juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ja, gisteren wezen shoppen even. Mijn pootje kan te lang staan nog niet aan.
    F is niet helemaal lekker nog. Sinds 11.00 niet meer gespuugd, maar net wel tot haar oksels onder de diaree (sorry voor de nuchtere maag)
    Dus net verschoond en nu slaapt ze bijna.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hier ook flinke luiers. Soms wel 7 op een dag. Billen zijn rood en kapot tot bloedens aan toe. Zo zielig

Hmzz mn ab slaat toch niet echt aan ben ik bang. Nog steeds veel pijn, snachts eigenlijk vooral. Zou toch minder moeten zijn nu lijkt me na ruim 2dagen aan ab :(

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Balen roozjuh.... Anders toch morgen maar gelijk even de kaakchirurg bellen? Misschien moet je wel gelijk (terug?) komen.. Klinkt niet lekker in ieder geval! Ik hoop dat je de verjaardag een beetje door komt!

Nanni, 30 km!! Dat is niet niks! Sportief hoor! En idd lastig als ze in slaap vallen voor het nekje. Ik moet ook nog een nekrol kopen, wel zo handig!

hier vanmorgen kunnen uitslapen!! Heerlijk! 9.00 schok ik wakker, hahahah! Nu lekker de deur van balkon open en dadelijk als ik dit verhaaltje af heb even de kat van mijn blauwe druifjes jagen.
    Hij heeft een nieuwe hobby. Over een desbetreffend plantje gaan staan zodat de bloemen onder zijn buik kriebelen en dan *plops* ineens platop de buik en liefst nog rollen. Je kan je misschien voorstellen hoe nu mijn blauwe druifjes/tulpjes/overige plantjes er uit zien :( Maar kan moeilijkmijn deur dicht blijven houden!

Weer ziet er super mooi uit dus ik ga even lekker in de zon zitten.
    Fijne dag!

4. eef80

eef80 Niet meer actief

Roozjuh, zat mij te bedenken dat ik laatst nog van iemand een tip kreeg voor luieruitslag. Voor het slapen gaan honing er op (ontsmettend) en maizena schijnt ook heel goed te helpen. Niet geprobeerd hier maar misschien loont het de moeite om te proberen als je het nog in je kastje hebt staan ?!
    Zo zielig voor die kleintjes, bah!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Maizena schijnt idd te werken. zelf nog niet gedaan. Balen van je kat, hij is net zo gek op de plantjes als zijn baasje ;)

6. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hier momenteel ook heel erg veel poepluiers.
    Vanmorgen zat ze tot in haar nek toe onder :D, madam kon gelijk in bad. Dit al 3 dagen zo.
    Gisteren had ze 5 spuitluiers. Haar tandjes staan op doorbreken.

Weet iemand het verband eigenlijk tussen poepluiers en tandjes?

7. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Volgens mij hebben de kleintjes dan ook een lagere weerstand waardoor ze sneller diarree en dergelijke kunnen krijgen. Iza moet trouwens altijd spugen als ze tandjes krijgt, ze heeft dan geen spuitpoepluiers:D.

@roozjuh: ben wel benieuwd naar t jurkje:). Ik heb ook een verjaardagsjurk gekocht maar vind m eigenlijk een beetje saai staan! Succes met je kaak, heb je al afspraak bij d'r tandarts? Waarschijnlijk toch ff die kiezen eruit?! En blote billen schijnt ook te helpen voor de luieruitslag. Nog niet echt t weer voor, maar ja.. Krijgt ze tandjes?

@eef: ik hoop ook dat t niet allergie is voor de katten. Kan zo'n kleintje daar nu al allergisch voor zijn? Misschien toch ff gaan testen? En heb je ventolin voor E? Bij Iza werkt dat altijd wel goed. Geniet van t weer!

@fietsen: hier nog niet gedaan al denk ik wel dat ze t heel leuk vind. Heb wel een stoeltje maar nog geen goede fiets:D en ook geen windscherm. Van een "rol" heb ik nog nooit gehoord? Wasda:D?!

@hier: wij gaan zo naar smoeder toe. Beetje wandelen hoop ik met dit mooie weer. En de spin hebben we niet meer gezien. M'n "heldhaftige" vriend heeft vandaag de woonkamer gestofzuigd. Nu zit er dus geen prop meer in. Nog niks "giftigs" voor de spin opgezogen. Stofzuiger staat nu in waskamer, als de spin maar niet tussen m'n wasgoed gaat kruipen brrrr..

Fijne dag iedereen! Geniet van t weer.

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha die spin is er waarschijnlijk allang vandoor. Kaak doet snachts t meeste pijn. Overdag veel afleiding. 1mei naar kaakchirurg en dan gaat er zoiezo 1verstandskies uit.

Straks naar verjaardag van mn pa. Net met D een kaart gemaakt met foam stickers en verf. Ook een wit shirt bij papa aandaan en D mocht zich erop uitleven met verf. Heel leuk geworden! Alles ligt nu te drogen. Kids op bed dus heb ff tijd voor mezelf. Hubby werkt vandaag

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Maizena werkt hier prima, ze heeft nog nooit knalrode, kapotte billen gehad. Gewoon als het vochtig is, een beetje maizena er op strooien en een beetje verdelen. En dan droogt het mooi op.

Verjaardagsjurk heb ik ook al. Eigenlijk twee, ik kan nog niet kiezen.

Vandaag ook verjaardagscadeau voor Fieke gekocht. Van Little People een boerderij, dierentuin en huis (de oude versie) met wat extra poppetjes voor €50. Beetje duur voor een cadeau, maar we verspreiden het een beetje, denk ik.
    De poppetjes zijn de wasmachine al in geweest en staan op de verwarming. Fieke vond de olifant in elk geval elk leuk en het zwarte schaap was goed om mee te gooien ;)

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Wat een knapperd!

