Oh, zie zielig. M. lag net hard te huilen in bed van de pijn van haar tandjes. Lekker warm water op en nu heerlijk knuffelen met mama tot ze weer moe word haha. zo ik ga zo een poging doen om haar bed te brengen en ik hoop dat het lukt want ik zou mijn oogjes ook graag weer dicht willen doen haha Kuss chanelle en m.
Hi meiden! @anne, ben je vandaag naar de dokter geweest? En kan hij wat voor je doen? En hoe is het met I na haar prikjes? En vandaag nog een cadeautje kunnen vinden? Jullie hebben zulke leuke houtespeelgoedwinkels in de stad! Heb je vast wel wat kunnen vinden! @roozjuh, wat jammer dat het huisje het niet is geworden maar verstandig als je er niet helemaal weg van bent. Je zit nu immers ook prima toch? En wat fijn dat D zo snel vooruit gaat! @CN, gefeliciteerd met je nichtje! Leuk hoor! En is het nu wat beter met de kleine meid dan vannacht? @nanni, hoe ging het gesprek op school? @hier, vandaag gewerkt. Verder is E ontzettend vaak aan het mopperen. Al sinds donderdag, weet niet goed wat ze heeft. Ze 'kraakt' ookmethet ademhalen en ze hoest maarhet lijkt meer alsof ze last heeft van tandjes maar die komen nog niet erg dus Ze ging om 17 uur vanavond eten en normaal gaat ze daarna slapen maar haar om 19u er maaruitgehaald want ze bleef 'zeuren' en draaien. Zielig! Lekker even geknuffeld en flesje melk en weer bed in maar nu, een half uur later, nog steeds mopperen en beetje huilen. Soms weet je niet goed meer wat je dan moet hè? Ze zal hartstikke moe moeten zijn. Misschien morgen toch even de dokter bellen. Nou meiden,ik moet morgen weer werken dus ik ga lekker douchen en slapen. Fijne avond nog!
eef: probeer dentinox. dat had C ook en nu we elke keer voor het slapen gaan Dentinox gebruiken slaapt ze iets beter. smiddags was ze ook steeds na 15min wakker terwijl ze normaal 2-3uur slaapt. Hier juist een mega vrolijk dametje. aan de hand 'loopt' ze. naja tis meer rennen eigenlijk. Ook staat ze altijd te springen in de box en in bed. echt als een klein stuiterballetje gaat ze tekeer. ze heeft ook sinds paar dagen een nieuwe 'look' met lachen, geweldig om te zien. big smile en dan die 2 tandjes erbij, zo cute! Verder nog steeds oorontsteking, verga van de pijn mn kaak is ook nog steeds niet in orde maar mn oor doet meer pijn.
Wat is dat hier met die oren! Ik wist niet dat het bij je oren vandaan kwam, die pijn aan je kaak .. Beterschap! ben je al even langs de dokter geweest? En ik zou niet weten waar ik dentinox zoukunnen smeren want ik zie echt nog niets. ?wel dikke stukken aan de voorkant boven aan de kaak. ?dus niet op 'snijvlak' maar aan de voorkant. Kan dat ook een teken zijn van voortanden? Ik weet het niet meer van B..
Gewoon overal doen. het kan alleen maar beter voor haar voelen. En trust me, dat spul werkt hemels als je pijn heb Mijn oorpijn komt van mijn kaak vandaag. Kaak is nu minder maar oor word erger. Alleen savonds veel last. Overdag veel afleiding
@eef: vanmorgen zijn m'n oren n beetje geklaard!!!! Dus hoor weer beter, wat een verademing en wat is er veel geluid, haha. Heb dus geen doktersafspraak gemaakt. En met Iza ging t erg goed vandaag. Misschien klein beetje verhoging gehad maar verder niets! Ik heb een hele leuke blanke schatkist voor speelgoed met haar naam erop en een houten ding waar je normaal knikkers in stopt en dat rolt dan zigzag naar beneden. Maar dan ipv knikkers zijn t houten gekleurde figuurtjes die dan naar beneden rollen echt superleuk! Ben er helemaal blij mee en Iza vond t ook leuk in de winkel hihi.. Zou E niet last kunnen hebben van de 10 maanden sprong? Dacht dat die bestond. Of anders idd gewoon tandjes. Iza had daar ook al een maand voordat ze tandjes kreeg last van. Hoop dat ze niet ziek wordt.. Werk ze morgen weer! @ roozjuh, aj oorpijn, weet er alles van. Dat doet zo'n zeer!! Bij mij deed t bijna meer pijn dan de weeën. Ff goed paracetamol slikken elke 4 uur 2 tabletten en daarbij mag je ook nog ibuprofen. Hoop dat zowel kaak als oor snel over is. @ tandjes: Iza heeft nu 6 tandjes!. 4 boven 2 onder. Staat superlief!! Ze lijkt daardoor steeds meer een dreumes .. Roozjuh, je moet wel opletten met die dentinox dat je niet teveel smeert. Het is hetzelfde spul als wat een tandarts gebruikt in z'n verdovingspuit. Mijn broer vertelde me dat laatst. ( hij is dokter). Morgen ga ik weer zwemmen met Iza en vriendin + kindje ! Zin in!
