juni 2012 mama's !! deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door peekaboo, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eef80

eef80 Niet meer actief

Hi meiden

@ annemama, als dat zo slecht is ben ik echt een super slechte moeder! E zit al bijna vanaf geboorte rechtop in de wipper (voor de reflux) en al maaaaaanden in de kinderstoel. Soms een uur + :) (sh*t,,, nou voel ik mij een slechte moeder...) Ik vind het een onaardige wijsneus die het heeft opgeschreven! En volgens mij ook nog eens niet waar! Ene oor in en ander uit! En de volgende keer haar een sneer geven :D
    Wat een leuk weekend/week heb je voor de boeg! Zandkasteel super leuk! Ouwehands, super leuk! E en B net met man geweest. Ben jij er vaker geweest? Mijn schoonmoeder gaf de tip mee om een handdoek en zwemkleding mee te nemen. Schijnt een speelplaats (overdekt) met een laagje water te zijn. En dinsdag samen met de keunigin jarig! Wat koninklijk! Ik ga waarschijnlijk naar mijn zus toe en daarna even naar een kleine kermis voor B. Zelf een hekel aan maar hij vindt het zó mooi! En dan ga je voor gaas hè! ;)

Helaas is mijn afspraak met de bedrijfsarts pas op 7 mei. Ik hik er behoorlijk tegenaan. Leidinggevende doet net alsof de gemaakt afspraken tussen ons niet hebben plaatsgevonden en dat de bedrijfsarts beslist. Dit terwijl ik hem na het maken van de afspraken nog specifiek heb gevraagd of wij het nu echt samen eens waren over de afspraken en of wij op 1 lijn zaten.. En wellicht weet jij dat (hoop ik!) Een passende functie moet ik accepteren staat er. Maar ook als ik dat niet geschikt vind? (onregelmatig werken kan ik niet met een onregelmatig werkende man, lichamelijke verzorging kanik niet met mijn B.I., enz) En zou ik dan ook verplicht zijn een studie te moeten volgen ergens voor? Ik heb namelijk genoeg diploma's maar helaas niet voor het werkveld waar ik al 11 jaar in zit!

@nanni, goed tips van de fysio. Ga ik morgen eens proberen ;)

@lionne, ben jij inmiddels al weer een beetje beter?

Het is al laat zeg! Nog snel E een flesje en mijn mand in. Geven jullie de kleintjes nog een fles in de avond? Normaal haal ik E nog om 20.00 uit bed voor een fles (maar vandaag ben ik laat) Het is eigenlijk meer zodat ze aan haar flessen komt dan dat ik denk dat ze het nodig heeft. Ik bied haar ng 3 flessen aan (advies van KA) maar ze drinkt nog hooguit 300 cc in totaal denk ik.
    Weltrusten!

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik ben gelukkig weer (zo goed als) beter. Woensdag en vandaag ook weer gewerkt.
    Zondag housewarmingparty. Ik vind het eigenlijk te druk, maar goed.
    Morgen taarten afmaken, opruimen en huis poetsen en broodjes halen. Morgenavond moet manlief nog werken.

Fles: ja, zo 19.30/20.00 nog een (pap)fles.

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hier voor het slapen nog een fles.. Ene keer is dat 100 cc andere keer 200 cc.. Ligt eraan hoeveel hij gegeten heeft ( eet nu minder door doorkomende tanden en kiezen)
    Hij krijgt s morgens of 150 cc pap of 150cc flesvoeding uit een beker.. Verder wil hij niet meer

4. sepherine

sepherine Niet meer actief

hoi hoi lieve dames !!

eindelijk na 6 weken internet en tv !!!!!!
    bijlezen is gelukt alleeen weet ik niets meer helaas ben ik een echte zeef en is het zoveel dat het niet lukt
    zag mooie fotos
    iets over tandjes, helaas hier ook 4 en nog 4 die doorkomen
    bedrijfarts balen dat het zo laat is , erg van je leidinggevende
    zieken die wat beter zijn gelukkig maar !
    zieken die nog niet beter zijn , beterschap !!

ik pik het hier terug op als jullie het goed vinden ?? anders meld ik me af

liefs

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Hartstikke leuk dat je er weer bent!

