juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik voel me altijd een pak-ezel met kids tassen en buggy op de fiets :p

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Zo, banaan ook weer op.

3. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Als je maar niet MIJN Mac claren buggy wegkaapt ;) haha.. Ik was vanmorgen te langzaam, kon m ophalen voor 50 euro maar had nog niet gereageerd. Nu heeft iemand anders 65 geboden :(. Jammer !!! Toch ff gemaild en gezegd dat we m voor 70 euro op komen halen! Spannend!
    Net trouwens wel duplostenen voor heel goedkoop weten te kopen via mp:D

4. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Ik heb de buggy:) voor 70euro

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
  6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hahaha buggy run op marktplaats hihi..

Ik zit lekker in de tuin.. Jaymee ligt al vanaf 9.45 uur te slapen :$

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
  8. eef80

eef80 Niet meer actief

Toevallig zeg,, Net had ik 65 euro geboden voor zo'n ding maar nu is hij verkocht! ;)
    Hahaha, fijn dat je hem hebt! 70,- is echt niet gek gezien ze zo ontzettendduur zijn die dingen!

9. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Ja ik ben er blij mee! Donderdag ga ik m ophalen, hoop dat ie er goed uit ziet. Het is een beige, lekker neutraal. En met regenhoes..
    En jij al een kunnen scoren?

Nu hebben we cadeau voor Iza:
    - buggy maclaren
    - veel kleuren duploblokken

Allebei via mp. Nu wil ik nog iets extra's, gewoon iets leuks speelgoed voor haar erbij..

Vandaag lekker terras gezeten, was leuk. Jullie?

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Anne26: fijn dat het is gelukt met de buggy! en ook nog de duplo, super!!

Hier lekker in de tuin gezeten. Jaymee heeft heel veel geslapen, 9.30-13.30 en van 15.00-16.30!
    Daartussen heeft hij lekker in de tuin gekropen, en is hij voor het eerst zelf gaan zitten :D
    Ik ben zelfs een beetje verbrand door de zon hihi..

11. eef80

eef80 Niet meer actief

Dat zijn leuke en nuttige cadeaus anne! Waarschijnlijk kan je de bekleding van de buggy (met veel moeite) los halen en wassen. Hier ook gedaan en daar knapte hij wel van op. Ik heb overigens geen haast met een maclaren, ik heb er al een maar die wordt wel hard minder.

Nanni, die kleine J was behoorlijk moe zeg! Hahaha, heb je nog wel een goede nacht gehad of was hij vannacht uitgeslapen?

Gisteren lekker op het balkon gezeten. In de middag werd het warempel lekker :D. Ik had E even in de wipstoel gezet en liep even weg. Daarna hoorde ik *boem* en B roepen en lachen 'kijk mama, kijk!' En E lag op haar buik lekker te spelen. Het is nu dan helaas toch echt einde wipstoel, haha! B heeft er tot ruim een jaar in gezeten. Vond dat zo handig ;)
    Nu zijn ze naar het KDV en ga ik even boodschapjes doen. Echt rustig aan doen want ik heb weer zo'n last, pfff.
    Fijne dag meiden!

12. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Eef had E geen pijn? (Zie plaatje van baby op de buik met wipstoeltje op de rug vast, als een schildpadje;)..) en inderdaad lekker weer alleen had er meer van verwacht!

@hier: luxeprobleem!! HELLUP ;). Heb keuze uit twee maclaren buggy's waarvan ik er een al heb gereserveerd voor 70euro. De ander is 65 euro en dichterbij maar misschien geen regenhoes erbij (heb ik net gevraagd via mail maar nog geen antwoord). Zouden jullie mij kunnen helpen? Welke zouden jullie doen?:
    - Marktplaats.nl - Maclaren quest sport buggy - Buggy's

Of

-http://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en-baby-s/buggy-s/m651840253-mac-claren-buggy.html

En verder moeten we om half 2 bij cb zijn voor iza's inentingen :(

13. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik kan de tweede link niet openen anne. De eerste ziet er super uit! en een regenhoes is wel echt handig hoor! Niet vaak gebruikt maar wel die enkele malen heel hard nodig gehad!

Zielig altijd die inentingen he? Sterkte!
    En e had nergens last van. Ze keek bere blij en als ik mij niet ernstig vergis ook bere trots op het nieuwe truucje ;)

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi dames,

@ slapen, M wilde vandaag ook niet echt slapen. Vanmorgen deed z ehet niet, vanmiddag niet dus toen ben ik uiteindelijk maar boodschappen gaan doen met haar en toen we nog niet van de parkeerplaats afreden sliep ze ineens ahhah.

@ buggy, Wij hebben ook wel een fijne maar eigenlijk nog niet gebruikt ahah. Ik vind onze kinderwagen zo fijn (maxi cosi mura 4) dat ik die altijd mee neem ahahh. Die geef ik ook altijd mee naar oma en naar de gastouder. Gebruiken jullie hem al veel de buggy's?

@ wipstoel, ahahha ik zie inderdaad net een schilpadje voor me ahahah. M. ligt hier al wel even niet meer in omdat ik het inderdaad ook maar een eng idee vond ahahh.

@ ik ben vandaag petekindje geworden !!! Mijn lieve gezonde petekind is eindelijk geboren met bijna 42 weken zwangerschap ahahh. Het is een meisje :D

@ lekker weer, wij hebben hier gefietst en gewandeld. heerlijk !!!

@ anne, die 1ste is al wel erg mooi hoor die buggy !!! 2de link opent inderdaad niet.