Anne, ik smeer het alleen voor het slapen als ik zie dat ze pijn heeft, verder krijgt ze t niet. Dus dat is 1x per dag en nog niet eens elke dag. Mn kies en oor hebben me goed wakker gehouden. Heb geen sec geslapen pcm werkt niet, saridon wel gelukkig, alleen vannacht helaas niet. Vanmiddag ha vragen voor ab-kuurtje. Ben t nu goed zat
Hier precies zo, nog geen tandje te bekennen maar ze heeft er wel last van. Kwijlen en echt overal op willen bijten. Haar beneden voortandjes zie je erg goed zitten maar doorkomen ho maar haha. Heb ook spul voor de tandjes maar weet ook niet precies hoe dat te gebruiken. Zo, ben al een hele tijd niet meer geweest hier. Eleny trekt zich sinds een paar dagen op en staat al vrij stevig, erg leuk om te zien. Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed.
Heej dames, hier was ze s'nachts na 1,5 uur eindelijk gaan slapen haha. Gelukkig want toen kon ik ook weer lekker gaan liggen verder heeft ze niet super veel last van tandjes en ik geef haar alleen druppeltjes als ze er last van heeft. @ oorpijn, veel beterschap dames. @ slapen. M was altijd zo makkelijk maar ze krijgt spatjes met slapen... zo snel ze in haar camping bedje ligt is de hel losgebroken terwijl er niks is gebeurd ofzo. Misschien eng gedroomd? En nu ook als er visite is en ik leg haar in bed gaat ze kei hadden schreeuwen in bed. Terwijl ze altijd super goed naar bed gaat anders...? Iemand tips hoe ik hiermee om moet gaan? Wij gaan snel nog even.wandelen. Kuss chanelle en m
Hi meiden, even snel. Net terug vanhuisarts. E heeft een fikse longontsteking. Ze reutelde al maar ik dacht echt aan tandjes gezien ze meer wel verkouden is dan niet. Nu weer een antibiotica kuur. Hè, wat zielig weer! Huisarts twijfelde of ze geen astma aan het ontwikkelen is. Hij zei ook dat ze absoluut geen aansteller is gezien we daar dus vaker hebben gezeten met een heel fikse ontsteking maar wel vrolijk. Het is een kuur van een week en dan moethet echt weg zijn. Anders toch echt astma. Laten we hopen dat het binnen een week weg is!!
Eef: Jeetje wat balen zeg! Hoop dat de AB helpt en dat E geen astma gaat ontwikkelen! Roozjuh: Een klein stuiter balletje heb je dus hihi.. Hoe is het met je kaak? Chanelle: Hier helpt de dentinox ook erg goed.. Jaymee heeft al 8 tanden, en er komen nu kiezen aan.. Wennekj: knappe meid, gaan staan! Hier alles prima.. Jaymee is wel iets mopperiger, maar hij kan in 2 dagen ineens veel meer.. Zwaaien, nee schudden als wij nee zeggen, lopen achter zijn speeltafel, armen omhoog als we hieperdepiep hoera zeggen, zelf zitten.. Hij vind het heerlijk om buiten te spelen, dus veel in de tuin met hem Gepsrek van Djayson ging goed. Hij is meer aanwezig dan andere nieuwe kindjes, maar dat wist ik al haha.. Hij delen van speelgoed vind hij soms nog moeilijk, en tsja stil zitten is niet zijn sterkste punt hahaha.. Het lastige is dat hij het ook vaak uit enthousiasme doet, dus helemaal afremmen "kan" je het ook niet.. Ze vond het wel knap hoe makkelijk hij met het feit school is omgegaan. Geen 1 dag dat hij het er moeilijk mee heeft gehad. Ze vond hem ook wel een schatje, komt soms ff een knuffel halen, of hij zegt dan heel lief: juffrouw wat heeft u mooie kleren aan vandaag, zo schattig..