6. sepherine

heb wel geprobeerd via mobiel alles wat bij te houden , korte reacties gaat via mobiel , hele lappen tekst niet helaas haha ,
    ben blij dat ik er terug kan zijn !!
    6 weken zonder internet of tv is laaaaaaaaaaaaaang en via mobiel heeeel kostelijk

7. sepherine

lionne hoe is de verhuis gegaan ? alles al uitgepakt etc ??

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Sep, leuk dat je er weer bent! Hoe gaat het met je zwangerschap? Hoe voel je je?

Speciaal voor Anne:
    " Er is er een jarig HOERA HOERA, dat kun je wel zien dat ben jij!" :)
    Gefeliciteerd!! :);):cool::D;):p:);):cool::$:D;):p:);):cool::D;) (=polonaise) Fijne dag! Heb je het gezellig?

9. sepherine

nou ja gaat wel :D misselijk , misselijk , misselijk , maar goed hebbben we ervoor over !! 21 mei terug gyn hope dan het geslacht te weten :D the joy of belgium hihi

ANNE GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    sepherine: gezellig dat je er weer bent!

Anne: Gefeliciteerd!!!!!

Hier alles prima.. Vandaag weer even naar Blijdorp geweest :D Beide kids vinden het zo leuk!
    Daarna ff snel het dorp in geweest, hadden ze bij de action pampers acti fit luiers liggen, 27 voor 5,79 dus echt niet duur! Helaas had ik het laatste pak, maar er komen weer binnen :D (heb mijn moeder ook gebeld, die gaat bij hun kijken maandag)

Jaymee gaat steeds beter lopen en staat heel vaak met 1 hand los, lopen achter de kar gaat ook steeds sneller...

11. sepherine

was het bij jullie goed weer of is blijdorp binnen ?
    pampers is idd niet duur !! , hier staat meneertje ook recht en loopt aan de hand , zooo lief !!

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Blijdorp is een grote dierentuin, een beetje als antwerpen zoo zeg maar, dus buiten :D Het was wel wat fris, maar zonnetje scheen ook lekker :D

13. sepherine

hier ook fris en vooral bewolkt , mag echt eens stoppen het gaat vanacht lichtjes vriezen weer pfff

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Hier vriest het volgens mij niet meer, maar ik vind het wel koud. Heb de verwarming hoog staan. Ben toch alleen (met een slapende dochter)

Verhuizing is helemaal goed gegaan. We hebben nog een paar dozen in een leegstaand kamertje, verder is het klaar :)
    Morgen housewarmingparty :)

15. sepherine

jzeeeeeej lionne fijn he !!
    verwarming staat hier ook hoog hoor

16. eef80

eef80 Niet meer actief

Hier verwarming stuk sinds vanochtend. Geen warm water en geen verwarming. KOUD!

17. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Hihi dank jullie wel!! :D nu is Iza jarig :) :) :)!!!!!!
    1 jaar, best emotioneel ook.

Ti's al laat, reageer binnenkort inhoudelijk op jullie berichtjes. Morgen "de dag" :) ! Ik zal foto's plaatsen, ook van de taart. Ben benieuwd!

Heb van m'n vriend en moeder een hele mooie gazelle mama fiets met kinderzitje gekregen!! Helemaal happy mee. Stukje gefietst en Iza glunderde er helemaal van. Een lach van oor tot oor!v

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      52,5 KB
      Weergaven:
      4
  18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hieperdepiep hoera!! Gefeliciteerd met iza!! Hele fijne dag!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik meld me ff kort, veel gekletst. Traag internet hier helaas.

Hieperde piep HOERAAAAAA onze eerste verjaardag van de groep.

Hier heeeerlij aant genieten. Voor t eerst in phoe 10jaar? geen last van mn rug, kan doen wat ik wil. Gister was Bumba op t park, daarna gezwommen. Kids naar bed en hubby en ik samen boogschieten. Vandaag dierentuin, heb er zin in!
    Oja en ook héél vervelend, dit is ons uitzicht:

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Iza gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina