.
    Ik vind het zo lastig inschatten of iemand betrouwbaar is.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heeft ze een site toevallig?

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
  11. eef80

eef80 Niet meer actief

Hahaha, lach me rot :D. Wat grappig en wat een mooi popje! E haar haar zit 9 van de 10 x zo, hihihi! Eerst baalde ik daar van maar nu vind ik het zo leuk! :) E heeft heel veel krul de eerste dagen na wassen. (na 3 dagen zakt het tot er weer shampoo is komen kijken) Ik ben nooit zo dol op foto's plaatsen openbaar dus jammer maar zal het binnenkort een keer op fb zetten! Hoe s het nu met F? Koorts al weer weg?

Wat naar van je kaak roozjuh! Kaakpijn is heeeeel pijnlijk ja! Ik moest ooit voor een ontsteking ibuprofen nemen omdat dat ontstekingsremmend is, minimaal 3 dagen 3stuks 400. Is dat het proberen waard? Ik hoop dat het vanzelf over gaat voor je! En leuk op je neefje passen! Dat s toch vanje broer en schoonzus? Of heb je nog een zus?

Hier liggen de kleintjes weerte slapen, heerlijk! Cn schrijft altijd hoe jammer zehet vindt als ze gaan slapen maar ik vind het heerlijk :) Ik ben verliefd op ze daar gaat niets vanaf maar ik heb echt die uurtjes in de middag en avond nodig om lichamelijk bij te tanken en om mijn huis weer fatsoenlijk te maken ;) Misschienis hetwel het verschil tussen 1 en 2 of gewoon mijn lijf :p

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ja, de koorts is weer over. Ze is druk aan het zitten en kwebbelen ;)
    Net een lekkere krentebol op. (Helemaal! De vreetzak)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Eef: ja van mn broer en zn vrouw. Had nooit verwacht dat ze mij als oppas zouden vragen, helemaal niet nu al. Ze hebben flinke moeite dat hij bij anderen is zonder hun.
    Ibu, ja kan t proberen. Maandag ff halen.o

Spuitluiers blijven maar komen. Zo sneu. Hopen dat t snel over gaat

Ook ik vind t heerlijk als ze op bed liggen! Helaas wisselen ze elkaar altijd netjes af

14. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Hey kletsmajoors! Ik kan het niet bijhouden! Ga even bedenken wat ik nog onthouden heb. Niet boos zijn als ik je vergeet ;)

@Roozjuh: is het gelukt met je schimmel/meur was :D Op de reclame wel eens HG sportkledingwasmiddel gezien. Is dat nog het proberen waard?

HG > Webwinkel > HG wasmiddeltoevoeging tegen nare geuren in sportkleding

Lekker zeg die nachten, pfff sterkte!

@Eef: zo fijn vooral tussen de regels door te lezen dat het een stuk beter met je gaat. Wat een spirit. Heel knap van je!

@Lionne: blij dat ze weer beter is. Wat een kuif, te cute!

@Anne: gewoon doen die uitjes. Je moet er echt routine in krijgen. Ik herken wel wat je zegt. Kan er soms ook tegenop zien. Maar je gaat er echt steeds handiger in worden. Ik heb bijvoorbeeld altijd een gevulde luiertas klaar staan. Hoef ik alleen nog maar de laatste dingen erin te doen. Als ik ergens langer heen moet dankbaar ik gewoon de avond ervoor een lijstje. Dan hoef ik niet meer te denken alleen te doen:p

@Nanni: hoe is het nu met je ziekenboeg? Ben je nog naar Blijdorp geweest? Ollie ook gescoord?

@slapen: ehhhh ik vond de slaapmomenten bij eerste al heerlijk en kan soms echt op de klok kijken of het al bijna bedtijd is. Ben ik nu een slechte moeder :(

@kapper: eens met Roozjuh en met Eef. Kammen en een speldje werken ook. F is pas een half jaar geleden voor het eerst geknipt. Maar als je moet of wilt doe het dan goed. Niet zelf klooien, arme kinderen. Hier gaat F naar de kinderkapster op het KDV. Omdat ze er bang voor is gaan we eens in de 2 maanden. Hoop dat regelmaat haar van haar angst af kan helpen. Kost €10,00. Tja so be it...

@Maat: lastig! Ze is lang maar niet erg stevig. Dus maat 80 heeft ze nodig qua lengte maar dan moet ik het elastiek in de broek echt helemaal aansnoeren. Ziet er niet altijd uit helaas. Bij de shirts wordt maat 74 te kort maar is maat 80 te breed en de mouwen te lang. Heb een paar dingen van Zara, maat 78 dat zit wel beter.

@hier: languit op de bank in het zonnetje met de iPad. Meisjes liggen allebei nog te tukken. Zo nog ff een wasje ophangen en dan straks naar buiten. Morgen lammetjes kijken op een boerderij hier in de buurt. Zin in!

Enjoy the sun!

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Annemama; olli hadden we al in huis! Het is een dagje bij me ouders geworden

Roozjuh; leuk dat je mag oppassen!

Ziekenboeg hier gaat redelijk hij hoest nog erg en temp blijft hoog maar geen koorts..

Heb op de speelgoed beurs net een schoolbus van bumba gekocht! 2,50 hihi jaymee is er blij mee en Djayson stiekem ook hihi

Bekijk bijlage 318497
    (Sorry gedraaid ik type met iPhone)

16. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Nanni, wat een knapperd.

Roozjuh, is het nog gelukt met de zwemkleding?

Manlief vroeg: komt het nog wel goed met de haren van F?

17. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Ik vind het overdag altijd wel lakker als ze gaat slapen maar s'avonds vind ik het altijd zo gezellig met haar. Dan kletst ze, ze speelt bij me en als ze wat moe word knuffelen we heerlijk Hahah en misschien scheelt het ook dat ik maar 1 kindje heb :D Maar overdag vind ik het ook lekker hoor als ze slaapt want dan kan ik ook alles even bijwerken in huis ;)

18. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    @Nanni: dus jij bent een van de gelukkigen met een Olli. Leuk! Heb die bus ff gegoogled. Ook leuk! En goede deal bij bol.com €24

@Lionne: en wat heb je gezegd? Komt wel goed schatje? ;)

19. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Ja dat is inderdaad ook een lekker moment! Nu F wat ouder is heerlijk op schoot een boekje lezen of televisie kijken. Dan kan ik nog even lekker knuffelen en snuffelen :p Ruiken jullie kindjes ook zo lekker?

20. Annemama

Annemama Bekend lid

23 sep 2009
    547
    0
    0
    Midden NL
    Zie trouwens regelmatig meelezers. Snap ik, heb ik ook gedaan toen ik tijdens mijn zwangerschap van F achter dit forum kwam. Ik kwam er toen niet meer tussen, was al een hecht clubje en dat werd ook gewoon zo gezegd. Ik vind het altijd gezellig als er anderen mee komen kletsen. Dus voel je niet bezwaard. Toch dames?

Zag ook dat er een begin juni 2012 mama topic is. Daar schrijf jij ook Nanni?

Deel Deze Pagina