eef wat naar! jeetje het zit je kleine meid echt niet mee he met haar gezondheid. was juist fijn dat ze er eindelijk af was met het spugen enzo. en dan nu dit Hopen dat het geen astma is, dan ben je nog verder van huis. beterschap!!! cn: sry geen tips. denk dat het even een fase is. hier krijst madam ook eerste 10min alles bij elkaar voordat ze gaat slapen. denk dat ze dat gewoon even nodig heeft om in slaap te komen want er is verder niks aan de hand. kan zijn dat je kleine meid beetje verlatingsangst heeft? heel normaal op deze leeftijd. geen aandacht aan schenken, gewoon even lekker laten krijzen. je merkt aan je moeder-gevoel wel of het echt fout is(pijn) nanni: flinke stuiterbal ja, staat altijd te springen en vandaag probeert ze zelfs aan de hand mee te lopen. Wat leuk dat je kleine man handjes omhoog doet met Hoera! dat doet C ook zo leuk om te zien! Heerlijk he om ze zo te zien veranderen. Super dat D het zo goed doet op school. kan je alleen maar trots zijn op je kleine ventje Ego: vreselijke nacht gehad. veel pijn in mn kaak en oor. heb geen sec geslapen. Hubby had geregeld dat ie om 13u naar huis kon vandaag en ben toen mn bedje in gegaan. even paar uurtjes geslapen. Net mn nieuwe badpak binnen. Had van de week al 2 besteld, 1 was te klein, andere te groot. Nu 4 andere besteld en de 1e die ik aan trok past perfect en ziet er leuk uit. Hubby ook nieuwe zwembroek, D ook, en madam haar 1e badpakje zó CUTE! Met madam gaat het super. Eet alles wat los en vast zit. Mega vrolijk, probeert te lopen aan de hand. Ze wilt sneller dan dat ze kan dus ziet er echt knullig uit met haar voeten vooruit Soms staat ze aan de bank/tafel/box en dan laat ze alles los en staat ze 5sec los tot ze doorheeft dat ze niks vast heeft en gaat dan snel zitten. heerlijk om haar zo te zien veranderen. ze wil alles zo graag en zo snel Meeting: ik doe de laatste poging met een datum prikken. Als deze meeting niet lukt dan geef ik t op hoor Ik prik gewoon een datum, wie kan is welkom. Als t er niet veel zijn doe ik t wel gewoon bij mij thuis, heb grote woonkamer en genoeg plek voor alle kids. Datum: Zondag 26mei om 13.00u. Meenemen: in overleg met zn alle. wat fris, andere die een lekker hapje maakt/meeneemt. Locatie: Lelystad. adres geef ik eind mei aan de dames die 100% zeker weten komen.
@roozjuh, ja ik hoop zo dat het een fase is want is best lastig zo. M. is verder zo een makkelijke en lieve meid maar het slapen gaat nu alleen moeizaam als er visite is of in haar campingbedje. Ja ne het krijsen kan ik niet tegen maar dat is omdat ze eigenlijk nooit huilt, alleen met een rede dus als ze huilt krijg ik al een rotgevoel van binnen. Pfff.... hahah @ eef, oei wat zielig zeg !!! dan is E. nu al een stoere . Ik hoop ook dat de AB goed zijn best doet en er geen astma ontwikkeld word. @ nanni, woow.. zo veel geleerd ineens. Ik vind het hier ook zo snel gaan ahahh En het speelgoed delen dat leren ze vanzelf wel toch.. @ tandjes, M heeft nu 2 tandjes die helemaal door zijn en 2 zijn aan het doorprikken. Dus zeg maar 4 tandjes. Staan doet ze graag als ik er vast heb. Maar ze gaat niet ui haar eigen staan ofzo. komt vanzelf wel ahahh @meeting, sorry maar ik ben net van de partij. Ik heb het al veel ste druk met mijn vriendenclub te onderhouden en daarnaast ook nog clubje van zwangerschapsgym Fijne avond !!!
Sorry sorry heb jullie verwaarloosd. Zitten nu al 1,5 week bij mijn pa en hoop vrijdag weer thuis te zitten.stucen is klaar en man en schoonpa gaan morgen de laatste hand leggen aan t schilderen.. even kijken wat ik heb onthouden Tandjes: vervelend, hier ook spul en ze smikkelt ervan. Alleen is er nog geen tandje door maar denk dat t niet lang meer duurt. Gelukkig krijgen ze tandjes maar 2x. Doen de 'grote' mensen tanden trwouens bij kids pijn?(misschien beetje domme vraag maar nooit over nagedacht) Zieken: sommige kindjes blijven bezig wat vervelenx. Hopelijk word t beter nu t weer weer beter word.vinden de mamas die werken t niet ontzettend lastig om dan je kind achter te laten? Kruipen/lopen: kruipen sinds ze 9maanden is en staan ongeveer 2 weken, maar ze snapt nog niet helemaak hoe ze weer moet gaan zitten. Vakantie: gaan er nog mensen op vakantie? Wij gaan begin juni voor 10dagen naar frankrijk. Ben benieuwd hoe t gaat in de auto met a. R is autorijden wel gewend(tot vlak voordat a werd geboren reden we 2x in de week 3 uur) Meeting: weet niet of jullie met het 'basis' groepje willen of dat ik evt ook zou mogen komen, lijkt me namelijk wel leuk maar laat dat geheel aan jullie! Hopelijk heb ik zo t meeste gehad.. Fijne avond nog
Cn, jmmr dat je geen zin heb in een meeting MamavR, tuurlijk ben je welkom! Vakantie: ja volgende week lang weekend CP met mn vader en zn vrouw. Niks bijzonders, gewoon ff eruit
Hoi! Je bent ff druk en er zijn weer een paar pagina's volgekletst. Doe een poging.... @Meeting: wij vieren F haar verjaardag, niet van de partij dus. Sowieso hele drukke tijd nu. Of eigenlijk altijd... @MamavanR: fijn dat het opschiet! Nog even doorbijten. Enne jij bent toch basis? In mijn ogen in ieder geval wel hoor! @Wennekj: heb even geen idee meer wie je bent maar leuk dat je (weer) even komt buurten! @Roozjuh: Dokter of tandarts bellen! Dit is eht niet normaal en gaat niet vanzelf over. Doen hoor! Beterschap en knuffel! @ Eef: ^>*¥_,\<%}{~<~^£{ Ging het net zo goed! Wat een super trooper is jullie meisje dat ze het allemaal zo vrolijk ondergaat. Hoop dat de AB snel aanslaat. Hoe is het met jou? @Nanni: wat een wijze kerel! Hij gaat echt hard. Leuk hoor! Ziekenboeg over? @Tandjes: heel ernstig misschien maar vroeg mij bij F al af waarom het tandjes krijgen een bigdeal is en nu bij M weer. Ok, ze kwijlt, kauwt wat extra en is soms een beetje miepig maar that's it.... Mazzel hè! @Vakantie: Wij gaan de eerste 2 weken van juli naar Zeeland. Met de caravan van mijn ouders. Omdat manlief daar niet mee mag rijden zetten mijn ouders hem daar voor ons neer. Als het dan bevalt kan hij volgend jaar zijn rijbewijs halen maar dat vinden we zonde van het geld (800) als blijkt dat we er geen *piep* aan vinden in die sleurhut. Wij zijn echte kampeerders maar we krijgen alle leuk gewoon niet meer mee in de auto met 2 kinderen. Dus is de caravan een goed alternatief. Zo leuk voor de meisjes lekker buiten, speeltuintje op het veld, zwembad, zee! Alleen NL......... ik duim nu al voor zon! Eind mei gaan mijn ouders een weekje naar Noord Holland en dan gaan wij ook een paar dagen proefdraaien. Kijken hoe en waar en of de dames slapen als ze dicht op elkaar liggen en niet in hun eigen riante kamers. @hier: vandaag was manlief vrij en dat is hij zelden op woensdag (werkt 4 dagen verspreid over 7 dagen, horeca). We hebben het er van genomen en zijn vanmorgen wezen zwemmen met de ladies. Zo leuk! Maar als je zwemmen met 1 al een gedoe vond dan kan je met 2 beter niet gaan. Wat een organisatie dat aankleden. Ik heb nu ervaring dus de volgende keer zal het wel makkelijker gaan. Vanmiddag lekker buiten geweest. Wat een topweer! Morgen 2 dagen weg met mijn werk, heb geen zin! Met een beetje mazzel ben ik vrijdagsmiddag op tijd thuis en dan weekend! Kijk er nu al naar uit.
@meeting: is het te doen vanaf het station? Ik ben die dag vrij en manlief is werken Wat een boef is ze nu. Ik zie regelmatig een paar handjes op de salontafel en dan wordt er iets vanaf geduwd/getrokken. Ze probeert te staan, maar dat lukt nog niet. Ze trekt zich op, billen van de grond, maar zet haar pootjes er nog niet onder. Tanden, al zes
@eef80, hopelijk snel weer er vanaf....hopelijk geen astma @annemama, haha... Het is ook wel en hele poos geleden, als in maanden. Erg leuk een meeting, veel plezier alvast dames !! Ik zit met mijn kont een weekend in Scheveningen, ben 5 jaar getrouwd op de 26e