@bezichtiging, en hoe is het huisje bevallen?

Fijne avond, groetjes

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    anne: hoe ging de prikjes?

lekker weertje zondag: heerlijk was het!! had verjaardag van mn stiefpa, en zijn met zn alle naar de speeltuin geweest met D.amian :p voetballen, op de kabelbaan. iedereen was weer ff kind haha. Mn broer had zn camera mee dus die heeft weer wat mooie foto's gemaakt. hij heeft t alleen loei druk met fotoshoots dus kmoet er even op wachten.

Vandaag: vanmorge logopedie, gaat super goed. ze stond verbaasd te kijken hoe goed D nu praat. Hij is echt met reuze stappen vooruit gegaan afgelope week *trotse mama*
    Daarna huisje kijken, we hebben besloten om nu niet te kopen. Huis moest nog wel wat aan gedaan worden was opzich wel groot maar moesten kwa schuur en badkamer veel inleveren met wat we nu hebben. het huis had geen 'wauw' factor dus even goed gepraat hier en we hebben besloten om nog lekker hier te blijven, we hebben het niet slecht, alleen geen bergruimte en komen kamer tekort. maar dat is allemaal simpel op te lossen(kids samen op grote kamer en dozen met bewaar dingen naar zolder van mn pa)

Daarna stad geweest, zwemkleding voor de kids en zomer-rompers met spaghetti bandjes voor onder haar jurkjes straks.
    D heeft een kado voor zn zusje gekocht voor haar verjaardag.
    Slaapkamer heeft grote opruiming gehad, incl onze kledingkast. die is nu zo goed als leeg haha. Al met al een volle, drukke maar leuke dag gehad!

sry, mega ego maar was weinig waar ik op kon reageren behalve een buggy :p

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    eef: Hij heeft de nacht ook nog lekker geslapen, en ook vandaag heeft hij weer veel geslapen.
    Hihi een schilpadje met een wipstoel op de rug.. Hier is de wipstoel er om die reden al een tijdje uit, hij kon er echt niet in stil zitten.

Chanelle noah: gefeliciteerd! altijd leuk om tante te worden!

Roozjuh: Jammer dat het huis wat tegen viel. Wel een verstandige keus gemaakt. Anders zit je daar ook niet op je gemakje.
    En komt vast nog wel een keer een huisje vrij wat wel bij jullie past, al kan dat natuurlijk nog wel even duren.

Hier weer een dagje gewerkt, pff wat waren ze druk vandaag. Ondanks de regen vanmorgen toch maar even naar buiten geweest met ze hihi.. Even lekker afkoelen..

Morgen 10 minuten gesprek van Djayson op school, ik ben benieuwd

17. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Haha Eef! Leuk is dat ze zo trots keek. Echt een boef volgens mij!

Roozjuh hoe was de bezichtiging? Erg benieuwd!!

Chanelle heel erg gefeliciteerd dat je petekind:D bent geworden, hihi.. DT had je geschreven, maar snap natuurlijk wat je bedoeld;) gefeliciteerd!

@buggy: we hebben gekozen voor de beige. De andere had een kapotte regenhoes en handvatten versleten. Ik denk dat wij m heel erg veel gaan gebruiken aangezien de wandelwagen van ons vrij lomp is (teutonia) en ook al een beetje te klein lijkt?!

@hier: aargh mijn linkeroor nog steeds helemaal doof en rechts hoor ik een beetje. T veranderd niet, baal er enorm van! Morgen naar de dokter denk ik. Verder vandaag moest Iza haar inentingen en dat ging erg goed! Ze huilde fftjes en daarna was alles weer ok en was ze heel vrolijk! Heb met haar boodschappen gedaan voor t eerst in de winkelwagen zelf:)! Kei handig haha.. Nu CSI kijken en unforgettable..

Morgen ga ik met m'n moeder en Iza in een houten speelgoed winkeltje nog een klein cadeautje scoren voor Iza en een leuke opbergbak voor de duplo!! (Ze moest trouwens vandaag huilen van t geluid van de duplostenen bij elkaar.. Ojee :O)

18. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Roozjuh, jammer maar inderdaad wel goede keus lijkt me. Je moet toch een beetje verliefd worden op je nieuwe huis en anders moet e t niet doen lijkt me! Volgens mij ben jij erg goed in t organisatorische ! Respect;)

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

@anne, ow hahah petekind geworden ;) Zo trots ben ik ahah. ik was vandaag echt een verstrooide toen ik hoorde dat ze er was en toen ik er nog niet naar toe kon. Ben nog wat verstrooid ahhaha.

@ roozjuh, ja dan is het wel slim om het huis niet te doen. Vooral als het om koop huizen gaat want dan zit je er echt aan vast aangezien verkopen lastig is van je huis. Fijn dat D.amian zo goed vooruit gaat !! dat hoor je altijd graag over de kids :D

@ prikjes, ow ik vind dat zo erg he !!! de 1ste keer huilde ik bijna mee want om M. pijn te zien hebben vind ik verschrikkelijk :(

@ buggy, ow beige is wel erg mooi ja !!! Fijn zeg...

Kuss

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Anne: ja ben wel goed met plannen, indelen, uitvoeren, en gewoon doen. Kan makkelijk dingen weggooien en ben erg van de lijstjes. Lichtelijke perfectionist :p onze slaapkamer is nu soort van dump-je-troep-kamer en dat ben ik zat. Flink de bezem erin en gaan t huis lekker aanpakken en opfrissen. Ons droomhuis komt ooit nog wel in de toekomst, alles op zn tijd

Deel Deze Pagina