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    dank je!

12. eef80

eef80 Niet meer actief

Lief nanni!! Wat een grote knul wordt het al!

Hoe vond je vader het kunstwerk roozjuh? En een beetje te doen geweest vandaag met de pijn/slaaptekort door pijn? 1 mei duurt nog wel erg lang hoor als je pijn hebt... Misschien kijken of ze een plekje eerder hebben?

Lionne, leuk dat je een cadeau voor F hebt gevonden! Wassen? Hebje het 2e hands op de kop getikt?

@anne, vetolin? Wat is dat? Ga t zo even opzoeken op internet.. Ik heb nu alleen een AB kuur voor haar. Allergie kan je opbouwen dus het zou evt een allergie kunnen zijn. Maar hoop echt van niet!!
    Ik fiets ook g niet met E. Ik vind de klappen van een stoepje etc echt nog te heftig voor haar nekje. Van het wknd tievallig geprobeerd maar vond t maar niks! Een nekrol is super handig voor om de nek van je kindje als hij/zij in slaap valt onderweg. Ik ga er zeker een kopen voor de tijd dat ik wel met E wil gaan fietsen. Als ze in slaap vallen kukelen ze naar voor/achter/zij met het nekje. En dan hield ik de hele weg het hoofdje vast met 1 hand,,, niet handig!
    Heb je eigenlijk inmiddels al iets gehoord van die ene kijker van de kijkersdag?
    En kan je de stofzuiger niet een tijdje op het portiek zetten? Dan kan die spin daar zijn weg vervolgen! (naar de buren :D)

@verjaardagsjurk,,, nog niets gevonden helaas. Maar ik ga over 3 weken naar sicilie en misschien kan ik daar nog wel wat moois vinden!
    @verjaardagscadeau, Eindelijk iets bedacht!! Ik ga een mooie haas van maileg voor haar 1e verjaardag kopen. Ben dol op maileg! B heeft er ook twee en voor E koop ik dan de 70 cm haas met bikini en schoentjes. En dan koop ik er nog wat jurkjes en een maillot (mijn hemel...hoe schrijf je dat??? Ik bedoel een Marjooo :D) Straks even kijken of ik een plaatje kan vinden want zo klinkt het nergens naar! :p

@annemama, hoeis het met jou?? Tijdje niet gehoord!

@hier, Poes uit plant, plant wel in poes dus heeft de hele boel bij elkaar gekotst. Verder B weer terug van logeren bij mijn zus en heeft het erg leuk gehad. E nog steeds reutelen en uit haar doen. Ik wacht even af en anders bel ik de HA weer op.
    En ik ga weeeeeeeeeeeeerrrr aan de weight watchers. Mijn hemel.... Start nr 612 dit jaar. Maar heb zo'n genoeg van mijzelf. Ruggegraad van een weekdier momenteel.. Het ene moment doe ik aan de weight watchers en het volgende moment bestel ik een koffie verkeerd met een stuk worteltaart,, helemaal vergeten datik op dieet ben. Serieus ook nog steeds last van een lui geheugen.
    Nou, wasje nr 8 zit er ook weer in voor vandaag en ik ga nu maar even nr 7 vouwen en douchen. Ik had vandaag een korte broek aan op het balkon en het leek wel alsof naar andermans benen keek. Met nadruk op anderMANS. :cool: Door de B.I. kon ik dat heel lang niet maar inmiddels wel dussss Even scheren maar :D

Fijne avond!

13. eef80

eef80 Niet meer actief

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    even kort, zitten film te kijken.
    1mei laat, ja klopt maar wilde niet met dikke wang/kop zitten op mn vakantie volgende week :p was anders 1 dag voor de vakantie nog een plekje en dat zag ik niet zitten.

Leuke foto's

kado: ja mn vader vond het geweldig!! heel stom maar ben vergeten foto's te maken van de creaties...

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja... enuhh heb HONGER!!! verjaardag was incl eten maar de soep wat totaal niet gevuld en had er 1 klein broodje bij. nu zit mn maag dus te knorren :(

16. eef80

eef80 Niet meer actief

Dat is idd een beetje karig roozjuh! Heb je niet nogiets lekkers in huis?
    Ik word altijd heel creatief ineens als ik trek heb.
    Bloem, suiker, ei en boter worden binnen 20 minuten zandkoekjes :D (en ik mij maar afvragen waar dat gewicht vandaan komt :p)

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dames mag ik even flink huilen..
    was op verjaardag van mn pa vandaag en mn kleine meisje liet heel stoer zien dat ze aan de hand kan lopen en toen.. ehmm toen ehh... :( toen ging ze opeens los staan. Waar is mijn kleine babytje?! waarom moet het allemaal zo snel, kan iemand de tijd terug draaien please??? als ze in 2dagen tijd aan de hand gaat lopen en dan ook nog los gaat staan, hou ik mn hart al vast dat ze vandaag of morge mama doodleuk laat staan en zelf wel verder loopt. 'i dont need u anymore mommy, im a big girl now'
    ben ook wel mega trots hoor, begrijp me niet verkeerd. ze liet t ook even heel stoer aan alle visite zien. maar jeetje wat gaat het snel. ze is verdikkeme pas 10maanden oud!!

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lekker in mn eentje kleppen hier :p

heb net nieuwe foto's van de kids gehad die mn broer zo nu en dan maakt. wil er paar met jullie delen

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    en nog maar 2 :p

Deel Deze Pagina